Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Zapoznaj się z nowymi tytułami wydawnictwa Czarne!
Informacja

Książki marketingowe

Szukaj w tej kategorii
Posortowano według
Marketing
85,68
wydawnictwo: Rebis, rok wydania: 2020, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska ...
Dostępność: pozycja dostępna (9 egz.)Do koszyka
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
36,75
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2020, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, z...
Dostępność: pozycja dostępna (150 egz.)Do koszyka
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
36,75
wydawnictwo: Helion, rok wydania: 2020, oprawa: miękka
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować...
Dostępność: pozycja dostępna (122 egz.)Do koszyka
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone
29,93
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2019, oprawa: miękka
Na początku było słowo „Rozróżniam trzy „tryby” pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia – pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zesta...
Dostępność: pozycja dostępna (29 egz.)Do koszyka
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
26,18
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O two...
Dostępność: pozycja dostępna (129 egz.)Do koszyka
Marketing 4.0
31,43
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2017, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sp...
Dostępność: pozycja dostępna (197 egz.)Do koszyka
Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane (wydanie rozszerzone)
41,93
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2020, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżere...
Dostępność: pozycja dostępna (216 egz.)Do koszyka
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
41,65
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub ...
Dostępność: pozycja dostępna (167 egz.)Do koszyka
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
34,93
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2018, oprawa: miękka ze skrzydełkami
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym...
Dostępność: pozycja dostępna (72 egz.)Do koszyka
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki
29,25
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2011, oprawa: miękka
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upad...
Dostępność: pozycja dostępna (12 egz.)Do koszyka
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach
50,15
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2019, oprawa: miękka
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przy...
Dostępność: pozycja dostępna (124 egz.)Do koszyka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
51,75
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2016, oprawa: twarda
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem. Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach. Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży. Jeffrey Gito...
Dostępność: pozycja dostępna (17 egz.)Do koszyka
Działania marketingowe organizacji
45,52
wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, rok wydania: 2020, oprawa: miękka
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedl...
Dostępność: pozycja dostępna (18 egz.)Do koszyka
Content marketing. Od strategii do efektów
29,93
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2020, oprawa: miękka
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ś...
Dostępność: pozycja dostępna (160 egz.)Do koszyka
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
29,93
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2018, oprawa: miękka
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kon...
Dostępność: pozycja dostępna (23 egz.)Do koszyka
12345678...21
następna strona
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z 40% rabatu na cała ofertę M Wydawnictwa!
Ostatnio oglądane
KPowrót z Bambuko
KKicia Kocia u dentysty
KProsta sprawa
KBaśń o wężowym sercu, albo w...
KZdarzyło się w Watykanie. Ni...
KDziki łubin
KSzkoła bohaterek i bohaterów...
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Albumy - 1626
Historia - 3967
Kalendarze - 1552
Komiksy - 3195
Kulinaria - 1138
Coaching - 106
Ekonomia - 587
Marketing - 187
Reklama - 17
Filozofia - 1294
Logopedia - 456
Militaria - 467
Pedagogika - 1710
Prawo - 1354
Technika - 140
Podręczniki - 14408
Podróże - 3774
Poradniki - 7333
Pozostałe - 26830
Gry - 67
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!