Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Cała oferta Wydawnictwa Rebis 40% taniej!
Informacja

Książki marketingowe

Szukaj w tej kategorii
Posortowano według
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
36,75
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub ...
Dostępność: pozycja dostępna (94 egz.)Do koszyka
Marketing
59,40
wydawnictwo: Rebis, rok wydania: 2013, oprawa: miękka
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów...
Dostępność: pozycja dostępna (71 egz.)Do koszyka
Dizajn dla realnego świata
44,25
wydawnictwo: Recto Verso, rok wydania: 2012, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Istnieją co prawda dziedziny działalności bardziej szkodliwe niż wzornictwo przemysłowe, ale jest ich bardzo niewiele. W środowisku, które znajduje się wstanie wizualnego, fizycznego i chemicznego zniszczenia, najlepszą i najprostszą rzeczą, jaką mogliby dla ludzkości zrobić architekci, projektanci przemysłowi, planiści it...
Dostępność: pozycja dostępna (8 egz.)Do koszyka
Alfabet mitów menedżerskich
29,93
wydawnictwo: GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, rok wydania: 2017, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Menedżerowie, trenerzy, konsultanci i inni specjaliści często opierają swoje działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze się sprawdza i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne prakt...
Dostępność: pozycja dostępna (36 egz.)Do koszyka
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
26,18
wydawnictwo: Helion, rok wydania: 2016, oprawa: twarda
Otwórz się na nowe możliwości zawodowe! Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budujący...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
W market[r]ingu
43,50
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2015, oprawa: miękka
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie "prawych sierpowych" zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
Dostępność: pozycja dostępna (35 egz.)Do koszyka
Bądź pro!
21,75
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2014, oprawa: miękka
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym n...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
100 taktycznych zasad sprzedaży
41,65
wydawnictwo: Rozpisani.pl, rok wydania: 2017, oprawa: twarda
Tobie też mówiono, że masz pracować, uczyć się, pracować na etacie, płacić podatki, a na starość kiedy przejdziesz na emeryturę, zacząć żyć? Przez 24 lata właśnie tak żyłem, ale w 2010 nastąpił przełom, a ja rozpocząłem wędrówkę do sukcesu, ucząc się sprzedaży. Poznaj drogę, jaką przebył chłopak z maleńkich Pisarzowic, aby...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
59,25
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2016, oprawa: twarda
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystk...
Dostępność: pozycja dostępna (100 egz.)Do koszyka
Jakościowe metody badań marketingowych
33,00
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2010, oprawa: miękka
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych bad...
Dostępność: pozycja dostępna (44 egz.)Do koszyka
Psychologia konsumenta
59,25
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następ...
Dostępność: pozycja dostępna (36 egz.)Do koszyka
Content Marketing
26,18
wydawnictwo: Poltext, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie dziewięcioletniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych i portalu horyzontalnym oraz własnych działań autora książki, Tomasza Stopki, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. To książka, która odpowie na najbardziej p...
Dostępność: pozycja dostępna (42 egz.)Do koszyka
Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations
35,25
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Od 2001 roku uprawianie działalności public relations zmieniło się radykalnie – od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Zmienił się charakter komunikacji biznesowej – od pośredniej, prowadzonej w spo...
Dostępność: pozycja dostępna (50 egz.)Do koszyka
Sprzedaż produktów reklamowych A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik
24,65
wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego, rok wydania: 2015, oprawa: miękka
Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna ...
Dostępność: pozycja dostępna (97 egz.)Do koszyka
Google Analytics dla marketingowców
29,93
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2013, oprawa: miękka
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W ...
Dostępność: pozycja dostępna (27 egz.)Do koszyka
12345678...16
następna strona
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z 40% rabatu na całą ofertę Wydawnictwa Zysk i S-ka!
Ostatnio oglądane
KPoczątek
KLabirynt duchów
KOpowieści na dobranoc dla mł...
KCórki Wawelu. Opowieść o jag...
KHashimoto. Jak w 90 dni pozb...
KBallada o pewnej panience
KDamy, dziewuchy, dziewczyny....
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Albumy - 1342
Historia - 3134
Komiksy - 1703
Kulinaria - 992
Ekonomia - 494
Marketing - 144
Reklama - 22
Filozofia - 936
Logopedia - 159
Militaria - 294
Prawo - 1597
Podróże - 3013
Poradniki - 4928
Pozostałe - 44268
Gry - 63
Sprawdź szczegółowe koszty dostawy...
Bonito.pl Instagram
PayU
Sprawdź szczegółowe koszty dostawy...
© 2006-2017 Bonito.pl  Polityka prywatności i plików cookies Tania książka, tania księgarnia, książki dla dzieci i dla dorosłych Bestsellery