Zamawiasz jak zwykle w sklepach obsługiwanych przez PayPo. Odbierasz zakupy, sprawdzasz, czy Ci pasują, a płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Bez żadnych kosztów.
Jak to działa?
1
KROK 1
Robiąc zakupy w Bonito, dodajesz produkty do koszyka
i wybierasz PayPo jako metodę płatności.
2
KROK 2
Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Kolejne zakupy potwierdzasz jedynie kodem SMS lub jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej.
3
KROK 3
PayPo opłaca Twoje zakupy w Bonito, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.
4
KROK 4
Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Korzyści
Masz aż 30 dni na zapłatę - bez dodatkowych
kosztów
Wygodne doświadczenia zakupowe - o terminach płatności przypominamy Ci mailowo i SMSem
Sprawdzasz produkty w domu - nieudane
zakupy
odsyłasz, płacisz tylko za te, które zatrzymasz
Możesz pozwolić sobie na więcej -
zaszaleć na wyprzedażach lub kupić prezent sobie, czy bliskim, a płatność za zakupy rozciągnąć w czasie
Robisz pewne zakupy - najpierw odbierasz i sprawdzasz zamówienie, a płacisz dopiero, gdy jesteś pewny zakupu
Nie tracisz wyjątkowych okazji - kupujesz, kiedy się najbardziej opłaca, a płacisz wygodnie później
Z czasem możesz jeszcze więcej - Twój limit na
kolejne zakupy może wzrosnąć aż do 3000 zł
Błyskawiczne i bezpieczne płatności - kolejne transakcje potwierdzasz tylko kodem SMS lub jednym kliknięciem w aplikacji
Usługa jest dostępna dla nowych klientów PayPo.
Informacja nie stanowi oferty. Szczegóły w Regulaminie usługi “Zapłać za 30 dni” dostępnym na www.paypo.pl.
Klienci PayPo po spłaceniu jednej transakcji w całości, zaczynają korzystać z usług,
które umożliwiają spłatę zamówienia w ciągu 30 dni lub w ratach. Sprawdź.
Najczęściej zadawane pytania
Nie, do skorzystania z płatności PayPo nie wymagamy podania danych karty kredytowej/debetowej.
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online -
jak
Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia
zamówienia.
Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale
możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz
żadnych danych dostępowych do swojego konta.
Nie. Korzystając z usługi “Zapłać za 30 dni”, w ciągu 30 dni spłacasz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych kosztów.
Masz aż 30 dni na spłatę swojego zamówienia. O zbliżającym się terminie spłaty przypomnimy Ci za pośrednictwem SMS i wiadomości e-mail.
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.
Masz
pytanie?
Skontaktuj się bezpośrednio z PayPo.
Napisz do PayPo:
bok@paypo.pl
Zadzwoń do PayPo.
Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00
+48 22 333 74 60
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.
Produkt został dodany do koszyka
Zaloguj się na swoje konto
Musisz zalogować się na swoje konto, aby dodawać produkty do schowka.