Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami?
Odpowiedź znajdziesz w książce Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.
Zero teorii. Tylko praktyczne podpowiedzi i rady jak krok po kroku:
• przygotować się do kampanii wyborczej;
• zorganizować sztab wyborczy;
• budować i komunikować markę osobistą kandydata;
• przygotować program i materiały wyborcze;
• komunikować się z wyborcami przy użyciu mediów społecznościowych (co, jak i kiedy publikować oraz w jaki sposób reagować na komentarze);
• zarządzać kryzysem wizerunkowym i łagodzić jego skutki;
• przygotować się do debaty wyborczej i współpracować z dziennikarzami;
• wykorzystywać najważniejsze i najskuteczniejsze w kampanii wyborczej techniki manipulacji.
Książka ta skierowana jest do kandydatów od szczebla ogólnopolskiego: kandydatów do Parlamentu Europejskiego i krajowego, po lokalny samorząd (kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów), a także dla wszystkich, którzy w praktyczny sposób są zaangażowani w prowadzenie kampanii wyborczej.
Autor | Robert Stępowski |
Wydawnictwo | Roster |
Rok wydania | 2019 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 230 |
Format | 13.5 x 20.5 cm |
Numer ISBN | 978-83-950069-7-5 |
Kod paskowy (EAN) | 9788395006975 |
Waga | 258 g |
Wymiary | 135 x 205 x 12 mm |
Data premiery | 2019.05.09 |
Data pojawienia się | 2019.05.09 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Helion.pl Biznes IT Social MediaCodziennie inna książka 30% taniejPerswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajkiAutor:Mirosław SkwarekW przygotowaniuOkładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajkiObróćZajrzyj do książkiWydawnictwo:OnepressOcena:Bądź pierwszym, który oceni tę książkęStron:296Druk:oprawa miękkafacebook sharing buttonmessenger sharing buttontwitter sharing buttonpinterest sharing buttonemail sharing buttonwhatsapp sharing buttonKsiążka59,00 złPowiadom mnie, gdy książka będzie dostępnaEbook59,00 złPowiadom mnie, gdy książka będzie dostępnaPrzenieś na półkęPowiadom o dostępności audiobookaOpis książkiSzczegóły książkiSpis treściOpis książki...
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. Zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
Jedno z najważniejszych dzieł Feliksa Konecznego, wybitnego krakowskiego historyka i historiozofa. Autor analizuje pojęcie cywilizacji jako specyficznej metody ustroju życia zbiorowego, z punktu widzenia rozwoju kultury materialnej i duchowej w poszczególnych cywilizacjach. Analiza ta przebiega z uwzględnieniem takich cech jak m.in. rasa, religia, język i stosunki prawne. Książka jest bardzo aktualna ze względu na współczesny kryzys imigracyjny. "Każda cywilizacja, póki jest żywotną, dąży do ekspansji, toteż gdziekolwiek zetkną się z sobą dwie cywilizacje żywotne, walczyć z sobą muszą. Wszelka cywilizacja żywotna, nie obumierająca, jest zaczepną. Walka trwa, dopóki jedna z walczących cywilizacji nie zostanie unicestwiona, samo zdobycie stanowiska cywiliza...
Fizyka w szkole podstawowej w sposób obrazowy i prosty wyjaśnia najważniejsze zagadnienia z tego przedmiotu, tłumaczy zjawiska, zasady i prawa, pomaga zapamiętać wzory. Porządkuje wiedzę z fizyki na poziomie klas 7–8 szkoły podstawowej. Daje praktyczne wskazówki, jak rozwiązywać zadania z każdego działu. Seria Szkolny niezbędnik to zestaw 10 książek edukacyjnych, które w przystępny sposób porządkują wiedzę zdobytą w szkole podstawowej. To świetna pomoc przed klasówkami, kartkówkami i powtórkami. I dla ucznia, i dla rodzica!
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. TAK! 60 sekretów nauki perswazji zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Chciałbyś, żeby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? Ale jak to wszystko osiągnąć? Poznając sekrety nauki perswazji.
Z tą serią tabliczka mnożenia to pestka! Zeszyt ćwiczeń dla dzieci, które są dopiero na początku drogi z tabliczką mnożenia. Krótkie i proste treści zadań pomogą zrozumieć o co właściwie chodzi w tym mnożeniu. Idealne ćwiczenia dla dzieci w wieku od 6-9 lat.
Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować taką machinę? To pytanie zainspirowało autorów tej książki do zbadania tysiąca ośmiuset lat łącznej historii osiemnastu wizjonerskich firm, wśród których są między innymi: Walt Disney, Hewlett-Packard, 3M, Ford, IBM, Philip Morris, Sony, Wal-Mart, Citicorp, Marriott, Johnson & Johnson, Motorola, Boeing i American Express. Autorzy sięgają wstecz do czasów, kiedy te potężne dziś korporacje były raczkującymi przedsiębiorstwami. Opisują ich drogę do wielkości. Docierają do tego, co odróżnia firmy...
Lublin to wyjątkowe miasto o wielowiekowej tradycji, które zachwyca bogactwem i różnorodnością architektury. Dziś zapraszamy na spacer po nieistniejącym Lublinie. Zatrzymane w kadrze obrazy oddają klimat miasta sprzed lat. Przed nami dzielnica żydowska i ulica Szeroka – najstarsza ulica Podzamcza, na której skupiało się życie lubelskich Żydów. Dalej widzimy niegdyś pełen rozemocjonowanej publiczności tor wyścigów konnych. Czas odcisnął na mieście swoje piętno. Zniknęły ulice, budynki, pomniki, mosty, a zakłady przemysłowe uległy zniszczeniu lub przekształceniu. Na próżno szukać słynnego baru „Pod Sosnami”, który był miejscem spotkań lublinian, spędzających wolny czas nad Zalewem Zemborzyckim. Nie ma już śladu po wieży spadochronowej przy Ale...
Przedstawiamy zbiór ponad 450 zadań dla klasy VII szkoły podstawowej, który został przygotowany z uwzględnieniem nowej podstawy programowej. Książka zawiera 230 zadań zamkniętych, 220 zadań otwartych oraz 10 krzyżówek. Zadania w zbiorze są zróżnicowane pod względem stopnia trudności, podane są także odpowiedzi oraz wskazówki do ich rozwiązań. Zbiór może być wykorzystany przez nauczycieli i uczniów na lekcjach matematyki oraz na zajęciach kółka matematycznego.
Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych – stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie – czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory – z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Kl...
W 1918 roku znów niepodległa Polska wraca na mapy świata. Jednocześnie rozpoczyna się jeden z najbarwniejszych okresów naszej historii: dwudziestolecie międzywojenne. Czas pełen kontrastów, kiedy euforia z powodu odzyskania suwerenności miesza się z lękiem o przyszłość państwa, a blichtr rewii i dansingów sąsiaduje ze społecznymi niepokojami, przewrotami politycznymi, Wielkim Kryzysem. Polska. Niepodległa międzywojenna to opowieść o formowaniu się nowoczesnej państwowości, intensywnym rozwoju, blaskach i cieniach życia codziennego w II Rzeczpospolitej. To również portret najwybitniejszych postaci polskiej polityki i kultury. Bogactwo archiwalnych fotografii, przegląd prasy oraz mapy tematyczne dopełniają obrazu międzywojennej Polski.
W Sile dobrych pytań Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i miej ją pod ręką, bo może odmienić każdą sferę twojego życia. Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera i Przywództwa wyższego stopnia. „W Białym Domu nauczyłem się odpowiadać na różne pytania, ale zawsze twierdziłem, że najtrudniejsze jest zadanie tego właściwego. Andrew i Jerry opanowali tę sztukę. To książka niezbędna, aby skorzystać z potencjału udanej komunikacji. Lektura obowiązkowa!” – Mike McCurry, były rzecznik prasowy prezydenta Billa Clintona. Wykorzystaj potencjał dobrych pytań! Jak sądzisz, co przykuwa uwagę pot...
Jeśli zastanawiasz się, czy teraz jest dobry czas na kupno lub sprzedaż mieszkania. Jeśli nie wiesz od czego zacząć...To ta książka jest właśnie dla Ciebie - czyli zarówno dla osób planujących kupić jak i sprzedać mieszkanie.Książka została podzielona na siedem części. Dowiesz się z nich: Jak zaciągnąć kredyt hipoteczny, zbudować swoją zdolność kredytową i współpracować z pośrednikiem kredytowym. Jak uniknąć najróżniejszych pułapek sprzedając lub kupując mieszkanie. Wszystko o kupnie mieszkania na kredyt i za gotówkę. Kosztach, okazjach, lokalizacji, stanie technicznym mieszkania i aspektach psychologicznych związanych z zakupem. Wszystko o sprzedaży mieszkania. Jak wycenić mieszkanie, podnieść jego wartość, przygot...
To wyjątkowa publikacja, skierowana zarówno do turystów, którzy chcą odkrywać smaki poszczególnych regionów naszego kraju, jak i polskiej branży turystycznej oraz restauracyjnej Odwiedzając różne regiony Polski chcielibyśmy spróbować tradycyjnych i charakterystycznych dla danego miejsca potraw lub produktów, ale często nie bardzo nawet wiemy czego szukać i o co pytać w restauracjach. Ta książka podpowiada czego w każdym regionie spróbować trzeba. Czytelnicy znajdą w niej również listę najpopularniejszych wydarzeń kulinarnych odbywających się w każdym regionie kraju oraz przepisy, umożliwiające samodzielne przygotowanie najbardziej tradycyjnych potraw regionalnych. Najważniejszym elementem książki Smaki Polski. Zwiedzaj Polskę ze smakiem. Przewodnik kul...
Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzymać, a nowi kandydaci ją przejąć. Już dziś widać, że zarówno jedni, jak i drudzy, są niezwykle zdeterminowani. Do obsadzenia jest blisko 50 tys. miejsc w radach: gmin, miast, powiatów i sejmikach wojewódzkich, a także niemal 2,5 tys. stanowisk: wójtów, burmistrzów i prezydentów. W 2014 roku o mandat radnego lub samorządowego lidera ubiegało się ponad 200 tys. kandydatów. Jak więc efektywnie komunikować się z 30 mln wyborców? Czy tradycyjne metody promocji tj. ulotki, billboardy i plakaty są jeszcze skuteczne? Cz...
Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” i na to pytanie próbuje odpowiedzieć. W 2016 roku polskie kina sprzedały 52 mln biletów w tym 13 mln na polskie filmy. Przeciętny Polak ogląda telewizję średnio przez 4 godz. i 36 min dziennie. Tylko te dane pokazują, że warto lokować: gminy, miasta, powiaty, regiony i atrakcje turystyczne w filmach oraz serialach. Rzecz jednak w tym, aby robić to efektywnie, a nie tylko efektownie. Warto więc obserwować m.in. takie miasta jak Lublin, choćby na przykładzie filmu Juliusza Machulskiego „Volta”, który właśnie trafił na ekrany polskich kin. W książce „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście...
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz. Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? Zarówno autora jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będz...
?Jak osiągnąć sukces? ? oczywiście w biznesie ? to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w milionach złotych oraz bez konieczności zatrudniania do współpracy największych i najdroższych agencji reklamowych oraz public relations. Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiąc...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro