Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Skorzystaj z 35% rabatu na całą ofertę Wydawnictw Mt Biznes, Laurum i Poltext!!
Informacja

Książki marketingowe

Szukaj w tej kategorii
Posortowano według
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
43,61
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub ...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
26,18
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O two...
Dostępność: pozycja dostępna (33 egz.)Do koszyka
Marketing 4.0
29,19
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2017, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sp...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone
35,69
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2018, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera – teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków. Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. Strategia...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu
53,91
wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne., rok wydania: 2020, oprawa: miękka
„Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy zespół autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego...
Dostępność: pozycja dostępna (47 egz.)Do koszyka
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
52,51
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2019, oprawa: miękka
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościo...
Dostępność: pozycja dostępna (33 egz.)Do koszyka
Droga Toyoty do doskonałości w usługach. Jak rozwijać Lean w firmie usługowej
48,69
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2018, oprawa: miękka
Światowej sławy ekspert z zakresu Lean, autor licznych bestsellerów, pokazuje firmom usługowym, w jaki sposób mogą stać się Lean, zwiększyć swoją wartość i poprawić wyniki finansowe, korzystając z doświadczeń Toyoty. Lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, ...
Dostępność: pozycja dostępna (70 egz.)Do koszyka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
51,75
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2016, oprawa: twarda
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem. Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach. Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży. Jeffrey Gito...
Dostępność: pozycja dostępna (16 egz.)Do koszyka
Marketing dla bystrzaków, wydanie 5
34,30
wydawnictwo: Septem, rok wydania: 2020, oprawa: miękka
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać – ta książka jest dla ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaanga...
Dostępność: pozycja dostępna (84 egz.)Do koszyka
Marketing
19,44
wydawnictwo: MT Biznes, rok wydania: 2019, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić – a potem zdołasz im to dać – osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przew...
Dostępność: pozycja dostępna (53 egz.)Do koszyka
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone
29,93
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2019, oprawa: miękka
Na początku było słowo „Rozróżniam trzy „tryby” pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia – pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zesta...
Dostępność: pozycja dostępna (90 egz.)Do koszyka
Projektowanie doświadczeń, wydanie 2
57,75
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2019, oprawa: twarda
To porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji.
Dostępność: pozycja dostępna (12 egz.)Do koszyka
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II, poszerzone
41,18
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2018, oprawa: miękka
Teraz marketing jest prosty! Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę inno...
Dostępność: pozycja dostępna (13 egz.)Do koszyka
Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji, wydanie II
57,96
wydawnictwo: Gab, rok wydania: 2018, oprawa: twarda
Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training. Rewolucyjny program szkolenia sprzedawców – System ...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
Alfabet mitów menedżerskich
29,53
wydawnictwo: GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, rok wydania: 2017, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Menedżerowie, trenerzy, konsultanci i inni specjaliści często opierają swoje działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze się sprawdza i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne prakt...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
12345678...20
następna strona
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z 40% rabatu na całą ofertę HarperCollins Polska!
Ostatnio oglądane
KLot 202
KPucio mówi dobranoc
KPucio mówi dzień dobry
KWyrwa
KOsobisty przewodnik po Pradz...
KPomocnik kata
KUnorthodox. Jak porzuciłam ś...
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Albumy - 1738
Historia - 4021
Komiksy - 3049
Kulinaria - 1179
Coaching - 114
Ekonomia - 586
Marketing - 186
Reklama - 20
Filozofia - 1301
Logopedia - 466
Militaria - 463
Pedagogika - 1744
Prawo - 1316
Technika - 141
Podróże - 3779
Poradniki - 7240
Pozostałe - 30390
Awangarda - 385
Blues - 458
Country - 211
Dubstep - 232
Etniczna - 217
Folk - 164
Hardcore - 150
Hip-hop - 1139
Jazz - 2408
Kabaret - 24
Klasyczna - 3559
Metal - 7172
Pakiety - 129
Pop - 9243
Punk - 343
Religijna - 203
Retro - 31
Rock - 6205
Soul - 115
Swing - 18
Gry - 52
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!