Trójkąty matematyczne dodawanie i odejmowanie do 100 to wspaniała gra edukacyjna, dzięki której dzieci poznają działania matematyczne. Gra w przyjemny i zabawny sposób doskonali umiejętność dodawania i odejmowania do 100.
Zawartość pudełka:
– plansza, pionki (8 sztuk),
– trójkąty „suma/różnica” (9 sztuk),
– trójkątne tabliczki z działaniami (55 sztuk),
– klepsydra,
– woreczek,
– mazaki (4 sztuk),
– instrukcja.
Rozmiar opakowania: 24.5 x 20.5 x 5.0 cm
Producent | Multigra |
Wiek | od 7 lat |
Liczba graczy | 2 osoby |
Kategoria | edukacyjne |
Kod paskowy (EAN) | 5906395300730 |
Waga | 388 g |
Wymiary | 245 x 205 x 50 mm |
Data premiery | 2019.08.06 |
Data pojawienia się | 2019.08.06 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Trójkąty matematyczne. Mnożenie i dzielenie to wspaniała gra edukacyjna, dzięki której dzieci poznają działania matematyczne. Gra w przyjemny i zabawny sposób doskonali umiejętności, mnożenia i dzielenia do 100. Tabliczki w grze są podzielone wg poziomów trudności. Zawartość pudełka: plansza, 8 pionków, 9 trójkątów „iloczyn/iloraz”, 55 trójkątnych tabliczek z działaniami, klepsydra, woreczek, 4 mazaki, instrukcja.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Mnożenie jest jednym z czterech podstawowych działań matematycznych. Tabliczkę mnożenia do stu każdy uczeń musi znać. Zasady mnożenia można wytłumaczyć graficznie lub przy wykorzystaniu rekwizytów. My proponujemy grę, podczas której dzieci w mig nauczą się wyników na pamięć. A o to przecież chodzi! Graj i ucz się! Mnożenie bez problemów! Zawartość opakowania: • duża plansza, • mała plansza – ramka, • 81 kamieni, • 4 pionki, • kostka do gry, • instrukcja.
DOMINO MATEMATYCZNE DODAWANIE I ODEJMOWANIE to wersja domina w formie działań matematycznych - dodawania i odejmowania. Zasady gry wyglądają podobnie do zwykłego domina, z tą jednak różnicą, że gracze muszą połączyć ze sobą działanie matematyczne z odpowiadającym mu wynikiem, lub też połączyć dwa działania, dające ten sam wynik. Gra ćwiczy spostrzegawczość oraz umiejętność szybkiego liczenia i będzie dobrym wyzwaniem zarówna dla dzieci jak i dorosłych. Zawartość pudełka: 28 elementów domina, instrukcja.
Książka zawiera ponad 1600 zadań zebranych w 55 zestawów, które służą do gry w bingo matematyczne. Zasady tej gry są bardzo proste i może w nią grać każdy, potrzeba tu jedynie kartki papieru i czegoś do pisania. Zadania są opracowywane z myślą o uczniach klas 4-6 szkoły podstawowej. Konstrukcja książki umożliwia ćwiczenie ponad 80% umiejętności wymienionych jako konieczne w podstawie programowej z matematyki dla II etapu edukacyjnego. Prezentowany zestaw gier jest sprawdzoną przez nauczycieli w Polsce doskonała propozycją dla tych spośród nich, którym nie wystarczają przykłady podane w podręcznikach, a są świadomi faktu, że ich uczniowie nie w pełni opanowali ćwiczone na lekcji umiejętności. Przedstawiona w książce metoda pracy stanowi skutecznie n...
Do czego służy gra? Gdyby zadać to pytanie nauczycielom klas 1-3, czy nauczycielom matematyki w klasach 4-6, to prawdopodobnie najczęściej by pojawiła się taka odpowiedź: do poćwiczenia rachunków. Chociaż wielu z nich pewnie sądzi, że na słupkach robi się to lepiej i jest mniej hałasu. Pogląd ten jest, w ocenie Autora, naturalną konsekwencją bardzo podającego nauczania matematyki, jakie oferuje polska szkoła oraz rozumienia szkolnej matematyki jako nauki przede wszystkich o rachowaniu. A przecież matematyka to nie nauka o liczeniu, to nauka o strukturach i prawidłowościach. Na zadane wyżej pytanie Autor proponuje więc zupełnie inną odpowiedź: gry dydaktyczne są doskonałą okazją do wspólnego uprawiania matematyki i to przez wszystkich! Dzięki umiejętnemu...
Bajki logopedyczne to krótkie historyjki, które urozmaicają ćwiczenia narządów artykulacyjnych. Pod każdą bajką zamieszczono ćwiczenia rozwijające zmysły dziecka, zakres słownictwa, zdolności manualne i spostrzegawczość. Książka może być inspiracją do tworzenia własnych opowiadań i kart pracy dopasowanych do potrzeb i zainteresowań dziecka, z którym prowadzimy terapię.
Trzeci tom bestsellerowej serii o miasteczku Mamoko. Tym razem pełna szczegółów obrazkowa opowieść przenosi nas w przyszłość. Jest rok 3000. Miasteczko Mamoko roi się od przybyszów z dalekich planet, robotów i latających pojazdów. Przenieś się w przyszłość i zobacz, co przydarzyło się jego mieszkańcom. Sprawdź, kogo ściga Wiktor Specjalny, a kogo Robo-Max. Przekonaj się, nad czym pracuje Telesfor Śrubka i co planuje Wincenty Orbit. Czy wiesz, kto miał powietrzną stłuczkę i kto da dziś wielki koncert? Szukaj kolejnych bohaterów i odkrywaj ich przygody. Spróbuj znaleźć wszystkie jabłka i ukryte przedmioty. Każda rozkładówka książki jest kosmicznie narysowaną panoramą fragmentu tytułowego miasteczka. Razem tworzą obraz jednego dnia z życia Mamok...
Drewniane korale w kolorze czerwonym, niebieskim i żółtym, stanowią sprawdzony i praktyczny system nauki liczenia. Można ustawiać je na sznurku w dowolnej pozycji tak, by nie przesuwały się po nim samoistnie, ponieważ nawleczone są na grubym, porowatym sznurku.
Przedstawiamy zbiór zadań, który: 1. ułatwia wprowadzanie i kształtowanie nowych pojęć matematycznych; 2. wiąże matematykę z życiem i przygotowują do rozwiązywania praktycznych problemów; uczą wytrwałości przy pokonywaniu trudności 3. uczy analizy i rozumienia tekstów matematycznych; 4. sprzyja wielostronnej aktywności, rozbudzają zainteresowanie, zaciekawiają; 5. rozwija myślenie i ćwiczą procesy myślowe np. takie jak: • analizę i syntezę, • uogólnianie i abstrahowanie, • myślenie przez analogię, • myślenie twórcze i krytyczno-logiczne, 6. informuje, czy uczniowie potrafią prawidłowo zastosować przyswojone pojęcia w nowej sytuacji; 7. integruje różne obszary edukacyjne; 8. stwarza możliwości i warunki do pracy samodzielnej oraz do poszukiw...
Dwadzieścia cztery ćwiczenia w zabawowej formie przybliżające pojęcie czasu. Dzieci uczą się odczytywania godzin, kwadransów i minut na zegarze tradycyjnym i elektronicznym. Poznają nazwy miesięcy, uczą się zapisywania dat, rozmieszczenia dni świątecznych i posługiwania się kalendarzem. Książeczki PUS służą zawsze w połączeniu z Zestawem Kontrolnym PUS – poręcznym, zamykanym pudełkiem z plastiku w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków, a cyfry na klockach odpowiadają numerom zadań w książeczkach. Zestaw Kontrolny „rośnie razem z dzieckiem” i raz zakupiony, służy przez wiele lat do zabawy ze wszystkimi książeczkami PUS.
Gra edukacyjna o fascynującej historii, powstała w czasach II wojny światowej w okupowanej Warszawie. Nosiła wówczas nazwę „Hodowla zwierzątek” Stworzona przez wybitnego polskiego matematyka – profesora Karola Borsuka. Licz i wymieniaj zwierzaki w swoim stadzie. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem! Gra rozwija umiejętności matematyczne. Uczy najmłodszych graczy sztuki przewidywania i podstaw ekonomii. Światowy hit! Prawie milion egzemplarzy w rękach zadowolonych klientów w ponad 20 krajach na całym świecie! Mija właśnie 15 lat odkąd wznowiona wersja Hodowli Zwierzątek bawi kolejne pokolenia dzieci i rodziców. Z tej okazji w 30 rocznicę śmierci profesora Karola Borsuka oddajemy w państwa ręce najnowszą wersję Superfarmera – z unikatowymi ilu...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro