Katamino. Gra rodzinna jest dynamiczną układanką i zmuszającą do myślenia zagadką.
Rozwija zmysł obserwacji i zdolność logicznego myślenia. To klasyka gier logicznych z „płynnie regulowanym” poziomem trudności. Różne zasady gry powodują, że mogą zacząć się w nią bawić już trzylatki. Korzystając z kolejnych, coraz trudniejszych wariantów rozgrywki sprawia, że gra rośnie wraz z dzieckiem i adresowana jest w nieco zmienionej formie dla 4, 5, 6 i 8-latków. Oczywiście, dorośli amatorzy „gimnastyki mózgu” również znajdą tu coś dla siebie!
Oprócz wariantu 1-osobowego, w wersji Family może jednocześnie rywalizować ze sobą 2 graczy.
Producent | FoxGames / GW Foksal |
Wiek | od 2 lat |
Liczba graczy | 1-2 osoby |
Kategoria | logiczne |
Kod paskowy (EAN) | 5907078169187 |
Waga | 810 g |
Wymiary | 195 x 305 x 40 mm |
Data premiery | 2019.01.02 |
Data pojawienia się | 2018.12.20 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Na stole znajduje się 5 przedmiotów w 5 kolorach. Gracze szybko wykładają kolejne karty, z których każda przedstawia dwa z tych przedmiotów, ale niekoniecznie we właściwym kolorze. W zależności od sytuacji, gracze muszą jak najszybciej złapać właściwy przedmiot. Najszybszy gracz zdobywa kartę. Za pomyłkę trzeba zapłacić – oddać jedną ze wcześniej zdobytych kart. Wygrywa osoba, która zgromadzi najwięcej kart. „Duuuszki” to gra dynamiczna, „wykręcająca” szare komórki, a jednocześnie wzbudzająca salwy śmiechu i zapewniająca doskonałą zabawę. Dzięki temu stała się wielkim bestsellerem światowego rynku gier planszowych.
Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów, i przeżyj wspaniałą przygodę! Poczuj moc drużyny i prześcignij ducha! „Zakodowany zamek” to gra kooperacyjna, w której wcielicie się w sprytnego czarodzieja i opracujecie strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznacie język znaków i symboli graficznych, wykorzystacie pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów. Gra stanowi propozycję do nauki podstaw kodowania dla dzieci bez użycia komputera. Zadaniem uczestników jest układanie odpowiednich sekwencji kart, które doprowadzą czarodzieja prosto do poszukiwanych skarbów. Dzieci poćwiczą przy tym tworzenie komunikatów i algorytmów....
Kto zgadnie co to za zwierzę? Wskazując symbole na planszy, pomóż innym członkom rodziny odgadnąć jak najwięcej haseł i razem cieszcie się zwycięstwem! „Koncept Kids. Zwierzaki” to oparta na współpracy wersja gry Koncept przeznaczona dla dzieci od 4 roku życia. Na czym to polega? Na środku stołu umieszczamy planszę z symbolami, a obok niej wykładamy plastikowe ramki. Najstarszy gracz umieszcza przed sobą plastikową podstawkę, na którą wykładamy kartę z hasłem - w taki sposób, aby zwierzę na niej narysowane było widoczne dla pozostałych uczestników. Pozostali gracze kolejno umieszczają na planszy plastikowe ramki, zaznaczając grafiki-podpowiedzi dla zgadującego. Wybieramy te, które kojarzą nam się ze zwierzęciem na karcie. Możemy się między sobą...
Rodzinka Grywalskich wybrała się do Parku Dinozaurów. Lecz co to? Dinozaury rozbiegły się po parku, a w radiu właśnie zapowiedziano deszcz meteorytów. Pomóżcie dinozaurom wrócić do ich wybiegów, zanim rozpęta się kosmiczna burza. Gracze rzucają specjalną kostką i przemieszczają dinozaury po Parku. Po drodze muszą odnajdywać różne obiekty oraz uważać na Tyranozaury. „Park dinozaurów” to gra, która rozwija się razem z dziećmi – po pokonaniu poziomu podstawowego można w niej wspólnie zmagać się z coraz trudniejszymi zadaniami. Gry z serii „Rodzinka wygrywa” oswajają małe dzieci z graniem, przestrzeganiem reguł, emocjami związanymi z sukcesem i porażką. Każda rozgrywka to prawdziwa frajda dla dzieci i rodziców niezależnie od końcowego w...
Poznajcie inspektora Krokodyla, który pomoże wam zrozumieć, zmierzyć i poznać sposoby na kontrolowanie emocji. Uczuciometr inspektora Krokodyla to niezwykła książka zarówno dla dzieci, jak i ich rodziców. Poznamy dziesięć podstawowych emocji, po których meandrach oprowadzi nas inspektor Krokodyl. Przy pomocy skonstruowanego przez siebie przyrządu, jakim jest uczuciometr, wyjaśni nam, co czujemy w określonych sytuacjach i dlaczego. Wspaniałe ilustracje, wzbogacone o czytelną instrukcję rozpoznawania uczuć oraz niezwykle ciekawe opowiadania będą zachętą do rozmowy o emocjach, które przeżywamy każdego dnia.
Szalona gra, która rozkręci twój mózg! Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają się jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty! „Ubongo” to światowy bestseller, który zdobył popularność dzięki bardzo prostym zasadom i błyskawicznej rozgrywce. Ponad 2,5 mln sprzedanych egzemplarzy. To ponad 400 niepowtarzalnych zadań. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dostosowanie gry do wieku i do...
Ponad 100 intrygujących kropkowanek. Przygotuj się na tworzenie i odkrywanie! Zapraszamy do świata niezwykłych łamigłówek. Podejmij wyzwanie, a poznasz nowych przyjaciół i fantastyczne historie. Wystarczy, że połączysz kropki!
Emocjonujący trening wyobraźni, spostrzegawczości, kojarzenia i refleksu. Gra zawiera 25 kart z obrazkami przedstawiającymi dobrze znane dzieciom przedmioty. Na 32 dwustronnych tabliczkach pokazane zostały te same przedmioty, ale zobrazowane w zakamuflowany sposób. Na jednej stronie ukryte zostały pod postacią pasków, na drugiej zaprezentowane w bardziej artystycznej formie. Zabawa polega na tym, aby w wyznaczonym przez klepsydrę czasie odnaleźć wskazany przedmiot. Zawartość opakowania: • karty z obrazkami 25 sztuk, • tabliczki dwustronne – 32 szt., • klepsydra, • żetony – 40 szt. instrukcja. Wymiary opakowania: 11.0 x 18.0 x 3.5 cm
„Loteryjki” to niezwykle proste gry, które polegają na wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie, do odpowiedniego miejsca na planszy. Nieskomplikowane zasady zrozumie nawet dwulatek, a jeśli będzie za łatwo, kolejne warianty gry utrudnią rozgrywkę. Pudełko skrywa 6 bajecznie kolorowych plansz i 36 okrągłych żetonów. Trwałe, wykonane z grubej tektury elementy, bez kłopotów chwyci w rączki już dwuletni maluch, ćwicząc przy tym motorykę małą i umiejętność rozpoznawania kształtów.
Klocki małych geniuszy – małe słomki • klocki-patyczki, które za pomocą krzyżaków, można łączyć w różne figury, • 408 elementów w różnych kolorach, • patyk-słomka o wymiarach 10.0 x 0.3 cm.
Błyszczące diamenciki samoprzylepne w różnych kolorach i rozmiarach – idealne do zdobienia projektów scrapbookingowych, kartek okolicznościowych, pudełek oraz wszelkich prac kreatywnych.
Drużyna z najmłodszym zawodnikiem rozpoczyna grę, przekazując timer sąsiedniej drużynie. Spośród drużyny gracze wybierają tego, który jako pierwszy będzie rysował. Wybrany gracz, ciągnie kartę, rzuca kostką i przesuwa pionek o tyle pól, ile wskazała kostka. Kolor pola wskazuje, które hasło i jaki kolor soczewek będzie użyty podczas rysowania. W grze dostępne są trzy typy soczewek: • zielone – łatwe, • żółte – średni stopień trudności, • niebieskie – trudne. Gracz który będzie rysował, ciągnie kartę zawsze z wierzchu banku, i informuje o kategorii (przedmiot, rozrywka, lub miejsce), sprawdza (nie czytając na głos), co będzie rysował i obwieszcza limit czasu (15/30/45 sec). Następnie odkłada kartę (zakrytą) obok planszy. Następnie za...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro