Ta gra to druga odsłona wyjątkowej zabawy dla całej rodziny!
Trzy różne warianty rozgrywki i interesująca szata graficzna nie pozwolą dzieciom się nudzić bez względu na wiek.
W zależności od wybranego wariantu, gra trenuje pamięć, spostrzegawczość czy refleks, a także ćwiczy motorykę małą.
Pamięć – wariant dla maluchów już od 2. roku życia, bliski klasycznemu memory.
Spostrzegawczość – przewidziany dla dzieci od 4. roku życia. W tej wersji celem graczy jest nie tylko odkrycie par, lecz także wskazanie trzech różnic między obrazkami.
Refleks – najtrudniejszy z wariantów sprawdzi się u dzieci w wieku od 6 lat. Po odsłonięciu pary przez jednego z graczy wszyscy uczestnicy szukają różnic zgodnie z zasadą „kto pierwszy, ten lepszy”!
Karty zostały wykonane z grubej tektury, dzięki czemu wytrzymają wiele emocjonujących rozgrywek! Dzieci na pewno polubią zabawne, sympatyczne zwierzęta narysowane przez Magdalenę Popovics, a gra będzie doskonałą okazją do wspólnego spędzenia czasu.
Producent | Kapitan Nauka - gry |
Wiek | od 24 miesięcy |
Liczba graczy | 2 |
Kategoria | dla dzieci, pamięciowa |
Czas gry | ok. 20 minut |
Kod paskowy (EAN) | 9788377888780 |
Waga | 214 g |
Wymiary | 160 x 190 x 42 mm |
Data premiery | 2017.03.16 |
Data pojawienia się | 2017.03.16 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Co tak zmęczyło Jasia, że zasnął na kanapie? Co tańczy Ala? Dowiedz się, co robią bohaterowie „Memory na 3 sposoby”! „Memory na 3 sposoby Co robimy?” to idealna gra dla całej rodziny: dzięki trzem wariantom o różnym stopniu trudności rozgrywkę można dostosować do wieku i potrzeb najmłodszych. Jak można grać w „Memory na 3 sposoby”? Pamięć 2+ to wariant odpowiedni dla dwulatków. Maluchy odsłaniają po dwie z zakrytych kart, próbując zapamiętać położenie każdej z nich. Zadaniem graczy jest odnalezienie i zebranie jak największej liczby par. Spostrzegawczość 4+ sprawdzi się idealnie dla dzieci w wieku 4-6 lat. W tym wariancie gracz musi odnaleźć parę, a następnie wskazać 3 różnice między pozornie identycznymi obrazkami. Refleks 6+...
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Gra polega na zapamiętywaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk. Memo to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo wzrokowo ruchową. Bardzo atrakcyjna i emocjonująca jest również wersja gry z użyciem planszy i kolorowej kostki. Można również zagrać w memo tradycyjne, oparte na wykorzystaniu pamięci wzrokowej, co urozmaica zabawę i jest świetnym treningiem tej pamięci.
Zabawka edukacyjna, adresowana do dzieci rozpoczynających naukę czytania, pisania i liczenia. Na 16 dwustronnych planszach znajdziemy materiały do poznania liczb od 1 do 12, dużych i małych liter alfabetu oraz proste zagadki, zadania matematyczne i ćwiczenia manualne. Dzięki mazakowi suchościeralnemu ćwiczenia można powtarzać wielokrotnie, aż do opanowania danej umiejętności. Poręczny rozmiar opakowania pozwala na zabranie zabawki ze sobą dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: • plansze dwustronne (16 sztuk), • pisak ścieralny, • instrukcja. Wymiar opakowania: 9.3 x 9.3 x 2.0 cm
„Gra Loteryjka. Świat” polega na wyszukiwaniu szczegółów oraz jak najszybszym przyporządkowaniu obrazka znajdującego się na żetonie do odpowiedniego miejsca na planszy. Zabawa przeznaczona jest dla maluszków już od 3 roku życia. W zestawie znajduje się 6 bajecznie kolorowych plansz, 36 żetonów oraz instrukcja przedstawiająca 4 różne warianty gry. Loteryjka świat rozwija spostrzegawczość, koncentrację, precyzję i koordynację wzrokowo-ruchową, a także umiejętność rozpoznawania i nazywania kolorów. Trwałe elementy, wykonane z grubej tektury sprawdzą się idealnie już dla trzylatków, a zabawa w dopasowanie kolorowych żetonów do dużych ilustracji na planszach dostarczy maluchom wiele radości, ćwicząc przy tym motorykę małą i umiejętność rozpoz...
Znajdź w lesie wiewiórkę i sowę, sprawdź, czy w Arktyce spotkasz lisa polarnego i maskonura, a potem przenieś się na sawannę, by obserwować żyrafę i zebrę. Kto pierwszy położy wszystkie żetony w odpowiednich miejscach na planszy, niech krzyknie: „lotto”! Niezwykle proste zasady gry, która polega na wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca na planszy. „Lotto zwierzęta 2+” rozwija spostrzegawczość, koncentrację, precyzję i koordynację wzrokowo-ruchową, a także umiejętność rozpoznawania zwierząt w ich naturalnym otoczeniu. 6 bajecznie kolorowych plansz oraz 36 okrągłych żetonów to propozycja idealnej zabawy dla najmłodszych dzieci. Cztery warianty rodzinnej rozgrywki zachęcą do gry również starsze dzie...
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! • Stos kart umieść na środku stołu (obrazkiem do dołu). Podczas gry gracze biorą karty ze stosu i kładą przed sobą obrazkiem do góry. • Gdy na kartach dwóch graczy pojawi się taki sam obrazek, dochodzi do pojedynku. Gracze ci muszą jak najszybciej podać hasło pasujące do kategorii wskazanej na karcie przeciwnika! • Zwycięzcą zostaje osoba, która wygrała najwięcej pojedynków. Zdobyte nagrody: Najl...
Kooperacyjna gra imprezowa! Podczas rozgrywki nie rywalizujecie ze sobą! Wspólnie staracie się osiągnąć jak najlepszy wynik. Gra podzielona jest na 3 części, podczas których wykorzystujecie umiejętność opowiadania, kojarzenia oraz dobrą pamięć. Co łączy kucharza i serce? Albo budzik i obrączki? Uruchom wyobraźnię i wymyśl szalone skojarzenia. Ale takie, na które wpadną również współgracze! Podczas rozgrywki będziecie tworzyć i zapamiętywać skojarzenia, a na koniec gry wspólnie będziecie walczyć o punkty za zapamiętane karty. Doskonała zabawa dla graczy w każdym wieku! Zdobyte nagrody: Nagroda główna – Świat Przyjazny Dziecku 2022 (Polska), Zabawka Roku 2020 (Polska)
Familijna gra drużynowa dla najmłodszych. Wesołe kalambury dla małych i dużych. Każda karta zawiera hasło rysunkowe, dzięki czemu dzieci, które jeszcze nie czytają mogą grać ze starszymi dziećmi lub z rodzicami. Zawartość opakowania: • 216 haseł, • 54 karty do gry, • instrukcja.
Jak się dzisiaj czujesz? Narysuj to! Zestaw zawiera duże karty z pustymi twarzami do dorysowania w nich oczu, ust i innych elementów, tak, by twarz odzwierciedlała ukazaną na wylosowanej małej karcie emocję. Karty nie tylko wspierają naukę precyzyjnego rysowania, ale przede wszystkim ćwiczą nazywanie i wyrażanie emocji. Mogą służyć jako pomoc terapeutyczna, gdy dziecko nie jest w stanie zwerbalizować swoich uczuć.
Ludzie żyją na wiele różnych sposobów w zależności od tego, gdzie jest ich dom. Dzięki 20 dzieciom z tej książki poznasz niektóre z nich. Zobacz, jak żyją dzieci na pustkowiach pustyni, sawanny i stepu; w skalnych domach i pływających wioskach; w lasach deszczowych i wysokich górach; w dużych miastach i na maleńkich wyspach. Bohaterowie bogato ilustrowanej książki Tu jest nasz dom opowiadają o swoich domach, szkołach i rodzinach; zdradzają, jak spędzają czas wolny, w co wierzą, co jedzą i jak się ubierają; prezentują swoje zwierzęta, okolice i ulubione zabawy. Książka uświadamia, że niezależnie od tego, gdzie i jak żyjemy, więcej nas łączy niż dzieli.
Feluś i Gucio zapraszają do wspólnej zabawy w układanie sylab! Ta gra edukacyjna, przepięknie ilustrowana przez Mariannę Schoett, daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów, a opisane w instrukcji warianty różnicują rozgrywkę, czyniąc każdą niepowtarzalnym przeżyciem. W pudełku są 4 unikatowe plansze (na rewersie każdej z nich znajdują się nowe trzysylabowe hasła), 60 płytek z ilustracjami i 48 dwustronnych płytek z sylabami. Dołączony do zestawu separator sprawi, że po zabawie każdy element gry będzie miał swoje miejsce i nową zabawę będzie można rozpocząć błyskawicznie! Wymiary opakowania: 25.0 x 250. x 4.0 cm
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro