hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury

Udostępnij
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.01.07
34,99
Cena sugerowana przez wydawcę: 39,90 zł

Opis od wydawcy

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez teatry i filharmonie z oczekiwaniami uczestników kultury, a także omówienie wpływu nurtu marketingu doświadczeń na działania teatrów i filharmonii oraz ich odbiór przez uczestników kultury.

Publikacja jest adresowana przede wszystkim do menedżerów i animatorów kultury oraz pracowników instytucji kultury. Poruszone w niej zagadnienia mogą być też przydatne dla studentów i osób zainteresowanych zarządzaniem wartością dla klienta oraz marketingiem doświadczeń. Monografia stanowi uzupełnienie wiedzy z zakresu marketingu usług, marketingu organizacji non profit czy zarządzania marketingowego w instytucjach kultury.

To bez wątpienia interesujące opracowanie, skłaniające do dyskusji. Być może pozwoli również na poprawę potocznego, niestety nie zawsze pozytywnego, wizerunku marketingu. Dzięki Autorce możemy zobaczyć jego ?szlachetniejszą twarz?.

Prof. dr hab. Jacek Otto

AutorKrawiec Wioletta
WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania2021
Oprawamiękka
Liczba stron192
Numer ISBN9788382201208
Kod paskowy (EAN)9788382201208
Data premiery2020.12.30
Data pojawienia się2020.12.18

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury“ – wybrali również

Przemysł kulturalny. Wybrane eseje o kulturze masowej - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 50,00 zł
35,99 zł
2 osoby kupiły
Informacja
Zarządzanie w instytucjach kultury - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Zarządzanie w instytucjach kultury
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.10.31
Cena sugerowana
przez wydawcę: 48,00 zł
38,99 zł
Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania konsumpcji kultury wysokiej - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 65,00 zł
55,25 zł
Zarządzanie w kulturze. Teoria i praktyka - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
53,10 zł
1 osoba kupiła
Informacja

Krawiec Wioletta – pozostałe pozycje

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 44,90 zł
38,99 zł
Wróć do góry