Czy masz na tyle odwagi aby stawić czoło groźnym wirusom i uratować świat przed epidemią? „Wirus!” – najbardziej zaraźliwa gra na świecie W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów, rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii i rywalizowanie o to, komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy, a do tego uratować świat przed pandemią. Będziecie musieli zbudować ludzkie ciało, jednocześnie bronić je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez zarażonych przeciwników. Szykujcie się zatem do walki. Zbierajcie siły i układajcie plan w głowie jak zwyciężyć. Wszystkie chwyty dozwolone. Zawartość opakowania: • 68 kart, • instrukcja, • i dużo wirusów.
Weź kartkę, ołówek, dobieraj karty, narysuj swojego własnego potworka i nazwij go. Czy dasz radę wymówić jego imię? A może chcesz pobawić się w zmazywanie? Albo dobieranie? A gdyby tak sprawić, że potworki zgubią różne części ciała, a potem zaczną je układać w całość? Wariantów zabawy jest aż 9. Zabawa wspomaga ćwiczenie małej motoryki, jest również pomocą edukacyjną w nauce mówienia o emocjach. Zawartość opakowania: • 55 kart, • instrukcja.
„Wirus 2” to dodatek do znanej już i uwielbianej gry „Wirus” Gdy tylko działania lekarzy zaczęły przynosić skutek, sprawy mocno się skomplikowały... Wirusy ewoluowały... Dalsze badania próbek przechowywanych w laboratorium ujawniły, że wirusy się zmutowały i są jeszcze bardziej odporne i agresywne. Wobec tego nowego zagrożenia, tradycyjne metody leczenia okazują się być teraz bezużyteczne. Aby zniszczyć zmutowane wirusy, konieczne jest zastosowanie szczepionek eksperymentalnych. Twoim kolejnym zadaniem będzie zatem opanowanie obecnej epidemii i powstrzymanie zmutowanych wirusów przed przedostaniem się do populacji. Wymieniaj karty z innymi graczami, wrzucaj wirusy do kwarantanny i koniecznie nie zapomnij ubrać kombinezonu ochronnego. Zawartość opakowania: • 35 kart, • instrukcja.
W grze Spy Guy wcielasz się w detektywa i próbujesz ustalić, kto stoi za serią występków przeciwko mieszkańcom miasta. Znajdź na mapie jak najwięcej dowodów, które pomogą Ci złapać sprawcę, zanim on ucieknie z miasta. Spy Guy to gra kooperacyjna, w której liczy się spostrzegawczość i ścisła współpraca między graczami. Na ponad metrowej planszy Treflikowa poszukajcie wskazówek, które przybliżą Was do ujęcia sprawcy. Jeśli zdołacie dogonić przebiegłego Doktora Moritza, wygrywacie grę!
Dodatek do gry „Wirus”! Nietoperze w amoku przelatują pod stropem szpitala. Krwiożercze monstra rzucają się po korytarzach, budząc grozę w personelu i pacjentach. Ta noc z pewnością będzie niezapomniana… Dodatek „Halloween” wprowadza nowe, przerażające karty do najbardziej zaraźliwej gry karcianej na świecie! Zawartość opakowania: • 15 kart Główne atuty: • dodatek wprowadza nowe karty, które urozmaicą rozgrywkę, • dodatek tematyczny, który można rozgrywać przez cały rok, • gra o walorach biobójczych.
Jedna saszetka zawiera 10 kart kolekcjonerskich + kod do gry Pokemon TCG Online Uwaga. Dostępne różne wersje produktu – wysyłka losowa.
Gra zapewni fantastyczną zabawę dla całej rodziny Gracze zbierają jaja, hodują kurczaki i kury oraz starają się bronić je przed ptasią grypą i przebiegłym lisem. Ten z hodowców, który jako pierwszy ułoży na grzędach w swoim kurniku dziewięć dorosłych kur, zwycięża! Zawartość opakowania: • 56 tafelków z jajkami, • 48 tafelków z kurczakami, • 36 tafelków z kurami, • 4 tafelki z kogutami, • 4 karty graczy, • 2 kostki do gry, • instrukcja.
Pokaż szybko obrazek z karty! Bądź błyskawiczny, dokładny i... gotowy na wszystko! Czy to jest panda, a może piosenkarz? Sprawdź się w nowej, odlotowej grze Kalambury Junior. Zawartość pudełka: • instrukcja, • 150 dwustronie ilustrowanych kart z hasłami, • 18 kart specjalnych, • podajnik na karty, • 5 żetonów rund, • klepsydra.
Taktyczna gra karciana dla dwóch graczy. Nadchodzi czas, kiedy ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Prapuszczą. Poprowadźcie swoje oddziały do bezkrwawego boju o kontrolę nad polanami Prapuszczy. „Spór o Bór” to polska edycja „Schotten Totten” – jednej z najlepszych dwuosobowych gier wszechczasów. Cechy: • wyjątkowe i przepiękne ilustracje Piotra Sokołowskiego, • proste i intuicyjne zasady w połączeniu z głębią taktyki sprawiają, że rozgrywka nigdy nie kończy się na 1 partii, • gra czerpie, co najlepsze z tradycyjnych gier karcianych – każda rozgrywka jest inna, • gra o walorach biobójczych wykonana z materiałów ekologicznych. Ekspresowa wersja zasad: 1. Wybierz kartę zwierzęcia i umieść ją po swojej stronie na wybranej polanie. 2. Zdobądź kontrolę nad polaną tworząc silniejszy oddział od przeciwnika. 3. Wygrywa gracz, który albo zdobędzie kontrole nad 5 dowolnymi polanami albo 3 polanami przyległymi do siebie. Zawartość opakowania: • 64 karty, • 9 płytek polan, • 2 karty pomocy, • instrukcja. Wymiary pudełka: 14.1 x 21.2 x 3.8 cm
Prędzej, prędzej, kto pierwszy! Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Ta doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A „pędzące” żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę! Zawartość opakowania: • plansza, • 5 drewnianych znaczników żółwi, • 5 kartoników wyboru koloru żółwia, • 52 karty ruchu, • instrukcja.
Przeprowadzka z Rodziną Treflików to rodzinna gra zręcznościowa z 3 poziomami trudności. Kooperacja ucząca współpracy i integrująca wszystkich przy stole. Złóżcie samochód i meble i postarajcie się zmieścić je wszystkie na samochodzie. Drewniana kostka wskaże, który kolor mebla dokładacie jako kolejny. Uważajcie, aby nie strącić Małego Wujcia, który pomaga Wam zapakować wszystko jak należy. Gra przeznaczona jest dla dzieci powyżej 3 roku życia, ale z całą pewnością również starsi odnajdą się w tej wspaniałej rozgrywce. Zawartość pudełka: • samochód, • szafa, • łóżko, • piekarnik, • lampa, • 4 krzesła, • 4 drabiny, • 4 garnuszki, • 6 kołysek, • figurka Małego Wujcia, • 3 żetony Małego Wujcia, • kostka, • instrukcja.
Gra karciana, składająca się ze 112 kart w 4 różnych kolorach oraz kart akcji i 3 dzikich kart „zadanie specjalne”, na których gracze zapisują własne zasady. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, będzie musiał wziąć kolejne karty. Wymiary opakowania: 9.0 x 2.0 x 15.0 cm
Gra dla przedszkolaków ćwicząca budowanie opowieści, tworzenie ciągów logiczno-myślowych oraz ucząca rozumienia następstw przyczynowo-skutkowych. Z 40 ilustracji należy stworzyć 10 historyjek (po 4 obrazki każda) łączących się w spójną opowieść. Zadanie dziecka polega na dopasowaniu odpowiednich obrazków, ułożeniu historii w kolejności chronologicznej oraz opowiedzeniu opiekunowi, co przytrafiło się bohaterom historii. Zawartość opakowania: • 40 obrazków (20 plansz), • instrukcja. Wymiary opakowania: 19.5 x 18.5 x 5.5 cm
To gra ponad podziałami, skierowana do dzieci i dorosłych, zarówno do ludzi wierzących, jak i niewierzących. Plansza to droga na pustyni, po której idą gracze od czasów Adama i Ewy, poprzez czasy Mojżesza i Starego Testamentu, aż do czasów Nowego Testamentu. Droga ta kończy się zmartwychwstaniem Jezusa. Gra zawiera dwie talie kart z pytaniami z zakresu Nowego i Starego Testamentu oraz podpowiedzi i komentarze napisane przez studentów teologii a konsultowane przez jednego z najlepszych biblistów, księdza profesora Mariusza Rosika. Zawartość opakowania: • plansza, • 110 kart z pytaniami (55 Stary Testament, 55 Nowy Testament), • 148 żetonów, • denarów, • 4 pionki, • kostka, • instrukcja z komentarzami, podpowiedziami i skrótami biblijnymi.
Po sukcesie zeszłorocznej kolekcji TOP CLASS ADRENALYN XL, Panini przygotowało jej nową odsłonę – TOP CLASS 2023. Kolekcja zawiera topowe kluby, topowe drużyny narodowe oraz ich gwiazdy. Kolekcję wyróżniają wyjątkowe zdjęcia piłkarzy oraz zastosowanie wysokiej klasy materiałów poligraficznych. W kolekcji dostępne są nowe kategorie kart, w tym także karty paralel tzn. karty z obwódkami w różnych wariantach kolorystycznych. Saszetka z kartami zawiera 8 kart.
Nauka poprzez zabawę „Państwa i flagi” to gra edukacyjna dla dzieci interesujących się geografią oraz zafascynowanych podróżami. Poprzez zabawę dziecko pozna nowe kraje i kontynenty oraz utrwali zdobytą wiedzę. Seria „Mistrz Wiedzy” to proste gry stworzone dla dzieci w wieku od 6 do 9 lat, które rozpoczynają swoją przygodę ze szkołą. Gry obejmują tematy podejmowane w edukacji wczesnoszkolnej. Zawartość opakowania: • dwustronna plansza, • 4 pionki, • 56 kart-żetonów, • plakat, • instrukcja.
Bohaterowie serialu „Bobaski i Miś” wyruszają na leśną przygodę, po drodze zbierając pyszne jagódki. Ile owoców uda im się zebrać, zanim dojdą do chatki Misia? Proste zasady, przestrzenna plansza oraz duże drewniane elementy, sprawiają, że gra jest idealna na początek przygody z grami planszowymi. Świetna zabawa w towarzystwie lubianych przez najmłodszych bohaterów. Zawartość pudełka: • przestrzenna plansza • 3 drewniane pionki • duża, drewniana kostka • 16 żetonów jagód • instrukcja
Zabawka edukacyjna, adresowana do dzieci rozpoczynających naukę czytania, pisania i liczenia. Na 16 dwustronnych planszach znajdziemy materiały do poznania liczb od 1 do 12, dużych i małych liter alfabetu oraz proste zagadki, zadania matematyczne i ćwiczenia manualne. Dzięki mazakowi suchościeralnemu ćwiczenia można powtarzać wielokrotnie, aż do opanowania danej umiejętności. Poręczny rozmiar opakowania pozwala na zabranie zabawki ze sobą dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: • plansze dwustronne (16 sztuk), • pisak ścieralny, • instrukcja. Wymiar opakowania: 9.3 x 9.3 x 2.0 cm
Zdobądź sympatię najfajniejszych kotów w okolicy. Zwabiaj je kocimi przysmakami i zabawkami, by podeszły właśnie do Ciebie. Zdobądź tytuł Największego Miłośnika Kotów! Uważaj jednak na biegającego po okolicy psa – jego szczekanie wystraszy nawet najodważniejszego kotka. Zawartość opakowania: • 4 plansze, • 32 kafelki kotów, • 52 karty z przynętami, • instrukcja.
Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Proste zasady gry! Piękne ilustracje! Emocje dla graczy w każdym wieku!
Familijna gra drużynowa dla najmłodszych. Wesołe kalambury dla małych i dużych. Każda karta zawiera hasło rysunkowe, dzięki czemu dzieci, które jeszcze nie czytają mogą grać ze starszymi dziećmi lub z rodzicami. Zawartość opakowania: • 216 haseł, • 54 karty do gry, • instrukcja.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Kooperacyjna gra dla najmłodszych pogromców potworów. Zalecana na dobranoc! „Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają...” – Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! Gra Potwory do szafy! to gra kooperacyjna dla najmłodszych autorstwa Antoine Bauza. Ilustrował ją Maciej Szymanowicz. Mamy nadzieję, że wam się spodoba! Zawartość opakowania: • 20 kart potworów, • 10 żetonów zabawek, • 3 części potwora Zębogona, • 2 żetony Łowców Doskonałych, • szafa.
„Beczka śmiechu” to szalona gra rodzinna, w której wszyscy równocześnie będziecie wykonywać zwariowane zadania z wylosowanych kart. Udawajcie kurę albo lokomotywę, zastukajcie butem o stół, przynieście coś czerwonego lub przebiegnijcie się tyłem dookoła stołu – to tylko niektóre z zadań, które poderwą was z miejsca, a reszcie graczy dostarczą całej beczki śmiechu! Zawartość opakowania: • beczka, • 56 kart, • 8 drewnianych kości, • instrukcja.
Mała gra, wielkie możliwości. W „IQ Fit”, gracz wykorzystując trójwymiarowe elementy, ma za zadanie rozwiązać 120 zadań o narastającym poziomie trudności. Dzięki ich urozmaiceniu każda gra będzie wyjątkowa. Czy potrafisz sprostać im wszystkim? Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co twoje dziecko pokocha tę grę? • Możesz w nią zagrać gdzie tylko zechcesz!, • Proste zasady – wiele możliwości • Rozwija wyobraźnię W zestawie: • 10 trójwymiarowych elementów układanki, • plansza do gry, • książeczka z 120 zadaniami i ich rozwiązaniami. Wymiary opakowania: 9.7 x 2.8 x 14.4 cm
Czas dla Dwojga – Rozmawialnik, czyli zestaw pytań, które pomogą pogłębić relację małżeńską lub narzeczeńską. Rozmawialnik to kieszonkowe pudełko z 40 kartami z pytaniami, które mają pobudzić do głębszych rozmów, wyrażających prawdziwe zainteresowanie drugim człowiekiem. Już od kilku lat zauważamy, że relacje przeniosły się w dużej mierze ze świata realnego do wirtualnego. Czas pandemii jeszcze bardziej to pogłębił. Każdy człowiek został stworzony do relacji – jest to mu niezbędne do zachowania zdrowia fizycznego, psychicznego i życia w pełni. A relacje żyją rozmową. Nasza akcja jest odpowiedzią na te wyzwania. Rozmawialnik w praktyce, czyli jak możesz z tego korzystać? • Jesteś żoną/mężem? Wyobraź sobie miłą randkę, na którą do kieszeni zabierzecie Czas dla Dwojga – Rozmawialnik, by ten cenny czas sam-na-sam spędzić nie na omawianiu spraw bieżących, ale na głębokich rozmowach i jeszcze lepiej zrozumieć współmałżonka.
„Boom Boom. Psiaki i kociaki”, to dynamiczna gra rodzinna, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i dobry refleks. W „Boom Boom” gracze starają się zebrać zestawy tych samych psiaków i kociaków. Wszyscy jednocześnie wymieniają karty z ręki z kartami na planszy. Po zebraniu zestawu gracz uderza w dzwonek, sygnalizując wykonanie zadania. Wydaje się proste, lecz gracze mogą polować na takie same karty. Gracz, który jako pierwszy zbierze odpowiednią liczbę zestawów psiaków i kociaków, zostaje zwycięzcą!
Po sukcesie zeszłorocznej kolekcji TOP CLASS ADRENALYN XL, Panini przygotowało jej nową odsłonę – TOP CLASS 2023. Kolekcja zawiera topowe kluby, topowe drużyny narodowe oraz ich gwiazdy. Kolekcję wyróżniają wyjątkowe zdjęcia piłkarzy oraz zastosowanie wysokiej klasy materiałów poligraficznych. W kolekcji dostępne są nowe kategorie kart, w tym także karty paralel tzn. karty z obwódkami w różnych wariantach kolorystycznych. Saszetka zawiera 24 karty + 2 karty Holo Giant.
Dynamiczna rozgrywka dla 2-5 graczy od ósmego roku życia trwająca ok. 20 minut. Must have dla fanów „Wirusa”! „Zuuupa” będzie doskonałym prezentem dla graczy uwielbiających blef i lekką, negatywną interakcję. Barszcz, grzybowa, a może pomidorowa? Co przygotujesz z rosołowych resztek i dostępnych składników? Zostań najsprytniejszym kucharzem w restauracji i udowodnij rywalom, że to właśnie Ty przyrządzasz najpyszniejsze zupy. Imprezowa gra, w której każdy zagrywa przed siebie karty do momentu osiągnięcia na stole wymaganej liczby warzyw. Niewykorzystane do przepisu składniki przepadają, a wygrywa gracz, który zdobędzie najwięcej punktów za ugotowane warzywa. Główne atuty: • autor to jeden z najpopularniejszych projektantów gier: niemiecki matematyk Reiner Knizia, • banalne zasady – doskonała okazja do wprowadzenia nowych osób w świat gier planszowych, • dynamiczna rozgrywka z lekką negatywną interakcją, • humorystyczne ilustracje., Zawartość opakowania: • 60 kart składników, • 5 kart szkodników, • 12 kart przepisów, • instrukcja.
Literki. Pisanie – zmazywanie 1 to świetna zabawa i nauka jednocześnie. Rysując po śladzie, dziecko uczy się właściwego kształtu liter, ćwicząc zarazem swe umiejętności manualne. Zabawka jest dobrym treningiem spostrzegawczości, koncentracji, a także logicznego myślenia i kojarzenia. Zawartość pudełka: • 28 plansz na 14 tablicach, • pisak z końcówką do ścierania, • instrukcja. Wymiary pudełka: 19.5 x 18.5 x 5.5 cm
Gracze wcielają się w osoby kochające koty, dołączając tym samym do tak znanych osobistości jak Maria Antonina czy Ernest Hemingway. W swoim ruchu gracze będą zbierali dla swoich pupili po trzy karty. Kto uzbiera lepszą kolekcję zabawek, jedzenia, przebrań i kocimiętki wygrywa!
Kółko i krzyżyk to jedna z najbardziej popularnych gier. Do tej pory rozgrywano ją przy użyciu kartek papieru oraz długopisu lub ołówka. Dzięki Mega Creative możemy spróbować gry w postaci plastikowych planszy, kółek i krzyżyków. Do dzieła! W zestawie • plansza podzielona na 9 kwadratowych pól, • 5 plastikowych kształtów w formie krzyżyka, • 5 kształtów w formie kółka. Wszystkie pola posiadają grafikę z osobą grającą w piłkę nożną. Zalety: • nauka zapamiętywania, • nauka logicznego myślenia. Wymiary: • rozmiar produktu: 10.0 x 10.0 x 2.0 cm • rozmiar opakowania: 14.0 x 19.0 x 3.0 cm
W drogę, na podbój kosmosu! Gra przeznaczona jest dla osób zafascynowane kosmosem, ale również dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją ”kosmiczną podróż”. Zabawa pomoże zdobyć i utrwalić wiedzę o wszechświecie. Zawartość opakowania: • instrukcja, • dwustronna plansza, • 4 podkładki pod pionki, • 56 kart z pytaniami, • 35 żetonów, • plakat.
„Eurobusiness” to gra, która została wylansowana w Stanach Zjednoczonych Ameryki w połowie lat trzydziestych ubiegłego stulecia przez firmę Parker Brothers Inc. Szeroko spopularyzowana w Europie cieszy się niesłabnącym powodzeniem. „Eurobusiness” to najstarsza gra biznesowa dostępna obecnie na rynku. „Eurobusiness” oparty jest na zasadach klasycznego „Monopoly”, praktycznie nie wprowadza żadnych zmian. Inna oczywiście jest plansza oraz miejsca do wykupienia. Plansza jest duża, grafiki bardzo proste, kolory wyraźne. Doskonały prezent dla sentymentalistów lub jako niedrogi rekwizyt na spotkania i zabawy. Stanowi szczególnie interesującą rozrywkę dla młodzieży i dorosłych, rozwija żyłkę handlową i dalekowzroczność w interesach. Zawartość opakowania: • plansza o wymiarach 47.0 x 47.0 cm, • 12 hoteli, • 32 domki, • 5 pionków, • 2 kostki do gry, • 2 x 16 kart – plansza, • 28 kart – akt własności, • około 230 sztuk banknotów, • instrukcja gry w języku polskim.
Jak dobrze rodzice znają dzieci, a jak dzieci znają rodziców? Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice odpowiadają na wiele zabawnych pytań dotyczących ich codziennego życia. W grze znajdują się pytania opracowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców. A czego wy dowiecie się o sobie? Rozmiar opakowania: 11.5 x 17.5 x 3.0 cm
Pozostań ostatnim "żywym" graczem który nie wpadł do lawy! Kto z nas nie grał w tą grę? Tytuł mówi sam za siebie, proste zasady i wspaniała rozgrywka dla dzieci i dorosłych! Zawartość opakowania: • 25 kolorowych "kamieni bezpieczeństwa" z pianki, • 27 kart wyzwań w 8 językach, m. in. w polskim, • 1 kręciołek (ze strzałką i podstawą), • instrukcja gry.
W „Dobble” można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem. Dlaczego musisz mieć tę grę? Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak „Dobble”. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy, starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko „Dobble” tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko „Dobble” ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku.
Gra z bohaterami z filmu „Kraina Lodu” „Forest Spirit” to wyjątkowa, przestrzenna gra planszowa oparta o licencję Frozen 2. Pomóż swoim ulubionym bohaterom filmu „Kraina Lodu II” znaleźć lodowe kryształki i bezpiecznie donieść je do lodowego zamku. Zawartość opakowania: • przestrzenna plansza, • 5 pionków postaci, • 5 podstawek pod pionki, • 5 planszetek graczy, • 12 żetonów akcji, • 21 lodowych kryształków, • kostka, • instrukcja.
Gra „Jakie to flagi?” doskonale łączy przyjemne z pożytecznym. Ta gra to emocjonująca zabawa, a jednocześnie znakomita okazja do nauki identyfikacji flag państwowych (55 krajów). Gracze mogą również przy okazji dowiedzieć się i nauczyć nazw stolic państw, wielkości ich powierzchni, liczby ludności itp. Gra adresowana jest do dzieci i dorosłych. Zawartość opakowania: • 55 kart, • 55 tekturowych żetonów, • 20 plastikowych żetonów, • klepsydra, • instrukcja. Wymiary opakowania: 11.0 x 18.0 x 3.5 cm
5 saszetek (po 6 kart w każdej) z kartami serii Premier League 2023 PLUS Producent gwarantuje 1 kartę limitowanej edycji w każdej saszetce! Uwaga. Dostępne różne wersje produktu – wysyłka losowa.
Bądź sprytniejszy niż kury! Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej liczby jajek. Aby je zdobyć, należy znaleźć kury wysiadujące jajka w odpowiednich kolorach. Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ wszystkie kury w kurniku wyglądają jednakowo i często zmienia¬ją gniazda, w których wysiadują jajka! Gra posiada proste zasady gry! Будьте розумніші за курей! Завдання гравців – зібрати якомога більше яєць. Щоб їх отримати, потрібно знайти курей, які несуть яйця потрібних кольорів. Але це буде непросто, тому що всі кури в курнику виглядають однаково і часто міняють гнізда, де вони висиджують яйця.
Szachy magnetyczne to wersja podróżna tej popularnej gry. Magnetyczne opakowanie z planszą przyciąga pionki, dzięki czemu gra jest możliwa nawet podczas jazdy samochodem lub pociągiem. Szachy to gra strategiczna. Najważniejszą figurą jest król. Celem gry jest zbicie króla przeciwnika. Wygrywa ten gracz, który dokona tego pierwszy.
Przezabawna gra rodzinna, sprawdzająca refleks. Myśl, kojarz, rzucaj i pozbądź się Gorącego Ziemniaka zanim się sparzysz! Rozłóż planszę na stole. Grę rozpoczyna najniższy z graczy biorąc pluszowego ziemniaka do ręki. Osoba siedząca po jego prawej stronie wyciąga pierwszą kartę z talii i czyta na głos pytanie. Następnie energicznie kręci bączkiem lub uruchamia aplikację do odmierzania czasu dostępną do pobrania na smartfona. Ten, kto trzyma ziemniaka musi udzielić odpowiedzi na zadane pytanie. Po udzieleniu odpowiedzi jak najszybciej przekazujemy ziemniaka osobie po naszej lewej stronie (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) i ona również musi udzielić odpowiedzi na to samo pytanie. Ziemniak tak długo krąży pomiędzy graczami aż bączek odmierzający czas przestanie się kręcić lub aplikacja na telefonie pokaże stop. Wówczas osoba, która w tym momencie miała pluszowego ziemniaka w ręce spada o jedno pole na planszy. Zawartość opakowania: • plansza do gry – 1 szt., • Gorący Ziemniak – 1 szt., • Karty Pytań – 165 szt., • pionki – 8 szt., • bączek – 1 szt., • instrukcja.
Przedstawiamy znaną grę karcianą, w której bierze udział od 2 do 5 osób. Talia do Piotrusia składa się z 25 kart. W skład talii wchodzi 12 par oraz jedna karta nie mająca pary nazywana Czarnym Piotrusiem.
Imitacja polskich pieniędzy w bilonie i w banknotach. Produkt nadaje się doskonale do zabawy i może być wykorzystany jako atrakcyjny rekwizyt różnego rodzaju gier. Jest także cenną pomocą dydaktyczną w poznaniu pierwszych informacji na temat operacji pieniężnych. Zawartość pudełka: 25 banknotów 10 zł, 25 banknotów 20 zł, 25 banknotów 50 zł, 25 banknotów 100 zł, 25 banknotów 200 zł, 4 monety 5 zł, 4 monety 2 zł, 4 monety 1 zł, 4 monet 50 gr, 4 monety 20 gr, 4 monety 10 gr, 4 monety 5 gr, 4 monety 2 gr, 4 monety 1 gr.
Gra znana już ponad 2000 lat temu. Rozrzucone na stole bierki układają się w stos. Gracze starają się wybrać z niego po jednej bierce tak, by nie poruszyć innych. Gra wymaga manualnej sprawności i uczy jednocześnie skupienia i cierpliwości. „Bierki” to znakomita zabawa dla dzieci i dorosłych. Zawartość opakowania: 28 bierek. Wymiary: 4.0 x 18.5 x 0.8 cm Uwaga. Mix wzorów, towar wysyłany losowo. Cena dotyczy 1 opakowania.
Nowa odsłona bestsellerowej gry z bohaterami popularnej bajki dla dzieci. Zapraszamy na Grzybobranie z Rodziną Treflików. Kto z Was okaże się sprytniejszy w wyścigu po grzybki? Las w krainie Treflików jest naprawdę ogromny, a grzybków jest niewiele. Kto z Was zdobędzie ich najwięcej? Zawartość opakowania: • plansza z elementami przestrzennymi, • 4 koszyczki, • 21 grzybków „jadalnych”, • 5 czerwonych muchomorów, • kostka do gry, • instrukcja.
W tej klasycznej grze karcianej może uczestniczyć od 2 do 10 graczy, którzy grają indywidualnie lub w drużynach. Twoim zadaniem (lub Twojej drużyny) jest jak najszybsze zdobycie 500 punktów Im szybciej pozbędziesz się wszystkich swoich kart, tym więcej punktów zdobędziesz. To proste, prawda? W tej kultowej grze karcianej gracze (lub ich drużyny) starają się jako pierwsi zdobyć 500 punktów Punkty zdobywasz za pozbycie się wszystkich kart przed innymi graczami, a karty funkcyjne pozwolą Ci trochę namieszać i utrudnić życie przeciwnikom Przekonaj się, dlaczego ta kolorowa gra od tylu lat cieszy się ogromną popularnością.
Wielopoziomowa gra, która pokocha Twój mózg „IQ Puzzler Pro” to wyjątkowa gra logiczna, w której gracz zmierzy się z wyzwaniami zarówno w 2D jak i w trójwymiarze! Każde ze 120 zadań wymagać będzie innego, nieszablonowego podejścia. Przenośna plansza umożliwi zabawę w dowolnym miejscu, zaś proste zasady sprawią, że każdy bez trudu rozpocznie rozgrywkę. Szybka rozgrywka, atrakcyjna formuła i przystępność to przepis na wiele godzin świetnej zabawy! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co pokochacie tę grę? • można w nią zagrać wszędzie, • proste zasady - masa zabawy, • uczy niestandardowego podejścia do problemu. W skład gry wchodzą: • przenośna plansza do gry z przezroczystą pokrywą, • 12 kolorowych elementów układanki, • książeczka ze 120 zadaniami i ich rozwiązaniami. Wymiary opakowania: 9.7 x 2.8 x 14.4 cm
Kto z was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Zawartość opakowania: • plansza, • gorący ziemniak (w postaci kulki), • 110 kart pytań, • 4 pionki, • bączek, • instrukcja. Wymiary opakowania: 29.0 x 19.0 x 5.0 cm
Zakręcone robale to wciągająca i emocjonująca gra dla całej rodziny. Celem gry jest ułożenie jak najwięcej długich gąsienic. Czyj robal będzie najdłuższy? Kto będzie miał ich najwięcej? Kto wykaże się sprytem i logicznym myśleniem? Zadanie nie jest łatwe, bo robaczki trzeba stworzyć z poplątanych elementów. Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów za swoje okazy. Pamiętaj! Każdy robal musi mieć głowę i ogon. Zestaw zawiera: • 96 kafelków o wymiarach 50 x 50 mm, • instrukcję.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Zawartość opakowania: • plansza, • kulka, • 55 kart pytań, • 4 pionki, • bączek, • instrukcja.
Świat przedszkolaka to gra, która pozwoli Małemu Odkrywcy lepiej poznać otaczający go świat. Dzięki zabawie rozbudzi się w nim ciekawość poznawcza oraz chęć eksplorowania najbliższego otoczenia.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Zawartość opakowania: • plansza, • Gorący Ziemniak, • 165 kart pytań, • 8 pionków, • bączek, • instrukcja. Wymiary opakowania: 24.5 x 25.5 x 6.0 cm
Gra pełna harmonii i równowagi. Jak w przyrodzie. Tworzycie krainy pełne zwierząt, owadów, łąk i potoków. Kto z was stworzy najlepiej działający ekosystem? Niedźwiedź je pstrągi, a pstrągi jedzą ważki - im lepiej wykorzystacie takie zależności między kartami, tym więcej punktów zdobędziecie! Kategoria: rodzinne
Podczas gry odwiedzacie 4 krainy ze snów! Spotkacie tam przyjazne koty oraz złowieszcze kruki, które wysyłacie do snów rywali. Wygra osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie. W trudniejszym wariancie rozgrywki spotkacie ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka. Wykorzystujcie ich umiejętności, przeganiajcie kruki i zmieniajcie swoje sny!
Przedstawiamy grę dla dzieci młodszych, starszych i dorosłych. W trakcie gry odkryj kartę. Wpatrując się w nią przez kilka sekund, staraj się zapamiętać kolejność kolorów. Po sygnale nawlekaj na linkę jak najszybciej kolorowe kule – zgodnie z układem odczytanym z karty. Gra jest znakomitym treningiem zręczności i świetnym ćwiczeniem pamięci. Można w niej dostosować poziom trudności do możliwości graczy. Zawartość opakowania: • 55 kart, • 12 kul, • klepsydra, • 60 żetonów, • 2 sznurki, • instrukcja. Wymiary: 24.5 x 25.5 x 6.0 cm
Zabawa polega na odbijaniu i żonglowaniu mała piłeczką. Pochodzi ona z Azji Wschodniej, gdzie taką rozrywkę uprawia się od stuleci. Jednak dopiero w XX wieku w Stanach Zjednoczonych opracowano wszystkie najbardziej znane metody i techniki odbijania. Zabawka ćwiczy koordynację ruchową, sprawność, zwinność. Pozwala zaznać ruchu zarówno we wnętrzu jak i na zewnątrz. Zawartość opakowania: Zośka 1 szt. wiek: +5 ilość graczy: +1
Gra o opiekuńczych smokach, dzielnych rycerzach i śpiących królewnach Wyobraźcie sobie miejsce, w którym żyją: Królewna Naleśników, Książę Ciastek i stadko nadopiekuńczych smoków… Jeśli brzmi to dla Was jak sen, to najwidoczniej tak jest! „Śpiące Królewny” zostały wymyślone przez 6-letnią Mirandę Evarts pewnej nocy, gdy dziewczynka długo nie mogła zasnąć. Obudziwszy się następnego ranka, wraz ze swoją starszą siostrą Madeleine oraz rodzicami stworzyła ten dziwaczny acz cudowny świat śpiących możnowładców. Gdy zanurzysz się w fantastyczną krainę rodziny Evartsów, odnajdziesz grę, która pomoże ci rozwijać pamięć, budować strategię i poznawać podstawową arytmetykę. Uważaj jednak na działanie Mikstur usypiających, aby przypadkiem nie uśpić wszystkich graczy! „Śpiące Królewny”: • pomogą rozwinąć pamięć i spostrzegawczość, • podczas zabawy nauczą podstawowych zasad arytmetyki, • wprowadzą dzieci w świat karcianek i planszówek, • mają proste zasady, które zostawiają spore pole do kombinowania, • są przezabawnie ilustrowane!
Zabawka składa się ze słupka osadzonego w podstawce oraz plastikowych elementów o różnym rozmiarze, kształcie i kolorze. Elementy można nawlekać przypadkowo lub według wzoru na karcie. Zabawka rozwija zręczność manualną, umiejętność identyfikacji kształtu i koloru, uczy realizowania określonego planu. Zabawka proponuje kilka wersji gier. Zawartość opakowania: • karty wzorów (32 sztuki), • słupki (3 sztuki), • podstawki (3 sztuki), • kule (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • kostki (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • koła (3 sztuki niebieskie), • trójkąty (3 sztuki czerwone), • kwadraty (3 sztuki żółte), • żetony (30 sztuk), • instrukcja. Wymiary opakowania: 30.5 x 24.5 x 5.0 cm
Sprawdź jak celnie potrafisz rzucać krążkami. Grę cechują proste zasady. Z wyznaczonego miejsca rzucamy krążkami i staramy się, by zawisły one na kołkach. Gra rozwija refleks oraz celność.
Gra „Adamigo Memory” jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich lubiących dobrą zabawę w wesołym klimacie. Rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Tym razem młody gracz ma okazję zapoznać się z wyglądem aż 40 flag różnych państw z całego świata. Zestaw gry zawiera: • 80 kartoników przedstawiających 40 flag państw świata. Wymiary opakowania: 24.0 x 22.0 cm
Rewelacyjna gra podróżna, ucząca logicznego myślenia. Czy złapiesz wszystkie gwiazdki ? Czy uda ci się umieścić 7 gwiezdnych puzzli na planszy do gry? Sięgaj do gwiazd i rozwiązuj zadania – od najłatwiejszych po te bardzo trudne. 1. Wybierz zadanie. Umieść puzzle na planszy tak, jak pokazano to w książeczce z zadaniami. W większości zadań znajdują się podpowiedzi dotyczące pozycji i koloru jednego lub więcej gwiazdkowych puzzli. Dzięki tym wskazówkom łatwiej ci będzie rozpocząć grę. 2. Umieść pozostałe gwiezdne puzzle na planszy. 3. Istnieje tylko jedno prawidłowe rozwiązanie każdego zadania znajdujące się na końcu książeczki z zadaniami. Ilość wyzwań: 120
Bezkompromisowa walka o przewagę „Punto” to gra, w której starasz się stworzyć linię z 4 lub 5 kart. Tyle że nie zawsze możesz umieszczać je tam, gdzie chcesz! Na czym to polega? Gra zawiera 4 talie w 4 różnych kolorach. W każdej z nich znajdują się karty z kropkami (od 1 do 9). Uczestnicy tasują swoje talie, a następnie umieszczają je zakryte przed sobą. W każdej rundzie bierzemy wierzchnią kartę z talii i zagrywamy ją na polu gry – w kwadracie 6x6. Karty możemy umieszczać na wolnych polach lub na innych kartach, pod warunkiem, że na dokładanym kartoniku znajduje się więcej kropek. Naszym celem jest ułożenie w rzędzie 5 własnych kart. Dlaczego pokochasz tę grę? • zasady gry są na tyle proste, że sprawdzi się ona w każdym towarzystwie, bez ograniczeń, • bazując na połączeniu klasycznych karcianek oraz gry w kółko i krzyżyk, Punto daje nam doskonałe pole do ćwiczenia planowania i przewidywania ruchów przeciwników. Wbrew pozorom rozgrywki potrafią być wymagające, • chyba nie ma bardziej poręcznej gry niż ta – karty są zamknięte w miniaturowej puszce, która zmieści się absolutnie w każdej kieszeni. Zawartość pudełka: • 72 karty, • instrukcja.
Edukacyjny zestaw zawiera 30 dużych elementów. Znakomicie sprawdzi się jako pierwsza prosta gra pamięciowa. Klasyczna gra pamięciowa to tylko jeden z pomysłów na edukacyjną zabawę. Zanim dziecko opanuje reguły rozgrywki, możecie wykorzystać elementy na wiele innych sposobów, dostosowując poziom trudności zabawy do wieku i umiejętności dziecka. Cechy produktu: • zestaw zawiera 30 elementów (15 par) w rozmiarze 5.5 cm • duże elementy są wykonane z trwałej tektury o odpowiednie dla dzieci w wieku powyżej 2 lat, • ilustracja i forma jest dostosowana do wieku dziecka, • zabawa rozwija spostrzegawczość i pamięć. Rozmiar opakowania: 13.5 x 17.0 x 4.5 cm
Odwiedź krainy pełne smoków! SMOKI to trzecia gra z serii, która przenosi was do świata ze snów. Gra ma inne zasady niż poprzednie z tej serii: SEN i KRUKI. Tworzycie swoje sny i odwiedzacie krainy smoków przybierających różne formy. W niektórych krainach spotkacie również kruki – możecie korzystać z ich specjalnych umiejętności. Pozwolą wam one zmieniać swoje sny oraz sny rywali! Wygra osoba, która w swoim śnie odwiedzi najpiękniejsze krainy i zdobędzie 3 żetony smoka.
Szalona gra, która rozkręci twój mózg! Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają się jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty! „Ubongo” to światowy bestseller, który zdobył popularność dzięki bardzo prostym zasadom i błyskawicznej rozgrywce. Ponad 2,5 mln sprzedanych egzemplarzy. To ponad 400 niepowtarzalnych zadań. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy. Grzegorz Rejchtman, urodzony w 1970 roku, mieszka w Monako. Z pochodzenia Polak, z wykształcenia informatyk i ekonomista. Preferuje gry o łatwych do zapamiętania regułach, które dają przy tym dużo frajdy. Opublikował już wiele gier w Skandynawii i na całym świecie. Każdy gracz dostaje zestaw 12 kafelków o różnych kształtach. Na początku każdej rundy gracze biorą nowe plansze (każdy gracz inną!). Rzut kostką określa, których kafelków można używać w danej rundzie. Potem odwraca się klepsydrę. Gracze jednocześnie starają się całkowicie zasłonić pola swojej planszy wskazanymi kafelkami. Każdy, kto zdoła to zrobić przed przesypianiem się piasku, woła „Ubongo!“ i losuje z woreczka 1 klejnot. Dwóch najszybszych graczy otrzymuje dodatkowo po 1 klejnocie z toru rund. Gra składa się z 9 rund. Elementy gry: • 48 kafelków (po 12 na gracza), • 36 plansz (z 432 różnymi zadaniami), • kostka, • klepsydra, • woreczek, • tor rund, • 58 klejnotów (10 rubinów, 19 szafirów, 10 szmaragdów, 19 bursztynów).
Gra mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Podczas zabawy gracze pod okiem opiekuna ćwiczą różnicowanie głosek. Grę można wykorzystać do zabawy w domu z rodzicami, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą. Celem gry jest jak najszybsze okrążenie przez gracza toru dwoma pionkami i ustawienie ich wewnątrz, na okrągłych polach, zgodnych z kolorami jego pionków. Ruch wyznacza liczba oczek na kostce, jednak uczestnicy wyścigu mogą pomóc sobie wymawiając poprawnie wyrazy prezentowane obrazkowo na odkrywanych kolejno tabliczkach. Zawartość opakowania: • 96 tabliczek z obrazkami, • plansza, • 8 pionków, • kostka, • instrukcja.
Gra dla dzieci młodszych, starszych i dorosłych. W trakcie gry odkryj kartę. Wpatrując się w nią przez kilka sekund, staraj się zapamiętać kolejność kolorów. Po sygnale nawlekaj na linkę jak najszybciej kolorowe kule – zgodnie z układem odczytanym z karty. Gra jest znakomitym treningiem zręczności i świetnym ćwiczeniem pamięci. Można w niej dostosować poziom trudności do możliwości graczy. Zawartość pudełka: – 55 kart, – 12 kul, – klepsydra, – 60 żetonów, – 2 sznurki, – instrukcja.
Rozmiar mini, ale zadania na maksa! Nowość w serii IQ: IQ Mini. Kieszonkowa układanka logiczna dostępna w 5 kolorach. Można zabrać ją wszędzie. Twórz swoje własne zadania, przesuwając blokady, i zapełnij całą planszę elementami układanki. Wybierz swój ulubiony kolor i stwórz wyzwania dla siebie, rodziny i przyjaciół! Dodatkowe zadania, wskazówki i wszystkie rozwiązania znajdziesz online. Możesz grać wszędzie. Jakie miejsce wybierzesz? Uwaga! Różne kolory, towar wysyłany losowo.
Szybka, prosta gra karciana, w której wygrywa ten, kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
W „Krainie Baśni” to rodzinna gra na spostrzegawczość, która zachwyca przepięknymi ilustracjami znanej i lubianej dziecięcej ilustratorki Nikoli Kucharskiej. Listy, okulary, drabiny, miotły i inne obiekty codziennego użytku zgubiły się w okolicy zamku Kopciuszka, chatki Królewny Śnieżki, targu Alladyna i wielu innych cudownych miejsc. Gracze wcielają się w bajkowych detektywów, których zadaniem będzie jak najszybsze odnalezienie tych przedmiotów. Zadanie nie jest łatwe, bo obiektów na planszach jest całe mnóstwo. Kilka trybów rozgrywki zapewni wszystkim członkom rodziny dużo dobrej zabawy przez wiele godzin. Tryb „Kto pierwszy, ten lepszy” jest klasyczną rozgrywką, w której każdy gracz ma przed sobą własną planszę. „Każdy sobie rzepkę skrobie” polega na tym, że gracze poszukują przedmiotu na jednej, wspólnej dla wszystkich planszy. Tryb „Wszyscy razem” umożliwia grę drużynową na czas. Zawartość opakowania: • 18 x plansza, • 30 x karta, • instrukcja.
Porozmawiajmy sobie o emocjach... Tak na wesoło, ale też na poważnie. Złość, radość, niepokój, gniew, smutek, miłość... To one nami rządzą. Czasami potrafimy je ujarzmić, a czasami dajemy się im ponieść. Ważne, abyśmy je poznali i umieli o nich rozmawiać. Może dzięki temu uda się kiedyś wyjść z trudnej życiowej sytuacji. Gra „Emocje” to świetna pomoc w poznaniu siebie i swojego otoczenia. Trochę zabawy i trochę... psychologii dla każdego, dla dziecka i dorosłego. Zestaw zawiera: • 112 kart z zadaniami, • 16 okrągłych tafelków, • dużą puzzlową planszę, • dużą kostkę i 4 pionki, • instrukcję. Gra jest przeznaczona dla dzieci od 7 lat. Wymiary opakowania: 24.5 x 22.0 x 4.5 cm
Wieża z drewnianych kloców marki Smiki od Zookabee to wspaniała gra zręcznościowa. Zbuduj wieżę, a następnie wyciągnij odpowiedni klocek. Przegrywa gracz, który przewróci wieżę. Cechy zabawki: To gra zręcznościowa dla całej rodziny. Klocki mogą być wykorzystywane do budowy innych konstrukcji. Ilość elementów: 58 elementów. Informacje podstawowe: Wiek: od 3 lat. Materiał: 100% drewno. Produkt spełnia normy bezpieczeństwa EN 71.
Magnetyczne opakowanie z planszą przyciąga pionki, dzięki czemu gra jest możliwa nawet podczas jazdy, bo nic na planszy nie przestawi się bez naszej woli. Celem gry jest zbicie wszystkich pionów przeciwnika albo zablokowanie wszystkich, które pozostają na planszy, pozbawiając przeciwnika możliwości wykonania ruchu.
Kooperacyjna gra imprezowa! Podczas rozgrywki nie rywalizujecie ze sobą! Wspólnie staracie się osiągnąć jak najlepszy wynik. Gra podzielona jest na 3 części, podczas których wykorzystujecie umiejętność opowiadania, kojarzenia oraz dobrą pamięć. Co łączy kucharza i serce? Albo budzik i obrączki? Uruchom wyobraźnię i wymyśl szalone skojarzenia. Ale takie, na które wpadną również współgracze! Podczas rozgrywki będziecie tworzyć i zapamiętywać skojarzenia, a na koniec gry wspólnie będziecie walczyć o punkty za zapamiętane karty. Doskonała zabawa dla graczy w każdym wieku! Zdobyte nagrody: Nagroda główna – Świat Przyjazny Dziecku 2022 (Polska), Zabawka Roku 2020 (Polska)
Poręczna, wesoła i lekko edukacyjna quizowa planszówka na rodzinny wieczór lub deszczowe popołudnie. Na podstawie kolejno odczytywanych wskazówek, zgadnijcie, jakie zwierzę znajduje się na karcie. Im mniej podpowiedzi będzie potrzebnych, tym więcej punktów zdobędziecie. Gracz, który wyciągnął kartę ze stosu, podaje pierwszą podpowiedź (np. mieszka w Afryce). Jeżeli nikt nie zgadł – drugą (ma cętki). Nadal nikt nie wie? Zatem czas na trzecią (zajada liście)… itd. Na każdej karcie jest pięć podpowiedzi, które coraz bardziej przybliżają nam dane zwierzę. Kto zgadnie najszybciej, przesunie swój pionek do przodu nawet o kilka pól na planszy, ale kto odpowie źle, cofnie się. Poręczne opakowanie pozwoli zabrać grę ze sobą dosłownie wszędzie. Świetnie sprawdzi się w podróży. Zawartość opakowania: – karty (55 szt.), – pionki (4 szt.), – plansza, – instrukcja.
Smok Endu zastawił 40 lamigówek o zróżnicowanym poziomie trudności. Czy zdołasz je rozwiązać i poznać świat Minecrafta?Rozwiązuj łamigówki przy użyciu najpotęzniejszej ze wszystchki broni - siły UMYSŁU!Zawartość:- 9 magnetycznych przedmiotów ze świata Minecraft- instrukcja do gry- księga łamigówek początkujący - ekspert (z wyzwaniami i rozwiązaniami)
Gra, która sprawi, że podróż samochodem nie będzie już nudna. Przygotuj się na super zabawę, obserwuj drogę i zdobywaj punkty. Kto wypatrzy najwięcej rzeczy za oknem wygrywa! Gra przygotowana jest z myślą zarówno o dzieciach które umieją lub nie umieją czytać.
Kostka Rubika to klasyczna łamigłówka, którą można cieszyć się w domu albo w podróży. Oryginalna, klasyczna kostka 3x3 to bardzo uzależniająca łamigłówka, która od dziesięcioleci fascynuje fanów na całym świecie. Kostka Rubika ma sześć różnych ścian, z których każda składa się z dziewięciu kolorowych kwadratów. Celem jest takie kręcenie kostką Rubika, aby przywrócić ją do pierwotnego stanu i sprawić, że wszystkie ściany będą miały taki sam kolor. Nowa i ulepszona kostka Rubika ma mechanizm, który gwarantuje płynniejszą, szybszą, bardziej niezawodną grę. Tradycyjne naklejki zostały zastąpione plastikowymi płytkami, co oznacza brak blaknięcia, łuszczenia się i uniemożliwia oszukiwanie.
Kalambury „Dzieci kontra Rodzice” to wesoła i wciągająca gra rodzinna. Zabawne hasła, przygotowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców, zapewnią niezapomnianą rozrywkę. W grze zwycięży ten, kto ma dobry refleks i szeroką wyobraźnię. Pokazuj i rysuj hasła, niech wygra lepszy! Zawartość opakowania: • 54 karty ze 162 pytaniami, • instrukcja. Wymiary pudełka: 17.5 x 11.5 x 3.0 cm
Nowa, gorąca gra zręcznościowa. „Hot Pot” to szybka i gorąca gra zręcznościowa dla rodziny i przyjaciół. Chwyć pałeczki lub szczypce, w zależności od Twoich umiejętności. Następnie wrzuć makaron oraz wszystkie składniki do miski. Wylosuj kartę, która podpowie Ci, jakich składników szukać, a następnie wyłów je z miski. Uwaga, wszyscy gracze grają w tym samym czasie, co z pewnością nie ułatwi zadania. Zawartość opakowania: • miska, • 4 zestawy bambusowych pałeczek, • 4 pary szczypiec, • 40 plastikowych elementów jedzenia, • gumowy makaron, • 28 dwustronnych kart, • instrukcja.
Przygotuj się na nową wersję klasycznej gry „Uno”: „Uno FLIP!” To ta sama kultowa gra karciana, ale teraz z nowymi, ekscytującymi elementami – takimi jak dwustronne karty, specjalna karta odwróć i ostrzejsze reguły – które podniosą poziom rywalizacji w rozgrywce. Karty mają jasną stronę, w której obowiązują klasyczne zasady gry „Uno”, oraz ciemną stronę – gdzie kary są bardziej surowe. Użyj karty odwróć, aby wszystkie karty graczy oraz te w stosie losowania i talii zostały odwrócone na drugą stronę, ujawniając zupełnie nowy zestaw cyfr i kolorów! Osoba trzymająca kartę odwróć określa, czy gra toczy się po jasnej czy ciemnej stronie i kiedy następuje zmiana. Ciemna strona talii obejmuje nowe karty specjalne, które mogą nieźle namieszać: „Weź pięć” i „Postój dla wszystkich”. Myśl strategicznie, aby pokonać konkurencję i być pierwszym graczem, który pozbędzie się wszystkich swoich kart. Nie zapomnij krzyknąć „Uno!”, gdy w ręku zostanie Ci tylko jedna karta! Ta wesoła rodzinna gra karciana jest idealna dla dzieci od 7 lat, nastolatków i dorosłych. Kolory i elementy dekoracyjne mogą się różnić. Zawartość opakowania: • 112 kart, • instrukcja. Wymiary opakowania: 15.0 x 9.0 x 2.0 cm
Klasyczna gra w szachy w kieszonkowej formie z magnetycznymi pionkami.
„Leśny bal” (3–7 lat) to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy. Zabawy rozwijające mowę i motorykę dużą: To nie jest zwyczajna gra logopedyczna! Nadszedł czas na logopedyczne leśne przyjęcie! Zapraszam dzieci, rodziców, logopedów i nauczycieli – wszystkich, którzy chcą ćwiczyć swoje buzie i języki, rozwijać mowę, gimnastykować, a przy tym – przede wszystkim – świetnie się bawić! Dla małych gości przygotowano liczne atrakcje, które dostarczą wiele śmiechu i okazji do wartościowych ćwiczeń logopedycznych. Udanej zabawy!
GRA NA EMOCJACH JESZCZE NIGDY NIE BYŁA TAKA ZABAWNA! Zadajesz pytanie zaczynające się od JAK SIĘ CZUJĘ, GDY…, a pozostali gracze wykładają po jednej karcie – takiej, która według nich najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. Wybierasz tę, którą uważasz za najlepiej oddającą twoje emocje. Gracz, który ją wyłożył, zdobywa punkt! Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie 3 punkty. Proste zasady gry! • Zadajesz pytanie, np. Jak się czuję, gdy spóźniam się na pierwszą randkę? • Pozostali gracze wybierają po jednej karcie (kładą je rysunkiem do dołu, abyś nie wiedział, kto co wybrał). • Spośród wyłożonych kart wybierasz rysunek, który najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. • Gracz, który wyłożył wybrany przez ciebie rysunek, zdobywa 1 punkt. • W następnej rundzie kolejny gracz zadaje wymyślone przez siebie pytanie. • Gra się kończy, gdy któryś gracz zdobędzie 3 punkty. Zdobyte nagrody: NAJLEPSZA GRA ROKU (Literajugeos, Hiszpania, 2014) BESTSELLER (Festiwal Gier Madryt, Hiszpania, 2014) BESTSELLER (Festiwal Gier Barcelona, Hiszpania, 2014) BESTSELLER (Festiwal Gier Barcelona, Hiszpania, 2013)
To tu zaczyna się magia! Poszukiwania magicznych par! Nie lada gratka dla fanów Harry’ego Pottera! Wyjątkowa edycja popularnej gry towarzyskiej, wykorzystująca symbole z najpopularniejszego magicznego uniwersum. „Dobble Harry Potter” to 55 kart, na których znajdziecie po 8 symboli związanych ze światem czarodziejów. Na 2 dowolnych kartach zawsze znajduje się dokładnie 1 wspólny symbol. Twoim zadaniem jest jak najszybciej go zauważyć, nazwać i… wygrać! „– Ale tu nie ma żadnego wspólnego symbolu! – Na pewno jest! Mam tu Hedwigę! – Ej, ale nie mam, serio!!! – Musi być! U mnie Harry! – Eeeeej!! – O patrz, tu jest. Znicz. A u mnie feniks! Ha!” Na czym to polega? Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie karty zawsze łączą się dokładnie jednym symbolem! W „Dobble” można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych ze światem Harry’ego Pottera. Dlaczego musisz mieć tę grę? Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak „Dobble”. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, a przy stole dużo się dzieje, gdy każdy próbuje wyprzedzić innych uczestników w wyścigu do zwycięstwa. Poza tym: • Tylko Dobble tłumaczy się w minutę! • Gra ukryta jest w solidnej, metalowej puszce, która z powodzeniem wytrzyma transport gdzie tylko zapragniemy. • Okrągłe, solidne karty są bardzo wygodne podczas zabawy, nawet dla niewielkich dziecięcych rączek. • Dzięki nawiązaniu do popularnej serii, tytuł nada się nie tylko dla najmłodszych. Również dorośli, którzy dojrzewali wraz z Harrym i jego przyjaciółmi, chętnie zasiądą do gry i przypomną sobie charakterystyczne postaci i symbole. Zawartość opakowania: • 55 kart, • instrukcja.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Nalezy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole. Zawartość pudełka: • instrukcja, • 84 żetony terenu, • 1 tor punktacji, • 45 pionków w 5 kolorach.
Gra „Memory Zoo” jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich, rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Słowo „memory” w języku angielskim znaczy „pamięć”. Zestaw gry zawiera 80 kartoników pogrupowanych w pary, które mają na jednej stronie takie same obrazki w parze. Jest więc 40 par i 40 różnych fotografii zwierząt z całego świata.
Tak jak w „UNO”, które kochasz, rozgrywka „UNO Minecraft” polega na rywalizacji graczy. Należy pozbyć się wszystkich swoich kart, by wygrać. Ta wersja zawiera karty z postaciami i obrazkami Minecrafta i specjalną zasadą! Wygrywa pierwszy gracz, który osiągnie 500 punktów. Kiedy zostanie Ci 1 karta, nie zapomnij krzyknąć „UNO!” Talia zawiera 112 kart i instrukcję.
Szybka, prosta gra karciana, w której wygrywa ten, kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami pojazdów na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
Wesoła gra edukacyjna, w której dziecko ma za zadanie odnaleźć pary przeciwieństw. Dzieci obserwują i porównują elementy, wyszukując podobieństwa oraz różnice. Gra pomaga dziecku porządkować wiedzę o otaczającym nas świecie, a także rozwija pamięć i zdolności kojarzenia. „ABC Malucha” to seria gier dla najmłodszych dzieci, które dopiero poznają otaczający świat. Proste zabawy pozwalają rozwijać umiejętności i jednocześnie zaspokajają jego naturalną ciekawość. Zawartość opakowania: • 24 kartoniki z przeciwieństwami, • przewodnik dla rodziców.
Odkryjcie nowy ląd! Jesteście pierwszymi osadnikami, którzy przybyli na wyspę Catan. Szybko wznosicie pierwsze osady i budujecie pierwsze drogi. Okoliczne tereny zapewniają wam surowce niezbędne do rozwoju. Handel kwitnie, a osady rozrastają się do miast. Jednak po pewnym czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca wtedy rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę. Pora wprowadzić w życie wasz błyskotliwy plan, licząc przy tym na odrobinę szczęścia! Zostań władcą Catanu! Gra planszowa Catan porwała już miliony graczy na całym świecie, a każdego dnia do tego grona dołączają jej nowi fani. Pora na was! Kurs na Catan! Oto najnowsze wydanie gry planszowej Catan zawierające plastikowe elementy przedstawiające drogi, osady i miasta. Uwaga! Dodatki i rozszerzenia z drewnianymi elementami nie pasują do gry planszowej Catan w wersji z elementami plastikowymi! Zawartość pudełka: 19 pól terenu, 6 części ramowych, 18 żetonów z liczbami, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 6 kart pomocy, 96 pionków, 1 złodziej, 2 podstawki na karty, 2 kostki, 1 instrukcja, 1 almanach.
La Cucaracha! Łap robala! W kuchni jest karaluch! Szybko – kto go złapie?! Rzuć kostką i działaj błyskawicznie – użyj sztućców, aby zwabić karalucha do swojej pułapki. Gracz, który złapie karalucha 5 razy wygrywa! Żeby złapać robala trzeba przedsięwziąć dwa kroki: • rzucić kostką, i co najważniejsze..., • ułożyć odpowiednią drogę do pułapki! Zawartość opakowania: • 1 robot HEXBUG nano (dołączono 2 baterie), • plansza 3D z 24 ruchomymi sztućcami, • 18 żetonów-karaluchów, • kostka, • 2 pary drzwi, • instrukcja.