Bonito - Bo liczą się dobre chwile
Bonito - Bo liczą się dobre chwile
Google PlayHuawei AppGallery
Aplikację zainstalowało już 168 126 osób!
Pobierz aplikację Bonito!
Google PlayHuawei AppGallery
Aplikację zainstalowało już 168 126 osób!
Bestsellery w najlepszych cenach!
Wyniki szukania

„slowa i mysli”

(69):
W drodze do szczęścia i satysfakcji
27,69
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2021, oprawa: broszurowa
Ta książka to kolejny krok w realizacji życiowej misji Autora, którą odkrywał on przez sześć dekad. Tą misją jest inspirowanie ludzi i pomaganie im w odkrywaniu swojej pasji, życiowej misji i drogi do wewnętrznej wolności i spełnienia. Autor wierzy, że każdy z nas ma taką misję, dla której został po...
Dostępność: pozycja dostępna (2 egz.) Do koszyka
Po co jest PR?
24,14
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2018, oprawa: miękka
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji. Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej ws...
Dostępność: pozycja dostępna (7 egz.) Do koszyka
Wspinaczka coacha. Przewodnik dla początkujących coachów
27,69
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2018, oprawa: miękka
Wspinaczka coacha. Przewodnik dla początkujących coachów jest metaforyczną podróżą „po szlakach” rozwoju kompetencji coachingowych. Autorka prowadzi Czytelnika, posługując się metaforą wspinaczki górskiej, przez kolejne szczeble kariery coacha i doskonalenie jego kluczowych kompetencji – od wyboru szkoły ...
Dostępność: pozycja dostępna (11 egz.) Do koszyka
Podróż menedżera. Ilustrowany przewodnik po angażującej pracy z zespołem
31,24
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2018, oprawa: miękka
„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem”. – J. D. Rockefeller Każdy z nas pracujących z zespołem potrzebuje inspiracji, do tego, aby realizować cele, jakie stawiane są menedżerom. Każd...
Dostępność: pozycja dostępna (3 egz.) Do koszyka
15,5 kilometra do granicy
27,69
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2018, oprawa: miękka
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to idealna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub chce nim zostać; zrozumieć i poznawać świat, przeżywać i czerpać z niego zawodowo, społecznie oraz kulturowo. Jest to opowieść o ...
Dostępność: pozycja dostępna (55 egz.) Do koszyka
Telesprzedaż. Nie wciskaj – sprzedawaj
24,14
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center. Zawiera wiele porad i wskazówek o tym:• jak sprzedawać, by ...
Dostępność: pozycja dostępna (4 egz.) Do koszyka
Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą
27,69
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki. Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w f...
Dostępność: pozycja dostępna (3 egz.) Do koszyka
Konsument wierny jak pies
31,24
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki. Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w &...
Dostępność: pozycja dostępna (4 egz.) Do koszyka
-46%
Jak nowe technologie zmieniają biznes
38,00 20,52
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa. Co więcej, wiele technologicznych rozwiązań znosi niektóre z barier, które do niedawna małym fir...
Dostępność: pozycja dostępna (1 egz.) Do koszyka
Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biznesu
26,98
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu. Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku! Czy celem firmy jest tylko i wyłącznie zysk? Czy pracownik powinien zajmować się wyłącznie pracą i niczym więcej? ...
Dostępność: pozycja dostępna (2 egz.) Do koszyka
Motyw. Twórz, inspiruj, ozdabiaj
19,17
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Motyw to książka niezwykła – inspirująca, motywująca, oryginalna w formie. To zbiór posterów z cytatami i grafiką, budzącymi natchnienie i refleksje nad pracą i życiem. Każda strona to jeden plakat. Każdy plakat to przemyślana idea, przekaz i wartość. Znajdziesz tu 20 ciekawych propozycji graficznych, które pozwolą C...
Dostępność: pozycja dostępna (39 egz.) Do koszyka
…tak na marginesie strategii
25,56
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce. W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary t...
Dostępność: pozycja dostępna (18 egz.) Do koszyka
Opowieści w marketingu
26,27
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to...
Dostępność: pozycja dostępna (1 egz.) Do koszyka
-46%
W poszukiwaniu Największej Tajemnicy
28,00 15,12
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Książka pełna jest anegdot, ciekawych, inspirujących opowieści z różnych kultur i religii, opowieści prezentujących wydawałoby się całkiem inne spojrzenie na sens życia, na sposób odkrywania Największej Tajemnicy. Bohaterami książki są: John - Kanadyjczyk polskiego pochodzenia, Dan - Indianin z plemienia Mohawk i Sita - h...
Dostępność: pozycja dostępna (2 egz.) Do koszyka
Czas strachu . Terroryzm. Europa. Polska
24,78
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2015, oprawa: miękka
Chociaż korzenie terroryzmu sięgają jeszcze czasów starożytnych, to właśnie w XXI wieku stał się on jednym z największych problemów wielu krajów. Od zamachów, które miały miejsce 11 września 2001 r. w Stanach Zjednoczonych, poprzez ataki w Londynie czy Madrycie, aż po stworzenie terrorystycznego Państwa Islamskiego. Ogromn...
Dostępność: pozycja dostępna (27 egz.) Do koszyka
Pobierz naszą aplikację!
Aplikacja Bonito w Google Play Aplikacja Bonito w App Store Aplikacja Bonito w AppGallery
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!