Questa pubblicazione costituisce un'introduzione ai quesiti fondamentali della fonetica e fonologia italiana e include un uso pratico dell'Alfabeto fonetico internazionale. Nella trattazione si dedica particolare attenzione alla lingua italiana standard. Il materiale comprende informazioni di ordine generale sulla produzione dei suoni linguistici in quanto fenomeni acustici, la presentazione di un sistema di trascrizione dei foni linguistici, un quadro dei fenomeni fonetico-fonologici che si verificano nella lingua parlata e una descrizione dei tratti prosodici come l'accento, la quantit, l'intonazione, il ritmo e altri.
Il libro stato pensato per venire incontro alle esigenze degli studenti di italianistica e altri lettori che necessitano di un primo strumento introduttivo alla fonetica. Le nozioni fonetiche e fonologiche costituiscono la base e un primo passo allo studio della grammatica della lingua italiana.
Autori
Con questo manuale si intende fornire un quadro esaustivo su aspetti della fonetica e della fonologia italiane, a supporto di studenti e studiosi di italiano, principalmente all'estero. L'approccio adottato nel volume, da una parte, si basa su fonti di autorevoli studiosi, dall'altra, grazie agli esempi, accompagna gli studenti in un percorso in grado di renderli autonomi nella gestione della fonetica e fonologia della lingua italiana.
Dalla recensione della prof.ssa Carla Bagna
(Universit per Stranieri di Siena)
Autor | Artur Gałkowski, Ilario Cola, Mirosława Magajewska |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania | 2021 |
Oprawa | broszurowa |
Liczba stron | 210 |
Format | 240 x 170 x 10 mm |
Kod paskowy (EAN) | 9788381428798 |
Data premiery | 2021.01.21 |
Data pojawienia się | 2021.01.21 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Metodyka nauczania języka niemieckiego. Podręcznik dla studentów germanistyki i początkujących nauczycieli
Con questo manuale si intende fornire un quadro esaustivo su aspetti della fonetica e della fonologia italiane, a supporto di studenti e studiosi di italiano, principalmente all'estero. L'approccio adottato nel volume, da una parte, si basa su fonti di autorevoli studiosi, dall'altra, grazie agli esempi, accompagna gli studenti in un percorso in grado di renderli autonomi nella gestione della fonetica e fonologia della lingua italiana. - Dalla recensione della prof.ssa Carla Bagna (Universit per Stranieri di Siena)
Ta książka adresowana jest do wszystkich nauczycieli języków obcych, którzy chcieliby lepiej zrozumieć, co decyduje o nauczycielskiej efektywności, a tym samym wpłynąć na swą własną skuteczność. Składa się z dwóch części: w pierwszej przedstawione są najważniejsze czynniki, teoretycznie wpływające na skuteczność pracy nauczycielskiej; w części drugiej autorka prezentuje nauczycieli języka angielskiego, uważanych w swoim środowisku za najwybitniejszych, i próbuje określić, które, zakładane wcześniej w teorii cechy u nich występują. Wnioski mogą się wydawać nieco zaskakujące... Niezwykle interesująca lektura dla wszystkich zajmujących się nauczaniem języków obcych!
Otwarte formy pracy zyskują także w Polsce coraz więcej zwolenników wśród nauczycieli języków obcych. Są to takie formy, w których uczniowie samodzielnie realizują nadrzędny cel nauczania języków obcych, jakim jest rozwijanie kompetencji komunikacyjnej.
Praktyczny i interaktywny podręcznik przygotowujący do nauczania języka niemieckiego. Niezbędnik dla początkujących nauczycieli oraz studentów germanistyki lub lingwistyki stosowanej, do wykorzystania na ćwiczeniach z metodyki, na seminariach i podczas warsztatów doskonalących dla czynnych zawodowo nauczycieli. Główną ideą książki jest zgromadzenie w jednym miejscu wiadomości na temat najważniejszych problemów, z którymi styka się nauczyciel. Publikacja łączy rozmaite perspektywy metodologiczne i dyscyplinarne: językoznawczą, psychologiczną, dydaktyki i komunikacji, przyswajania języka. Książka zawiera podstawowe informacje z zakresu glottodydaktyki, ale też skupia się na indywidualnych doświadczeniach zdobytych w trakcie uczenia się i nauczania języków...
Nuovissimo Progetto italiano 3 ? il terzo livello (C1) di un moderno corso di lingua e civilt? italiana che copre tutti i livelli del Quadro Comune Europeo. Nuovissimo Progetto italiano 3, che si rivolge a studenti adulti e giovani adulti, ? la versione completamente aggiornata del corso d?italiano per stranieri pi? venduto al mondo. La struttura e la filosofia del corso rimangono inalterate, cos? come le sue caratteristiche principali: giusto equilibrio tra gli aspetti lessicali, grammaticali e comunicativi testi autentici scritti e orali 30 unit? didattiche, brevi ma complete riflessione attiva sulle strutture linguistiche: lessicali e grammaticali presentazione della realt? socioculturale italiana facile nell?uso, completo di tanti materiali extra Qui a destra...
Nuovissimo Progetto italiano 3 ? il terzo livello (C1) di un moderno corso di lingua e civilt? italiana che copre tutti i livelli del Quadro Comune Europeo. Nuovissimo Progetto italiano 3, che si rivolge a studenti adulti e giovani adulti, ? la versione completamente aggiornata del corso d?italiano per stranieri pi? venduto al mondo. La struttura e la filosofia del corso rimangono inalterate, cos? come le sue caratteristiche principali: giusto equilibrio tra gli aspetti lessicali, grammaticali e comunicativi testi autentici scritti e orali 30 unit? didattiche, brevi ma complete riflessione attiva sulle strutture linguistiche: lessicali e grammaticali presentazione della realt? socioculturale italiana facile nell?uso, completo di tanti materiali extra Qui a destra...
„Po polsku? Tak!” to seria przeznaczona dla dzieci uczących się języka polskiego jako drugiego rozpoczynających edukację wczesnoszkolną. Może być wykorzystywana na zajęciach grupowych i indywidualnych. W skład serii wchodzą elementarz i dwa zeszyty ćwiczeń, do wszystkich części dołączone są płyty z nagranymi dialogami, tekstami i piosenkami. Całość w sposób kompleksowy pozwala na ćwiczenie wszystkich sprawności językowych: słuchania, mówienia, czytania i pisania. Atrakcyjna szata graficzna i ciekawe ilustracje inspirują do podejmowania rozmów na tematy bliskie dzieciom, czemu służy odpowiedni dobór słownictwa z zakresu różnych kręgów tematycznych (np. pierwsze kontakty, przybory szkolne, jedzenie, wygląd, czynności wykonywane w domu, w szkole, l...
Con questo manuale si intende fornire un quadro esaustivo su aspetti della fonetica e della fonologia italiane, a supporto di studenti e studiosi di italiano, principalmente all'estero. L'approccio adottato nel volume, da una parte, si basa su fonti di autorevoli studiosi, dall'altra, grazie agli esempi, accompagna gli studenti in un percorso in grado di renderli autonomi nella gestione della fonetica e fonologia della lingua italiana. - Dalla recensione della prof.ssa Carla Bagna (Universit per Stranieri di Siena)
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro