Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Marketing relacji. Teoria i praktyka, wydanie 3
Maciej Mitręga
Skorzystaj z rabatu do 25% na wybraną ofertę wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego!
Księgarnia » Literatura naukowa » Biznes i ekonomia » Marketing » Marketing relacji. Teoria i praktyka, wydanie 3

Marketing relacji. Teoria i praktyka, wydanie 3

Nasza cena:
32,76 zł (zawiera rabat 16 %)
Marketing relacji. Teoria i praktyka, wydanie 3 - Dodaj do koszyka
Cena rynkowa: 39,00 zł (oszczędzasz 6,24 zł)
Autor: 

Maciej Mitręga

Wydawnictwo: CeDeWu
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:148
Format:16.5 x 23.5 cm
Numer ISBN:9788381021722
Kod paskowy (EAN):9788381021722
Dostępność: pozycja dostępna (6 egz.)
Wysyłka
PocztaPoczta Polska od 7,99 zł
wysyłka już jutro
RuchOdbiór w kiosku RUCHu 7,99 zł
wysyłka już jutro
PaczkomatyPaczkomaty 9,99 zł
wysyłka już jutro
KurierKurier 9,99 zł
wysyłka już jutro
Bezpłatny odbiór osobisty w punkcie:
Bielsko-Biała
ul. 11 Listopada 60 przy Placu Wolności
do odbioru w dniu 2020.11.02
Chorzów
ul. Jagiellońska 4 przecznica ul. Wolności
do odbioru w dniu 2020.11.02
Gdańsk
ul. Dmowskiego 12 obok stacji Gdańsk Wrzeszcz
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Kartuska 149 dzielnica Siedlce
do odbioru w dniu 2020.11.02
Gdynia
ul. Świętojańska 14 przy skwerze Kościuszki
do odbioru w dniu 2020.11.02
Gliwice
ul. Zwycięstwa 32 250 m od DTŚ
do odbioru w dniu 2020.11.02
Katowice
al. Korfantego 51 blisko Spodka
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Staromiejska 6 50 m od Rynku
do odbioru w dniu 2020.11.02
Kraków
al. Daszyńskiego 8 blisko Hali Targowej
do odbioru już jutro
ul. Batorego 15B przecznica od ul. Karmelickiej
do odbioru już jutro
ul. Dobrego Pasterza 122 Prądnik Czerwony
do odbioru już jutro
ul. Josepha Conrada 79 obok stacji BP
do odbioru już jutro
ul. Kalwaryjska 67 250 m od ronda Matecznego
do odbioru już jutro
ul. Kluczborska 17 przy pętli "Krowodrza Górka"
do odbioru już jutro
ul. Kobierzyńska 93 osiedle Ruczaj-Zaborze
do odbioru już jutro
ul. M. Dąbrowskiej 17A 50 m od CH Czyżyny
do odbioru już jutro
ul. Pawia 34 naprzeciwko Galerii Krakowskiej
do odbioru już jutro
ul. Pilotów 2E 300 m od ronda Młyńskiego
do odbioru już jutro
ul. Wielicka 28 200 m od Cmentarza Podgórskiego
do odbioru już jutro
ul. Wysłouchów 3 Kurdwanów
do odbioru już jutro
Lublin
ul. Narutowicza 11 przy przystanku Plac Wolności 01
do odbioru w dniu 2020.11.02
Łódź
ul. Piotrkowska 193 200 m od Politechniki Łódzkiej
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Pojezierska 1A skrzyżowanie z ul. Zgierską
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Retkińska 119 osiedle Retkinia
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Strażacka 5 w parku handlowym
do odbioru w dniu 2020.11.02
Poznań
ul. Święty Marcin 47 250 m od Zamku Cesarskiego
do odbioru w dniu 2020.11.02
Rzeszów
ul. Jana III Sobieskiego 2D/2 300 m od Galerii Rzeszów
do odbioru w dniu 2020.11.02
Warszawa
al. KEN 51 skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej
do odbioru w dniu 2020.11.02
al. KEN 88 Ursynów - metro Stokłosy
do odbioru w dniu 2020.11.02
al. Niepodległości 54 przy stacji metro Wierzbno
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Chmielna 4 50 metrów od ul. Nowy Świat
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Czapelska 48 200 m od ronda Wiatraczna
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Kondratowicza 37 blisko Szpitala Bródnowskiego
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Pańska 96 300 m od ronda Daszyńskiego
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Powstańców Śląskich 3 obok restauracji McDonald's
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Stawki 8 450 m od CH Arkadia
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Wspólna 27 przecznica Marszałkowskiej
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Żeromskiego 1 przy stacji metra Słodowiec
do odbioru w dniu 2020.11.02
Wrocław
al. Armii Krajowej 12 Budynek Centrum AB
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Jedności Narodowej 122 blisko Parku Słowiańskiego
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. ks. Piotra Skargi 22 200 m od Galerii Dominikańskiej
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Plac Grunwaldzki 25 w budynku Grunwaldzki Center
do odbioru w dniu 2020.11.02
ul. Ruska 2 przy Placu Solnym
do odbioru w dniu 2020.11.02
Zamów przez telefon! (od poniedziałku do piątku):
Telefon12 210 09 02 (linia czynna w godzinach 8.00–20.00)

Marketing relacji. Teoria i praktyka, wydanie 3 – opis wydawcy

Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem.

Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.

Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.

„Książka z całą pewnością wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i znajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród nowoczesnych praktyków. Sięgną po nią również ambitni studenci”.

Prof. zw. dr hab. Józefa Kramer

„Z przyjemnością polecam tę świetną książkę, stanowiącą doskonałą syntezę nowoczesnego marketingu i łączącą solidne podstawy teoretyczne z praktyką”.

Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej

FacebookTwitter
Marketing relacji. Teoria i praktyka, wydanie 3 - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2018.09.29
Recenzja
Klienci, którzy kupili Marketing relacji. Teoria i praktyka, wydanie 3, wybrali również:
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingow...
Paweł Tkaczyk, 29,25
W co grają ludzie Eric Berne
W co grają ludzie
Eric Berne, 41,65
Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie Paul Ekman
Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz s...
Paul Ekman, 29,93
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone Renée Mauborgne, W. Chan Kim
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone
Renée Mauborgne, W. Chan Kim, 38,43
Niepokorne pokolenie milenium Dominika Maciołek
Niepokorne pokolenie milenium
Dominika Maciołek, 36,75
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński, 26,18
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści Piotr Bucki
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Piotr Bucki, 50,15
Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch
Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka
Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch, 45,00
Opcja B Sheryl Sandberg, Adam Grant
Opcja B
Sheryl Sandberg, Adam Grant, 29,99
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju Tomasz Trojanowski
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważoneg...
Tomasz Trojanowski, 48,75
Współczesne bezpieczeństwo Polski. Międzynarodowy wymiar instytucjonalny Artur Wejkszner, Sebastian Wojciechowski
Współczesne bezpieczeństwo Polski. Międzynarodowy wymiar instytucjonal...
Artur Wejkszner, Sebastian Wojciechowski, 48,75
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń Paweł Tkaczyk
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze....
Paweł Tkaczyk, 41,65
Rodo w HR. Od rekrutacji do rozwiązania umowy Damian Dziuba, Justyna Przybylska, Magdalena Wolańska
Rodo w HR. Od rekrutacji do rozwiązania umowy
Damian Dziuba, Justyna Przybylska, Magdalena Wolańska, 37,50
Era autodestrukcji. Świat, kapitalizm, demokracja wobec zagrożeń Władysław Szymański
Era autodestrukcji. Świat, kapitalizm, demokracja wobec zagrożeń
Władysław Szymański, 45,00
Zarządzanie różnorodnością. W kierunku zróżnicowanych zasobów ludzkich w organizacji Elwira Gross-Gołacka
Zarządzanie różnorodnością. W kierunku zróżnicowanych zasobów ludzkich...
Elwira Gross-Gołacka, 60,00
Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy Sebastian Hejnowski, Mirosła
Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać pro...
Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko, 30,03
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z rabatu do 22% na całą ofertę wydawnictw: W.A.B, Uroboros i Lipstick Books
Ostatnio oglądane
KMarketing relacji. Teoria i ...
KBaśń o wężowym sercu, albo w...
KKicia Kocia u dentysty
KPowrót z Bambuko
KProsta sprawa
KZdarzyło się w Watykanie. Ni...
KHalny
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Gry - 68
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!