Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Jesień z tanimi książkami
Wyniki szukania

„slowa i mysli”

(67):
Coaching grupowy. Praktyczny podręcznik dla liderów, trenerów, doradców i nauczycieli
37,70
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2017, oprawa: twarda
Podręcznik Coaching grupowy, autorstwa Joanny Greli, Rafała Szewczaka i Michała Bloch, to nie tylko solidna dawka wiedzy, ale także zbiór przykładów z życia, które potwierdzają skuteczność tej metody w pracy w różnorodnych kontekstach – w biznesie, edukacji, organizacjach non-profit. Autorzy przekonują, że można korz...
Dostępność: w sprzedaży od 2017.11.15
Kaizen. Jak osiągnąć wielkie cele małymi krokami
25,35
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Książka, która skutecznie zmobilizuje Cię do podjęcia metody krok po kroku, aby realizować swoje cele i dojść tam, gdzie dzisiaj wydaje się to niemożliwe. Czy nie ogarnia Cię czasami poczucie bezsilności, a sprawy bieżące przytłaczają tak bardzo, że zapominasz o swoich marzeniach, planach, o tym, co najbardziej istotne w T...
Dostępność: w sprzedaży od 2017.10.19
Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie
27,30
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
To przewodnik, który pomoże Ci mówić, pisać i prezentować skuteczniej! Komunikacja, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, ponieważ podstawą jej są szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje. W książce Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie Piotr Bucki prezentuje wiedzę, będącą efektem wieloletniej pra...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
Telesprzedaż. Nie wciskaj – sprzedawaj
22,10
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center. Zawiera wiele porad i wskazówek o tym:• jak sprzedawać, by ...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
Filmowy Leksykon Psychologii
40,95
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Filmowy Leksykon Psychologii jest jedynym w swoim rodzaju kursem psychologii. Przygotowano go z myślą o osobach, które lubią rzetelną wiedzę podaną w nieakademicki sposób. Zawiera 111 haseł – opisów zjawisk z różnych dziedzin psychologii: klinicznej, poznawczej, społecznej, rozwojowej, pozytywnej oraz psychologii biz...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
Brand Impulse
28,60
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii...
Dostępność: pozycja dostępna (38 egz.)Do koszyka
Psychografia konsumentów
30,55
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci. Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze...
Dostępność: pozycja dostępna (32 egz.)Do koszyka
Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą
25,35
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki. Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w f...
Dostępność: pozycja dostępna (62 egz.)Do koszyka
Konsument wierny jak pies
28,60
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki. Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w &...
Dostępność: pozycja dostępna (14 egz.)Do koszyka
Art Branding
31,85
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Nigdy wcześniej sztuka nie stanowiła tak istotnego elementu w budowaniu strategii tożsamości marki, nigdy też nie determinowała tak dalece jej wizerunku. Tendencja ta przejawia się, począwszy od produktów sygnowanych nazwiskiem artystów, przez kompleksowe strategie komunikacyjne, aż po powstawanie korporacyjnych kolekcji s...
Dostępność: pozycja dostępna (13 egz.)Do koszyka
Jak nowe technologie zmieniają biznes
24,70
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa. Co więcej, wiele technologicznych rozwiązań znosi niektóre z barier, które do niedawna małym fir...
Dostępność: pozycja dostępna (19 egz.)Do koszyka
Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations
30,55
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Od 2001 roku uprawianie działalności public relations zmieniło się radykalnie – od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Zmienił się charakter komunikacji biznesowej – od pośredniej, prowadzonej w spo...
Dostępność: pozycja dostępna (52 egz.)Do koszyka
Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe
17,55
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Gwoździem w mózg to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafieja, obejmujący blisko dwie dekady uważnych obserwacji Autora dotyczących zmian zachodzących w komunikacji społecznej i marketingowej pod wpływem transformacji ustrojowej, gospodarczej i kulturowej. Za mocnym tytułem kryją się sytuacje i historie wzięte z życi...
Dostępność: pozycja dostępna (16 egz.)Do koszyka
Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biznesu
24,70
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu. Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku! Czy celem firmy jest tylko i wyłącznie zysk? Czy pracownik powinien zajmować się wyłącznie pracą i niczym więcej? ...
Dostępność: pozycja dostępna (78 egz.)Do koszyka
…tak na marginesie strategii
23,40
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce. W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary t...
Dostępność: pozycja dostępna (24 egz.)Do koszyka
12345
następna strona
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z 40% rabatu na całą ofertę Wydawnictwa Zysk i S-ka!
Ostatnio oglądane
KPoczątek
KLabirynt duchów
KOpowieści na dobranoc dla mł...
KCórki Wawelu. Opowieść o jag...
KOskarżenie
KHashimoto. Jak w 90 dni pozb...
KKicia Kocia. Witaminowe przy...
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Gry - 63
Sprawdź szczegółowe koszty dostawy...
Bonito.pl Instagram
PayU
Sprawdź szczegółowe koszty dostawy...
© 2006-2017 Bonito.pl  Polityka prywatności i plików cookies Tania książka, tania księgarnia, książki dla dzieci i dla dorosłych Bestsellery