Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Mamy dla Ciebie apkę! Pobierz z:
LEGO świętuje z nami 15. urodziny! Z tej okazji wybrane zestawy serii „City” z 20% rabatem!
Informacja

Książki marketingowe

Szukaj w tej kategorii
Posortowano według
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
41,65
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub ...
Dostępność: pozycja dostępna (168 egz.)Do koszyka
Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane (wydanie rozszerzone)
41,93
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2020, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżere...
Dostępność: pozycja dostępna (189 egz.)Do koszyka
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone
38,43
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2018, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera – teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków. Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. Strategia...
Dostępność: pozycja dostępna (150 egz.)Do koszyka
Marketing 4.0
31,43
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2017, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sp...
Dostępność: pozycja dostępna (116 egz.)Do koszyka
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę, wydanie 2
36,75
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2021, oprawa: miękka
Krótko, zwięźle i (przede wszystkim) na temat. Zagłębiwszy się w otchłań Internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a te, które się tam znajdują... cóż, niekoniecznie są pisane pięknie, do rytmu i zgodnie z regułami gramatyki. Obraz jest ważny, bo przemawi...
Dostępność: pozycja dostępna (229 egz.)Do koszyka
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
26,18
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O two...
Dostępność: pozycja dostępna (2 egz.)Do koszyka
Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?
52,51
wydawnictwo: Wolters Kluwer, rok wydania: 2019, oprawa: miękka
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Dlaczego jest on tak ważny? Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat j...
Dostępność: pozycja dostępna (14 egz.)Do koszyka
Marketing Mody. Strategia i promocja
48,99
wydawnictwo: Arkady, rok wydania: 2019, oprawa: miękka
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszyst...
Dostępność: pozycja dostępna (31 egz.)Do koszyka
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II, poszerzone
44,93
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2018, oprawa: miękka
Teraz marketing jest prosty! Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę inno...
Dostępność: pozycja dostępna (17 egz.)Do koszyka
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów
50,15
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptow...
Dostępność: pozycja dostępna (152 egz.)Do koszyka
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki
29,25
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2011, oprawa: miękka
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upad...
Dostępność: pozycja dostępna (35 egz.)Do koszyka
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
29,25
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2011, oprawa: miękka
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że t...
Dostępność: pozycja dostępna (58 egz.)Do koszyka
Wirtualna Asysta bez tajemnic
63,69
wydawnictwo: Ridero, rok wydania: 2021, oprawa: miękka
Ta książka to esencja marketingu i zbiór praktycznych wskazówek dla Wirtualnej Asystentki. Publikacja wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne przy Wirtualnej Asyście. Poradnik zawiera podstawy marketingu z licznymi przykładami. Rozbija budowę strategii marketingowej na etapy zrozumiałe dla...
Dostępność: pozycja dostępna (2 egz.)Do koszyka
Niezwykła moc zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi
55,18
wydawnictwo: Wolters Kluwer, rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa
Liderzy, którzy zadają pytania, wspierają swoich ludzi, zachęcają ich do partycypacji w zarządzaniu, do pracy zespołowej, do dzielenia się pomystami i zgłaszania innowacji. Za pomocą pytań budują relacje i rozwiązują problemy. Pytania zachęcają do myślenia. Za ich sprawą rodzą się nowe pomysły i powstają nowe sposoby podej...
Dostępność: pozycja dostępna (2 egz.)Do koszyka
Rwący nurt mediów. Mediocen – nowa faza mediatyzacji życia społecznego
29,40
wydawnictwo: Universitas, rok wydania: 2020
Publikacja ukazała się nakładem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie i Wydawnictwa Universitas. „Profesor Tomasz Goban-Klas kocha media. Kocha miłością niesamolubną, dlatego dzieli się tym uczuciem i hojnie obdarowuje jego owocami. Uczucie to jest głębokie i osobliwe, albowiem obiekt miłośc...
Dostępność: pozycja dostępna (8 egz.)Do koszyka
12345678...21
następna strona
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Świętujemy 15. urodziny Bonito z wydawnictwem Publicat!
Ostatnio oglądane
KChemia. To jest chemia 2. Ch...
KPucio w mieście. Zabawy języ...
KWszystkie kolory świata
KZjadacz czerni 8
KCzuła przewodniczka. Kobieca...
KMatka wszystkich pytań
KNiesamowite przygody dziesię...
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Albumy - 1578
Historia - 4179
Komiksy - 3249
Kulinaria - 1137
Coaching - 101
Ekonomia - 605
Marketing - 196
Reklama - 17
Filozofia - 1390
Logopedia - 462
Militaria - 501
Pedagogika - 1734
Prawo - 1525
Technika - 155
Podręczniki - 15070
Podróże - 3785
Poradniki - 7610
Pozostałe - 23337
Gry - 54
© 2006-2021 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!