Gra zręcznościowa dla małych i dużych
Opanuj drżenie rąk, bo czas ucieka, a przeciwnicy są bliscy zwycięstwa! Wyzwij rodzinę i przyjaciół na zabawny pojedynek. Z dostępnego zestawu kolorowych klocków wybierz te widoczne na karcie i umieść je jak najszybciej pomiędzy placami. Nie jest to takie proste, ale wystarczy chwila treningu.
Kto popisze się precyzją, a kto ma dziurawe ręce?
Zawartość opakowania:
• instrukcja,
• 68 kart,
• 24 kolorowe klocki.
Producent | Muduko |
Wiek | od 6 lat |
Liczba graczy | od 2 do 4 |
Kategoria | towarzyska, imprezowa |
Czas gry | ok. 15 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5904262950842 |
Waga | 334 g |
Wymiary | 110 x 105 x 110 mm |
Data premiery | 2020.05.10 |
Data pojawienia się | 2020.05.10 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
'Łapkosztuczki Sztuczkołapki' to szybka i dynamiczna gra zręcznościowa, w której liczą się sprytne rączki i bystre oko. Znajdziecie tutaj 68 kart z zadaniami oraz 24 kolorowe drewniane klocki w sześciu różnych kształtach. Proste zasady polegające na odtwarzaniu zadań z kart to świetna okazja do ćwiczenia małej motoryki. Karty mają zadania o różnej trudności, dlatego możecie grać w tę grę zarówno z młodszymi dziećmi, jak i ze starszakami. Polecam
Znajdę przyjaciela. Karty pracy dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz innymi trudnościami komunikacyjnymi
'Łapkosztuczki Sztuczkołapki' to szybka i dynamiczna gra zręcznościowa, w której liczą się sprytne rączki i bystre oko. Znajdziecie tutaj 68 kart z zadaniami oraz 24 kolorowe drewniane klocki w sześciu różnych kształtach. Proste zasady polegające na odtwarzaniu zadań z kart to świetna okazja do ćwiczenia małej motoryki. Karty mają zadania o różnej trudności, dlatego możecie grać w tę grę zarówno z młodszymi dziećmi, jak i ze starszakami. Polecam
Druga część Matematycznych kart pracy, podobnie jak pierwsza, przeznaczona jest dla uczniów mających problemy z osiągnięciem elementarnych celów edukacyjnych w zakresie umiejętności matematycznych, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i dla niektórych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie pracy w systemie lekcyjnym, jak i podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych. Ćwiczenia w części drugiej obejmują: – dodawanie i odejmowanie z przekroczeniem progu dziesiątkowego w zakresie 20, – dodawanie i odejmowanie bez przekraczania progu dziesiątkowego w zakresie 100. Część zadań dotyczy jednostek miar (mierzenie długości, masy, t...
Poznajcie inspektora Krokodyla, który pomoże wam zrozumieć, zmierzyć i poznać sposoby na kontrolowanie emocji. Uczuciometr inspektora Krokodyla to niezwykła książka zarówno dla dzieci, jak i ich rodziców. Poznamy dziesięć podstawowych emocji, po których meandrach oprowadzi nas inspektor Krokodyl. Przy pomocy skonstruowanego przez siebie przyrządu, jakim jest uczuciometr, wyjaśni nam, co czujemy w określonych sytuacjach i dlaczego. Wspaniałe ilustracje, wzbogacone o czytelną instrukcję rozpoznawania uczuć oraz niezwykle ciekawe opowiadania będą zachętą do rozmowy o emocjach, które przeżywamy każdego dnia.
Kooperacyjna gra imprezowa! Podczas rozgrywki nie rywalizujecie ze sobą! Wspólnie staracie się osiągnąć jak najlepszy wynik. Gra podzielona jest na 3 części, podczas których wykorzystujecie umiejętność opowiadania, kojarzenia oraz dobrą pamięć. Co łączy kucharza i serce? Albo budzik i obrączki? Uruchom wyobraźnię i wymyśl szalone skojarzenia. Ale takie, na które wpadną również współgracze! Podczas rozgrywki będziecie tworzyć i zapamiętywać skojarzenia, a na koniec gry wspólnie będziecie walczyć o punkty za zapamiętane karty. Doskonała zabawa dla graczy w każdym wieku! Zdobyte nagrody: Nagroda główna – Świat Przyjazny Dziecku 2022 (Polska), Zabawka Roku 2020 (Polska)
Trzecia część Matematycznych kart pracy, podobnie jak pierwsza i druga, przeznaczona jest dla uczniów mających problemy z osiągnięciem elementarnych celów edukacyjnych w zakresie umiejętności matematycznych, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i dla niektórych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie pracy w systemie lekcyjnym, jak i podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych. Część trzecia zawiera zadania dotyczące: - dodawania i odejmowania liczb dwucyfrowych; - mnożenia i dzielenia w zakresie tabliczki mnożenia; - zapisywania i odczytywania liczb trzycyfrowych. Niektóre zadania, podobnie jak w części pierwszej i drugiej, dotyc...
Sprawdź swoje zmysły i koncentracje, ćwicz orientację i spostrzegawczość. „Sokole oko” to starannie opracowany zestaw aż 8 gier! Zestaw gier: • „Bystre Oczko”, • „Sokole Oko”, • „Skojarzenia”, • „Bingo obrazkowe”, • „Bingo skojarzenia”, • „Bingo oczko”, • „Zgadula” • „Niby Lotek”. Zawartość opakowania: • 140 twardych tafelków, • 4 dwustronne plansze, • instrukcja.
Edukacyjna gra zręcznościowa Obrazki, sznurki i dziurki, czyli wyszywanki bez użycia igły. Znakomite ćwiczenie dla małych rączek. 1. Dziecko przewleka sznurek przez dziurki w obrazku. 2. Może wykorzystać jeden sznurek lub kilka. 3. Ten sam obrazek za każdym razem może wyglądać inaczej! Zawartość opakowania: • 4 plansze do przewlekania, • 8 sznurków, • instrukcja.
Rodzinna gra drużynowa o wytwarzaniu emocji. To gra, w której zadaniem graczy jest odgadnięcie nazw emocji, nastrojów i stanów prezentowanych przez aktywnego gracza. Odgadnięcie hasła ułatwia członkom drużyny jedna podpowiedź – litera, na jaką rozpoczyna się prezentowany wyraz. Chwyć ramkę, wystartuj klepsydrę i zaprezentuj pozostałym graczom jak najwięcej wyrazów twarzy. Zawartość opakowania: • plastikowa ramka z klepsydrą, • 150 kart emocji (60 dla młodszych i 90 dla starszych graczy) • instrukcja.
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem wchodzenia w interakcje społeczne. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy borykają się z poczuciem osamotnienia i niezrozumienia. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: • po czym można poznać, że ktoś chciałby być twoim przyjacielem? • jakie cechy powinien mieć przyjaciel? • jakie mogą być przeszkody w znalezieniu przyjaciela? • jak postępować w sytuacjach problemowych? • jak rozpocząć rozmowę z rówieśnikiem? Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy mają problemy z powodu niewystarczających kompetencji społecznych, emocjo...
Gra polega na zapamiętywaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk. Memo to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo wzrokowo ruchową. Bardzo atrakcyjna i emocjonująca jest również wersja gry z użyciem planszy i kolorowej kostki. Można również zagrać w memo tradycyjne, oparte na wykorzystaniu pamięci wzrokowej, co urozmaica zabawę i jest świetnym treningiem tej pamięci.
Na 55 kartach znajdują się wzory złożone z figur, które odpowiadają kształtom plastikowych żetonów. Po krótkiej prezentacji karty należy jak najszybciej ułożyć z żetonów zapamiętany wzór. W drugiej wersji gry, jej uczestnicy muszą jak najprędzej nawlec na linkę żetony tak, by kolor, kształt i ich liczba były zgodne z pokazanym na chwilę wzorem. Gra jest bardzo emocjonująca, rozwija pamięć, uczy spostrzegawczości i koncentracji. Jest świetną zabawą dla całej rodziny. Zawartość pudełka: – 36 żetonów, – 55 kart wzoru, – 4 linki, – 4 podkłady, – instrukcja. Rozmiar opakowania: 19.5 x 18.5 x 5.5 cm
W pudełku znajdują się dwa zestawy kart ze zdjęciami ludzi, którzy okazują różne emocje, na przykład: radość, zadowolenie, spokój, gniew, strach, zaskoczenie, wstyd, smutek. W jednym zestawie okazywane na zdjęciach emocje zostały uchwycone w konkretnej sytuacji (np. podczas kłótni, tuż przed bolesnym zastrzykiem, w czasie radosnej zabawy czy w obliczu utraty bliskiej osoby). Emocje na zdjęciach z drugiego zestawu można z kolei odczytać tylko na podstawie wyrazu i mimiki twarzy. Na odwrotach wszystkich kart znajdują się emotikony, które w symboliczny sposób określają ukazane uczucia. W czasie zabawy kartami dzieci mogą nazywać różne emocje i wskazywać elementy (takie jak wyraz twarzy, spojrzenie, układ warg i brwi, gesty i ruch ciała), za pomocą których m...
Modelina jest wysokiej jakości termoutwardzalnym tworzywem plastycznym. Doskonale nadaje się do tworzenia modeli oraz makiet. Z modeliny można także wyrabiać drobną galanterię: klipsy, broszki, breloczki. Modele można wykonywać ręcznie lub przez wyciskanie wzorów w formach. Twarda modelina mięknie pod wpływem ciepła dłoni. Modele należy utwardzać przez wygrzewanie w piekarniku w temperaturze 100-110 stopni Celsjusza przez ok. 15-20 minut. Gotowe modele posmarowane olejem roślinnym nabierają żywszych barw.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro