„Problematyka podjęta przez Autorkę wydaje się niezwykle ważna we współczesnej kulturze konwergencji, w której przecinają się media, kanały dystrybucji i produkcji treści, a więc także i ich konsumenci, producenci i prosumenci. Relatywnie łatwy dostęp do mediów społecznościowych oraz ogromna oferta mediów tradycyjnych sprawiają, że wzrasta liczba osób, które korzystają z tzw. poradnictwa medialnego. Publikacja jest istotnym i atrakcyjnym źródłem informacji dla studentów i badaczy, zwłaszcza zainteresowanych prasoznawstwem, medioznawstwem oraz współczesną socjologią mediów”.
– z recenzji prof. zw. dr hab. Agnieszki Ogonowskiej, Instytut Filologii Polskiej, Katedra Mediów i Badań Kulturowych, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
„Praca dr Olgi Dąbrowskiej-Cendrowskiej pojawiła się w momencie, gdy nasz kraj ma już rozwinięty system medialny, w którym nie tylko media tradycyjne (prasa, radio telewizja) pełnią od dawna m.in. funkcję poradnikową, ale ta ostatnia przeszła już w znacznym (jak się okazuje) stopniu do tego, co nazywamy mediami internetowymi. Autorka próbuje całościowo, ilościowo i jakościowo ogarnąć te zmiany, przyglądając się jednym (starym) i drugim (nowym czy nowym nowym) mediom. Bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu badawczym, w pełni podołała temu zadaniu. Uzyskujemy tym samym obraz zmian ilościowych wzbogacony o jakościowe analizy reprezentatywnych dla nich mediów. Cennym uzupełnieniem tego studium jest sondaż opinii ukazujący stronę subiektywną, stan świadomości konsumentek w zakresie możliwości korzystania z tych porad medialnych”.
– z recenzji dr. hab. Ryszarda Filasa, Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński
Autor | Olga Dąbrowska-Cendrowska |
Wydawnictwo | Aspra |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | twarda |
Liczba stron | 408 |
Format | 16.5 x 24.0 cm |
Numer ISBN | 9788375458749 |
Kod paskowy (EAN) | 9788375458749 |
Data premiery | 2018.09.22 |
Data pojawienia się | 2018.09.22 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.