Kolejny tom bestsellerowej serii Billa Willinghama. Na gruzach, które niegdyś były Baśniogrodem, złowrogi Pan Mroczny tworzy sieć strachu i zła, zagrażającą każdemu Baśniowcowi, który w nią wpadnie. Odcięci od zasobów magicznej broni, zgromadzonych w biurach dyrekcji Woodlandu, wygnani, wolni Baśniowcy muszą teraz zwrócić się po pomoc do swoich najstarszych i najpotężniejszych członków wiedźm i czarodziejów, którzy kiedyś zajmowali trzynaste piętro magicznego biurowca. Niestety, kłótnie wewnątrz czarodziejskiej społeczności Baśniowców grożą rozpadem zjednoczonego frontu i ostateczną klęską. Seria Baśnie, licząca w USA już kilkadziesiąt tomów, niezmiennie cieszy się uznaniem czytelników i recenzentów, a magazyn Rolling Stone nazwał ją arcydziełem!
Autor | Bill Willingham, Mark Buckingham, Steve Leialoha |
Wydawnictwo | Egmont - komiksy |
Rok wydania | 2015 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 192 |
Format | 17.0x26.0 cm |
Numer ISBN | 978-83-281-1050-2 |
Kod paskowy (EAN) | 9788328110502 |
Waga | 416 g |
Wymiary | 170 x 258 x 13 mm |
Data premiery | 2015.07.15 |
Data pojawienia się | 2015.07.15 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
W czasie gdy wolni Baśniowcy ze świata doczesnego desperacko starają się schować przed Panem Mrocznym, Róża Czerwona zarządczyni Farmy odkrywa swoją bajkową przeszłość, otrząsa się z depresji i zaczyna działać. Przemiana ta nie mogła nadejść w lepszym momencie - coraz więcej części Nowego Jorku ulega złowrogiej mocy Pana Mrocznego, a szanse zadania mu dotkliwych strat maleją z godziny na godzinę. Na szczęście niedobitki z Baśniogrodu mają po swojej stronie najpotężniejszą wiedźmę tego świata i może okazać się, że jest ona jedyną istotą bardziej bezwzględną od samego Pana Mrocznego. Seria Baśnie cieszy się ogromną popularnością i gromadzi kolejne Nagrody Eisnera.
Kolejny tom popularnej serii, która co roku zdobywa Nagrodę Eisnera i ma ich już dwanaście. Zdaniem krytyków seria Baśnie dorównuje Gaimanowskiemu Sandmanowi. Baśniogród i Cesarstwo stoją na krawędzi wojny totalnej. Baśniogród pragnie absolutnej wolności, Cesarstwo natomiast przestało nakłaniać zbuntowanych Baśniogrodzian do powrotu w Strony Rodzinne i zamierza zupełnie unicestwić Baśniogród. Wkrótce rozegra się ostateczna bitwa. Baśniowi herosi są wyjątkowo zdeterminowani i dobrze przygotowani technicznie. Adwersarz wraz z drewnianymi żołnierzami wkrótce poczują moc najnowszej technologii – stalowych pocisków i laserowo naprowadzanych bomb. Jednak władca, który podbił setkę różnych światów, grając nieczysto, trzyma w rękawie jeszcze niejedną n...
Kolejny tom bestsellerowej serii. Wielka wojna między Baśniogrodem a potężnym imperium Adwersarza dobiegła końca. Zwycięzcy wolni Baśniowcy sprowadzili pokonanego wroga ze Stron Rodzinnych i pozwolili mu żyć wraz z nimi na wygnaniu. Jednak ich radość nie potrwa długo. Okazuje się, że nawet bajkowi herosi nie mogą uciec przed niezamierzonymi skutkami swoich poczynań z przeszłości. W powojennym chaosie, który ogarnął byłe tereny królestw Adwersarza, wyzwala się straszliwa siła – zło, które zagraża nie tylko Baśniogrodowi, ale całemu światu doczesnemu.
Kiedy Zima – córka Królewny Śnieżki i Bigbyego Wilka – została koronowana na nowy Wiatr Północny, jej siostra Teresa Wilk dostała w prezencie jedynie beznadziejny zabawkowy statek. Tereska nie była zachwycona podarunkiem, ale zmieniła zdanie, gdy w środku nocy zabawka zaczęła do niej szeptać i namawiać do ucieczki z domu. Bigby Wilk skupił się na przygotowaniach Zimy do nowej roli, a Królewna Śnieżka opiekowała się resztą rodzeństwa, więc magiczna przygoda wydała się Teresce niezłym sposobem na spędzenie nudnego popołudnia. Wyprawa skończyła się na opuszczonych terenach Krainy Zabawek, którą zamieszkują popsute zabawki. Drewniane, metalowe, plastikowe i pluszowe wszystkie wyczekują królowej, która naprawi ich ciała, a całej krainie przywróci ...
Po objęciu we władanie Mrocznego Zamku mieszkańcy Baśniogrodu zaczynają stawiać czoła starym i nowym tajemnicom Bigby i Stinky wyruszają napędzanym krwią samochodem Róży Czerwonej na poszukiwanie dwójki porwanych maluchów. Tymczasem Królewna Śnieżka, już i tak bardzo cierpiąca z powodu zaginięcia dzieci, czuje, że jej małżeństwu zaczyna zagrażać pewna dawno zapomniana sprawa, na której ślad natrafiono teraz w Mrocznym Zamku Bill Willingham nie zawodzi swoich wiernych fanów. Najnowszy tom Baśni skupia się na relacjach rodzinnych Śnieżki i Bigbyego Wilka, nie brak w nim humoru i nagłych zwrotów akcji. Prawdziwa rozkosz lektury nie tylko dla wiernych czytelników tej doskonałej i niezwykle oryginalnej serii komiksowej.
Kolejny tom niezwykle popularnej i wielokrotnie nagradzanej serii. Największy bohater Baśni, Wilk Bigby, nie żyje. Jego żona, Królewna Śnieżka pchnęła podłego zabójcę prosto w serce. Jedno z dzieci Bigby’ego i Śnieżki zostało nowym Północnym Wiatrem. Dla mieszkańców Baśniogrodu nastały dziwne czasy. Czy może być lepszy moment na przywrócenie staroświeckiego stylu panowania Króla Artura? Róża Czerwona, siostra Królewny Śnieżki wierzy, że na gruzach starego Baśniogrodu można zbudować nowy Camelot. Potrzebuje kilku tysięcy dobrych bohaterów, by tego dokonać. Ale by stać się współczesną legendą, Róża musi dobrze wykorzystać moce, o których posiadanie sama siebie nie podejrzewa, a także stworzyć wrogów, których sama nie może pokonać. Bo gd...
Dwudziesty drugi tom Baśni to album zamykający serię zapoczątkowaną w Polsce w 2007 roku tomem Na wygnaniu. Scenarzysta Bill Willingham, rysownik Mark Buckingham oraz plejada najznamienitszych przedstawicieli branży komiksowej opowiadają ostatnie historie z życia ulubionych przez czytelników postaci: Wilka Bigby’ego, Królewny Śnieżki, Róży Czerwonej, Niebieskiego Chłopca, Pinokia i wielu innych. Baśnie były wielkim sukcesem wydawniczym i artystycznym w Stanach Zjednoczonych. Wygrały ranking najlepiej sprzedających się komiksów „New York Timesa” i przyniosły swoim autorom aż czternaście Nagród Eisnera.
Straszliwy Pan Mroczny nie żyje. Zgładził go w samobójczym ataku Wiatr Północny, Król Zmarzniętych Pustkowi, Władca Wiatrów Kardynalnych i ojciec Bigbyego Wilka. Sam Bigby zrzekł się tronu, zatem koronę musi założyć jedno z jego dzieci. Wilk wraz z żoną, Królewną Śnieżką, muszą przyglądać się, jak słudzy Północnego Wiatru poddają maluchy próbom, mającym wyłonić godnego następcę tronu. Tymczasem w innych krainach także wieją wiatry zmian. Bufkin wznieca powstanie przeciwko nowemu władcy imperium i zyskuje nieoczekiwanych sojuszników. Zwiadowcy Róży Czerwonej przynoszą z Farmy dobre wieści akurat na święta. W Mrocznym Zamku natomiast była Siostra Spratt wyczekuje powrotu Baśniowców z utęsknieniem... i ze szpadą w dłoni. Scenarzysta Bill Wi...
Wolni Baśniowcy zamieszkujący świat doczesny zadali Adwersarzowi decydujący cios – zniszczyli jeden z najważniejszych celów w samym sercu jego imperium, czym rozpoczęli otwartą wojnę między światami. Podczas gdy władca Stron Rodzinnych leczy rany i zbiera siły, mieszkańcy Baśniogrodu mają rzadką okazję cieszyć się przelotną chwilą pokoju, który przyniosło im zwycięstwo. Wszyscy jednak zdają sobie sprawę, że jest to cisza przed burzą... Nawet wiatry będą musiały opowiedzieć się po którejś ze stron. Baśnie: Synowie imperium to album złożony z dwóch kompletnych cykli autorstwa Billa Willinghama. Tom zawiera też 15 krótkich opowiadań zilustrowanych przez specjalnie zaproszonych twórców, wśród których byli m.in. Joshua Middleton, David Lapham,...
Pierwszy z trzech tomów wydania zbiorczego spin-offu bestsellerowej serii Billa Willinghama – „Baśnie”. Po opuszczeniu bezpiecznych, lecz dusznych granic Baśniogrodu na rzecz okrutnych i dławiących marzenia ulic Hollywood, niezrównany Jack Horner (vel Jack B. Nimble, vel Jack Zabójca Olbrzymów, vel Jack z Opowieści) zyskał niespotykaną sławę i fortunę, sprzedając własną, nadmiernie ubarwioną legendę... tylko po to, by wszystko odebrali mu stróże baśniogrodzkiego prawa. Teraz pozbawiony bogactwa i zmuszony do życia na wygnaniu Jack musi powrócić do korzeni jako wędrowny szelma, goniący za łatwymi pieniędzmi i jeszcze łatwiejszymi kobietami. Gdy jednak wyrusza w podróż, szybko się okazuje, że w doczesnym świecie czyhają niebezpieczeństwa, z jakimi...
Tajemnicze Grobowce Czasu otwierają się. W rękach Dzierzby, który się z nich wynurzył, może spoczywać los całego rodzaju ludzkiego. Wygnańcy przypuścili szturm na Hegemonię Człowieka. Stworzone przez nas Sztuczne Inteligencje obróciły się przeciwko nam w próbie zbudowania Najwyższego Intelektu: Boga. Boga Maszyn. Jego powstanie może oznaczać unicestwienie ludzkości. Za sprawą nieznanych sił losy Hegemonii, Wygnańców, SI i całego wszechświata splatają się wokół Dzierzby. Oto wspaniała wizja przyszłości, w której wysoko rozwinięta technika miesza się z pradawnymi religiami, odkrycia naukowe łączą się z ponadczasową tajemnicą, a niezrównana ekstaza płynnie przechodzi w obezwładniającą zgrozę.
Drugi tom strasznej i jednocześnie zabawnej historii fantasy o Baśniowcach, którzy żyją w realnym świecie. Setki lat temu ich ojczyznę podbiły wojska tajemniczego Adwersarza. Baśniowcy o ludzkim wyglądzie schronili się w Nowym Jorku. Azylem dla istot o zwierzęcej aparycji stało się ogromne gospodarstwo na północy stanu, zwane Farmą. Tu właśnie dzieje się akcja komiksu. Królewna Śnieżka ma zamiar dokonać inspekcji folwarku, a przy okazji odbudować siostrzaną więź z Różą Czerwoną. Okazuje się jednak, że będzie musiała stawić czoło rebelii! Baśniowcy z Farmy – wbrew władzom z Nowego Jorku – planują wyzwolić cały Baśniogród. Opowieść przeradza się w krwawy dramat o zaskakującym zakończeniu. Znakomita fabuła, łącząca wątki fantasy z kry...
Straszliwy Pan Mroczny nie żyje. Zgładził go w samobójczym ataku Wiatr Północny, Król Zmarzniętych Pustkowi, Władca Wiatrów Kardynalnych i ojciec Bigbyego Wilka. Sam Bigby zrzekł się tronu, zatem koronę musi założyć jedno z jego dzieci. Wilk wraz z żoną, Królewną Śnieżką, muszą przyglądać się, jak słudzy Północnego Wiatru poddają maluchy próbom, mającym wyłonić godnego następcę tronu. Tymczasem w innych krainach także wieją wiatry zmian. Bufkin wznieca powstanie przeciwko nowemu władcy imperium i zyskuje nieoczekiwanych sojuszników. Zwiadowcy Róży Czerwonej przynoszą z Farmy dobre wieści akurat na święta. W Mrocznym Zamku natomiast była Siostra Spratt wyczekuje powrotu Baśniowców z utęsknieniem... i ze szpadą w dłoni. Scenarzysta Bill Wi...
Drugi tom strasznej i jednocześnie zabawnej historii fantasy o Baśniowcach, którzy żyją w realnym świecie. Setki lat temu ich ojczyznę podbiły wojska tajemniczego Adwersarza. Baśniowcy o ludzkim wyglądzie schronili się w Nowym Jorku. Azylem dla istot o zwierzęcej aparycji stało się ogromne gospodarstwo na północy stanu, zwane Farmą. Tu właśnie dzieje się akcja komiksu. Królewna Śnieżka ma zamiar dokonać inspekcji folwarku, a przy okazji odbudować siostrzaną więź z Różą Czerwoną. Okazuje się jednak, że będzie musiała stawić czoło rebelii! Baśniowcy z Farmy – wbrew władzom z Nowego Jorku – planują wyzwolić cały Baśniogród. Opowieść przeradza się w krwawy dramat o zaskakującym zakończeniu. Znakomita fabuła, łącząca wątki fantasy z kry...
Kolejny tom popularnej serii, która co roku zdobywa Nagrodę Eisnera i ma ich już dwanaście. Zdaniem krytyków seria Baśnie dorównuje Gaimanowskiemu Sandmanowi. Baśniogród i Cesarstwo stoją na krawędzi wojny totalnej. Baśniogród pragnie absolutnej wolności, Cesarstwo natomiast przestało nakłaniać zbuntowanych Baśniogrodzian do powrotu w Strony Rodzinne i zamierza zupełnie unicestwić Baśniogród. Wkrótce rozegra się ostateczna bitwa. Baśniowi herosi są wyjątkowo zdeterminowani i dobrze przygotowani technicznie. Adwersarz wraz z drewnianymi żołnierzami wkrótce poczują moc najnowszej technologii – stalowych pocisków i laserowo naprowadzanych bomb. Jednak władca, który podbił setkę różnych światów, grając nieczysto, trzyma w rękawie jeszcze niejedną n...
Między armiami Adwersarza a wolnymi Baśniowcami zamieszkującymi doczesny świat tli się zarzewie wojny. Wszystko zależy teraz od niepozornego woźnego, zwanego Muchołapem. Książę Ambroży, jak go nazywano w szczęśliwszych czasach, został uwolniony od trwającego wieki traumatycznego zaniku pamięci i teraz stoi na początku długiej i trudnej drogi, która poprowadzi go poprzez krainy umarłych do samego serca świata wroga. Gdy już tam przybędzie, ten skromny bohater zostanie poddany największemu i najtrudniejszemu sprawdzianowi, a przyszłość Baśniogrodu i Stron Rodzinnych skryje mgła niepewności.
Wolni Baśniowcy zamieszkujący świat doczesny zadali Adwersarzowi decydujący cios – zniszczyli jeden z najważniejszych celów w samym sercu jego imperium, czym rozpoczęli otwartą wojnę między światami. Podczas gdy władca Stron Rodzinnych leczy rany i zbiera siły, mieszkańcy Baśniogrodu mają rzadką okazję cieszyć się przelotną chwilą pokoju, który przyniosło im zwycięstwo. Wszyscy jednak zdają sobie sprawę, że jest to cisza przed burzą... Nawet wiatry będą musiały opowiedzieć się po którejś ze stron. Baśnie: Synowie imperium to album złożony z dwóch kompletnych cykli autorstwa Billa Willinghama. Tom zawiera też 15 krótkich opowiadań zilustrowanych przez specjalnie zaproszonych twórców, wśród których byli m.in. Joshua Middleton, David Lapham,...
Kolejny odcinek zmagań Baśniowców z Panem Mrocznym! U granic Przystani czai się zło. Karmiony strachem i napędzany złem Pan Mroczny powstał i jest potężniejszy niż kiedykolwiek! Wkrótce obrona Baśniowców upadnie i staną w obliczu zagłady! Ale wtedy nadejdą B-Men! Zebrani przez wielką i potężną Ozmę oraz mądrego i (chwilowo) przykutego do wózka inwalidzkiego Pinokia ci wspaniali Baśniowcy połączą swe siły, by stworzyć drużynę, która położy kres wszystkim innym grupom. Każda superbohaterska osobowość będzie miała swoją reprezentację wielcy i silni faceci, faceci w boskich zbrojach, miniaturowe ludziki, które mogą wskoczyć do uszu złych gości, dziewczyna potrafiąca latać! Nawet szelmowski i kudłaty antybohater z pazurami Bigby Wilk we własn...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro