Lista utworów:
1. Prelude No. 24 in D Minor, Op.28 - Adam Makowicz
2. Fantasie Impromptu, Op. 66 - Adam Makowicz
3. Prelude G Major No. 3, Op. 28 - Adam Makowicz & Leszek Mozdzer
4. Prelude E Major No. 7, Op. 28 - Adam Makowicz & Leszek Mozdzer
5. Prelude a Flat Major No. 17, Op. 28 - Adam Makowicz & Leszek Mozdzer
6. Tatum on My Mind - Leszek Mozdzer
7. Surrey With the Fringe on Top - Adam Makowicz & Leszek Mozdzer
8. Some Other Time - Adam Makowicz & Leszek Mozdzer
9. Love Is Here to Stay - Adam Makowicz & Leszek Mozdzer
10. Begin the Beguine - Adam Makowicz & Leszek Mozdzer
11. Night and Day - Adam Makowicz & Leszek Mozdzer
12. Caravan - Adam Makowicz
13. Rosemary's Baby - Adam Makowicz
Wykonawca | Leszek Możdżer, Adam Makowicz |
Dystrybutor | Warner Music Polska |
Rok wydania | 2004 |
Nośnik | CD |
Format | audio |
Opakowanie | pudełko |
Kod paskowy (EAN) | 724356016927 |
Waga | 65 g |
Data premiery | 2017.05.19 |
Data pojawienia się | 2017.05.19 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Polskie wydanie kontrowersyjnej książki Understanding Jewish Influence: A Study in Ethnic Activism. Autor, przedstawiając dystynktywne cechy żydowskiej kultury i osobowości, drobiazgowo ukazując je na przestrzeni dziejów, wykorzystuje zarówno żydowskie, jak i nie-żydowskie udokumentowane źródła. Spośród rozlicznych tematów podejmowanych przez amerykańskich akademików i intelektualistów żaden nie jest równie drażliwy, jak kwestie wpływów etnicznych, a spośród nich żadna nie jest drażliwsza w omawianiu, niż kwestia wpływów żydowskich.
Tubular Bells Mike Oldfielda została wydana po raz pierwszy 37 lat temu i jest jedną z najważniejszych płyt w historii muzyki. Dzięki umieszczeniu jej fragmentu w ścieżce dźwiękowej Egzorcysty Dzwony rurowe stały się jednym z najbardziej rozpoznawalnych utworów muzycznych na świecie, a Oldfield zyskał światową sławę, którą cieszy się do dziś. Tubular Bells to nie tylko reedycja w nowym opakowaniu. Album został w całości na nowo zremasterowany przez samego Oldfielda i ukaże się w kilku wersjach.
Jacek Skubikowski z wykształcenia był prawnikiem. Umiejętnie godził profesję ze swoją drugą pasją – muzyką. Dźwięki grane na banjo i gitarze, czyli sztukę wykonawczą opanował samodzielnie, jeśli dodamy do tego rewelacyjne wyniki w komponowaniu piosenek oraz tworzeniu do nich równie świetnych, jak i dowcipnych tekstów, jawić nam się będzie Jacek Skubikowski – jako postać kompletna i niezwykle kompetentna. Lista utworów: 1. Dobre miejsce dla naiwnych 2. Gram do stripteasu, żeby żyć 3. Jedyny hotel w mieście 4. Słodkie cudo z M-2 5. Ja tu tylko śpię 6. Ostatnie żywe drzewo 7. Złe słowa 8. Kup mi komika 9. Albo nigdy nikt 10. XIX wiek 11. Uczciwa bieda 12. Nawet nie pytaj 13. Byłaś dla mnie wodą 14. Było nas dwoje 15. Hej! Blondyna 16. Czarna noc, biał...
Lista utworów: 1. Help! 2. The night before 3. You've got to hide your love away 4. I need you 5. Another girl 6. You're going to lose that girl 7. Ticket to ride 8. Act naturally 9. It's only love 10. You like me too much 11. Tell me what you see 12. I've just seen a face 13. Yesterday 14. Dizzy miss lizzy 15. Help! - dokument w formie wideo
Do perkusji zasiadł namówiony przez ojca, tajniki gry na saksofonie i harmonijce ustnej zgłębił samodzielnie, śpiewać nie uczył się wcale, bo śpiewać umiał od zawsze. Był jedną z barwniejszych postaci polskiej estrady, ale w pamięci zapisał się jako wyśmienity wokalista obdarzony przez los talentami – niezwykłą barwą i skalą głosu, imponującą muzykalnością, wspaniałym poczuciem rytmu, estradowym wdziękiem i umiejętnością szybkiego nawiązywania kontaktu z publicznością. Gdyby od piosenki „Czarny Ali-Baba” przyszło mu zaczynać karierę piosenkarską, szybko stałby się ulubieńcem tłumów. Ale właśnie wtedy obchodził jubileusz dwudziestolecia pracy estradowej. Podczas jubileuszowej fety w teatrze STU przypomniano mu amatorskich Czartów, a tak...
Prezentujemy kolejną - już ósmą część serii wydawanej przez Agencję Muzyczną Polskiego Radia S.A. Polish Radio Jazz Archives. Na płycie znajdują się standardy w wykonaniu: Kwintetu Andrzeja Trzaskowskiego, Jazz Rockers Zbigniewa Namysłowskiego, Zespołu Jerzego Miliana oraz Zespołu Andrzeja Kurylewicza. W nagraniach udział wzięli m.in: Michał Urbaniak, Roman Dyląg, Andrzej Dąbrowski, Jan"Ptaszyn" Wróblewski, Wojciech Karolak, Janusz Hojan, Krzysztof Sadowski i inni. Polish Radio Jazz Archives nr 8 zawiera kompozycje m.in.: Milesa Davisa, HoraceSilvera, Johna Coltrane, Juliana "Connonball" Adderlaya, Randy Westona. Nagrania pochodzą z lat 1961 - 1962.
„Mieczysław Kosz” to już dziesiąta część, wydawanej przez Agencję Muzyczną Polskiego Radia S.A., serii „Polish Radio Jazz Archives”. Ostatni w tym roku album serii zawiera nagrania pianisty Mieczysława Kosza. Przedwcześnie, tragicznie zmarły pianista i kompozytor wielu swoich utworów i kompozycji nie zdążył zarejestrować. Tym bardziej jest nam miło, że możemy państwu zaprezentować aż dziewięć utworów niepublikowanych wcześniej, w tym trzy kompozycje własne Mieczysława Kosza. Nagrań dokonano w latach 1969-71 w Warszawie. Pomimo pewnych niedoskonałości technicznych prezentowanych nagrań, fortepian Kosza brzmi świetnie,a płyty słucha się z poczuciem wielkiej straty jaką odniosła polska pianistyka z powodu przedwczesnej śmierci wspaniale rozwija...
Kolejna płyta z serii Polish Radio Jazz Archives, a zarazem pierwsza część kroniki Jazz Jamboree63. Album prezentuje przede wszystkim występ wspaniałej wokalistki jazzowej z Holandii o międzynarodowej renomie Rity Reys, która wystąpiła w Warszawie z Trio Pima Jacobsa, z którym wiernie koncertowała przez całe dziesięciolecia. Już w roku 1956 Rita Reys nagrywała w Columbia Studios w Nowym Yorku z Art. Blakeyi Jazz Messengers, a producentemnagrańbył George Avakian. Album "Jazz Jamboree 63" zawiera 14 utworów w wykonaniu Rity, utwór J. Kosmy pt. "AtumnLeaves" w wykonaniu Pim Jacobs Trio, standardy w wykonaniu wibrafonisty Jerzego Miliana, któremu akompaniuje sekcja Krzysztofa Komedy z Maciejem Sizinem na basie i Leszkiem Dudziakiem na perkusji. Płytę kończy utwór,...
Na kolejnej płycie z naszej jazzowej serii prezentujemy standardy jazzowe w wykonaniu zespołu Jazz Rockers Zbigniewa Namysłowskiego oraz kwintetu Andrzeja Kurylewicza. Jazz Rockers nie mają nic wspólnego z rockiem po za ekspresją wykonawczą nie tylko front manów: Namysłowskiego-Urbaniaka ale i świetnie grającej sekcji: Sadowski, Skorupka, Zieliński. Nagrania pochodzą z lat 1961/62, najlepszego okresu tej formacji. Kwartet Kurylewicza nagrywał w tym samym czasie ale w Krakowie. Kurylewicz, który zabrał Trzaskowskiemu najlepszą w kraju sekcje Dyląg-Dąbrowski nie może jeszcze do końca zrezygnować z gry na fortepianie zmuszając Karolaka do powrotu do saksofonu.
Bardzo ciekawe nagrania zlecone przez Trójkę a zrealizowane w Radio Poznań, niezmiernie dynamiczne i energetyczne formacji Free Cooperation były w latach osiemdziesiątych ub.wieku mocno nowatorskie. Dziś słucha się tych nagrań znakomicie. Plejada wspaniałych muzyków (kilku już nieżyjących) mówi sama za siebie: Antoni Gralak -tp, Andrzej Przybielski -tp(+), Mariusz Stopnicki-tp, Mateusz Pospieszalski- as, Aleksander Korecki - fl,ss,as, Marek Kazana b-cl,as,bs Bronisław Duży -tb, Janusz Iwański- el-g, Wojciech Konikiewicz-p,synth (Roland Juno 106), Wojciech Czajkowski bass, Marcin Pospieszalski-bg, Michał Zduniak -dr(+), Henryk Gembalski -viol, Sarandis Juwanudis - dr(+)
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro