Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodow...
Mirosław Marczak
Skorzystaj z 35% rabatu na całą ofertę Wydawnictwa Wilga!
Księgarnia » Literatura naukowa » Specjalistyczna i fachowa » Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne

Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne

Nasza cena:
57,00 zł (zawiera rabat 25 %) (pozycja niedostępna)
Cena rynkowa: 76,00 zł (oszczędzasz 19,00 zł)
Autor: 

Mirosław Marczak

Wydawnictwo: CeDeWu
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:380
Format:16.5 x 23.5 cm
Numer ISBN:9788381021401
Kod paskowy (EAN):9788381021401
Dostępność: pozycja niedostępna (ostatnio dostępna: 30.01.2020 15:16)
Jeśli chcesz dostać powiadomienie, gdy pozycja będzie dostępna, podaj swój e-mail:
E-Mail:

Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne – opis wydawcy

Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w oparciu o cenę, natomiast w oparciu o serca i umysły turystów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest zbudowanie silnej marki obszaru, której najważniejsze, często unikatowe atrybuty stanowić będą decydujące czynniki, przy podejmowaniu przez turystów decyzji w zakresie wyboru docelowej destynacji. Istotną rolę w tym względzie odgrywają narodowe organizacje turystyczne (NTO), które oprócz swojego głównego zadania (promocja kraju jako atrakcyjnej destynacji turystycznej), realizują kompleksowy proces zarządzania turystyczną marką kraju. Podjęta w opracowaniu problematyka, dotycząca zwłaszcza oceny skuteczności działań realizowanych przez NTO, w ramach procesu zarządzania marką obszaru recepcji turystycznej (ORT) na szczeblu krajowym, jak dotąd nie była przedmiotem wielu analiz. Dotyczy to zarówno krajowej, jak i zagranicznej literatury przedmiotu. Jest to zatem opracowanie, w którym po raz pierwszy zaprezentowano rzeczywiste obszary funkcjonowania tak wielu współczesnych NTO (81 organizacji), z uwzględnieniem ich przydatności dla całego procesu zarządzania turystyczną marką kraju.

Główne zalety publikacji to m.in.:

• przejrzysty układ,

• logiczna i spójna merytorycznie struktura,

• zrozumiała forma przekazu,

• szczegółowa analiza działalności NTO oparta na wynikach badań empirycznych,

• szeroki zakres podmiotowy i przedmiotowy zaprezentowanych analiz,

• omówienie problematyki rzadko podejmowanej zarówno w krajowej, jak i zagranicznej literaturze przedmiotu (m.in. ocena skuteczności działań podejmowanych przez NTO),

• wiele autorskich propozycji rozwiązań dotyczących zarządzania marką destynacji turystycznych,

• duża liczba tabel i rycin ilustrujących rozważania teoretyczne,

• bogata bibliografia (ponad 500 źródeł).

Publikacja skierowana jest do podmiotów odpowiedzialnych za działania podejmowane w zakresie szeroko rozumianej promocji oraz zarządzania destynacjami turystycznymi zarówno na szczeblu lokalnym, jak również regionalnym i krajowym.

FacebookTwitter
Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2018.09.22
Recenzja
Klienci, którzy kupili Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne, wybrali również:
Indywidualna działalność gospodarcza. Uproszczone formy ewidencji praca zbiorowa
Indywidualna działalność gospodarcza. Uproszczone formy ewidencji
praca zbiorowa, 29,76
Ochrona środowiska dla inżynierów Jacek Krystek
Ochrona środowiska dla inżynierów
Jacek Krystek, 72,98
Zasady negocjacji Roy Lewicki, Bruce Barry, David Saunders
Zasady negocjacji
Roy Lewicki, Bruce Barry, David Saunders, 41,93
Jerzy Jarocki. Biografia Elżbieta Konieczna
Jerzy Jarocki. Biografia
Elżbieta Konieczna, 44,93
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski, 27,30
Ultra. Dobiegniesz dalej niż myślisz Violetta Domaradzka, Robert Zakrzewski
Ultra. Dobiegniesz dalej niż myślisz
Violetta Domaradzka, Robert Zakrzewski, 29,99
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google Scott Galloway
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google
Scott Galloway, 27,93
Komu potrzebni są naukowcy? Monika Golonka
Komu potrzebni są naukowcy?
Monika Golonka, 27,81
Leksykon naturalnych surowców leczniczych Ilona Kaczmarczyk-Sedlak, Zbigniew Skotnicki
Leksykon naturalnych surowców leczniczych
Ilona Kaczmarczyk-Sedlak, Zbigniew Skotnicki, 109,65
Rynek biomasy rolnej jako surowca energetycznego Natali Szubska-Włodarczyk
Rynek biomasy rolnej jako surowca energetycznego
Natali Szubska-Włodarczyk, 35,11
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, 43,91
Hotelarstwo. Organizacja i funkcjonowanie obiektów noclegowych Mariola Milewska, Bogdan Włodarczyk
Hotelarstwo. Organizacja i funkcjonowanie obiektów noclegowych
Mariola Milewska, Bogdan Włodarczyk, 52,43
Zakażenia szpitalne w onkologii Andrzej W. Szawłowski
Zakażenia szpitalne w onkologii
Andrzej W. Szawłowski, 131,97
Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie praca zbiorowa
Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie
praca zbiorowa, 52,43
Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku Małgorzata Bartosik-Purgat, Alicja Hadryś-Nowak
Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku
Małgorzata Bartosik-Purgat, Alicja Hadryś-Nowak, 44,25
Komunikacja w zarządzaniu projektami Katarzyna Kandefer-Winter, Olga Nadskakuła
Komunikacja w zarządzaniu projektami
Katarzyna Kandefer-Winter, Olga Nadskakuła, 49,50
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z 40% rabatu na całą ofertę Wydawnictwa Esprit!
Ostatnio oglądane
KZarządzanie marką obszaru re...
KJak nie spieprzyć życia swoj...
KNiesamowite przygody dziesię...
KPołożna z Auschwitz
KPucio. Gdzie to położyć?
KPodróż Cilki
K365 dni
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Awangarda - 401
Blues - 487
Country - 173
Dubstep - 238
Etniczna - 197
Filmowa - 741
Hardcore - 161
Hip-hop - 1209
Jazz - 2507
Kabaret - 26
Klasyczna - 3681
Metal - 7158
Pakiety - 129
Pop - 9551
Punk - 353
Religijna - 203
Retro - 33
Rock - 6200
Soul - 117
Swing - 19
Gry - 73
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!