Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych – możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór. – prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Autor | Monika Kożdoń-Dębecka |
Wydawnictwo | Aspra |
Seria wydawnicza | Media początku XXI wieku |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 278 |
Format | 16.0 x 24.0 cm |
Numer ISBN | 9788375458886 |
Kod paskowy (EAN) | 9788375458886 |
Data premiery | 2018.11.24 |
Data pojawienia się | 2018.11.24 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.