Gra paragrafowa. Zostań bohaterem komiksu i decyduj o swoich losach! Jak to jest być bohaterem komiksu i jednocześnie grać, tworząc swoją własną fabułę? Teraz możesz się o tym przekonać, sięgając po komiksy paragrafowe! To zupełnie nowa forma nieliniowych opowieści, które przypominają trochę gry paragrafowe, czyli gamebooki. Aby przenieść się do świata komiksu, wystarczy wybrać postać, w którą chcesz się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decydować o tym, jak potoczą się jej losy. Przygotuj się na zabawę pełną zaskakujących zwrotów akcji, bo główne hasła, które towarzyszą komiksom paragrafowym to: wyzwanie, ryzyko i tajemnica. Podczas starannie przemyślanej, niezwykle emocjonującej gry będziesz zdobywać nowe umiejętności i przedmioty, a gdy zajdzie potrzeba, staniesz do walki, w której ceną może być twoje życie. Stawisz czoło ludziom i potworom, wykorzystasz swoją wiedzę i magię, a wszystko po to, by przeżyć niesamowite historie. Istnieje wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a czasem wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy od tego, jakich dokonasz wyborów. Właśnie to sprawia, że komiksy paragrafowe możesz czytać wiele razy z tą samą ciekawością i zaangażowaniem. Poznaj cztery komiksy paragrafowe, których bohaterem jesteś ty! Cztery śledztwa Sherlocka Holmesa W mrocznym Londynie detektywom nigdy nie brakuje spraw do rozwiązania. Kto stoi za morderstwem madame Yvette, kradzieżą złotego skarabeusza, okrutnymi torturami i zniknięciem kotki pani Hudson? I kto podsunął ci te wszystkie sprawy? Przecież nie możliwe, żeby on powrócił… Masz mało czasu, bo ktoś tu bardzo sprawnie rozdaje karty i myli tropy, raz po raz narażając cię na śmiertelne niebezpieczeństwo. Jako ekscentryczny Sherlock lub zdystansowany doktor Watson – wybór postaci zależy od Ciebie – musisz w mig kojarzyć fakty, umiejętnie stawiać podejrzanym pytania i mieć oczy dookoła głowy. Twój umysł, intuicja i spostrzegawczość to wszystko, co masz. Czy to wystarczy, by przechytrzyć geniusza zbrodni? Wymiary: 14.2 x 20.2 x 0.2 cm
Zostań bohaterem komiksu i decyduj o swoich losach! Jak to jest być bohaterem komiksu i jednocześnie grać, tworząc swoją własną fabułę? Teraz możesz się o tym przekonać, sięgając po komiksy paragrafowe! To zupełnie nowa forma nieliniowych opowieści, które przypominają trochę gry paragrafowe, czyli gamebooki. Aby przenieść się do świata komiksu, wystarczy wybrać postać, w którą chcesz się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decydować o tym, jak potoczą się jej losy. Przygotuj się na zabawę pełną zaskakujących zwrotów akcji, bo główne hasła, które towarzyszą komiksom paragrafowym to: wyzwanie, ryzyko i tajemnica. Podczas starannie przemyślanej, niezwykle emocjonującej gry będziesz zdobywać nowe umiejętności i przedmioty, a gdy zajdzie potrzeba, staniesz do walki, w której ceną może być twoje życie. Stawisz czoło ludziom i potworom, wykorzystasz swoją wiedzę i magię, a wszystko po to, by przeżyć niesamowite historie. Istnieje wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a czasem wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy od tego, jakich dokonasz wyborów. Właśnie to sprawia, że komiksy paragrafowe możesz czytać wiele razy z tą samą ciekawością i zaangażowaniem. Poznaj cztery komiksy paragrafowe, których bohaterem jesteś ty! Rycerze Jesteś jednym z trzech braci, którzy pragną porzucić życie na wsi i zostać rycerzami w służbie miłościwego króla Ludwipchełka. Jednak w średniowiecznej szkole rycerzy obowiązują surowe zasady: jeśli chcesz sięgnąć po zaszczyty i wieść życie pełne przygód, musisz najpierw przejść serię prób. Udasz się więc w niebezpieczną podróż, stawisz czoło podstępnym szubrawcom, mściwemu nędzarzowi czy nieprzejednanej Karince, dowódcy królewskiej straży. Jeśli wykażesz się odwagą, wytrwałością i cierpliwością, a także znajdziesz bransoletki męstwa, zostaniesz pasowany na rycerza. Pamiętaj, by używać i mięśni, i rozumu. Twoje przeznaczenie jest w twoich rękach, więc nie pozwól, by skrócono cię o głowę! Rozmiar produktu: 15.2 x 21.2 x 17.0 cm
W latach 1250-1795 Litwa zajmowała rozległy obszar wschodniej i środkowej Europy. Do 1387 roku był to kraj pogański. Głównym tematem niniejszej książki jest sposób, w jaki to wielkie państwo prowadziło ekspansję, broniło się przed krzyżowcami z Europy Zachodniej i odgrywało znaczącą rolę w życiu Europy.Kształtowanie się pogańskiej Litwy zostało ukazane na tle kryzysów politycznych i religijnych w czternastowiecznym Bizancjum i świecie katolickim. Podjęto próbę pokazania, w jaki sposób Litwini wykorzystywali swoją pozycję na pograniczu handlowym, wyznaniowym i kolonialnym do utrzymania i rozszerzania swoich posiadłości w obliczu oporu ze strony Polaków, Krzyżaków i Rusinów. Zakwestionowano złudne wyobrażenie epoki wiary jako epoki totalitarnej, chrześcijańskiej Europy.Tematyka książki ma związek z ekspansją Kościoła i cesarstwa między IX a XI wiekiem. Pojawienie się nowych elit rządzących w XIV wieku, zjawisko znane francuskim i angielskim historykom, ma swoje odzwierciedlenie w Czechach, Polsce, na Rusi i Litwie, chociaż czynniki centralizacyjne były bardzo słabe, co było jednym ze źródeł siły późniejszej polsko-litewskiej Rzeczypospolitej Obojga Narodów. Wykorzystano źródła z całej Europy, od Irlandii i Hiszpanii po Kaukaz. Przeanalizowano przydatność literackich, mitologicznych kronik. Konieczne okazało się również wykorzystanie źródeł niepisanych. Brak obszernej dokumentacji litewskiej sprawia, że trzeba się skoncentrować na wszystkich aspektach spraw międzynarodowych: zachodnie opracowania zazwyczaj nie spełniają tego postulatu.
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania. Wilkołak Niech cię nie zmyli senna atmosfera przykrytego śniegiem Białegoboru… W tym miasteczku dzieją się straszne rzeczy. A ty, Eoras, uczeń maga już za chwilę staniesz się także wilkołakiem. I lepiej szybko się nauczyć myśleć i walczyć jak on, bo nie masz ani chwili do stracenia: twój mistrz Tedocred zniknął i pewne jest, że nie wybrał się na spokojny spacer po lesie. Mówią ci o tym liczne znaki: tajemne emblematy na ciałach ofiar, mrożące krew w żyłach opowieści o ludziach przepadających bez śladu i intuicja. Kto za to wszystko odpowiada? Wampiry, a może wataha wilkołaków? Wilczy zmysł słusznie ci podpowiada, że sprawa nie jest taka prosta. Korzystaj ze swej wiedzy, Uczniu maga, nadstawiaj uszu, Wilku. Czy ci się powiedzie? To zależy już tylko od ciebie. Wymiary: 14.2 x 20.2 x 0.2 cm
Publikacja stanowi znakomite źródło wiedzy o Stanach Zjednoczonych i adresowana jest przede wszystkim do tych uczniów szkół podstawowych i liceów, którzy przygotowują się do udziału w konkursach czy olimpiadzie z języka angielskiego. Książka omawia zagadnienia takie jak kultura, geografia i historia Stanów Zjednoczonych. Dodatkowo zawiera informacje dotyczące ludności, języka, polityki i kultury, a także życia codziennego Amerykanów. Publikacja składa się z ośmiu sekcji tematycznych. W ramach rozdziałów zamieszczono transkrypcje fonetyczne nazw własnych oraz trudniejszych wyrazów, ciekawostki i zestaw ćwiczeń leksykalnych, zaś na końcu każdej sekcji – quiz sprawdzający znajomość omawianych zagadnień. Książka zawiera również apendyksy, m.in. wykaz amerykańskich prezydentów oraz klucze odpowiedzi.
Fantasy book to wspaniała kreatywna zabawa! Rysuj szablonami, naklejaj, koloruj i przenieś się w świat wyobraźni razem ze swoimi bajkowymi bohaterami w roli głównej. Zestaw zawiera: • 40 arkuszy szkicowników, • 2 szablony oraz zestaw naklejek. Uwaga. Mix wzorów, towar wysyłany losowo. Cena dotyczy 1 zestawu.
Ten piękny Rower Barbie czeka na swoją pierwszą przejażdżkę! Prawdziwe, działające pedały i obracające się koła pomogą ruszyć z miejsca w stronę wielkiej przygody. Posadź lalkę Barbie (sprzedawana oddzielnie) na siodełku ze specjalnym klipsem, który przytrzyma ją na rowerku. Ułóż jej stopy na pedałach, a ręce na kierownicy i popchnij, żeby zobaczyć, jak jedzie! Różowa rama, turkusowe błotniki i srebrne akcenty tworzą razem prześliczny jednoślad. Niebieski kask zapewni lalce bezpieczeństwo. Ozdobą roweru jest przymocowany z przodu koszyk pełen różowych kwiatów! Lalka nie znajduje się w zestawie.
Interaktywny chodzik Zebra od Fisher-Price pomoże maluchowi w nauce pierwszych słów i zachęci do stawiania pierwszych kroków! Zebra oferuje całe mnóstwo sposobów na zajęcie rączek siedzącego malucha. Dziecko może przerzucać stronę książeczki lub naciskać podświetlane przyciski, aby wraz z nowymi przyjaciółmi-zwierzątkami poznawać alfabet i liczby dzięki radosnym wypowiedziom i piosenkom. Natomiast wygodny uchwyt i solidna podstawa na 4 kółkach dodadzą mu pewności podczas pierwszych spacerów. Wesołe komunikaty i melodie zapewniają odpowiednią motywację do ruchu. Piosenki i teksty w języku polskim. Wymiary opakowania: 40.5 x 46.6 x 10.5 cm
Puzzle dla przedszkolaków w zestawie 3 x 49 elementów to wspaniała propozycja zabawy. Układanie puzzli wspomaga koncentrację, uczy spostrzegawczości i cierpliwości, nie pozostaje też bez wpływu na zdolności motoryczne. To także wspaniała aktywność dla dużych i małych i okazja do wspólnego spędzenia czasu. „Psi Patrol” to niewątpliwie ukochany serial animowany przedszkolaków! Dzielna drużyna siedmiorga szczeniąt pod przewodnictwem chłopca o imieniu Ryder wyrusza na ratunek potrzebującym i stawiają czoła zagrożeniom. Każdy z piesków ma przypisane indywidualne cechy. Chase to pies policyjny, Marshall to psiak strażacki, Skye to ekspert od zadań w powietrzu, Zuma jest specjalistą do zadań w wodzie, z kolei Rocky to wielki miłośnik recyklingu, Rubble - operator koparki, spychacza i innych urządzeń budowlanych. Oprócz typowych dla każdego pieska cech, każde ze szczeniąt posiada swój pojazd, ekwipunek wykorzystywany w akacjach ratowniczych i odznakę służącą do identyfikacji pieska i komunikowania się z pozostałymi członkami drużyny, z Ryderem i Wieżą Kontrolną. Wymiary obrazka po ułożeniu: 21.0 x 21.0 cm
Co się stanie gdy połączymy Buffy z Tank Girl, rozmnożymy i umieścimy w świecie Władcy Pierścieni? Powstaną Rat Queens, czyli pijące na umór, brutalne i wulgarne panny do wynajęcia, za złoto lub gorzałę eliminujące wszelkie okoliczne abominacje.
Fantasy Book to wspaniała kreatywna zabawa! Rysuj szablonami, naklejaj, koloruj i przenieś się w świat wyobraźni razem ze swoimi bajkowymi bohaterami w roli głównej. W asortymencie różne wzory: Kraina Lodu, , Barbie, Hot Wheels, Jej Wysokość Zosia, Księżniczki. Zestaw zawiera: - 40 arkuszy szkicowników, - 2 szablony oraz zestaw naklejek.
Laser X to niesamowita gra high tech. Dzięki niej poczujesz się tak, jakbyś miał własną laserową arenę! Blastery mają zasięg 60 metrów, a kamizelka z czujnikiem zlicza celne strzały. Kolorowe efekty świetlne oraz dźwięki stereo z pewnością będą dodatkową atrakcją. Możesz grać jeden na jednego lub z większą, nieograniczoną liczbą graczy. Baw się wewnątrz i na zewnątrz! Laser X używa promieni podczerwonych, nie prawdziwego lasera. Zawartość opakowania: • 1 blaster Laser X, • 1 kamizelka z czujnikiem. Zasięg: do 60 metrów Zasilanie: 3 baterie: AAA (1,5 V) (brak w zestawie)
To wyjątkowy zestaw 14 najbardziej lubianych, łatwych do zaśpiewania angielskich piosenek w zabawnych aranżacjach. Wpadające w ucho melodie i wyraźnie artykułowane słowa sprawią, że dzieci błyskawicznie oswoją się z językiem angielskim, poznają nowe słówka i zwroty, a także opanują właściwy akcent i wymowę.
Rewelacyjna gra towarzyska, przeznaczona dla 2-6 graczy. Wielka, dokładna plansza przedstawia miasto Londyn z siecią połączeń autobusowych, metra, przystankami autobusów i taksówek. Jeden z graczy wciela się w tajemniczego pana X, który ucieka po mieście, poruszając się w swojej turze, podczas gdy reszta graczy nie wie, gdzie się znajduje i dokąd podąża. Następnie pozostali gracze, w porozumieniu między sobą, próbują wykorzystać swoje zasoby biletów na różne środki komunikacji, aby złapać pana X. Trzeba nieźle pogłówkować, by zaplanować skuteczną obławę! Dobra taktyka i nieco szczęścia są atrybutami koniecznymi do tej gry. Zawartość pudełka: • plansza do gry, • 6 postaci do gry, • 9 kart startu, • 130 biletów na środki komunikacji, • 1 daszek przeciwsłoneczny dla pana X, • 1 mapa ruchów dla pana X, • 2 paski do wkładania, • 2 pierścienie dla policjantów.
Poznajcie kotka o imieniu Bianca, która uwielbia bawić się z dziećmi i ze swoją piłeczką! Zachowuje się jak prawdziwy kotek – gdy ją wołasz – odwraca głowę, łasi się podczas głaskania po plecach, bawiąc się swoją piłeczką, mruczy piosenkę… Nie dotykaj jej łapki – nie lubi tego! Połóż przed Biancą piłeczkę, a zobaczysz jak idzie do niej, aby się bawić. Chcąc zwrócić na siebie uwagę, będzie się ruszać i wydawać odgłosy. Bianca to niezwykła zabawka – puchaty kotek, który zachwyci każde dziecko. Funkcje interaktywnego zwierzaka pozwalają na wiele godzin fantastycznej zabawy. Cechy i funkcje kotka: • interaktywne zwierzątko, • puszyste i miłe w dotyku futerko, • chodzi jak prawdziwy kotek, • wydaje odgłosy, • reaguje na głos, • mruczy, • łasi się, • bawi się dołączonym „kłębkiem wełny”. Zasilanie: 4 baterie AA (baterie testowe w zestawie) Wymiary: ok. 25.0 cm Wymiary opakowania: 31.0 x 30.0 x 29.0 cm
W zakresie treści i metod nauczania w materiałach ćwiczeniowych jest zachowany zintegrowany system nauczania. Zawierają ponad 200 ćwiczeń i zadań sprawdzających – ciekawych i przemyślanych metodycznie. Przejrzysty układ graficzny pomaga łatwo odnaleźć dane zagadnienie, a przystępny język – szybko je przyswoić. Uczniowie, wykonując ćwiczenia z wykorzystaniem danego programu, utrwalają wybrane treści z różnych edukacji zawarte w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, m.in. dotyczące opisywania wyglądu rysunków, dostrzegania różnic między nimi, przeliczania elementów, porządkowania liczb, dodawania i odejmowania w zakresie dziesięciu, tworzenia rysunków, znajomości liter, pisania wyrazów oraz wybranych zagadnień z edukacji przyrodniczej i społecznej. W klasie pierwszej uczeń zapoznaje się ze środowiskiem programowania Baltie, układając obrazki na scenie zgodnie z poleceniami ćwiczenia. W kolejnych klasach uczeń będzie tworzył pierwsze programy w środowiskach Baltie oraz Scratch.
Życie w akademiku do lekkich nie należy, a dotrwanie do najbliższego lata stanowi wyzwanie. Przekonają się o tym trzy zaprzyjaźnione studentki i bohaterki komiksu Giant Days autorstwa Johna Allisona. Dziewczyny chcą odkryć siebie na nowo, ale w obliczu studenckich pokus nie będzie to łatwe zadanie. Trzymacie w rękach zbiór przezabawnych i uroczych historyjek, będących w istocie okruchami życia przeniesionymi na plansze komiksu.
Świat wirtualny ma wiele zalet: można w nim szybko i łatwo nawiązywać nowe znajomości, być, kim tylko się chce. Można opowiadać o sobie niestworzone historie, bo przecież nikt tego nie sprawdzi! Czy na pewno? Ksenia i Kryspin – bohaterowie „Wielkiego Wybuchu” – w realu są zakompleksionymi, niezdarnymi outsiderami, w sieci zaś – kreują się na pewnych siebie liderów, którzy „budzą postrach” wśród rówieśników. Jak długo jednak można udawać kogoś, kim się nie jest? I co się stanie, gdy prawda w końcu wyjdzie na jaw? Czytają: Anna Szawiel, Wojciech Chorąży Czas trwania: 4 godz. 15 min.
Laser X to niesamowita gra high tech. Dzięki niej poczujesz się tak, jakbyś miał własną laserową arenę! Blastery mają zasięg 60 metrów, a kamizelka z czujnikiem zlicza celne strzały. Kolorowe efekty świetlne oraz dźwięki stereo z pewnością będą dodatkową atrakcją. Możesz grać jeden na jednego lub z większą, nieograniczoną liczbą graczy. Baw się wewnątrz i na zewnątrz! Laser X używa promieni podczerwonych, nie prawdziwego lasera. Zawartość opakowania: • 2 blastery Laser X, • 2 kamizelki z czujnikiem, Zasięg: do 60 metrów Zasilanie: 6 baterii AAA(1,5 V) (brak w zestawie)
Unikatowa mieszanka kultowego dramatu Roba Reinera, Stań przy mnie z Wojną światów H.G. Wellsa, której bohaterkami są cztery dwunastoletnie roznosicielki gazet. Brian K. Vaughan (Saga, Lost: Zagubieni) napisał wciągającą, nostalgiczną opowieść zakorzenioną w latach 80., traktującą o trudach dorastania i ostatnich dniach prawdziwego dzieciństwa, a narysował ją Cliff Chiang, który nadał jej unikalnego uroku.
Spostrzeżenia Pierwszej Damy Polskiej Satyry zawarte w nieznanej dotąd książce pisarki zaskakują swoją aktualnością. Okazuje się, że to, co było bolączką naszego społeczeństwa prawie pięćdziesiąt lat temu, nadal jest aktualne. Magdalena Samozwaniec, córka Wojciecha Kossaka, młodsza siostra poetki Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, wskazuje celnie na wiele polskich przywar. Publikacja – opracowana przez Rafała Podrazę, uznanego za jednego z najlepszych znawców rodziny Kossaków – roi się więc od rad i porad.
Gra paragrafowa. Zostań bohaterem komiksu i decyduj o swoich losach. Jak to jest być bohaterem komiksu i jednocześnie grać, tworząc swoją własną fabułę? Teraz możesz się o tym przekonać, sięgając po komiksy paragrafowe! To zupełnie nowa forma nieliniowych opowieści, które przypominają trochę gry paragrafowe, czyli gamebooki. Aby przenieść się do świata komiksu, wystarczy wybrać postać, w którą chcesz się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decydować o tym, jak potoczą się jej losy. Przygotuj się na zabawę pełną zaskakujących zwrotów akcji, bo główne hasła, które towarzyszą komiksom paragrafowym to: wyzwanie, ryzyko i tajemnica. Podczas starannie przemyślanej, niezwykle emocjonującej gry będziesz zdobywać nowe umiejętności i przedmioty, a gdy zajdzie potrzeba, staniesz do walki, w której ceną może być twoje życie. Stawisz czoło ludziom i potworom, wykorzystasz swoją wiedzę i magię, a wszystko po to, by przeżyć niesamowite historie. Istnieje wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a czasem wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy od tego, jakich dokonasz wyborów. Właśnie to sprawia, że komiksy paragrafowe możesz czytać wiele razy z tą samą ciekawością i zaangażowaniem. Poznaj cztery komiksy paragrafowe, których bohaterem jesteś ty! Łzy bogini Nuwy W urzekającym, choć nie wolnym od zagrożeń świecie średniowiecznej Azji, żądza zysku może mieć straszne konsekwencje. Ze świątyni bogini Nuwy trzech złoczyńców kradnie boskie pędy. Dla miasta, które zostaje w ten sposób pozbawione ochrony, oznacza to początek epoki pełnej nieszczęść. Jednak ty, łowczyni nagród, podejmujesz wyzwanie: w nadziei na sowitą zapłatę obiecujesz odnaleźć złodziei i zwrócić skradzione relikwie. Spakuj więc fiolki z trucizną, naostrz swe noże i przygotuj się do dalekiej drogi, bo w poszukiwaniu łotrów przemierzać będziesz tajemnicze lasy, wilgotne lochy i wąskie uliczki chińskich wiosek. Musisz się jednak spieszyć, bo gdy zajdzie słońce, na ocalenie miasta będzie za późno...
Szkoła filmowa to zapis pasjonujących wywiadów, przeprowadzonych przez Kingę Burzyńską z najwybitniejszymi polskimi aktorkami i aktorami różnych pokoleń, m.in. Anną Dymną, Agatą Kuleszą, Andrzejem Grabowskim, Maciejem Stuhrem, Tomaszem Kotem. Artyści opowiadają o początkach swojej kariery: egzaminach do szkoły aktorskiej, scenicznym i filmowym debiucie, metodach pracy, a także o drodze, jaką przeszli od tamtych czasów do chwili obecnej. Szkoła filmowa to wielogłosowa opowieść o trudnym i fascynującym aktorskim rzemiośle, o jego codzienności i jego magii.
Lech Wałęsa – symbol buntu i walki o wolność i demokrację. Laureat Nagrody Nobla i jeden ze 100 najważniejszych ludzi XX stulecia według tygodnika „Time”. Wielki polityk i zwykły robotnik. Wynoszony na piedestał i opluwany. Kim był w najważniejszych latach swojej kariery politycznej i kim jest teraz? Jakim człowiekiem? Lech Wałęsa to symbol buntu i walki o wolność i demokrację, człowiek przez jednych uwielbiany, przez innych potępiany. Kim więc naprawdę jest? Genialnym politykiem, któremu zawdzięczamy demokratyczną Polskę, czy opozycjonistą uwikłanym we współpracę z SB? Znakomici dziennikarze Andrzej Bober i Cezary Łazarewicz wypytują legendarnego bojownika „Solidarności” o jego kilkudziesięcioletnią karierę polityczną, od nieformalnego przywódcy robotników aż po laureata pokojowej Nagrody Nobla i prezydenta RP, nie stroniąc też od trudnych pytań o życie osobiste.
Gra planszowa, w której gracze wcielają się w badaczy zwierząt starających się zdobyć jak najwięcej informacji o mieszkańcach sawanny. Zbierają kafelki za pomocą sznurkowej pętli, starając się dopasować właściwości zwierząt w taki sposób, aby zdobyć za nie jak najwięcej punktów. Gra dla rodzin z dziećmi. Cechy: • bardzo estetyczne, kolorowe wykonanie, • innowacyjna mechanika oparta na otaczaniu kafelków za pomocą sznurka, • gra niezależna językowo, • proste zasady, • film tłumaczący zasady gry na kanale FoxGames na Youtube. Wymiary pudełka: 26.0 x 6.0 x 26.0 cm
Tank Girl z szalonym błyskiem w oku sieje zniszczenie tak, jak tylko ona potrafi. Dołącz do naszej ulubionej wariatki na drodze poznaczonej demolką, absurdalnymi przygodami i zleceniami, jakich nie podjąłby się nikt inny. W bogatym CV bohaterki obok zawodu „łowczyni nagród” znajdzie się między innymi dostarczenie pewnej tajemniczej przesyłki prezydentowi Australii czy... bokserskie walki kangurów. A to dopiero początek.
Malusińkich spotkać chcesz? Wytęż wzrok, rozejrzyj się. Bo nie więksi są od szyszki, tyciusieńcy, wzrostu myszki. Czy żar z nieba, czy ulewa, ich piosenki wiatr rozsiewa. Między liśćmi się chowają, od nas, ludzi, uciekają! Poznaj Malusińskich: Melę, Basię, Rocha i Maksa. Mieszkają w lesie, są nie więksi od szyszki. Są przyjacielscy, radośni i co rusz dowiadują się o sobie i o świecie czegoś nowego. Przeczytaj tę historię, a dowiesz się, jak dzięki Rochowi i jego skrzyni pełnej różnych znalezisk Malusińscy zadbali o zdrowie swoich przyjaciół z lasu. Aleix Cabrera jest dziennikarzem telewizyjnym i autorem wielu książek dla dzieci. Nim zaczął pisać, ukończył studia z komunikacji audiowizualnej oraz farmację. Kiedy nie pracuje, gra na saksofonie lub fortepianie.
Zapomnijcie o romantycznej wizji Agenta 007 z serii filmów. Oto James Bond taki, jakim stworzył go Ian Fleming: szorstki, bezwzględny, brutalny i cyniczny. Popija Bourbona i nawet z kobietami się nie pieści. Komiksowa seria autorstwa Warrena Ellisa (The Authority, Transmetropolitan) i Jasona Mastersa (Batman Incorporated, Guardians of the Galaxy) to nowoczesny szpiegowski thriller, w którym stawką wcale nie jest ratowanie świata.
Nowe wydanie serii książeczek do rysowania Cykl książeczek zawierających serię żartobliwych komiksowych instrukcji zachęcających dzieci do twórczego eksperymentowania. Przewodnikami po fascynującym świecie kształtów i kolorów są sympatyczni bohaterowie: żyrafa Grażynka i ptaszek Gwarek. Każda książeczka zawiera wskazówki, jak krok po kroku narysować obrazek z okładki.
Dobra zabawa bez komputera! Dwie książeczki pełne kolorowanek, zgadywanek, rebusów i kropek do połączenia. Każda plansza to inna historia! Labirynty i łamigłówki zapewnią dzieciom wiele godzin dobrej zabawy.
Nowe wydanie serii książeczek do rysowania Cykl książeczek zawierających serię żartobliwych komiksowych instrukcji zachęcających dzieci do twórczego eksperymentowania. Przewodnikami po fascynującym świecie kształtów i kolorów są sympatyczni bohaterowie: żyrafa Grażynka i ptaszek Gwarek. Każda książeczka zawiera wskazówki, jak krok po kroku narysować obrazek z okładki.
Nowe wydanie serii książeczek do rysowania Cykl książeczek zawierających serię żartobliwych komiksowych instrukcji zachęcających dzieci do twórczego eksperymentowania. Przewodnikami po fascynującym świecie kształtów i kolorów są sympatyczni bohaterowie: żyrafa Grażynka i ptaszek Gwarek. Każda książeczka zawiera wskazówki, jak krok po kroku narysować obrazek z okładki.
Nowe wydanie serii książeczek do rysowania Cykl książeczek zawierających serię żartobliwych komiksowych instrukcji zachęcających dzieci do twórczego eksperymentowania. Przewodnikami po fascynującym świecie kształtów i kolorów są sympatyczni bohaterowie: żyrafa Grażynka i ptaszek Gwarek. Każda książeczka zawiera wskazówki, jak krok po kroku narysować obrazek z okładki.
Nowe wydanie serii książeczek do rysowania. Cykl książeczek zawierających serię żartobliwych komiksowych instrukcji zachęcających dzieci do twórczego eksperymentowania. Przewodnikami po fascynującym świecie kształtów i kolorów są sympatyczni bohaterowie: żyrafa Grażynka i ptaszek Gwarek. Każda książeczka zawiera wskazówki, jak krok po kroku narysować obrazek z okładki.
Dropsik i Beza szukają nowych domów. Dwie wzruszające historie z serii „Kto mnie przytuli?” Piesek i kotek, mieszkańcy przytuliska dla zwierząt, szukają nowych domów. Niedługo ich los może się odmienić.
Dropsik i Beza szukają nowych domów. Dwie wzruszające historie z serii „Kto mnie przytuli?” Piesek i kotek, mieszkańcy przytuliska dla zwierząt, szukają nowych domów. Niedługo ich los może się odmienić.
Miłość niejedno ma imię i najczęściej spada na nas w najbardziej nieoczekiwanych momentach. Intrygująca kobieta w hotelowej portierni, której to damie młodzieniec pomaga rozwiązać niecodzienną sytuację, młoda modelka pozująca do nowego obrazu i osamotniony artysta-malarz, gwiazda estrady i wyposzczony narzeczony bogatej Korsykanki. Każda relacja rokuje i może prowadzić do wybuchu niespodziewanego uczucia. „Ta pasja u każdego z moich bohaterów przybiera różne barwy: od bieli niewinnej i czystej Jeanne (narzeczonej Wacława), po mroczną czerń uczucia tytułowego bohatera” – pisze we wstępie Autor. W powieści nie brakuje również wątku kryminalnego czy zdrad niewiernych mężów, żon, narzeczonych. Delikatny, artystyczny język pozwala lepiej wczuć się czytelnikowi w uczucia i sytuację bohaterów. Autor zabiera czytelnika w podróż po meandrach ludzkiej duszy. To bowiem książka o miłości, która pokazuje w pełnej krasie wielowymiarowość tego uczucia oraz jego zgubne skutki. Trudno o trafniejszą analizę współczesnych, miłosnych relacji z drugim człowiekiem.– Wioleta Sadowska, subiektywnieoksiazkach.pl Poznaj książkę, która odkryje przed tobą różne oblicza miłości - nie zawsze czyste i niewinne, jakie opiewają poeci, ale wszystkie prawdziwe. Nie przewidzisz, w której odsłonie zaskoczy cię miłość, bo jak po raz kolejny udowadnia autor - wobec tego uczucia wszyscy jesteśmy bezbronni... – Aneta Grabowska, zaczytana.com.pl Kompozycja łącząca subtelność, pasję, miłość, namiętność, tajemniczość i szaleństwo, okraszona nutką kryminalną. Zaskakująca i nieoczywista. – Katarzyna Tuszyńska-Jąkalska, wielbicielka-ksiazek.blogspot.com „Master Stengraf i synowie” to zaskakująca i skłaniająca do refleksji książka. Nieszablonowa historia obrazująca miłość, która dla każdego człowieka przyjmuje inne imię i przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie. – Agnieszka Wójcik, magical-reading.blogspot.com Janusz Niżyński – z wykształcenia inżynier, z zamiłowania meloman i publicysta. Od ponad dwudziestu lat uprawia działalność literacką na jednej z najstarszych polskich stron w zasobach Internetu: Janusz.Nizynski.pl. W dorobku autora są m.in. takie formy jak: powieści, netowiska i bajki, w tym także dla dorosłych. Publikował też liczne felietony w prasie ogólnopolskiej i korporacyjnej.
Co mają wspólnego z niebem IDIOMY – czyli jak niektórzy mówią: „uczniowskie pogromy”? Bardzo wiele. Po pierwsze, nie są to żadne „pogromy”, ale językowe ukłony – i to w Waszą stronę. Byście mówili pięknie i poprawnie. Po przeczytaniu książki przekonacie się, że przebywanie „w siódmym niebie” jest możliwe. Wystarczy mieć odrobinę „anielskiej cierpliwości” i „puścić coś w niepamięć”, by się o tym przekonać.
Praktyczny, bogato ilustrowany zdjęciami poradnik – m.in. przyczyny i typy otyłości, diagnostyka, porady, jak mieć zgrabną sylwetkę dzięki ćwiczeniom i odpowiedniej diecie. Skuteczne ćwiczenia opisane krok po kroku, wskazówki dotyczące diet wyszczuplających oraz przepisy na zdrowe i smaczne potrawy
W tej sztywnostronicowej książeczce znajdziesz zabawny rymowany wierszyk w atrakcyjnej szacie graficznej, napisany dużą czcionką.
Dron, który chciał wiedzieć za dużo. Tragedia, która do dziś nie doczekała się wyjaśnienia? Nierozwikłana zagadka znikających lasów na dalekiej, zapomnianej przez wszystkich prowincji? Być może nikt by się nimi ponownie nie zainteresował, gdyby nie nastąpił kolejny przerażający incydent. Okaże się on początkiem lawiny bardzo dziwnych wydarzeń, a w ich centrum znajdzie się niezwykły dron, który wyruszy w misję. Nieobliczalną misję? Wtedy usłyszał z oddali ten krzyk. Przeciągły, przeraźliwy, nieludzki krzyk. Straszny. Przechodzący chwilami w skowyt dręczonego stworzenia dotkniętego do samej istoty bólu niespotykaną torturą. Wrzask falował wraz z narastaniem deszczu, jaki pojawił się nie wiedzieć kiedy. Naukowiec ? co w innej sytuacji można by poczytać za gapowatość i pewne braki intelektualnej natury ? pomylił się tego dnia nie po raz pierwszy? Janusz Moździerz Mieszkaniec Malborka. Absolwent SNWF w Gdańsku i ART w Olsztynie. Prozaik bywający poetą, nie stroni od satyry. Laureat konkursu Wydawnictwa ?Iskry? na prozę współczesną. Publikował w ?Tygodniku Kulturalnym? i kwartalnikach: ?Akcent?, ?Autograf?, ?Tygiel?, ?Topos?, ?Prowincja? oraz Almanachu Literackim ?Iskier?. Regularnie pisze felietony w ?Dzienniku Malborskim? (dodatek do ?Dziennika Bałtyckiego?). Wydał arkusz poetycki ?Szare tatuaże?, zbiory opowiadań: ?Krzyk kani?, ?Konik polny?, ?Dzikie trawy?, ?Cofka? oraz powieść ?Klątwa bursztynowej komnaty?.
W Stanach Zjednoczonych rok 1920 stanowił według autora książki zapowiedź nowej epoki w historii tego państwa. Zwiastował procesy, które będą typowe nie tylko dla dekady „szalonych lat dwudziestych”, ale i dla całego stulecia. Czas po pierwszej wojnie światowej to m.in. nowe tendencje w modzie i muzyce, wywrotowa działalność anarchistów, recesja, konflikty pracownicze, eksplozja korupcji, także na najwyższych szczeblach władzy. W 1920 r. weszły w życie aż dwie poprawki do Konstytucji Stanów Zjednoczonych: 18. – wprowadzająca prohibicję, czyli zakaz produkcji, importu i sprzedaży alkoholu; oraz 19. – przyznająca kobietom prawo do głosowania w wyborach. W połowie roku runęła pierwsza w XX wieku typowa piramida finansowa. Szesnastego września 1920 r. na Wall Street doszło do pierwszego wielkiego zamachu terrorystycznego, w którym zginęło 38 osób. Wyniki odbywających się 2 października wyborów prezydenckich były po raz pierwszy w historii przekazywane na bieżąco przez radio – przez pierwszą komercyjną radiostację. Dzięki tej transmisji „gadające skrzynki” stały się w ciągu kilku miesięcy niezwykle popularne w całym kraju. O tych i o wielu innych wydarzeniach – obyczajowych, społecznych, kulturalnych i politycznych – pisze Eric Burns, nie ograniczając się do relacjonowania ich przebiegu, ale także śledząc, jak do nich doszło, i wskazując ich następstwa. Tworzy przed oczami czytelnika panoramiczny obraz społeczeństwa amerykańskiego na przełomie drugiej i trzeciej dekady XX wieku. Eric Burns (ur. w Pensylwanii) – amerykański dziennikarz i popularyzator historii Stanów Zjednoczonych. Od lat 70. XX wieku aż do 2008 r. pracował jako korespondent krajowy i komentator stacji telewizyjnych, występując m.in. regularnie w programie NBC Nightly News oraz prowadząc przez 10 lat Fox News Watch. Od lat 90. publikuje także książki poświęcone dziejom Stanów Zjednoczonych, głównie z zakresu historii społecznej i obyczajowej (m.in. The Spirits of America: A Social History of Alcohol z 2004 r., nagrodzona przez American Library Association) oraz historii mediów i dziennikarstwa (jak Infamous Scribblers: The Founding Fathers and the Rowdy Beginnings of American Journalism z 2006 r. oraz Invasion of the Mind Snatchers: Television's Conquest of America in the Fifties z 2010 r.)
Gra przenosi nas do kultowej burgerowni. Gracze wcielają się w speców od grillowania, którzy walczą o prymat w najlepszej knajpce w mieście. Ich zadaniem jest zrealizowanie jak największej liczby zamówień na burgery oraz zadbanie o żołądki i dobre samopoczucie klientów. Rywalizacja jest bezpardonowa. Żaden z uczestników nie cofnie się przed niczym, aby wykosić konkurencję i osiągnąć tytuł Mistrza Burgerów.
Przed wybuchem pierwszej wojny światowej pojawił się w niemieckiej marynarce wojennej nowy rodzaj broni - okręty podwodne. Sukcesy osiągnięte przez U-Booty. Na północnym Atlantyku w pierwszych latach wojny wynikały z zatapiania nieuzbrojonych statków, w tym „Lusitanii”, braku skutecznych środków zwalczania U-Bootów oraz bierności admirałów brytyjskiej Admiralicji. Sytuacja zmieniła się w 1917 r. po wprowadzeniu przez Anglię i jej sojuszników systemu konwojów oraz skutecznych środków zwalczania U-Bootów. Działania U-Bootów przeniosły się na akweny atlantyckiego wybrzeża USA, lecz nie zmieniło to przebiegu wojny.
Farmer Jed ciężko pracuje, zajmując się wszystkimi zwierzętami na Muzycznej Farmie Małego Odkrywcy – przydałaby mu się pomocna dłoń. Twoja pociecha nauczy się opieki nad zwierzętami poprzez zabawę: karmiąc kurczaczki, tuląc konika do snu i wykonując ciekawe zajęcia na farmie. Dzieci wciskają przycisk, aby otwierać drzwi i włączać zabawne piosenki oraz wypowiedzi. Maluch może również zajrzeć na strych i wrzucać do środka przedmioty, włączając jeszcze więcej dźwięków i wypowiedzi! Młodych farmerów czeka wiele innych atrakcji: „wykluwanie” kurczaczków bądź obracanie silosu z kukurydzą. Dzyń, dzyń, dzyń – maluch dzwonkiem wzywa zwierzątka na obiad i karmi kurczaki kukurydzą! Ten pełen atrakcji zestaw do zabawy Little People to coś więcej niż farma – to prawdziwy dom dla nowych przyjaciół Twojego brzdąca. Zabawka, która rozwija: • zmysły: farma jest pełna elementów pobudzających zmysły malucha – od jaskrawych kolorów po piosenki, dźwięki i różne materiały, które zapraszają małe rączki do zabawy, • ciekawość i zadziwienie: odkrywając wszystkie sposoby zabawy farmą, takie jak wciskanie czerwonego przycisku aktywującego zabawne dźwięki i otwierającego drzwi boksów, dzieci widzą, że ich działania mogą mieć pozytywne rezultaty, poznają też zasadę przyczyny i skutku, • emocje i sposoby wyrażanie siebie: bawiąc się w karmienie i opiekę nad zwierzętami, dzieci uczą się troski o innych. Zasilanie: 2 baterie AA Wymiary opakowania: 41.0 x 62.0 x 15.0 cm
Daj się zabrać na baśniową przygodę do świata Enchantimals! Każdy zestaw zawiera pojazd i wyjątkową lalkę Enchantimals oraz jej zaprzyjaźnione zwierzątko. A do tego mniejsze, tematycznie dobrane elementy, które wzbogacą każdą zabawę. Do wyboru m.in. lalka Enchantimals Felicity Fox z saniami i Danessa Deer z rowerkiem na trzech kołach. 15-centymetrowe lalki Enchantimals w zestawach mają charakterystyczne, dopasowane fryzury i buzie nawiązujące do ich kochanych pupili, a także kolorowe ubranka z kwiatowym wzorkiem i buciki. Lalki są podobne do swoich zwierzątek – łączą je takie przesłodkie detale. Te zabawkowe zestawy są gotowe, by ruszyć w kierunku przygody. Dzieci pokochają odkrywanie cudów natury i świata, w którym opiekujemy się tym, co kochamy. Zbierz wszystkie lalki i akcesoria Enchantimals, aby zbudować świat Enchantimals i opowiadać własne zaczarowane historyjki. W zestawie lalka Enchantimals w ubranku i z akcesoriami, zwierzątko, pojazd i tematycznie dobrane, mniejsze elementy. Wysokość lalki: ok. 15.0 cm Wymiary opakowania: 22.0 x 28.0 x 8.0 cm
Simona Brenner jest archeolożką i złodziejką. W dzień bada starożytną biżuterię, a nocą ją kradnie. W obu tych dziedzinach jest bezkonkurencyjna. Jest też niecierpliwa, ma ostry język i brak jej szczęścia do mężczyzn. Ktoś wciągnął Simonę w makabryczną grę. Kazał jej odszukać i ukraść złote runo, najcenniejszą na świecie złotą sztabę, która… nie istnieje. Ale kiedy dookoła niej giną ludzie, Simona zaczyna podejrzewać, że mit o złotym runie jest prawdą. W tej sytuacji najgorsze, co może się wydarzyć, to pozbawiony skrupułów przeciwnik, wyrachowany, piekielnie inteligentny i doskonale ukryty. Ktoś, w kim obsesja zamienia się w żądzę krwi. W poszukiwaniu skarbu Simona jedzie na kazachskie stepy, do centralnej Anatolii i do Aten. Musi stawić czoło demonom przeszłości i cały czas oglądać się za siebie. Walcząc ze śmiertelnie niebezpiecznym cieniem, musi też zaryzykować i komuś zaufać. Problem w tym, że najważniejsza reguła dobrej złodziejki brzmi: nie ufaj nikomu…
Wymarzony kamper Barbie przekształca się z samochodu kempingowego w wycieczkową strefę zabawy z osobną sypialnią dla Barbie i jej sióstr. Zaprojektowany w charakterystycznym różowym kolorze kamper na ruchomych kołach rozkłada się, oferując mnóstwo możliwości zabawy! Wystarczy nacisnąć przycisk na dachu pojazdu, aby aktywować niezwykłą funkcję: boczny panel otwiera się, dach podnosi, a pojazd rozszerza się z przodu i z tyłu, odsłaniając przestrzeń do zabawy o długości ponad 60 cm! Otwarta strona pojazdu przemienia się w basen ze zjeżdżalnią wodną i rozkładanymi schodkami – napełnij go wodą i wskakuj! Masz ochotę na kolację pod gwiazdami? Wnętrze kampera posiada małą jadalnię. Znajdziesz tu stolik jadalniany i przednie siedzenia, które zamieniają się w wygodne krzesełka. W tylnej części kampera znajdziesz garderobę i łazienkę z umywalką, prysznicem i toaletą po jednej stronie, a po drugiej – kuchnię ze zlewozmywakiem i lodówką. Zestaw nie zawiera lalek. Wymiary opakowania: 33.0 x 60.0 x 24.0 cm
Dzięki temu uspokajaczowi i dołączonemu do niego misiowi-przytulance stworzysz odpowiedni, komfortowy nastrój na drzemkę. Projektor ma wiele opcji, m.in. świetlną projekcję gwiazdek, zmieniającą kolor lampkę nocną oraz różnorodne dźwięki i muzykę, by łatwo można było odkryć kombinację, która najlepiej zrelaksuje maluszka i przygotuje go do snu. Słodka, przenośna pluszowa zabawka to idealna przytulanka dla Twojego maleństwa. Zabawka stwarza poczucie bezpieczeństwa i komfortu, a także wpływa pozytywnie na rozwój zmysłów maluszka. Wymiary opakowania: 28.0 x 20.5 x 14.5 cm
Te dwupaki to podwójna radość! W każdym opakowaniu znajduje się dwóch bohaterów. Przywołają niezapomniane sceny z filmu, a dodatkową atrakcją jest umieszczona na pudełku dekoracja, przedstawiająca wybrany kadr. Baw się w odtwarzanie ulubionych scen! Wśród zestawów znajdują się, m.in.: Zygzak McQueen jako Janusz Wunderbaumer z Luigim i Guido, Sterling i Cruz Ramirez, Bobby Świst i Karolek Weathers, Zygzak McQueen i Sally, Mini i Van, Rusty i Dusty oraz Marek Marucha ze słuchawkami i Natalia Pewna. Wymiary opakowania: 21.9 x 5.3 x 6.6 cm Uwaga! Mix wzorów. Towar wysyłany losowo. Cena dotyczy 1 sztuki.
Kolekcja samochodów z filmu „Auta”. Każdy samochodzik to filmowy bohater o niepowtarzalnej osobowości. Ścigaj się i zbierz całą kolekcję. Auta z metalowymi nadwoziami w skali 1:55. Wymiary opakowania: 14.0 x 16.5 x 4.1 cm Uwaga! Mix wzorów, produkt wysyłany losowo. Cena za 1 samochodzik.
Świetna zabawa nadciąga jak po torach! Asortyment dużych, wytrzymałych, metalowych lokomotyw i pojazdów z serii „Tomek i Przyjaciele” z plastikowymi łącznikami umożliwiającymi łączenie z innymi egzemplarzami seryjnymi to zabawa, która rozwija sprawność ruchową, pobudza zmysły i zachęca do tworzenia kreatywnych opowieści. Wymiary opakowania: 19.0 x 11.5 x 3.5 cm. Towar wysyłany losowo.
Świetna zabawa nadciąga jak po torach! Asortyment małych, wytrzymałych, metalowych lokomotyw i pojazdów z serii „Tomek i Przyjaciele” z plastikowymi łącznikami umożliwiającymi łączenie z innymi egzemplarzami seryjnymi to zabawa, która rozwija sprawność ruchową, pobudza zmysły i zachęca do tworzenia kreatywnych opowieści. Wymiary opakowania: 12.6 x 14.0 x 4.0 cm. Towar wysyłany losowo.
„Enchantimals” to seria laleczek wyjątkowo przywiązanych do swoich pupili. Nie tylko nie odstępują ich na krok, ale też wyglądają podobnie. W każdym zestawie znajduje się inne zwierzątko: króliczek, lisek, skunks, paw, miś koala i owieczka. Każda 15-centymetrowa laleczka ma na sobie wyjątkowy ubiór w jaskrawych kolorach, z kwiecistym wzorkiem i futerkiem. Dzieci polubią budowanie więzi z bohaterkami serii. Zbierz wszystkie laleczki i zbuduj świat i opowiadaj własne historie. W zestawie jest jedna laleczka w ubranku i z akcesoriami, a także jedno zwierzątko. Uwaga. Mix wzorów, towar wysyłany losowo. Cena dotyczy 1 zestawu.
Pielęgniarka czy okulistka? Weterynarz, a może naukowiec? Farmerka czy mistrzyni wypiekania babeczek? Łyżwiarka? Ratowniczka? A może gwiazda pop? Odkrywaj różnorodne ścieżki kariery z Barbie! Lalki Barbie Kariera ubrane są w tematyczne stroje, typowe dla postaci i towarzyszą im dodatkowe akcesoria, które pomogą zwiększyć możliwości zabawy. Każda lalka Barbie ma własny unikalny styl, a także typ sylwetki, kolor skóry, oczu i włosów, aby maksymalnie zwiększyć możliwości zabawy i inspirować. Zbierz całą kolekcję! Wymiary opakowania: 12.0 x 6.0 x 32.0 cm Uwaga. Mix wzorów, towar wysyłany losowo. Cena dotyczy 1 zestawu.
Rozszerzaj swój świat TrackMaster o nowe przygody! Dzięki tym zestawom różnorodnych torów można zbudować niezwykłe kolejowe trasy. Szeroki asortyment pozwala wybierać spośród torów prostych, zakrętów, skrzyżowań, łączników i innych. W każdym zestawie znajduje się kilka elementów. Idealne do budowy nowych torów lub do przyłączania do już posiadanych zestawów. Każdy zestaw sprzedawany oddzielnie w zależności od dostępności. Uwaga. Mix wzorów – dostępne różne wersje zestawów – wysyłka losowa. Podana cena dotyczy jednego zestawu.
Budowanie z klocków nigdy dotąd nie było tak zabawne i przyjemne! Ten wspaniały zestaw 80 kolorowych klocków zapakowany w ekologiczną (wolną od PVC), zapinaną na suwak torbę to idealny prezent dla każdego malucha. Duże i wygodne klocki świetnie nadają się do wesołej konstrukcyjnej zabawy pełnej wyobraźni. Ze względu na różową kolorystykę zestaw idealnie sprawdzi się jako prezent dla dziewczynki. Klocki są kompatybilne z innymi klockami i zestawami Mega Bloks First Builders. Wymiary opakowania: 30.5 x 35.6 x 15.2 cm Uwaga. Mix kolorów – dostępne różne warianty kolorystyczne klocków – wysyłka losowa. Podana cena dotyczy jednego zestawu.
Budowanie z klocków nigdy dotąd nie było tak zabawne i przyjemne! Ten wspaniały zestaw 60 kolorowych klocków zapakowany w ekologiczną (wolną od PVC), zapinaną na suwak torbę to idealny prezent dla każdego malucha. Duże i wygodne klocki świetnie nadają się do wesołej konstrukcyjnej zabawy pełnej wyobraźni. Ze względu na różową kolorystykę zestaw idealnie sprawdzi się jako prezent. Klocki są kompatybilne z innymi klockami i zestawami Mega Bloks First Builders. Wymiary opakowania: 29.2 x 34.3 x 10.2 cm Uwaga. Mix kolorów – dostępne różne warianty kolorystyczne klocków – wysyłka losowa. Podana cena dotyczy jednego zestawu.
Przenośna mata gimnastyczna z zabawkami, odgłosami i muzyką! Pięć przyczepianych zabawek oraz śliczny przenośny lew z wesołymi odgłosami i dwoma trybami muzyki zapewniają dziecku mnóstwo aktywizującej zabawy na wygodnej, wyściełanej macie gimnastycznej z dwoma miękkimi łukami nad głową. W trybie długiego odtwarzania muzyka gra do 10 minut. Aktywizujące zabawki można wieszać na różne sposoby! Pomaga dziecku rozwijać sprawności manualną i ruchową całego ciała, umiejętność myślenia, rozwiązywania problemów i nie tylko. Muzyka, wesołe odgłosy i żywe kolory pomagają stymulować zmysły maluszka.
Pod powierzchnią miasta Hot Wheels® mieszkają samochodziki mutanty... Powstałe w wyniku nieudanego eksperymentu naukowego te pół-stworzenia, pół-samochody skrywają się pod ziemią, wyczekując odpowiedniego momentu na przejęcie kontroli nad światem! Pojazd wygina się, łączy, prześlizguje i rozciąga. Charakteryzują go wyjątkowe ruchy i oryginalny styl. Auto zachęca do niezwykłej zabawy i tworzenia fascynujących opowieści. Zbierz całą flotę pojazdów (sprzedawane oddzielnie), aby przeżywać fantastyczne przygody w podziemnym świecie. Każdy pojazd może łączyć się z przodu i z tyłu z innymi samochodami, tworząc tym samym długą zmutowaną kolumnę aut. Uwaga. Mix kolorów, towar wysyłany losowo. Cena dotyczy 1 sztuki.
Figurki Schleich przenoszą chłopców i dziewczynki do fascynujących światów. Każda figurka wykonana jest z najwyższą dbałością o szczegóły i malowana ręcznie i właśnie dlatego są tak niepowtarzalne.
Dzięki tej kolekcji figurek możesz urozmaicić swoje gospodarstwo na wiele sposobów. Zawartość zestawu: • myjnia, • ekskluzywna figurka konia, • figurka opiekunki konia, • stojak na siodło, • skrzynka na końskie akcesoria, • zgrzebło, • szczotkę dla konia , • siodło i uzdę, • koc i ogłowie, • wiadro.
Wspierajcie naturalną żądzę wiedzy Waszych dzieci i stwarzajcie im jak najwięcej możliwości odnoszenia sukcesów w nauce. Pomoże Wam w tym ta książka. Urozmaicone ćwiczenia: • rozwijają spostrzegawczość • poprawiają koncentrację • doskonalą motorykę ręki.
Wspierajcie naturalną żądzę wiedzy Waszych dzieci i stwarzajcie im jak najwięcej możliwości odnoszenia sukcesów w nauce. Pomoże Wam w tym ta książka.
Wspierajcie naturalną żądzę wiedzy Waszych dzieci i stwarzajcie im jak najwięcej możliwości odnoszenia sukcesów w nauce. Pomoże Wam w tym ta książka. Urozmaicone ćwiczenia: • rozwijają spostrzegawczość • poprawiają koncentrację • doskonalą motorykę ręki.
Wspierajcie naturalną żądzę wiedzy Waszych dzieci i stwarzajcie im jak najwięcej możliwości odnoszenia sukcesów w nauce. Pomoże Wam w tym ta książka. Urozmaicone ćwiczenia: • rozwijają spostrzegawczość • poprawiają koncentrację • doskonalą motorykę ręki.
Krok po kroku wyczarujesz ołówkiem lub kredką mnóstwo wspaniałych obrazków: śliczną księżniczkę, okazały zamek, zaczarowany pierścień i wiele innych.
Przedstawiona publikacja przeznaczona jest dla uczniów wszystkich klas szkoły podstawowej do pracy w domu i na zajęciach lekcyjnych: • około 4000 haseł, • obowiązujące zasady ortograficzne, • wyrazy, które niedawno weszły do języka polskiego, • czytelny druk, • wyróżnienia graficzne ułatwiające wyszukiwanie haseł, • barwne fotografie. To książka niezbędna w tornistrze każdego ucznia.
Głównym założeniem programu nauczania religii w klasie 7 jest uświadomienie prawdy, że to Bóg powołuje człowieka, a człowiek postawą wiary odpowiada na to wezwanie Zeszyt ćwiczeń zgodny z programem nauczania religii nr AZ-3-01/10 do podręcznika nr AZ-31-01/10-RA-6/13.
Szkicowniki Fantasy Books to wspaniała kreatywna zabawa! Rysuj szablonami, naklejaj, koloruj i przenieś się w świat wyobraźni razem ze swoimi bajkowymi bohaterami w roli głównej.
Szkicowniki Fantasy Books to wspaniała kreatywna zabawa! Rysuj szablonami, naklejaj, koloruj i przenieś się w świat wyobraźni razem ze swoimi bajkowymi bohaterami w roli głównej.
Szkicowniki Fantasy Books to wspaniała kreatywna zabawa! Rysuj szablonami, naklejaj, koloruj i przenieś się w świat wyobraźni razem ze swoimi bajkowymi bohaterami w roli głównej.
Śliczny bobas o imieniu Coney potrzebuje kogoś, kto go pokocha! Przytul go i daj mu smoczek, a od razu się uspokoi. Lalka płacze prawdziwymi łzami, wydając przy tym autentyczne odgłosy malucha. Aby Coney zaczęła płakać, wystarczy wlać wodę do specjalnego pojemnika, umieszczonego z tyłu jej głowy i nacisnąć przycisk, znajdujący się poniżej lub włączyć laleczkę i wyciągnąć smoczek z jej ust. Laleczka ubrana jest w zabawny, pluszowy strój królika. Wymiary opakowania: 31.0 x 20.0 x 13.0 cm Wysokość maskotki: 23.0 cm (wysokość w pozycji siedzącej) Zasilanie: 2 x AAA 1.5 V (baterie testowe w zestawie)
Daj wyraz swojej kreatywności i pobudź wyobraźnię! Rysuj szablonami, naklejaj, koloruj i przenieś się w świat wyobraźni razem ze swoimi bajkowymi bohaterami w roli głównej. Baw się modą. Rysuj szablonami, naklejaj, koloruj i przenieś się w świat Disneya ze swoimi bajkowymi bohaterami w roli głównej. Zawartość opakowania: • zeszyt w twardej oprawie z serii Fantasy Books, • 40 szkicowników, • 2 szablony, • zestaw naklejek. Wymiary: ok. 15.5 x 1.0 x 21.3 cm Wymiary opakowania: 21.0 x 16.0 x 1.0 cm
Śliczny bobas o imieniu Lala potrzebuje kogoś, kto ją pokocha! Przytul ją i daj jej smoczek, a od razu się uspokoi. Lalka płacze prawdziwymi łzami, wydając przy tym autentyczne odgłosy malucha. Aby Lala zaczęła płakać, wystarczy wlać wodę do specjalnego pojemnika, umieszczonego z tyłu jej głowy i nacisnąć przycisk, znajdujący się poniżej lub włączyć laleczkę i wyciągnąć smoczek z jej ust. Laleczka ubrana jest w zabawny, pluszowy strój myszki. Wymiary opakowania: 31.0 x 20.0 x 13.0 cm Wysokość maskotki: ok. 30.0 cm (wysokość w pozycji siedzącej) Zasilanie: 2 x AAA 1.5 V (baterie testowe w zestawie)
Usmaż, Usmaż, dziękuję, do żywności, z funkcją zmiany kolorów i realistyczne efekty (światło i dźwięk) zaprasza dzieci do zabawy w kuchni. W zestawie:• kosz do smażenia,• płyty z tworzyw sztucznych,• naczynia z tworzyw sztucznych,• widelec,• nóż,• 1 x stek,• 5 x frytki,• 1 x papryka,• 1 x uderzenia,• 1 x dla jaj,• 1 x ryby,• sól,• pojemnik,• ketchup,• karton chipsów.
Dzieci uwielbiają piórniki z pysznie pachnącymi breloczkami, z nimi nawet praca domowa staje się przyjemnością! Pochodzące z Kalifornii Smencil Buddies to jedna z wielu pachnących serii firmy Scentco. Flamasty, kredki, piórniki, notesy, naklejki, breloczki, pluszaki i wiele innych pachnie w ulubionych dziecięcych zapachach, także z postaciami bohaterów Disneya, Marvel, DreamWorks i innych.
Dzieci uwielbiają piórniki z pysznie pachnącymi breloczkami, z nimi nawet praca domowa staje się przyjemnością! Pochodzące z Kalifornii Smencil Buddies to jedna z wielu pachnących serii firmy Scentco. Flamasty, kredki, piórniki, notesy, naklejki, breloczki, pluszaki i wiele innych pachnie w ulubionych dziecięcych zapachach, także z postaciami bohaterów Disneya, Marvel, DreamWorks i innych.
Dzieci uwielbiają piórniki z pysznie pachnącymi breloczkami, z nimi nawet praca domowa staje się przyjemnością! Pochodzące z Kalifornii Smencil Buddies to jedna z wielu pachnących serii firmy Scentco. Flamasty, kredki, piórniki, notesy, naklejki, breloczki, pluszaki i wiele innych pachnie w ulubionych dziecięcych zapachach, także z postaciami bohaterów Disney'a, Marvel, DreamWorks i innych.
Ze wstępu: W tej pracy omawiane są problemy racjonalnego wykorzystania energii w działalności społecznej i gospodarczej, na poziomie jednostek gospodarczych i jednostek realizujących funkcje społecznie użyteczne. Właśnie na tym poziomie istnienie konieczność racjonalnego gospodarowania energią ze względu na potrzebę zmniejszenia kosztów eksploatacji i tym samym kosztów realizowania działalności. W tym celu niezbędne jest wprowadzanie przedsięwzięć modernizacyjnych, usprawniających użytkowanie energii oraz określanie efektów ich realizacji przez ocenę efektywności energetycznej i ekonomicznej. Praca nawiązuje do istniejących regulacji prawnych, w szczególności do ustawy o efektywności energetycznej z 2011 r. i 2016 r. i aktualnego rozporządzenia wykonawczego o audycie efektywności energetycznej. Poprawa efektywności energetycznej w działalności społecznej i gospodarczej oraz zwiększenie wykorzystania energii ze źródeł odnawialnych stanowią zasadniczą podstawę do zapewnienia w przyszłości dostaw energii, zmniejszenia obciążenia środowiska i zapobieżenia zmian klimatu. Unikatowa książka, która przedstawia pogłębioną wiedzę dotyczącą efektywności energetycznej i stanowi kompendium wiedzy skierowane nie tylko do studentów, ale również do biznesu czy samorządów (case studies). W tej publikacji autor położył duży nacisk na jej praktyczność, ponieważ przedstawione problemy dotyczą obecnych realiów gospodarczych oraz wynikają ze obowiązku spełniania coraz bardziej wyśrubowanych norm środowiskowych. Stąd w pracy znajdują się przykłady zastosowania polityki efektywności energetycznej przy: -modernizacji ciepłowni -wykorzystaniu energii odpadowej w systemie wentylacji budynku. Publikację kierujemy zarówno do studentów politechnik i innych uczelni z kierunkami typu: Inżynieria środowiska, Ochrona środowiska, Energetyka, Budownictwo, Inżynieria mechaniczna itp., jak również do szerokiego grona praktyków – np. samorządowców, inżynierów, energetyków, ekologów, służb utrzymania ruchu itd.
Książka stanowi doskonałe uzupełnienie każdego podręcznika dla klasy pierwszej. Dzieci, które potrzebują dużo ćwiczeń, znajdą tu dodatkowe zadania, a szukające wyzwań bystrzaki potrudzą się, rozwiązując łamigłówki. Książka uwzględnia wszystkie treści nowej podstawie programowej. Zadania trudniejsze zostały oznaczone gwiazdką. Jak zostać małym matematykiem? 1. Wybierz zadanie i spróbuj je rozwiązać. 2. Porównaj swój wynik z odpowiedzią zamieszczoną na końcu książki. 3. Jeśli się pomyliłeś, spróbuj rozwiązać zadanie jeszcze raz. Gdy i tym razem się nie uda, poproś o pomoc kolegę, nauczyciela lub kogoś dorosłego.
The perfect choice for advanced-level students wanting to build their vocabulary skills, vocabulary is clearly presented and contextualised on left-hand pages with practice activities on facing right-hand pages. English Vocabulary in Use: Advanced includes over 2,000 new words and expressions which are presented and practised in typical contexts appropriate to this level. Audio provides interesting and enjoyable exercises to further challenge the learner, as well as extra listening practice and help with pronunciation. The book is informed by the Cambridge International Corpus to ensure that the vocabulary selected is useful and up to date. A test book is also available for extra practice. Ideal for self study or classroom use.
Kurs języka francuskiego dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych od poziomu A1 do poziomu B1. Version Originale to kurs zgodny z nową podstawą programową, przygotowujący do matury z języka francuskiego. Version Originale jest doskonale dostosowany do realiów polskiej szkoły, zawiera ciekawe materiały realioznawcze, charakteryzuje się nowoczesną obudową dydaktyczną. Kurs w roku 2020/2021 dla klas 2 i 3 – tomy 2 i 3.
Kurs języka francuskiego dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych od poziomu A1 do poziomu B1. Version Originale to kurs zgodny z nową podstawą programową, przygotowujący do matury z języka francuskiego. Version Originale jest doskonale dostosowany do realiów polskiej szkoły, zawiera ciekawe materiały realioznawcze, charakteryzuje się nowoczesną obudową dydaktyczną. Numer dopuszczenia: 567/3/2014/2017 Kurs w roku 2020/2021 dla klas 2 i 3 – tomy 2 i 3.
Matematyka na start! przeznaczona jest do pracy z dziećmi w wieku 3–5 lat. Publikacja może stanowić dla sześciolatków materiał przypominający i porządkujący dotychczasowe matematyczne umiejętności i doświadczenia. Może być także materiałem wyjściowym dla tych sześciolatków, które nie opanowały matematycznych zagadnień wcześniej. Publikacja może również służyć jako pomoc do pracy z dziećmi starszymi, których rozwój jest spowolniony bądź zaburzony (na przykład w specjalnych przedszkolach i w szkołach specjalnych na poziomie edukacji wczesnoszkolnej).
Gra dzięki, której bawiąc się poznasz najważniejsze zwroty przydatne w zagranicznej podrózy. Bogaty zasób słów i zwrotów Poręczne pudełko do zabrania w każdą podróż. Szybkie do nauczenia zasady.
Mieć odwagę spojrzeć śmierci prosto w twarzOstatni z cyklu tom opowiadań Zenona Rogali Fake podejmuje znaną z poprzednich części tematykę, jednak dominującym motywem jest w nim śmierć. Ukazana pośrednio lub wprost, jako partnerka do rozmów, sporów i dyskusji. Jako kobieta i mężczyzna, a także nie do końca uchwytne, choć wyraźnie oczekiwane zjawisko, któremu narrator rzuca osobiste wyzwanie. Charakterystyczny styl opisywania rzeczywistości i tym razem pozwala czytelnikowi na obserwację całości poprzez skupienie na jej wybranych szczegółach.Chciałem umrzeć. Natychmiast. Nieodwołalnie. Dlaczego jeszcze żyję? Nienawidzę życia. Dość, dziś będzie koniec. Jutro się nie liczy. Najważniejsze, żeby już dziś nie żyć. A teraz uciec, schować się przed wszystkimi.Biegłem na zatracenie. Biegłem po śmierć. Jak to dobrze, że znalazłem się na Lubawskiej. Tu drogę przecina tor kolejowy i tu na stromej skarpie poczekam. Dwa sierpy szyn chowają się za ostrym zakrętem. Przecież kiedyś będzie jechał dnem tego wąwozu. Wyjedzie niespodziewanie i wtedy mam przecież dziewięć pierwszych piątków
Gracz wybiera kostkę domina, którą może umieścić na jednym z końców łańcucha, dopasowując obrazek. Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich swoich kostek.Wielkie kostki domina i proste zasady sprawiają, że to łatwa i przyjemna gra nawet dla najmłodszych!Można utworzyć łańcuch domina o długości do 6 metrów!Rozmiar jednego elementu to: 19,5 x 9,7 cm.Zawartość pudełka: 32 wielkie płytki domina, zasady gry.
Sześć solidnych kolorowych klocków o różnych kształtach doskonale wpłynie na sprawność małych rączek! Temu wesołemu motylkowi towarzyszy sześć kolorowych klocków o różnych kształtach do zabawy w sortowanie! Nawet malutkie dziecko potrafi zdjąć pokrywę, aby bawić się we wkładanie i wyjmowanie. Kiedy dziecko podrośnie, wkładanie klocków przez odpowiednie otwory w pokrywie pomoże mu rozwijać zręczność oraz koordynację wzrokowo-manualną. To także świetny sposób na wprowadzanie dziecka w świat kształtów i kolorów! Zabawka dedykowana dzieciom od 6 do 36 miesiąca. Wymiary opakowania: 20.5 x 16.5 x 10.0 cm
Zabawa nadciąga po... torach! Zestawy torów specjalnych z akcesoriami pomogą Ci zbudować jeszcze większy, jeszcze bardziej ekscytujący świat lokomotywek z nowymi układami torów, budowlami, urządzeniami i dodatkami. Dołącz je do innych zestawów Trackmaster, zbuduj swoją własną wyspę Sodor i przeżywaj nowe przygody. Wymiary opakowania: 28.0 x 16.5 x 6.0 cm.
Uwielbiana przez dzieci i dorosłych zabawna i wesoła seria gramatyczna. Jej główne atuty to wytłumaczone z humorem zagadnienia gramatyczne i śmieszne historyjki. Seria 5 książek do nauki gramatyki opowiada poziomom A1+, A2, B1, B1+, B2 (Use of English, FCE) wg. skali CEFR. Książka zawiera klarowne i proste wyjaśnienia, zabawne, kolorowe ilustracje, gramatykę połączoną z komunikacją oraz liczne powtórzenia. Idealna do samodzielnej nauki gramatyki języka angielskiego.
Nowoczesny sześciopoziomowy kurs języka angielskiego dla klas I-VI. Kurs elastyczny, można go dopasować do poziomu uczniów, oparty na teorii neurolingwistycznej - NLP. Podręcznik zgodny z założeniami nauczania zintegrowanego według Nowej Podstawy Programowej. Charakteryzuje się różnorodnością dodatkowych materiałów multimedialnych: CD-ROM dla każdego ucznia, film DVD z zeszytem ćwiczeń oraz oprogramowanie do tablicy interaktywnej do wykorzystania przez nauczyciela w klasie a także różnorodne gry. Dostępne atrakcyjne materiały do pracy ucznia z rodzicami. Podręcznik zawiera także słowniczek.
Pierwsza polska seria political fiction! Marszałek sejmu, Daria Seyda, budzi się w pokoju hotelowym, nie pamiętając, jak się w nim znalazła ani co się z nią działo przez ostatnich dziesięć godzin. Jest przekonana, że stała się ofiarą manipulacji, ale nie wie, kto ani dlaczego może za nią stać. Tymczasem Patryk Hauer, wschodząca gwiazda prawicy, podczas prac komisji śledczej odkrywa polityczny spisek sięgający najistotniejszych osób w kręgach władzy. Seyda i Hauer znajdują się po przeciwnych stronach sceny politycznej. Dzieli ich wszystko, ale połączy jedna sprawa...
Zamachowiec zajmuje przedszkole, grożąc że zabije wychowawców i dzieci. Policja jest bezsilna, a mężczyzna nie przedstawia żadnych żądań. Nikt nie wie, dlaczego wziął zakładników, ani co zamierza osiągnąć. Sytuację komplikuje fakt, że transmisja na żywo z przedszkola pojawia się w internecie. Służby w akcie desperacji proszą o pomoc Gerarda Edlinga, byłego prokuratora, który został dyscyplinarnie wydalony ze służby. Edling jest specjalistą od kinezyki, działu nauki zajmującego się badaniem komunikacji niewerbalnej. Znany jest nie tylko z ekscentryzmu, ale także z tego, że potrafi rozwiązać każdą sprawę. A przynajmniej dotychczas tak było… Rozpoczyna się gra między ścigającym a ściganym, w której tak naprawdę nie wiadomo, kto jest kim.
Bohaterem tej satyry jest – jak twierdzi autor – Marek, autentyczny diabeł dziewiątej kategorii. Swego bohatera umieszcza Piasecki w Polsce w latach 1945–1946. Dla podkreślenia „autentyczności” przygód Marka, „dokumentuje” je wycinkami z ówczesnej prasy krajowej. Marek zasypia podczas swojego dyżuru, co skutkuje wygaśnięciem ognia pod kotłami i śmiercią gotujących się tam grzeszników. W ramach kary Lucyfer wysyła go na rok na ziemię. Diabeł, wyposażony w tytułowych siedem pigułek o magicznej mocy (m.in. niewidzialności, talentu literackiego, jasnowidzenia), trafia do Polski, gdzie najpierw przystaje do bimbrowników, a potem rusza na Ziemie Odzyskane.
W romansie, którego akcja rozgrywa się na Wileńszczyźnie w 1939 roku, autor ukazał, jak system polityczny zabija szczęście wartościowych jednostek Adam, utalentowany plastyk, przybywa do Wilna, gdzie jego akwarelami zainteresował się miejscowy antykwariusz i pasjonat sztuki. Na miejscu poznaje Ewę, studentkę pełną życzliwości i niespożytej energii. Między nimi szybko zawiązuje się silne uczucie, przerwane powrotem Ewy do rodzinnego domu na okres wakacji. Młodzi utrzymują kontakt listowy. Gdy do Polski wkraczają wojska sowieckie, Adam wyrusza w niebezpieczną podróż do Białegostoku, aby odnaleźć ukochaną.
Zbiór opowiadań Ferdynanda Ossendowskiego będący – obok prozy Sieroszewskiego – jednym z najwcześniejszych świadectw fascynacji Krajem Kwitnącej Wiśni. Wesołe i smutne, pisane czasami serio, a czasami z przymrużeniem oka historie przedstawiają japońskie obyczaje, historię i mentalność. Można w nich odnaleźć to, co i dziś fascynuje i wpływa na niezwykłe zainteresowanie tą odległą krainą – honorowych samurajów, tajemnicze gejsze, cesarzy-bogów i znamienitych szogunów – wszystko zaś ukazane jest z perspektywy o niemal sto lat wcześniejszej, przez pryzmat sposobu myślenia i poznawania obcej kultury ludzi początków XX wieku, dzięki czemu „Szkarłatny kwiat kamelii” jest oknem na dwa egzotyczne dla nas światy.
Przedstawiamy powieść, której akcja dzieje się w dwudziestoleciu międzywojennym na Huculszczyźnie i w Warszawie Młody bohater książki, wychowany na Wierchowinie, zostaje powołany do wojska i trafia do warszawskiego pułku, gdzie niebagatelny wpływ na niego ma wojskowa dyscyplina i poznana przypadkiem panna Stefania. Jerzy wciąż jednak pamięta pozostawioną grażdę i czekającą jego powrotu dziewczynę. Poszukuje swojego miejsca, życiowej drogi, będzie więc musiał dokonać ważnych wyborów. Spotka go przy tym wiele niebezpiecznych lub zabawnych przygód, pozna ludzi szlachetnych i złych, a los zmusi go, by wykazał się hartem ducha i ciała. Nie tak łatwo przecież zasłużyć na miano „Postrachu Gór”.