Publikacja jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Wraz z publikacjami Moje ćwiczenia. Poziom B oraz Moje ćwiczenia. Poziom C wchodzi w skład serii „Odkrywam świat”.
Poziom A jest najłatwiejszy, poziom C ma największy stopień trudności. We wszystkich publikacjach zastosowano system komunikacji alternatywnej PCS w zakresie dostosowanym do poziomu.
Publikacja Moje ćwiczenia. Poziom A jest skorelowana z tematyką Mojej książki. Poziom A zawiera:
• ćwiczenia usprawniające grafomotorykę,
• ćwiczenia rozwijające umiejętność logicznego myślenia,
• ćwiczenia wzbogacające słownik i pamięć słowną,
• ćwiczenia związane z doskonaleniem techniki czytania.
Materiał jest ułożony chronologicznie, zgodnie z kalendarzem szkolnym.
Autor | Bożena Kowalska, Anna Krasnodębska, Agnieszka Mokrzycka |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Szkolne PWN |
Seria wydawnicza | Pewny start. Odkrywam świat |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 104 |
Format | 20.5 x 28.5 cm |
Numer ISBN | 9788326230745 |
Kod paskowy (EAN) | 9788326230745 |
Waga | 570 g |
Data premiery | 2020.02.20 |
Data pojawienia się | 2020.02.20 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Książka jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Wraz z publikacjami Moja książka Poziom B oraz Moja książka Poziom C wchodzi w skład serii „Odkrywam świat”. Publikacja Pewny start. Odkrywam świat. Moja książka. Poziom A jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Tematyka: • Wakacje • Dobre zachowanie • Uczucia i emocje • Bezpieczeństwo • Higiena i zdrowie • Czas wolny • Święta i uroczystości • Samodzielność i obowiązki Poziom A jest najłatwiejszy, a poziom C ma najwyższy stopień trudności. We wszystkich publikacjach zastosowano system komunikacji alternat...
Publikacja Pewny start. Odkrywam świat. Moje ćwiczenia. Poziom B jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Publikacja Moje ćwiczenia. Poziom B jest skorelowana z tematyką Mojej książki. Poziom B i zawiera: • ćwiczenia usprawniające grafomotorykę, • ćwiczenia rozwijające umiejętność logicznego myślenia, • ćwiczenia wzbogacające słownik i pamięć słowną, • ćwiczenia związane z doskonaleniem techniki czytania, • ćwiczenia usprawniające umiejętność pisania. Tematyka: • Wakacje • Dobre zachowanie • Uczucia i emocje • Bezpieczeństwo • Higiena i zdrowie • Czas wolny • Święta i uroczystości • Samodzielność i obowiązki Wraz z publikacjami Moje...
Publikacja Pewny start. Odkrywam świat. Moja książka. Poziom C jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. We wszystkich publikacjach zastosowano system komunikacji alternatywnej PCS w zakresie dostosowanym do poziomu. Materiał jest ułożony chronologicznie, zgodnie z kalendarzem szkolnym. Tematyka: • Wakacje • Dobre zachowanie • Uczucia i emocje • Bezpieczeństwo • Higiena i zdrowie • Czas wolny • Święta i uroczystości • Samodzielność i obowiązki Publikacja Moje ćwiczenia. Poziom C jest skorelowana z tematyką Mojej książki. Poziom C, zawiera: • ćwiczenia rozwijające umiejętność logicznego myślenia, • ćwiczenia wzbogacające słownik i pamięć słowną...
Materiały zawierają 80 kart, które wszechstronnie stymulują rozwój uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Usprawnią funkcje poznawcze i motoryczne, uczą logicznego myślenia, wzbogacają wiedzę o otaczającym świecie. W materiałach znajdują się następujące ćwiczenia: • wycinanie, • wklejanie, • rysowanie po śladzie, • kolorowanie według wzoru lub według własnego pomysłu, • liczenie, • łączenie linią, • uzupełnianie szeregów. Karty pracy ułożone są w porządku pozwalającym na poznanie pory roku i świąt kalendarzowych.
Prezentowane karty pracy składają się z działów: 1. Budowanie własnej tożsamości. 2. Jedzenie. 3. Ubieranie się. 4. Higiena osobista. 5. Potrzeby fizjologiczne. 6. Sygnalizowanie samopoczucia. Materiały są zgodne z postawą programową i nawiązują do publikacji: A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Programy edukacyjno-terapeutyczne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiar...
Przedstawiona pozycja skierowana jest głównie do nauczycieli i terapeutów dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Jej celem jest ułatwienie współpracy terapeutycznej z rodzicami. Otrzymują oni bowiem gotowe karty do pracy z dzieckiem wraz z krótką informacją na temat tego, jaki jest cel proponowanych zadań. Pozycja ta jest kontynuacją serii „Prace domowe dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Poziom 1” oraz „Poziom 2”. Karty przeznaczone są dla dzieci, które poznały już litery i cyfry. Zadania skupiają się głównie na rozwijaniu słuchu fonematycznego, nauce pisania i czytania ze zrozumieniem, doskonaleniu umiejętności matematycznych, w tym nauce dodawania i odejmowania oraz usprawnianiu funkcji wzrokowych.
Karty pracy przeznaczone są dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka. Karty są skonstruowane tak, aby nauczyciel mógł zastosować je na wiele sposobów, w zależności od umiejętności i potrzeb uczniów.
Układanka „Sylaby” kształci umiejętności ważne w nauce czytania i pisania. Do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby, aby powstała nazwa przedmiotu. Podczas zabawy dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową i słuchową. Pomocna w nauczaniu początkowym. Wymiary opakowania: 17.0 x 18.5 x 4.0 cm
Koniec problemów związanych z poszukiwaniem prac domowych w wielu różnych książkach, zeszytach ćwiczeń i w Internecie! Prezentowane materiały umożliwiają dostęp do gotowych kart pracy do domu. Metryczka na każdej stronie pozwala na sprawniejszą organizację prac dziecka, co z kolei sprzyja stałemu i efektywnemu kontrolowaniu postępów malucha. Każda z prezentowanych kart pracy zawiera krótką notkę dla rodziców na temat tego, jaki jest cel zadań, czyli jakiej sfery dotyczą proponowane ćwiczenia. Ponadto na wybranych kartach znajdują się informacje dla opiekunów, w jaki sposób mogą dodatkowo wspierać rozwój dziecka.
Koniec problemów związanych z poszukiwaniem prac domowych w wielu różnych książkach, zeszytach ćwiczeń i w Internecie! Dzięki tej pozycji masz dostęp do gotowych kart pracy do domu. Prace domowe. Poziom 2 to zestaw kart pracy pogrupowanych tematycznie: nauka liter, nauka cyfr, zadania matematyczne, grafomotoryka, analiza i synteza wzrokowa, ćwiczenia ogólnorozwojowe, kolorowanie, logiczne myślenie. Metryczka na każdej stronie pozwoli na sprawniejszą organizację prac dziecka, co z kolei sprzyja stałemu i efektywnemu kontrolowaniu postępów podopiecznego. Każda z prezentowanych kart pracy zawiera krótką notkę dla rodziców na temat tego, jaki jest cel zadań, czyli jakiej sfery dotyczą proponowane ćwiczenia. Wszystkie strony zawierają też specjalne miejsce przeznacz...
Pewny start. Odkrywam świat. Moja książka. Poziom B jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Wraz z publikacjami Moja książka. Poziom A oraz Moja książka. Poziom C wchodzi w skład serii „Odkrywam świat”. Poziom A jest najłatwiejszy, a poziom C ma największy stopień trudności. We wszystkich publikacjach zastosowano system komunikacji alternatywnej PCS w zakresie dostosowanym do poziomu. Materiał jest ułożony chronologicznie, zgodnie z kalendarzem szkolnym. Poziomy B i C zawierają dodatkowe teksty do czytania przez nauczyciela. Tematyka: • Wakacje • Dobre zachowanie • Uczucia i emocje • Bezpieczeństwo • Higiena i zdrowie • Czas wolny • Święta i uroczystoś...
Materiały zawierają 80 kart, które wszechstronnie stymulują rozwój uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Usprawnią funkcje poznawcze i motoryczne, uczą logicznego myślenia, wzbogacają wiedzę o otaczającym świecie. W materiałach znajdują się następujące ćwiczenia: • wycinanie, • wklejanie, • rysowanie po śladzie, • kolorowanie według wzoru lub według własnego pomysłu, • liczenie, • łączenie linią, • uzupełnianie szeregów. Karty pracy ułożone są w porządku pozwalającym na poznanie pory roku i świąt kalendarzowych.
Publikacja Pewny start. Odkrywam świat. Moje ćwiczenia. Poziom B jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Publikacja Moje ćwiczenia. Poziom B jest skorelowana z tematyką Mojej książki. Poziom B i zawiera: • ćwiczenia usprawniające grafomotorykę, • ćwiczenia rozwijające umiejętność logicznego myślenia, • ćwiczenia wzbogacające słownik i pamięć słowną, • ćwiczenia związane z doskonaleniem techniki czytania, • ćwiczenia usprawniające umiejętność pisania. Tematyka: • Wakacje • Dobre zachowanie • Uczucia i emocje • Bezpieczeństwo • Higiena i zdrowie • Czas wolny • Święta i uroczystości • Samodzielność i obowiązki Wraz z publikacjami Moje...
Publikacja Pewny start. Odkrywam świat. Moja książka. Poziom C jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. We wszystkich publikacjach zastosowano system komunikacji alternatywnej PCS w zakresie dostosowanym do poziomu. Materiał jest ułożony chronologicznie, zgodnie z kalendarzem szkolnym. Tematyka: • Wakacje • Dobre zachowanie • Uczucia i emocje • Bezpieczeństwo • Higiena i zdrowie • Czas wolny • Święta i uroczystości • Samodzielność i obowiązki Publikacja Moje ćwiczenia. Poziom C jest skorelowana z tematyką Mojej książki. Poziom C, zawiera: • ćwiczenia rozwijające umiejętność logicznego myślenia, • ćwiczenia wzbogacające słownik i pamięć słowną...
Książka jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Wraz z publikacjami Moja książka Poziom B oraz Moja książka Poziom C wchodzi w skład serii „Odkrywam świat”. Publikacja Pewny start. Odkrywam świat. Moja książka. Poziom A jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Tematyka: • Wakacje • Dobre zachowanie • Uczucia i emocje • Bezpieczeństwo • Higiena i zdrowie • Czas wolny • Święta i uroczystości • Samodzielność i obowiązki Poziom A jest najłatwiejszy, a poziom C ma najwyższy stopień trudności. We wszystkich publikacjach zastosowano system komunikacji alternat...
Pewny start. Odkrywam świat. Moja książka. Poziom B jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Wraz z publikacjami Moja książka. Poziom A oraz Moja książka. Poziom C wchodzi w skład serii „Odkrywam świat”. Poziom A jest najłatwiejszy, a poziom C ma największy stopień trudności. We wszystkich publikacjach zastosowano system komunikacji alternatywnej PCS w zakresie dostosowanym do poziomu. Materiał jest ułożony chronologicznie, zgodnie z kalendarzem szkolnym. Poziomy B i C zawierają dodatkowe teksty do czytania przez nauczyciela. Tematyka: • Wakacje • Dobre zachowanie • Uczucia i emocje • Bezpieczeństwo • Higiena i zdrowie • Czas wolny • Święta i uroczystoś...
Pewny start. Odkrywam świat. Moja książka. Poziom C jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Wraz z publikacjami Moja książka. Poziom A oraz Moja książka. Poziom B wchodzi w skład serii „Odkrywam świat”. Poziom A jest najłatwiejszy, a poziom C ma największy stopień trudności. We wszystkich publikacjach zastosowano system komunikacji alternatywnej PCS w zakresie dostosowanym do poziomu. Materiał jest ułożony chronologicznie, zgodnie z kalendarzem szkolnym. Poziomy B i C zawierają dodatkowe teksty do czytania przez nauczyciela. Dzięki opowiadaniom uczniowie będą wiedzieć m.in: • jak zachować się w różnych sytuacjach w szkole, na wycieczce, w sklepie, u lekarza itd.,...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro