Wykorzystywanie gier i zabawy w procesie edukacyjnym jest jednym ze skuteczniejszych narzędzi pedagogicznych. Niniejsza książka zawiera różnorodne zadania, których rozwiązywanie służy przyswajaniu lub powtarzaniu treści w sposób łatwy i przyjemny ? przez zabawę. Nie tylko wyróżnia się ona walorami dydaktycznymi, wspomagającymi ogólny rozwój umiejętności poznawczych u dzieci, ale także stanowi oryginalną i ciekawą pomoc metodyczną dla katechetów. Pozwoli im zaktywizować uczniów przez układanie puzzli, porządkowanie komiksów pod względem chronologii wydarzeń, szukanie różnic, rozwiązywanie zagadek, układanie rozsypanek wyrazowych itp., aby treści biblijne zostały lepiej przyswojone. Zaproponowane w książce gry można zastosować, nawiązując do poprzednich zajęć, wprowadzając w nowy temat czy zachęcając do zgłębiania treści biblijnych.
Wydawnictwo | Jedność |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 132 |
Numer ISBN | 9788379714100 |
Kod paskowy (EAN) | 9788379714100 |
Waga | 464 g |
Wymiary | 205 x 280 x 9 mm |
Data premiery | 2016.09.12 |
Data pojawienia się | 2016.08.03 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
W dziesięć lat po pierwszym wydaniu swojej głośnej książki Ken Robinson napisał w pełni zaktualizowaną edycję. "Oblicza umysłu. Ucząc się kreatywności" to lektura pełna przykładów, naukowych analiz, a także zabawnych anegdot, stanowiąca szczegółową diagnozę edukacji i wielu innych sfer życia społecznego, a jednocześnie wezwanie do zmiany – do odkrycia w sobie niewyczerpanych pokładów zdolności kreatywnych, które stanowią o naszej przyszłości. W książce Ken Robinson udziela odpowiedzi na trzy najważniejsze pytania: • Dlaczego promowanie kreatywności jest kwestią fundamentalną? Liderzy biznesu, politycy i pedagodzy podkreślają ogromne znaczenie promowania kreatywności i innowacyjności. Dlaczego jest to ważne? • W czym tkwi problem? Dlaczego l...
Pewnego dnia Peter Hartkamp usłyszał od swojej córki, że wolałaby umrzeć niż iść do szkoły, i postanowił wziąć edukację swoich dzieci we własne ręce. Założył w Holandii trzy wysoce innowacyjne szkoły demokratyczne, stając się specjalistą w dziedzinie edukacji, prawa oświatowego i praw dziecka. Swoje bogate doświadczenia opisuje w książce Zamiast edukacji przymusowej. Czy im więcej edukacji, tym lepiej? Czy nauczanie jest tożsame z uczeniem się? Czy edukacja jest zróżnicowana? Czy egzaminowanie skutkuje lepszą edukacją? W książce Zamiast edukacji przymusowej Hartkamp odpowiada na te i inne pytania oraz pokazuje, jak możemy zapewnić dzieciom lepszą edukację, zamiast tej opartej na przymusie. Swoje argumenty popiera wieloma konkretnymi przykładami i ź...
Najpopularniejsza gra karciana dla dzieci - Piotruś.
Najpopularniejsza gra karciana dla dzieci - Piotruś.
Książka została napisana z myślą o dzieciach w wieku 9-12 lat. Przewodnikiem po świecie Ewangelii jest Mateusz - sympatyczny bohater, który tłumaczy dzieciom kolejne kroki i zadania... Mateusz opowiada dziesięć przypowieści biblijnych. Do każdego opowiadania dołączono sześć pięknych kolorowych ilustracji. Po każdej przypowieści czytelnik znajdzie wiele ciekawych zadań. Wśród nich są krzyżówki, rebusy, kolorowanki, przeskakiwanki, labirynty, szkoły rysunku i wiele innych gier. Do książki została dodana multimedialna prezentacja PowerPoint. Jeżeli czytelnik korzysta z Internetu, może ściągnąć sobie na komputer prezentację z ilustracjami do każdej przypowieści. Mając ilustracje na ekranie monitora, łatwiej zapamiętać wiele szczegółów! Na końcu ro...
Książka ta zawiera trzynaście metod ciekawego sposobu opowiadania - strategie, które można by nazwać "metodami aktywnego słuchania". Są to zabawy, ćwiczenia i dynamiki, dzięki którym dzieci będą słuchać opowieści na temat Starego Testamentu z uwagą i zainteresowaniem. Obok krzyżówek podajemy sigla biblijne - odnośniki do odpowiednich fragmentów Starego Testamentu. Krzyżówki dają z kolei możliwość sprawdzenia, co dzieci zapamiętały z odpowiedniej historii. Zadania weryfikują wiadomości, przypominają imiona bohaterów opowieści i najważniejsze nazwy geograficzne, systematyzują fakty...
Krzyżówki dają możliwość sprawdzenia, co dzieci zapamiętały z opowiedzianej historii. Zadania weryfikują wiadomości, przypominają imiona bohaterów opowieści i najważniejsze nazwy geograficzne, systematyzują fakty...
Książeczka zawiera 48 kartek z zagadkami i łamigłówkami dotyczącymi podstawowych zasad i wiadomości każdego katolika, także najmłodszego.
Poznaj 50 bohaterów biblijnych, znakomicie się przy tym bawiąc! Ta książeczka to nie tylko gwarancja doskonałej zabawy, ale także świetna okazja, by przypomnieć sobie historie 50 najważniejszych bohaterów Starego i Nowego Testamentu.Zagadki w atrakcyjny sposób przekazują wiedzę i ciekawostki o bohaterach biblijnych. Dzięki nim można przygotować zarówno niezapomniane lekcje religii, jak i pełne emocji i przygód wspólne wieczory rodzinne. Uwielbiane przez dzieciaki rymowanki sprawią, że lektura Biblii stanie się czystą przyjemnością.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro