Seria książek „Czytam sam” jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Książka Mieszkam w Polsce rozbudza poczucie przynależności do społeczności lokalnej, regionu i narodu. Umożliwia poznanie uwarunkowań środowiska naturalnego. Przybliża dzieje i historię państwa polskiego. Kształtuje postawy patriotyczne. Sugeruje tematy rozmów, które uczeń może podjąć z innymi osobami także spoza najbliższego otoczenia.
Książka zawiera 45 czytanek.
Może być wykorzystana w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i innymi trudnościami rozwojowymi.
Tematyka:
• Jesteśmy Polakami
• Polska moja ojczyzna
• Zwiedzamy Polskę
• Historia, teraźniejszość, przyszłość
• Prezydent, rząd, sejm, senat
• Kulinarne podróże po Polsce
Seria „Czytam sam” zawiera treści pozwalające wyposażyć ucznia w umiejętności, które przygotują go do realizacji zadań życia codziennego i pełnienia ról społecznych w swoim środowisku.
Autor | Monika Pouch, Dorota Szczęsna |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Szkolne PWN |
Seria wydawnicza | Pewny start. Czytam sam |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 52 |
Format | 20.5 x 28.5 cm |
Numer ISBN | 9788326231223 |
Kod paskowy (EAN) | 9788326231223 |
Waga | 190 g |
Data premiery | 2020.02.20 |
Data pojawienia się | 2020.02.20 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Przedstawiamy podręcznik z serii przeznaczonej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Publikacja zawiera informacje o punktach usługowych, instytucjach i miejscach użyteczności publicznej i ukazuje wzorzec korzystania z tych miejsc. Uczy racjonalnego wykorzystania pieniędzy, samodzielności i umiejętności niezbędnych w życiu codziennym. Tematyka: • Kto jest konsumentem? • Skąd mamy pieniądze na zakupy? • Małe i wielkie sklepy, sklepy internetowe • Miejsca kultury • Komunikacja publiczna • Punkty usługowe Książka może być wykorzystana w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i innymi trudnościami rozwojowymi.
Seria książek „Czytam sam” jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Publikacja Uroczystości i okoliczności opisuje sytuacje społeczne związane z uroczystościami, świętami, imprezami oraz ukazuje przykładowy wzorzec akceptowanych społecznie zachowań. Książka zawiera 45 czytanek. Tematyka: • Klasowa impreza urodzinowa • Święta • Zachowanie w kościele podczas ślubu • Jestem pacjentem • Idę na urodziny • Uroczystości szkolne Może być wykorzystana w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i innymi trudnościami rozwojowymi. Seria „Czytam sam” zawiera treści pozwalające wyposażyć ucznia w umiejętności, które przygotują go do realizacji zadań życia codziennego i pełnienia ról społecznyc...
Seria „Czytam sam” jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Publikacja Dbam o zdrowie poszerza wiedzę uczniów o budowie ciała człowieka. Opisuje działania wpływające na stan zdrowia. Uczeń, obserwując własny organizm, będzie w stanie rozróżnić i sygnalizować swoje samopoczucie i potrzeby. Książka zawiera 45 czytanek. Może być wykorzystana w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i innymi trudnościami rozwojowymi.
Koniec problemów związanych z poszukiwaniem prac domowych w wielu różnych książkach, zeszytach ćwiczeń i w Internecie! Prezentowane materiały umożliwiają dostęp do gotowych kart pracy do domu. Metryczka na każdej stronie pozwala na sprawniejszą organizację prac dziecka, co z kolei sprzyja stałemu i efektywnemu kontrolowaniu postępów malucha. Każda z prezentowanych kart pracy zawiera krótką notkę dla rodziców na temat tego, jaki jest cel zadań, czyli jakiej sfery dotyczą proponowane ćwiczenia. Ponadto na wybranych kartach znajdują się informacje dla opiekunów, w jaki sposób mogą dodatkowo wspierać rozwój dziecka.
Publikacja zawiera instrukcje w formie tekstu łatwego do czytania oraz odpowiadające im zdjęcia dotyczące zachowań w niebezpiecznych sytuacjach, udzielania pierwszej pomocy, ewakuacji, numerów alarmowych. Treści zawarte w książeczce – instrukcje oraz zdjęcia – zostały opracowane i dobrane z uwzględnieniem możliwości i potrzeb dzieci. Publikacja może być wykorzystywana jako pomoc dla dziecka w czynnościach dnia codziennego. Proponujemy następującą formę pracy z materiałami: • wprowadzenie - nauczyciel omawia instrukcje z uczniem w szkole. • ćwiczenie - uczeń stara się stosować instrukcje w naturalnych sytuacjach, z pomocą nauczyciela lub rodzica. • wdrożenie - uczeń samodzielnie wykonuje określone czynności, z pomocą instrukcji.
Publikacja Jaki jestem? służy budowaniu tożsamości ucznia, pozwala mu poznać siebie, pomaga nazwać zalety, umiejętności, trudności i wady. Znajomość potencjału i ograniczeń pozwala adekwatnie do możliwości wyznaczać drogi rozwoju osobistego ucznia. Książka zawiera 45 czytanek. Tematyka: • Czym różnią się ludzie? • Mocne strony człowieka - uważność, cierpliwość, prawdomówność, opiekuńczość itd. • Słabe strony człowieka - upartość, leniwość, złośliwość, kłótliwość itd. • Zainteresowania - sport, taniec, rękodzieło itd. Książka może być wykorzystana w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i innymi trudnościami rozwojowymi. Seria „Czytam sam” zawiera treści pozwalające wyposażyć ucznia w umiej...
Koniec problemów związanych z poszukiwaniem prac domowych w wielu różnych książkach, zeszytach ćwiczeń i w Internecie! Dzięki tej pozycji masz dostęp do gotowych kart pracy do domu. Prace domowe. Poziom 2 to zestaw kart pracy pogrupowanych tematycznie: nauka liter, nauka cyfr, zadania matematyczne, grafomotoryka, analiza i synteza wzrokowa, ćwiczenia ogólnorozwojowe, kolorowanie, logiczne myślenie. Metryczka na każdej stronie pozwoli na sprawniejszą organizację prac dziecka, co z kolei sprzyja stałemu i efektywnemu kontrolowaniu postępów podopiecznego. Każda z prezentowanych kart pracy zawiera krótką notkę dla rodziców na temat tego, jaki jest cel zadań, czyli jakiej sfery dotyczą proponowane ćwiczenia. Wszystkie strony zawierają też specjalne miejsce przeznacz...
Niniejsza publikacja przeznaczona jest dla uczniów mających problemy z osiągnięciem elementarnych celów edukacyjnych w zakresie umiejętności matematycznych, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i dla niektórych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty mogą być wykorzystywane zarówno podczas pracy w systemie lekcyjnym, jak i podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych. Proponowane ćwiczenia mają przede wszystkim ułatwić dziecku zrozumienie aspektu porządkowego, miarowego i algebraicznego liczby. Ponadto zamieszczone zostały również zadania mające na celu ćwiczenie operacji myślowych – analizy, syntezy, abstrahowania, uogólniania, porównywania i myślenia symbolicznego...
Seria książek „Czytam sam” jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Książka Moje relacje z innymi opisuje sytuacje związane z życiem codziennym. Uczy umiejętności społecznych, które są kluczowe w życiu każdego człowieka. Rozwija kompetencje komunikacyjne i asertywność. Wskazuje sposoby kontroli własnych zachowań. Kształtuje umiejętność dokonywania wyborów i budzi poczucie odpowiedzialności za własne decyzje. Książka zawiera 45 czytanek. Publikacja Moje relacje z innymi z innymi: • uczy kluczowych umiejętności społecznych, • rozwija kompetencje komunikacyjne i asertywność, • opisuje sposoby kontrolowania własnych zachowań. Przykładowe tematy czytanek: • Warto nawiązywać relacje • Jak słuchać gdy ktoś do cieb...
Seria książek „Czytam sam” jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Książka Moje hobby przybliża uczniom różne rodzaje zainteresowań. Ma na celu przygotowanie uczniów do wyboru formy spędzania czasu wolnego i aktywnego w niej udziału. Ukazuje korzyści wynikające z posiadania hobby teraz i w dorosłym życiu. Uświadamia, że zainteresowania zwiększają szanse na aktywny udział w życiu społecznym. Książka zawiera 45 czytanek. Tematyka: • Pływanie • Jazda rowerem • Malowanie • Lepienie z gliny • Robótki ręczne • Kolekcjonowanie Może być wykorzystana w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i innymi trudnościami rozwojowymi.
Publikacja polecana do pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, dysleksją, autyzmem, których uwaga jest krótkotrwała, mało podzielna i łatwo ulega zakłóceniu. Celem publikacji jest poprawienie koncentracji uwagi oraz udoskonalenie spostrzegania wzrokowego, koordynacji wzrokowo-ruchowej i motoryki małej. Materiał zawiera 103 karty z różnorodnymi zadaniami: • sudoku, • zadania z osią symetrii • ćwiczenia wspomagające umiejętność klasyfikowania • kratownice z osiami współrzędnych do określania położonych na planszy elementów • wykreślanki • wycinanki • zabawy ze spinnerem • zadania z odnajdywaniem różnic. Ćwiczenia zawierają elementy logicznego myślenia i programowania. Tematyka: • pory roku, miesiące, dni tygodnia • symbole...
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności stosowania zasad gramatycznych i ortograficznych przeznaczone są dla: • uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji polonistycznej, • uczniów z trudnościami w pisaniu, czytaniu oraz opanowaniu zasad ortograficznych i gramatycznych, • uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej, • uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej, • uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu...
Adam i Ola to bohaterowie dobrze znani uczniom pracującym z serią "Pewny start. Wokół pór roku". W publikacji "Pewny start. Wokół pór roku. Rozmowy Oli i Adama. Czytanki" spotkania z nimi to szansa do rozmowy. Przygotowane czytanki koncentrują się na motywowaniu uczniów do: komunikowania się z otoczeniem, nawiązywania rozmowy, wyrażania swoich emocji i myśli, prowadzenia kulturalnego dialogu. Publikacja: zawiera aż 20 czytanek o zróżnicowanej tematyce. Część z nich to dialogi, które zawierają wzorce wypowiedzi przydatne w rozmowie, a część przyjęła formę opowiadań lub poradników, porusza tematy takie jak: nawiązywanie rozmowy, nowe przyjaźnie, ekologia, zdrowie, bezpieczeństwo, święta oraz rodzina, może być wykorzyst...
Publikacja jest przeznaczona dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym. Zadania na kartach pracy rozwijają poznawczo oraz ćwiczą umiejętności związane z funkcjonowaniem społecznym, m.in. w zakresie komunikacji i dobrego zachowania, uczą również samodzielności i radzenia sobie w sytuacjach codziennych. Materiały zawierają również ćwiczenia związane z pisaniem, czytaniem i matematyką, ze zwróceniem szczególnej uwagi na przydatność tych umiejętności w życiu codziennym. Obejmują tematykę związaną z jesienią.
Publikacja jest przeznaczona dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym. Zadania na kartach pracy rozwijają poznawczo oraz ćwiczą umiejętności związane z funkcjonowaniem społecznym, m.in. w zakresie komunikacji i dobrego zachowania, uczą również samodzielności i radzenia sobie w sytuacjach codziennych. Materiały zawierają również ćwiczenia związane z pisaniem, czytaniem i matematyką, ze zwróceniem szczególnej uwagi na przydatność tych umiejętności w życiu codziennym. Obejmują tematykę związaną z wiosną i latem.
Publikacja jest przeznaczona dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym. Zadania na kartach pracy rozwijają poznawczo oraz ćwiczą umiejętności związane z funkcjonowaniem społecznym, m.in. w zakresie komunikacji i dobrego zachowania, uczą również samodzielności i radzenia sobie w sytuacjach codziennych. Materiały zawierają również ćwiczenia związane z pisaniem, czytaniem i matematyką, ze zwróceniem szczególnej uwagi na przydatność tych umiejętności w życiu codziennym. Obejmują tematykę związaną z zimą.
Piszę po śladzie zdania to publikacja, która ułatwi naukę pisania zarówno dzieciom rozpoczynającym naukę, jak i uczniom, którzy mają problemy z pisaniem. Książka zawiera 96 zdań do pisania po śladzie w powiększonej liniaturze. Publikacja pomoże uczniom opanować umiejętność sprawnego pisania. Pisanie po śladzie – poza nauką samego pisania – usprawni także koordynację wzrokowo-ruchową oraz koncentrację uwagi.
Seria książek „Czytam sam” jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Książka Moje relacje z innymi opisuje sytuacje związane z życiem codziennym. Uczy umiejętności społecznych, które są kluczowe w życiu każdego człowieka. Rozwija kompetencje komunikacyjne i asertywność. Wskazuje sposoby kontroli własnych zachowań. Kształtuje umiejętność dokonywania wyborów i budzi poczucie odpowiedzialności za własne decyzje. Książka zawiera 45 czytanek. Publikacja Moje relacje z innymi z innymi: • uczy kluczowych umiejętności społecznych, • rozwija kompetencje komunikacyjne i asertywność, • opisuje sposoby kontrolowania własnych zachowań. Przykładowe tematy czytanek: • Warto nawiązywać relacje • Jak słuchać gdy ktoś do cieb...
Seria książek „Czytam sam” jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Książka Moje hobby przybliża uczniom różne rodzaje zainteresowań. Ma na celu przygotowanie uczniów do wyboru formy spędzania czasu wolnego i aktywnego w niej udziału. Ukazuje korzyści wynikające z posiadania hobby teraz i w dorosłym życiu. Uświadamia, że zainteresowania zwiększają szanse na aktywny udział w życiu społecznym. Książka zawiera 45 czytanek. Tematyka: • Pływanie • Jazda rowerem • Malowanie • Lepienie z gliny • Robótki ręczne • Kolekcjonowanie Może być wykorzystana w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i innymi trudnościami rozwojowymi.
Seria książek „Czytam sam” jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Publikacja Ja i świat zwierząt umożliwia poznanie świata zwierząt żyjących dziko, hodowlanych i domowych. Uczeń pozna cech charakterystyczne zwierząt, środowisko ich życia i hodowli. Książka zawiera 45 czytanek. Tematyka: • Miłość do zwierząt • Gdzie żyją zwierzęta • Co jedzą zwierzęta • Opieka nad zwierzętami • Podróżowanie ze zwierzętami • Schronisko dla zwierząt Książka może być wykorzystana w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i innymi trudnościami rozwojowymi. Seria „Czytam sam” zawiera treści pozwalające wyposażyć ucznia w umiejętności, które przygotują go do realizacji zadań życia codziennego...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro