Karty edukacyjne „Quiz. Zwierzęta” opracowane przez dra Pawła Czapczyka prezentują królestwa owadów, ryb, płazów, gadów, ptaków, ssaków, ich nazwy gatunkowe oraz miejsce występowania.
Na 55 dwustronnych kartach znajdują się fascynujące ciekawostki podane w formie podchwytliwych pytań quizowych dotyczące cech wyglądu zwierząt (awers) oraz kolorowe fotografie znanych i egzotycznych gatunków zwierząt (rewers).
Możliwość sprawdzenia poprawności odpowiedzi utrwala zdobytą wiedzę, pozwala rozwijać zainteresowania przyrodnicze oraz zostać ekspertem zoologicznym, który potrafi ciekawie opowiedzieć o każdym zwierzęciu zaprezentowanym w quizie.
Producent | Edgard - gry |
Wiek | od 3 lat |
Liczba graczy | od 1 |
Kategoria | edukacyjna, dla dzieci |
Kod paskowy (EAN) | 9788365884268 |
Waga | 106 g |
Wymiary | 65 x 120 x 20 mm |
Data premiery | 2018.09.28 |
Data pojawienia się | 2018.09.28 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Zestaw zawiera 28 naklejek z niesamowitymi kotami i kociakami. Naklejki na arkuszu formatu A5.
Znana i lubiana gra dla małych i dużych. Zawiera ciekawe kolorowe ilustracje. Pomaga ćwiczyć pamięć i koncentrację, jest okazją do integracji i dobrej zabawy w gronie najbliższych. Przypomnijcie sobie lub poznajcie nowe najważniejsze elementy związane z piłką nożną, które powinni znać wszyscy piłkarscy kibice! Zawartość: – 24 elementy obrazkowe, – instrukcja.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Przedstawiamy grę, w której zwycięzcą zostanie ten, kto pierwszy skojarzy kształt owoców z właściwym dla nich kolorem Gra wyzwala duże emocje, jest świetnym treningiem na spostrzegawczość i refleks. Jej adresatem są nie tylko dzieci, również dorośli mogą w niej sprawdzić szybkość swoich reakcji. Zawartość opakowania: • 15 kart owoców, • 2 bączki, • 24 żetony, • instrukcja.
Zeszyty Unipap charakteryzuje wysoka jakość papieru, estetyczne wykończenia, modna grafika okładek. Okładka kredowa z zadrukiem wewnętrznym o gramaturze 250 g/m2 wykorzystuje najnowsze motywy wzornicze UNIPAP. Licencja - UNIPAP Ilość kartek - 32 Format - A5 Papier - kredowy Gramatura papieru - 70 g/m2 Liniatura - kratka Cechy szczególne - czerwony margines i zaokrąglone rogi. Uwaga zeszyty sprzedawane są w pakietach po 15 szt.
Czas na labiryntowy zawrót głowy! Urocze przyjaciółki z Ponyville zapraszają do zabawy w świecie labiryntów. Czy wiesz, który z kucyków marzy o błyskotkach? I czy Fluttershy może liczyć na Twoją pomoc przy czesaniu grzywy? Sprawdź, jakie zadania przygotowały dla Ciebie kucyki. Książeczka wraz z kompletem uroczych naklejek jest nie tylko znakomitym pomysłem na zabawę. Kreślenie linii wśród labiryntów jest doskonałym ćwiczeniem usprawniającym motorykę ręki dziecka, które pomaga też rozwijać logiczne myślenie i wyobraźnię przestrzenną.
Ta książka to zbiór 7 fantastycznych opowiadań o przygodach kucyków z Ponyville oraz ich przyjaciół. Opowiadania zostały napisane na podstawie odcinków dziewiątego sezonu uwielbianego przez dzieci serialu „My Little Pony”. Przeczytaj o nowym, wyjątkowym wyzwaniu, jakie stoi przed Twilight Sparkle za sprawą księżniczek Celestii i Luny, dotrzymaj towarzystwa uroczej Yonie, która wybiera się na ważny bal, i przekonaj się, czy Cozy Glow, Chrysalis i Tirek mogą się ze sobą zaprzyjaźnić. Każde z tych zabawnych, mądrych i ciepłych opowiadań to sposób na to, by oswoić maluchy z książką i spędzić czas na wspólnym czytaniu.
Prędzej, prędzej, kto pierwszy! Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Doskonała gra karciana dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A „pędzące” żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę! Gra mieści się w małym pudełku – idealnym do wzięcia na wyjazd, spotkanie ze zn...
Zostań bohaterem komiksu i decyduj o swoich losach! Jak to jest być bohaterem komiksu i jednocześnie grać, tworząc swoją własną fabułę? Teraz możesz się o tym przekonać, sięgając po komiksy paragrafowe! To zupełnie nowa forma nieliniowych opowieści, które przypominają trochę gry paragrafowe, czyli gamebooki. Aby przenieść się do świata komiksu, wystarczy wybrać postać, w którą chcesz się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decydować o tym, jak potoczą się jej losy. Przygotuj się na zabawę pełną zaskakujących zwrotów akcji, bo główne hasła, które towarzyszą komiksom paragrafowym to: wyzwanie, ryzyko i tajemnica. Podczas starannie przemyślanej, niezwykle emocjonującej gry będziesz zdobywać nowe umiejętności i przedm...
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty! Irene Adler otwiera w Londynie swoje własne biuro detektywistyczne. Gdy Sherlock Holmes się o tym dowiaduje, reaguje jak zawsze ze spokojem, ale czy nie powinien jednak potraktować swojej konkurentki poważnie? Niebawem znajdzie odpowiedź na to pytanie, ponieważ właśnie doszło do pewnego zabójstwa i do porwania. Wciel się w postać Holmesa lub Adler i rozwiąż te sprawy. Graj sam lub rzuć wyzwanie drugiemu czytelnikowi. Staraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! W tym komiksie na graczy czeka wielka niespodzianka. Daje on możliwość rywalizacji w dwie osoby – pierwsza wciela się w postać Sherlocka, a drugiej przyjdzie pokierować działaniami Irene Adler. Pojedynek oferuje przejście komiku na dwa od...
Autor bestsellerowej serii NUDZIMISIE tym razem zaprasza do bajkowego świata ekoludków – leśnych skrzatów, które dzień po dniu, wspólnie z przyjaciółmi: dzikiem Teodorem i łosiem Gabrysiem, pomagają zwierzętom i ratują przyrodę. Mądry i pełen humoru tekst pięknie zilustrowany przez Agatę Nowak z pewnością zachwyci nie tylko ekomaniaków. Książka ma charakter edukacyjny i zawiera wiele interesujących informacji dotyczących przyrody.
Daleko stąd na pewnej planecie wpada na siebie dwójka młodych kosmitów. Lecz Żaneta jest Ćmonką, Arturek zaś Smeśkiem, a wszyscy, wszyscy wiedzą, że Ćmony (które są czerwone i piją tylko różowe mleko) nie zadają się ze Smeśkami (które są niebieskie i piją wyłącznie czarną herbatę). Oburzona babcia Arturka i zdenerwowany dziadek Żanety rozdzielają zakochanych... ale to przecież nie może się tak skończyć! Twórcy bestsellera Gruffalo powracają z opowieścią o uniwersalnym, a jednocześnie bardzo aktualnym przesłaniu! Daj się wzruszyć (i rozśmieszyć) historii tej niezwykłej miłości.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro