Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Web...
Artur Jabłoński
Skorzystaj z rabatu do 25% na wybraną ofertę wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego!
Księgarnia » Literatura naukowa » Biznes i ekonomia » Marketing » Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Nasza cena:
26,18 zł (zawiera rabat 25 %)
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Dodaj do koszyka
Cena rynkowa: 34,90 zł (oszczędzasz 8,72 zł)
Autor: 

Artur Jabłoński

Wydawnictwo: OnePress
Rok wydania:2017
Oprawa:miękka
Liczba stron:168
Format:14.0 x 21.0 cm
Numer ISBN:978-83-283-2461-9
Kod paskowy (EAN):9788328324619
Waga:208 g
Dostępność: pozycja dostępna (116 egz.)
Wysyłka
PocztaPoczta Polska od 7,99 zł
wysyłka już jutro (29 egz. w magazynie)
RuchOdbiór w kiosku RUCHu 7,99 zł
wysyłka już jutro (29 egz. w magazynie)
PaczkomatyPaczkomaty 9,99 zł
wysyłka już jutro (29 egz. w magazynie)
KurierKurier 9,99 zł
wysyłka już jutro (29 egz. w magazynie)
Bezpłatny odbiór osobisty w punkcie:
Bielsko-Biała
ul. 11 Listopada 60 przy Placu Wolności
do odbioru już jutro
Chorzów
ul. Jagiellońska 4 przecznica ul. Wolności
do odbioru już jutro
Gdańsk
ul. Dmowskiego 12 obok stacji Gdańsk Wrzeszcz
do odbioru w dniu 2020.10.29
ul. Kartuska 149 dzielnica Siedlce
do odbioru w dniu 2020.10.29
Gdynia
ul. Świętojańska 14 przy skwerze Kościuszki
do odbioru w dniu 2020.10.29
Gliwice
ul. Zwycięstwa 32 250 m od DTŚ
do odbioru już jutro
Katowice
al. Korfantego 51 blisko Spodka
do odbioru już jutro
ul. Staromiejska 6 50 m od Rynku
do odbioru już jutro
Kraków
al. Daszyńskiego 8 blisko Hali Targowej
do odbioru już jutro
ul. Batorego 15B przecznica od ul. Karmelickiej
do odbioru już jutro
ul. Dobrego Pasterza 122 Prądnik Czerwony
do odbioru już jutro
ul. Josepha Conrada 79 obok stacji BP
do odbioru już jutro
ul. Kalwaryjska 67 250 m od ronda Matecznego
do odbioru już jutro
ul. Kluczborska 17 przy pętli "Krowodrza Górka"
do odbioru już jutro
ul. Kobierzyńska 93 osiedle Ruczaj-Zaborze
do odbioru już jutro
ul. M. Dąbrowskiej 17A 50 m od CH Czyżyny
do odbioru już jutro
ul. Pawia 34 naprzeciwko Galerii Krakowskiej
do odbioru już jutro
ul. Pilotów 2E 300 m od ronda Młyńskiego
do odbioru już jutro
ul. Wielicka 28 200 m od Cmentarza Podgórskiego
do odbioru już jutro
ul. Wysłouchów 3 Kurdwanów
do odbioru już jutro
Lublin
ul. Narutowicza 11 przy przystanku Plac Wolności 01
do odbioru w dniu 2020.10.29
Łódź
ul. Piotrkowska 193 200 m od Politechniki Łódzkiej
do odbioru w dniu 2020.10.29
ul. Pojezierska 1A skrzyżowanie z ul. Zgierską
do odbioru w dniu 2020.10.29
ul. Retkińska 119 osiedle Retkinia
do odbioru w dniu 2020.10.29
ul. Strażacka 5 w parku handlowym
do odbioru w dniu 2020.10.29
Poznań
ul. Święty Marcin 47 250 m od Zamku Cesarskiego
do odbioru w dniu 2020.10.29
Rzeszów
ul. Jana III Sobieskiego 2D/2 300 m od Galerii Rzeszów
do odbioru już jutro
Warszawa
al. KEN 51 skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej
do odbioru już jutro
al. KEN 88 Ursynów - metro Stokłosy
do odbioru już jutro
al. Niepodległości 54 przy stacji metro Wierzbno
do odbioru już jutro
ul. Chmielna 4 50 metrów od ul. Nowy Świat
do odbioru już jutro
ul. Czapelska 48 200 m od ronda Wiatraczna
do odbioru już jutro
ul. Kondratowicza 37 blisko Szpitala Bródnowskiego
do odbioru już jutro
ul. Pańska 96 300 m od ronda Daszyńskiego
do odbioru już jutro
ul. Powstańców Śląskich 3 obok restauracji McDonald's
do odbioru już jutro
ul. Stawki 8 450 m od CH Arkadia
do odbioru już jutro
ul. Wspólna 27 przecznica Marszałkowskiej
do odbioru już jutro
ul. Żeromskiego 1 przy stacji metra Słodowiec
do odbioru już jutro
Wrocław
al. Armii Krajowej 12 Budynek Centrum AB
do odbioru już jutro
ul. Jedności Narodowej 122 blisko Parku Słowiańskiego
do odbioru już jutro
ul. ks. Piotra Skargi 22 200 m od Galerii Dominikańskiej
do odbioru już jutro
ul. Plac Grunwaldzki 25 w budynku Grunwaldzki Center
do odbioru już jutro
ul. Ruska 2 przy Placu Solnym
do odbioru już jutro
Zamów przez telefon! (od poniedziałku do piątku):
Telefon12 210 09 02 (linia czynna w godzinach 8.00–20.00)

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – opis wydawcy

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

• jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie,

• że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!),

• jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy,

• jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.

Artur Jabłoński – konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, Skanska, Neuca, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

FacebookTwitter
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2017.10.20
Recenzja
Klienci, którzy kupili Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting, wybrali również:
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone Joanna Wrycza-Bekier
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Joanna Wrycza-Bekier, 27,75
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone Dariusz Puzyrkiewicz
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone
Dariusz Puzyrkiewicz, 29,93
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki Paweł Tkaczyk
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pomi...
Paweł Tkaczyk, 29,25
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń Paweł Tkaczyk
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze....
Paweł Tkaczyk, 41,65
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów Barbara Stawarz-García
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów
Barbara Stawarz-García, 50,15
Fiszki. Jak pisać, żeby czytali? Artur Jabłoński
Fiszki. Jak pisać, żeby czytali?
Artur Jabłoński, 17,49
Biblia copywritingu Dariusz Puzyrkiewicz
Biblia copywritingu
Dariusz Puzyrkiewicz, 29,93
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 inspirujących ćwiczeń. Wydanie 2, ro
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i poryw...
Anna Piwowarska, 33,68
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet Ewa Szczepaniak
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją intern...
Ewa Szczepaniak, 36,75
Marketing 4.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 4.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, 31,43
Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 poszerzone Krzysztof Marzec
Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 poszerzone
Krzysztof Marzec, 29,93
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone Anna Miotk
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. ...
Anna Miotk, 36,75
Copywriting internetowy Maciej Dutko
Copywriting internetowy
Maciej Dutko, 33,15
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym Daniel Kahneman
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Daniel Kahneman, 35,28
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Marcin Żukowski
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla ...
Marcin Żukowski, 29,93
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć Seth Godin
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się w...
Seth Godin, 34,93
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z rabatu do 22% na całą ofertę wydawnictw: W.A.B, Uroboros i Lipstick Books
Ostatnio oglądane
KJak pisać, żeby chcieli czyt...
KBaśń o wężowym sercu, albo w...
KPowrót z Bambuko
KKicia Kocia u dentysty
KProsta sprawa
KZdarzyło się w Watykanie. Ni...
KDziki łubin
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Gry - 68
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!