Przedstawiamy idealny sposób na rozwój wyobraźni i kreatywności małego dziecka. Karty stanowią doskonałą metodę nauki logicznego myślenia oraz stymulacji rozwoju percepcyjnego
„Rycerze i Rabusie” to zestaw 13 dużych baśniowych kart z instrukcja oraz 30 mniejszych okrągłych kart z przedmiotami do odszukania. Karty przygodowe to zabawa, relaks i nauka w jednym, na dodatek w barwnej, podsycającej ciekawość szacie graficznej. Rekomendowane przez psychologów od 3 roku życia do wesołej, rodzinnej zabawy. Największy, pozytywny wpływ na rozwój dziecka ma ten rodzic, który spędza ze swoim maluchem czas na wspólnej zabawie, na odkrywaniu świata. Stymulują i rozwijają percepcję najmłodszych. Uruchamiają ich zdolności poznawcze (np. poprzez wyszukiwanie części z całości). Usprawniają myślenie logiczne. To zabawa, relaks i nauka w jednym.
Producent | Muduko |
Wiek | od 3 lat |
Liczba graczy | od 2 |
Kategoria | karcianka, edukacyjna |
Kod paskowy (EAN) | 5904262950583 |
Data premiery | 2018.05.23 |
Data pojawienia się | 2018.05.23 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Przedstawiamy 50 bajkowych kart, które staną się znakomitą rozrywką dla małego podróżnika, a przy tym są świetnym treningiem logicznego myślenia. Dzięki takiej zabawie, dziecko opanowuje umiejętności orientacji przestrzennej, rozwija wyobraźnie, koncentracje uwagi, pamięć i kreatywność. Są przeznaczone dla dzieci powyżej 3 roku życia. Wymiary opakowania: 20.6 x 15.3 x 4.0 cm
„Kraina zagadek” to 80 dwustronnych kart, które w sposób naturalny pozwalają dziecku rozszerzyć wiedze o otaczającym go świecie. Zagadki wzbogacają dziecięcy słownik, a także rozwijają inteligencje, myślenie przyczynowo skutkowe oraz kreatywność. Karty „Kraina zagadek” są polecane do zabawy dziecka z rodzicem od 3 roku życia oraz rekomendowane do pracy z dziećmi: psychologom, pedagogom, terapeutom i logopedom. Dzięki nim dziecko w łatwy i bardzo naturalny sposób nabywa wiedzę o świecie i rozwija swoją inteligencję. Rozwiązywanie łamigłówek zawartych na kartach rozwija: • myślenie przyczynowo – skutkowe (np. dopasowanie krowa mleko, kura jajko), • myślenie dedukcyjne (Co powinniśmy spakować na basen?), • kreatywność (Co kryje się za drzewam...
Edu - Piotruś to dobrze znana wszystkim polskim dzieciom gra, w ciekawym wydaniu łączącym zabawę z nauką. Wszystkie karty w tej talii zdobią ilustracje, które przedstawiają coś prawdziwego lub fałszywego. Tak jak w zwykłym Piotrusiu w grze bierze udział od 2 do 4-5 graczy, których zadaniem jest dobranie kart w pary i jak najszybsze pozbycie się swojego wachlarza. Aby zatrzymać dobraną kartę należy jednak wskazać prawidłowe rozwiązanie dla znajdującego się na niej obrazka. W talii, tradycyjnie, występuje też "Piotruś", czyli karta bez pary. Ten, kto zostanie z nią na koniec gry, przegrywa. Gra zapewnia dużą dawkę śmiechu, ćwiczy spostrzegawczość i wyobraźnię, a także rozwija umiejętność kojarzenia i logicznego myślenia.
„Puzzle obserwacyjne. Rycerze” to fantastyczny sposób na pobudzanie wyobraźni, rozwijanie wrażliwości na otaczający świat i kształtowanie umiejętności konstruowania wypowiedzi na temat oglądanych ilustracji! Ramka z elementami do wyszukania na ilustracji doskonale trenuje spostrzegawczość i koncentrację dziecka. Puzzle wykonano z najwyższej jakości materiałów, a dopasowywanie elementów doskonale ćwiczy małą motorykę i sprawność palców. Piękna i bajecznie kolorowa ilustracja jest pełna szczegółów, zabawnych scenek i baśniowych stworów. Może być pretekstem do przybliżania dziecku wiadomości o dawnych obyczajach i życiu w czasach księżniczek i rycerzy. Jednocześnie, elementy nawiązujące do baśni i legend stają się inspiracją do tworzenia niezw...
Zabawka składa się ze słupka osadzonego w podstawce oraz plastikowych elementów o różnym rozmiarze, kształcie i kolorze. Elementy można nawlekać przypadkowo lub według wzoru na karcie. Zabawka rozwija zręczność manualną, umiejętność identyfikacji kształtu i koloru, uczy realizowania określonego planu. Zabawka proponuje kilka wersji gier. Zawartość opakowania: • karty wzorów (32 sztuki), • słupki (3 sztuki), • podstawki (3 sztuki), • kule (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • kostki (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • koła (3 sztuki niebieskie), • trójkąty (3 sztuki czerwone), • kwadraty (3 sztuki żółte), • żetony (30 sztuk), • instrukcja. Wymiary opakowania: 30.5 x 24.5 x 5.0 cm
Wreszcie są! Długo wyczekiwane, mądre i piękne zabawki z Puciem! Uwielbiany przez dzieci i rodziców bohater bestsellerowej serii Marty Galewskiej-Kustry, fenomenalnie ilustrowanej przez Joannę Kłos, w końcu wykracza poza karty książek i pojawia się także na puzzlach! Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki! Puzzle przeznaczone dla dzieci od 2 lat. Składają się z 5 obrazków głównych oraz 20 uzupełniających. Na obrazkach głównych jest Pucio w znanych dziecku codziennych sytuacjach (np. jedzenie posiłku, poranna toaleta, ubieranie się). Elementy uzupełniające przedstawiają pojedyncze obiekty zaprezentowane także na obrazku głównym (np. kanapka, szczoteczka do zębów, czapka). Dziecko ma się przyjrzeć obrazkowi głównemu, odnaleźć pasujące do niego elementy...
„Puff Ball” to dynamiczna, pełna akcji, dwuosobowa gra puff-power. Zbuduj swoje tory, a następnie ktoś krzyknie START gracze ścigają się, aby wysadzić piłki z kubka do kubka, na stojak, przez obręcz i przez most, aby wygrać. Ten duży zestaw zawiera 41 elementów, których można użyć do zbudowania standardowego toru lub stworzenia własnej specjalnej sekwencji z akrobacjami, mostami, obręczami oraz platformą do podskakiwania i akrobacją. „Puff Ball” to nowy rodzaj zestawu konstrukcyjnego z doskonałą grą, który wymaga zupełnie nowego zestawu umiejętności. Łagodne, ale stanowcze, pozytywne, ale powściągliwe, uczenie się właściwej ilości i kierunku zaciągnięcia się, aby przejść przez te przeszkody, stanowi wyzwanie. To jest jak jazda na rowerze, uzys...
Prawdziwe wyzwanie dla przedszkolaków! Rozbudza ciekawość i uczy logicznego myślenia. Układanka składa się z tekturowych kart z kontrastującymi wzorami, w których wycięte są cztery figury geometryczne (koło, kwadrat, prostokąt i trójkąt). Zadaniem malucha jest precyzyjne dopasowanie kształtu w odpowiednie miejsce, tak by zarówno figura, jak i wzór tworzyły spójną całość. Karty pomagają doskonalić umiejętności w zakresie percepcji wzrokowej oraz motoryki małej. Polecane przez psychologów jako ciekawa pomoc edukacyjna i terapeutyczna. Zawartość opakowania: 4 duże karty, 16 figur.
Pakiet pomaga rozpoznawać i nazywać podstawowe uczucia, takie jak: radość, smutek, zaskoczenie, gniew. Maluchy nauczą się je rozróżniać i nazywać w naturalny sposób, czyli podczas wspólnej zabawy z opiekunami, a dzięki dodatkowym ćwiczeniom również adekwatnie reagować na osoby w ich otoczeniu, które przeżywają podobne emocje. Zestaw zawiera poradnik dla opiekunów oraz 17 kart obrazkowych. Na kartach zamieszczono kolorowe, realistyczne fotografie twarzy osób w różnym wieku (awers) oraz wyrazy ekspresywne (rewers). Zabawy z kartami wspierają naukę rozpoznawania emocji wyrażonych za pomocą mimiki twarzy, a wyrazy ekspresywne pomagają wyrazić uczucia przedstawione na obrazku i wzbogacają zasób słownictwa dziecka, wspomagając tym samym rozwój mowy. Dzięki zab...
Emocjonujący trening wyobraźni, spostrzegawczości, kojarzenia i refleksu. Gra zawiera 25 kart z obrazkami przedstawiającymi dobrze znane dzieciom przedmioty. Na 32 dwustronnych tabliczkach pokazane zostały te same przedmioty, ale zobrazowane w zakamuflowany sposób. Na jednej stronie ukryte zostały pod postacią pasków, na drugiej zaprezentowane w bardziej artystycznej formie. Zabawa polega na tym, aby w wyznaczonym przez klepsydrę czasie odnaleźć wskazany przedmiot. Zawartość opakowania: • karty z obrazkami 25 sztuk, • tabliczki dwustronne – 32 szt., • klepsydra, • żetony – 40 szt. instrukcja. Wymiary opakowania: 11.0 x 18.0 x 3.5 cm
Łapiemy Paszczaki! Podczas gry wszyscy kolejno wykładamy na stół po jednej karcie. Jak złapać paszczaka? Musisz swoją kartę wyłożyć w taki sposób, aby na początku i na końcu rzędu kart znalazł się taki sam paszczak. Gdy to ci się uda, zdobędziesz wszystkie paszczaki z tego rzędu! ЦІЛЬ ГРИ Ваше завдання – отримати якомога більше зубастиків. ПІДГОТОВКА ГРИ Перемішайте всі карти. Роздайте гравцям по 5 карт. З решти карт складіть колоду (карти лицьовою стороною вниз) і відкладіть їх на бік столу. ХІД ГРИ Починає гру той, хто має найширшу посмішку (або на...
Szybka, prosta gra karciana, w której wygrywa ten, kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami przedstawiającymi zwierzątka. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro