Bonito - Bo liczą się dobre chwile
Bonito - Bo liczą się dobre chwile
Google PlayHuawei AppGallery
Aplikację pobrało już 95 023 osób!
Pobierz aplikację Bonito!
Google PlayHuawei AppGallery
Aplikację zainstalowało już 95 023 osób!
Poznaj nowe tytuły Disney!
Szukaj w tej kategorii
Posortowano według
Reklama
26,31
wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, rok wydania: 2018, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny? Interdyscyplinarna seria piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczes...
Dostępność: pozycja dostępna (6 egz.) Do koszyka
Public relations. Wizerunek, reputacja, tożsamość
38,17
wydawnictwo: Poltext, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzy...
Dostępność: pozycja dostępna (11 egz.) Do koszyka
Reklama wczoraj i dziś
32,00
wydawnictwo: Difin, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w j...
Dostępność: pozycja dostępna (9 egz.) Do koszyka
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
24,08
wydawnictwo: Złote Myśli, rok wydania: 2011, oprawa: miękka
Gdybyśmy o każdej wydanej książce mówili, że jest najlepsza, to nikt by nam nie uwierzył. Czasem jednak zdarzają się takie publikacje, że po prostu trzeba to powiedzieć. Legendarne zasady tworzenia skutecznych tekstów sprzedażowych i reklam. Znasz takie powiedzenie: „Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest zmarnow...
Dostępność: pozycja dostępna (42 egz.) Do koszyka
Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku
35,20
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, rok wydania: 2020, oprawa: miękka
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora, czaty, grupy dyskusyjne itp.). Zmiany te powinny być uwzględniane przez organizac...
Dostępność: pozycja niedostępna (ostatnio dostępna: 05.05.2021 09:16)
Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania
37,92
wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, rok wydania: 2019, oprawa: miękka
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce...
Dostępność: pozycja dostępna (9 egz.) Do koszyka
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
50,15
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2019, oprawa: miękka
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościo...
Dostępność: pozycja dostępna (4 egz.) Do koszyka
Po co jest PR?
27,20
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2018, oprawa: miękka
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji. Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej ws...
Dostępność: pozycja dostępna (17 egz.) Do koszyka
Prognozowanie sprzedaży
42,00
wydawnictwo: CeDeWu, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonałym wprowadzeniem dla adeptów prognozowania sprzedaży, którzy odnajdą tu wskazówki, o...
Dostępność: pozycja dostępna (5 egz.) Do koszyka
City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście
19,72
wydawnictwo: Roster, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” i na to pytanie próbuje odpowiedzieć. W 2016 roku polskie kina sprzedały 52 mln biletów w tym 13 mln na polskie filmy. Przeciętny Polak ogląda telewizję ...
Dostępność: pozycja dostępna (14 egz.) Do koszyka
Pragmatyka reklamy
22,75
wydawnictwo: Universitas, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z powodzeniem poszerzyć na...
Dostępność: pozycja dostępna (5 egz.) Do koszyka
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą
50,15
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicz...
Dostępność: pozycja dostępna (142 egz.) Do koszyka
Jak przyjmować reklamacje
30,71
wydawnictwo: Forum Doradców Podatkowych, rok wydania: 2015, oprawa: miękka
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br. Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które mają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpieni...
Dostępność: pozycja dostępna (13 egz.) Do koszyka
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie
29,25
wydawnictwo: Helion, rok wydania: 2014, oprawa: miękka
Reklama dźwignią sukcesu! Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać...
Dostępność: pozycja dostępna (1 egz.) Do koszyka
Reklama
28,00
wydawnictwo: Difin, rok wydania: 2009
Wydanie 2005 stron 250 format B5 okładka miękka Doskonały podręcznik w pięknej kolorowej szacie graficznej. Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu
Dostępność: pozycja dostępna (420 egz.) Do koszyka
Pobierz naszą aplikację!
Aplikacja Bonito w Google Play Aplikacja Bonito w App Store Aplikacja Bonito w AppGallery
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!