Jest to niezależna gra ze świata Carsassonne.
Nie potrzebujesz innych części, żeby w nią zagrać. Odwiedź afrykańską sawannę i szukaj małp, lwów, zebr, słoni i żyraf.
Znajdziesz je przy wodopojach.
Zawartość:
72 płytki terenu
50 żetonów zwierząt
płytka startowa
plansza punktacji
5 liczników punktów (50/100)
30 małych drewnianych meepli
5 drewnianych słoni
2 drewniane patrole
instrukcja.
Wiek 7+
Liczba graczy 2-5
Wydawnictwo | MindOK |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | pudełko kartonowe |
Format | 19.0x27.5cm |
Kod paskowy (EAN) | 8595558303335 |
Waga | 845 g |
Data premiery | 2018.10.15 |
Data pojawienia się | 2018.10.15 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Przedstawione puzzle to doskonała forma treningu zdolności koncentracji, spostrzegawczości i wytrwałości, a także świetna zabawa dla młodych miłośników układania puzzli. Cząstkowe sukcesy są źródłem satysfakcji, która motywuje dziecko w dążeniu do zamierzonego celu. Produkt dedykowany jest dla dzieci w wieku szkolnym. To pomysł na efektowny, nie drogi, a zarazem bardzo udany prezent. Wymiar opakowania: 32.5 x 22.5 x 5.0 cm Wymiar obrazka po ułożeniu: 40.0 x 29.0 cm
Układanie puzzli to twórcza rozrywka bez względu na wiek. Rozwija spostrzegawczość, uczy wytrwałości i ćwiczy koncentrację. Jest wyzwaniem, z którym można zmagać się w pojedynkę lub w większym gronie. Cechy produktu: – wysoka jakość nadruku, – idealnie dopasowane elementy, – duży format elementów, – różnorodność kształtów, – wykonane z tektury o zwiększonej grubości, – odporne na zginanie. Rozmiar obrazka po ułożeniu: 40.0 x 29.0 cm Rozmiar opakowania: 32.5 x 22.5 x 5.0 cm
Jak dobrze rodzice znają dzieci, a jak dzieci znają rodziców? Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice odpowiadają na wiele zabawnych pytań dotyczących ich codziennego życia. W grze znajdują się pytania opracowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców. A czego wy dowiecie się o sobie? Rozmiar opakowania: 11.5 x 17.5 x 3.0 cm
Umiesz szybko liczyć? Zbierz jak najwięcej dziesiątek. Śledź owce, omijaj wilki. Gracze odwracają fiszki liczbami po kolei. Na każdej fiszce – liczba od 1 do 9. Ten, kto pierwszy ułoży z liczb 10, wykrzykuje: „Widzę 10!” i zabiera sobie fiszki. Aby zwyciężyć, trzeba zebrać największą ilość dziesiątek.
Kolorowanki w ramce, rozmiar średni. Z tyłu otwór do zawieszenia. Wykonane ze sztywnego, białego kartonu efektownie eksponującego kolory. Dostosowane do kolorowania kredkami, flamastrami i farbami. Papier dobrze wchłania wodę, nie marszczy się, nie przecieka. Ozdobione ciekawym wzorem dookoła krawędzi. Pięć motywów dostosowanych dla dziewczynek i chłopców. W środku wolna przestrzeń na rysunek, tekst czy zdjęcie. Z tyłu opakowania propozycje prostych rysunków, które dziecko może wykonać samodzielnie. Idealne do ozdobienia pokoju lub jako prezent dla najbliższych. Wymiary: 28.5x39.5x2.3 cm
Wesoły quiz rysunkowy. Karty zawierają rysunkowe odpowiedzi na pytania, dzięki czemu dzieci, które jeszcze nie czytają będą się dobrze bawić.
Zbuduj 8 różnych modeli! Zestaw klocków umożliwiający zbudowanie 4 modeli samochodów, zawiera instrukcję do zbudowania 2 modeli, 2 kolejne instrukcje do ściągnięcia ze strony internetowej.
Saszetka na szyję na zamek, ze sznureczkiem, ozdobiona ulubionymi bohaterami. Dzięki niej pieniądze Twojego dziecka będą bezpieczne, nawet w dalekiej podróży na kolonię czy na wycieczce szkolnej.
Kooperacyjna gra dla najmłodszych pogromców potworów. Zalecana na dobranoc! „Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają...” – Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! Gra Potwory do szafy! to gra kooperacyjna dla najmłodszych autorstwa Antoine Bauza. Ilustrował ją Maciej Szymanowicz. Mamy nadzieję, że wam się spodoba! Zawartość opakowania: • 20 kart potworów, • 10 żetonów zabawek, • 3 części potwora Zębogona, • 2 żetony Łowców Doskon...
Zostań jednym z największych handlarzy kamieniami szlachetnymi epoki renesansu. Stań na czele gildii kupieckiej i podejmuj strategiczne decyzje dotyczące inwestycji w nowe kopalnie, wysyłania statków do nowego świata oraz zatrudniania cenionych rzemieślników. Zbuduj ekonomiczne imperium i gość w swoich progach możnych patronów dysponujących nieprzebranymi wpływami i środkami, aby zyskać chwałę i prestiż. Zawartość opakowania: • 40 znaczników, • 90 kart rozwoju, • 10 płytek arystokratów, • instrukcja.
Marka Geomag jest nowatorską linią klocków magnetycznych przeznaczonych dla małych dzieci. Ich produkcja ma miejsce w Szwajcarii, co zapewnia dostosowanie norm wytwarzania do najnowszych unijnych dyrektyw i gwarantuje bezpieczeństwo oraz wysoką jakość materiałów. Zabawki są wykonane z bezpiecznych komponentów, kolorowe, miękkie, miłe w dotyku, oraz o ciekawych kształtach – wpływają pozytywnie na stymulację zmysłów dziecka. Ilość elementów: 25 Wymiary opakowania: 21.0 x 17.0 x 5.0 cm
Ważne, aby wybrać odpowiednią układankę na początek przygody z puzzlami. Aby jak najwięcej skorzystać na zabawie, małe dzieci potrzebują poziomu trudności dopasowanego do ich etapu rozwoju. Pozwala to na rozwijanie umiejętności motorycznych, koordynacji ręka-oko i strategii rozwiązywania problemów poprzez powtarzane ćwiczenia. Dzieci lubią samodzielnie rozwiązywać problemy, układając i rozkładając puzzle. Jasne, proste rysunki i wielkoformatowe detale pozwalają dziecku samodzielnie składać obrazki, a różnorodność wzorów puzzli nie pozwala się nudzić.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro