„Mimo wielu lat badań pytanie o to, jak budować innowacyjność przedsiębiorstwa, wciąż jest aktualne. Książa ta jest próbą odpowiedzi na to pytanie, udzielonej z perspektywy wciąż rozwijanej teorii zasobowej oraz specyfiki małych przedsiębiorstw. Przeznaczona jest zarówno dla środowisk naukowych, doktorantów i studentów zarządzania, jak i szerokiego grona przedsiębiorców i menedżerów, którzy w swych codziennych działaniach nieustannie dążą do kreowania nowych produktów i usług, zdobywania nowych rynków i wdrażania nowych rozwiązań organizacyjno-marketingowych”.
Autor | Maciej Zastempowski |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe UMK |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 238 |
Format | 15.8 x 22.8 cm |
Numer ISBN | 9788323136545 |
Kod paskowy (EAN) | 9788323136545 |
Data premiery | 2019.02.25 |
Data pojawienia się | 2019.02.19 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.