A course for young adults, New Total English has been completely revised and updated to make it even more engaging and easy to use. With its clearly defined learning objectives and authentic content, New Total English includes new reading and listening texts, new video clips and a completely revised grammatical, lexical and pronunciation syllabus.
A course for young adults, New Total English has been completely revised and updated to make it even more engaging and easy to use. With its clearly defined learning objectives and authentic content, New Total English includes new reading and listening texts, new video clips and a completely revised grammatical, lexical and pronunciation syllabus.
A course for young adults, New Total English has been completely revised and updated to make it even more engaging and easy to use. With its clearly defined learning objectives and authentic content, New Total English includes new reading and listening texts, new video clips and a completely revised grammatical, lexical and pronunciation syllabus.
A course for young adults, New Total English has been completely revised and updated to make it even more engaging and easy to use. With its clearly defined learning objectives and authentic content, New Total English includes new reading and listening texts, new video clips and a completely revised grammatical, lexical and pronunciation syllabus.
Total English is a new course for young adults and adults. It provides solutions to the challenges teachers and students face every day with a complete package of effective, easy-to-use resources.
A course for young adults, New Total English has been completely revised and updated to make it even more engaging and easy to use. With its clearly defined learning objectives and authentic content, New Total English includes new reading and listening texts, new video clips and a completely revised grammatical, lexical and pronunciation syllabus.
Debata przedstawiona w niniejszym tomie koncentruje się na czterech kręgach zagadnień. Pierwszy z nich, wprowadzający, poświęcony jest ogólnym problemom zmiany społecznej i stanowi istotny kontekst dalszych rozważań. Po prezentacji ważniejszych psychologicznych i lingwistycznych aspektów pojęcia "zmiana" następuje omówienie cech współczesnej zmiany społecznej i - co jest ważne ze względu na tematykę tomu - zmiany edukacyjnej. Druga część dotyczy problematyki trwałości i zmiany w szkolnictwie wyższym. Znajdują się tu: opracowania na temat relacji między aktualnymi zmianami w szkole wyższej a jakością kształcenia, rozważania poświęcone kształceniu pedagogów w kontekście zmian i reform w szkolnictwie wyższym, refleksje na temat elementów trwałych w szkole wyższej oraz dokonujących się zmian tożsamości uniwersytetu. Dopełniają je wypowiedzi o zrównoważonym rozwoju na uniwersytecie oraz zmianie sposobu myślenia o uczeniu się dorosłych. W trzeciej części zawarte są wybrane oceny współczesnych problemów i zjawisk w szkolnictwie wyższym. Pierwsza z nich ujmuje problematykę wspólnoty akademickiej i tożsamości studenta w kontekście wpływów różnych ideologii. Kolejne opracowania dotyczą "grzechów głównych" kształcenia nauczycieli i relacji między ich kształceniem a zatrudnieniem. W jednym z opracowań podjęto też zagadnienia funkcjonowania studentów niepełnosprawnych w środowisku akademickim. Książkę zamyka część poznawcza, w której autorzy przedstawiają egzemplifikację zagraniczne zmian zachodzących w szkołach wyższych. Szerzej zaprezentowane są doświadczenia związane z wprowadzeniem tych zmian w Republice Czeskiej, w krajach nordyckich i Anglii. Niniejsza książka nie wyczerpuje - co jest oczywiste - problematyki przebiegu zmian na uczelniach wyższych, w tym także tych, które zostały zainicjowane przez wprowadzenie nowych ustaleń legislacyjnych. Przybliżają jednak refleksje, odczucia i aktualne problemy, które nurtują nauczycieli akademickich.
Praktyczny poradnik dotyczący stosowania zapisów Ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych. Niniejsze opracowanie jest pierwszym praktycznym poradnikiem opisującym zasady korzystania z systemu wymiany informacji gospodarczych. W kolejnych rozdziałach zostały zaprezentowane zasady przekazywania, aktualizacji i usuwania informacji gospodarczych, jak również zasady związane z weryfikowaniem podmiotów w systemie biura informacji gospodarczej. Opisane w opracowaniu porady wynikają z ponad ośmioletniego doświadczenia Krajowego Rejestru Długów (KRD) ? pierwszego, największego i najbardziej rozpoznawalnego w Polsce biura informacji gospodarczej. Stworzony przez KRD system wymiany informacji gospodarczych obejmuje wszystkie sektory gospodarki, umożliwiając korzystanie z jego dobrodziejstw przedsiębiorstwom niezależnie od ich wielkości i formy prawnej, a także gminom i instytucjom oraz konsumentom.
Unikalna książka, bazująca na nowym, zintegrowanym (systemowym, syntetycznym) podejściu do zdrowia i rozwoju człowieka (holistycznym), interdyscyplinarnego (włączając duchowy aspekt człowieka) w oparciu o psychosyntetyczne podejście, wspierająca zdrowie we wszystkich jego przestrzeniach. Program uzupełniający nauczania edukacji zdrowotnej przeznaczony dla kształcenia przed/dyplomowego na wydziałów pedagogicznych / ewentualnie studiów podyplomowych, oparty na programie autorskim ?WYCHOWANIA DO ZDROWIA W RODZINIE, SZKOLE I ŚWIECIE. Bazuje na prostych i wyjątkowo efektywnych technikach psychosyntezy, opisanych w książce PSYCHOSYNTEZA W EDUKACJI, praktycznie zweryfikowanych przez uczestników autorskich warsztatów, prowadzonych w latach 1997-2003 przez Stowarzyszenie ?Edukacja dla Przyszłości. Znalazła też teoretyczne przełożenie i uzasadnienie w innej książce Autorki: ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ DZIECKA W ŚWIETLE NOWYCH WYZWAŃ (Oficyna Wydawnicza IMPULS) czy wcześniej wydanej tamże: EDUKACJA INTEGRUJCA: ALTERNATYWA CZY KONIECZNOŚĆ oraz w tercecie książek medycznych m.in. teraz w zapowiedziach: CZŁOWIEK KWANTOWY czy PSYCHOSOMATYCZNE, EMOCJONALNE I DUCHOWE ASPEKTY CHORÓB ZE STRESU. Książka wyjątkowo ważna dla wszystkich, którzy chcą lub zajmują się edukacją zdrowotną od strony teorii, a mało znających praktykę. Także dla tych, którzy chcą i potrzebują wprowadzić w swoje życie zdrowe wzorce dla siebie i rodziny. Może być wyjątkową pomocą w nauczaniu edukacji zdrowotnej w kształceniu przed/dyplomowym/podyplomowym na wydziałach pedagogicznych / nauk o zdrowiu/ pielęgniarskich. Zawiera zarówno założenia programowe, opisy programów pojedynczych szkoleń jak i programów cyklicznych konkretnych efektów osiąganych ?na bieżąco?, w trakcie wykonywania zadań. Wyjątkowym ewenementem, zawartym w książce jest ewaluacja programu edukacji zdrowotnej (30 godzin zajęć), dokonana w 2011 roku przez studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu jednej z Uczelni.
Pismo japońskie. Kanji dla każdego to książka, która powstała z myślą o osobach, które chcą rozpocząć przygodę z nauką pisma japońskiego, stanowi doskonałe uzupełnienie dwutomowego kursu Język japoński łatwo i przyjemnie Wydawnictwa Nowela. Zawiera szczegółowe omówienie 926 kanji, występujących w tymże kursie. Jednak publikacja została tak opracowana, by mogły z niej korzystać również osoby, które chcą się nauczyć przede wszystkim pisania kanji. Celem książki jest pokazanie, jak uczyć się kanji zawartych w tym tomie oraz jak samodzielnie kontynuować naukę zupełnie nowych znaków. Dlatego publikacja zawiera informacje, które przydadzą się przy czytaniu nowych kanji i nieznanych tekstów japońskich. W książce znalazły się: krótka historia pisma japońskiego, zasady pisania oraz wskazówki dotyczące uczenia się znaków, różne czytania znaków, klucze pozwalające na klasyfikację znaków, a także teksty z obu tomów kursu Język japoński łatwo i przyjemnie.