hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

Udostępnij
Wydawnictwo:
Seria wydawnicza:
Rok wydania:
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2022.04.22
37,99
Cena sugerowana przez wydawcę: 45,00 zł

Opis od wydawcy

Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych – możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór. – prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

AutorMonika Kożdoń-Dębecka
WydawnictwoAspra
Seria wydawniczaMedia początku XXI wieku
Rok wydania2018
Oprawamiękka
Liczba stron278
Format16.0 x 24.0 cm
Numer ISBN9788375458886
Kod paskowy (EAN)9788375458886
Data premiery2018.11.24
Data pojawienia się2018.11.24

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0
Wróć do góry