hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Marketing. Wprowadzenie”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Marketing. Wprowadzenie

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
DostępnyProdukt dostępny 99 szt.
Dostępny
Wyślemy 2024.04.30
113,52
Cena sugerowana przez wydawcę: 129,00 zł

Opis od wydawcy

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono między innymi:

• sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,

• tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,

• rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,

• współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),

• koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,

• koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,

• najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,

• koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.

Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.

Marketing jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne”.

– prof. dr hab. Lechosław Garbarski, Akademia Leona Koźmińskiego

AutorGary Armstrong, Philip Kotler
WydawnictwoGab
Rok wydania2016
Oprawatwarda
Liczba stron828
Format21.4 x 30.3 cm
Numer ISBN9788363391102
Kod paskowy (EAN)9788363391102
Wymiary214 x 303 mm
Data premiery2016.06.07
Data pojawienia się2016.05.27
Dostępna liczba sztuk
Dostępność całkowita99 szt. (realizacja 2024.04.30)
Dostępność w naszym magazynie0 szt.
Dostępność w punktach BonitoKsięgarnia internetowa Bonito
ul. Staromiejska 6 (50 m od Rynku)Zamów i odbierz 2024.05.02

Darmowa dostawa już od 299,00 

  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt odbioru, w którym chciałbyś je odebrać.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem PIN.
  • Wydanie przesyłki następuje po podaniu numeru zamówienia oraz kodu, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki w punkcie masz 7 dni.
  • Składasz zamówienie wybierając dostawę DPD Pickup i wskazujesz punkt lub automat (*), w którym odbierzesz paczkę.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość SMS od DPD z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu Pickup lub automatu (*).
  • Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru PIN, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki masz 3 dni.
  • (*) Aby odebrać przesyłkę z automatu DPD Pickup, konieczne jest pobranie aplikacji ze sklepu odpowiedniego dla Twojego modelu telefonu. Po pobraniu aplikacji będziesz miał możliwość krótkiej rejestracji numerem telefonu. Twoja paczka pojawi się w aplikacji automatycznie.
  • Składasz zamówienie wybierając dostawę DPD Pickup i wskazujesz punkt lub automat (*), w którym odbierzesz paczkę.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość SMS od DPD z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu Pickup lub automatu (*).
  • Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru PIN, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki masz 3 dni.
  • (*) Aby odebrać przesyłkę z automatu DPD Pickup, konieczne jest pobranie aplikacji ze sklepu odpowiedniego dla Twojego modelu telefonu. Po pobraniu aplikacji będziesz miał możliwość krótkiej rejestracji numerem telefonu. Twoja paczka pojawi się w aplikacji automatycznie.
  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej Paczkomat, w którym chciałbyś je odebrać.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Paczkomatów InPost z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego Paczkomatu.
  • Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru telefonu i podaniu kodu, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z Paczkomatu masz 48 godzin.
  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt, w którym chciałbyś je odebrać.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz SMS-a oraz e-mail od firmy Orlen z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem.
  • Pracownik punktu wydaje przesyłkę po podaniu otrzymanego specjalnego kodu.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu masz 3 dni.
  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej miejsce, w którym chciałbyś je odebrać. Może to być placówka pocztowa, sklep Żabka, Freshmarket lub stacja Orlen.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Poczty Polskiej z informacją o dotarciu przesyłki do wybranej placówki.
  • Pracownik w placówce wyda przesyłkę po podaniu danych odbiorcy zgodnych z danymi na przesyłce oraz po okazaniu dowodu osobistego.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z placówki pocztowej masz 7 dni.
  • Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki
  • Listonosz doręcza przesyłkę.
  • Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Kurier doręcza przesyłkę.
  • Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Kurier doręcza przesyłkę.
* opcja płatności przy odbiorze kosztuje dodatkowo 3,00 zł

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Marketing. Wprowadzenie”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Marketing. Wprowadzenie“ – wybrali również

Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 89,00 zł
80,10 zł
Empuzjon - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 30,99 zł
35,69 zł
19 osób kupiło
Informacja
Szewcy (wydanie z opracowaniem i streszczeniem) - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 10,98 zł
6,99 zł
10 osób kupiło
Informacja
Wesoły Ryjek - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Wesoły Ryjek
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.07.03
Cena sugerowana
przez wydawcę: 24,90 zł
18,99 zł
Przepowiednia - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Przepowiednia
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.12.06
Cena sugerowana
przez wydawcę: 34,90 zł
27,99 zł
Wesoły Ryjek i jesień - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Wesoły Ryjek i jesień
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.10.25
Cena sugerowana
przez wydawcę: 24,90 zł
18,99 zł
Autyzm a prawo - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Autyzm a prawo
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2022.11.03
Cena sugerowana
przez wydawcę: 45,00 zł
38,99 zł
Ogień i krew, część 1 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Ogień i krew, część 1
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.04.25
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
46,99 zł
4 osoby kupiły
Informacja
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 39,00 zł
29,99 zł
Wiedźmin. Historia fenomenu - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Wiedźmin. Historia fenomenu
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.08.27
Cena sugerowana
przez wydawcę: 69,90 zł
51,03 zł
Mama zawsze wraca - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,90 zł
35,99 zł
5 osób kupiło
Informacja
Odkrywca - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Odkrywca
Dostępny
Produkt dostępny 54 szt.
Cena sugerowana
przez wydawcę: 34,99 zł
23,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja

Gary Armstrong, Philip Kotler – pozostałe pozycje

Principles of Marketing. Global Edition - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 399,00 zł
371,07 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Principles of Marketing, Global Edition - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Principles of Marketing, Global Edition
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2022.10.01
Cena sugerowana
przez wydawcę: 358,60 zł
333,50 zł
Wróć do góry