Bonito - Bo liczą się dobre chwile
Bonito - Bo liczą się dobre chwile
Google PlayHuawei AppGallery
Aplikację pobrało już 83 859 osób!
Pobierz aplikację Bonito!
Google PlayHuawei AppGallery
Aplikację zainstalowało już 83 859 osób!
Tniemy ceny! Skorzystaj z 70% rabatu na wybraną ofertę wydawnictw Muza i Akurat!
Informacja

Książki marketingowe

Szukaj w tej kategorii
Posortowano według
Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa
50,92
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2021, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Jeff Bezos osobiście wyjaśnia podstawowe zasady i filozofię tworzenia, budowania oraz przewodzenia takim firmom jak Amazon czy Blue Origin. Ta książka zawiera niepowtarzalne i oryginalne doroczne listy do akcjonariuszy oraz liczne wykłady i wywiady Jeffa Bezosa, ukazujące historię życia, pracę i ewolucję poglądów miliarder...
Dostępność: pozycja dostępna (106 egz.) Do koszyka
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
33,32
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2020, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, z...
Dostępność: pozycja dostępna (125 egz.) Do koszyka
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
23,73
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O two...
Dostępność: pozycja dostępna (238 egz.) Do koszyka
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki
26,52
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2011, oprawa: miękka
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upad...
Dostępność: pozycja dostępna (67 egz.) Do koszyka
Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
42,42
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2021, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najlepiej zapamiętamy przejażdżkę rollercoasterem (szczyt) i mysie uszy (koniec). Wszyst...
Dostępność: pozycja dostępna (68 egz.) Do koszyka
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów
52,36
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2021, oprawa: miękka
Rozwój technologiczny nie tylko zwiększył ilość i dostępność danych, ale również zaowocował wszechobecnością narzędzi do ich obróbki i prezentacji. W zasadzie każdy może tworzyć diagramy i prezentacje. Aby przykuć uwagę odbiorcy i przekazać mu informację zawartą w zbiorze danych, sama wiedza techniczna nie wystarczy. Prob...
Dostępność: pozycja dostępna (75 egz.) Do koszyka
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
27,13
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2021, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyz...
Dostępność: pozycja dostępna (176 egz.) Do koszyka
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
26,52
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2011, oprawa: miękka
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że t...
Dostępność: pozycja dostępna (34 egz.) Do koszyka
Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować
30,53
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2021, oprawa: miękka
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu...
Dostępność: pozycja dostępna (158 egz.) Do koszyka
Sztuka komunikacji
20,93
wydawnictwo: LINGEA, rok wydania: 2020, oprawa: miękka
Poradnik ten pomoże ci znaleźć optymalny styl komunikacji, podnieść jakość prowadzonych przez ciebie rozmów, rozwinąć umiejętności przekonywania i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki zawartym w nim wskazówkom i ćwiczeniom nauczysz się ubierać myśli w słowa adekwatne do sytuacji, a opanowanie tej umiejętności z pewno...
Dostępność: pozycja dostępna (271 egz.) Do koszyka
Marketing
82,11
wydawnictwo: Rebis, rok wydania: 2020, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska ...
Dostępność: pozycja dostępna (505 egz.) Do koszyka
E-commerce na platformach ofertowych. Allegro, eBay, Amazon
33,32
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2019, oprawa: miękka
Początkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem: co się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od uruchomienia sprzedażowego konta na jednej z platform ofertowych? A może działać równolegle? Tylko na współpracę z którym z potentatów rynku e-commerce warto się zdecy...
Dostępność: pozycja dostępna (92 egz.) Do koszyka
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów
50,15
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptow...
Dostępność: pozycja dostępna (153 egz.) Do koszyka
Marketing 4.0
38,17
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2017, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sp...
Dostępność: pozycja dostępna (81 egz.) Do koszyka
Bogactwo Listów św. Jana
30,87
wydawnictwo: SPES, rok wydania: 2021, oprawa: twarda
W tomiku dzielę się moim odczytaniem "Listów" św. Jana, które odbieram jako zwieńczenie wiedzy na temat prawdy Objawionej. Do czytania zapraszam nie tylko tych, który mają odwagę żyć w Objawionej Prawdzie, i tych, którzy tęsknią za wolnością, bo tylko Prawda wyzwala. Umiłowanie Prawdy Objawionej jest wolnością, której ...
Dostępność: pozycja dostępna (8 egz.) Do koszyka
Pobierz naszą aplikację!
Aplikacja Bonito w Google Play Aplikacja Bonito w App Store Aplikacja Bonito w AppGallery
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!