Zamawiasz jak zwykle w sklepach obsługiwanych przez PayPo.
Odbierasz zakupy,
sprawdzasz, czy Ci pasują, a płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia, bez żadnych
kosztów. Jeśli potrzebujesz więcej czasu - rozkładasz płatność na elastyczne raty.
Jak to działa?
1
KROK 1
Robiąc zakupy w Bonito, dodajesz produkty do koszyka
i wybierasz PayPo jako metodę płatności.
2
KROK 2
Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, to podajesz swoje dane. Przy kolejnych zakupach
potwierdzasz transakcję wyłącznie kodem SMS lub jednym kliknięciem w aplikacji.
3
KROK 3
PayPo opłaca Twoje zakupy w Bonito, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie.
4
KROK 4
Cieszysz się swoimi zakupami w domu, a na spłatę
należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Zwrócić możesz tylko nieużywane i nierozpakowane produkty
Korzyści
Masz aż 30 dni na zapłatę - bez dodatkowych
kosztów
Jeśli potrzebujesz więcej czasu i swobody - możesz
rozłożyć płatność na wygodne raty
Sprawdzasz produkty w domu - nieudane
zakupy
odsyłasz, płacisz tylko za te, które zatrzymasz
Możesz pozwolić sobie na więcej -
zaszaleć na
wyprzedażach lub kupić prezent sobie, czy bliskim, a płatność za zakupy rozciągnąć w czasie i
podzielić ją na wygodne raty.
Nie tracisz wyjątkowych okazji -
kupujesz, kiedy się najbardziej opłaca, a płacisz, kiedy Ci wygodnie
Robisz pewne zakupy - najpierw odbierasz
i sprawdzasz zamówienie, płacisz później
Z czasem możesz jeszcze więcej - Twój limit na
kolejne zakupy może wzrosnąć aż do 3000 zł
Błyskawiczne i bezpieczne płatności - kolejne transakcje potwierdzasz
tylko kodem SMS lub
jednym kliknięciem w aplikacji
Najczęściej zadawane pytania
Nie, do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane przy
zakładaniu konta. Umowę oraz terminy spłat znajdziesz w mailu wysłanym na podany przez
Ciebie adres e-mail.
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online -
jak
Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia
zamówienia.
Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale
możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz
żadnych danych dostępowych do swojego konta.
Korzystając z PayPo, zapłacisz po 30 dniach tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez
żadnych dodatkowych kosztów. Jeśli zdecydujesz się opłacić zamówienie w ratach,
indywidualną Ofertę prześlemy Ci mailowo, w dołączonej do maila Umowie oraz
udostępnimy w Panelu Klienta.
Pamiętaj - nie musisz decydować od razu, czy spłacasz całość po 30 dniach, czy rozkładasz
płatność na raty. W każdym momencie po upłynięciu 30 dni możesz też spłacić pozostałą
część zamówienia w całości.
Nie martw się, nic się nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na
elastyczne raty.
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.
Masz
pytanie?
Skontaktuj się bezpośrednio z PayPo.
Napisz do PayPo:
bok@paypo.pl
Zadzwoń do PayPo.
Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00
+48 22 333 74 60
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.
Produkt został dodany do koszyka
Zaloguj się na swoje konto
Musisz zalogować się na swoje konto, aby dodawać produkty do schowka.