hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Udostępnij
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2022.06.09
30,99
Cena sugerowana przez wydawcę: 34,90 zł

Opis od wydawcy

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji.

Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych badaniom uwzględniono także specyfikę marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych.

Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów przedsiębiorstw oraz studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. Dzięki niej można poszerzyć wiedzę na temat realizowanych przez polskie firmy strategii internacjonalizacji i marketingu na rynkach zagranicznych.

Studium przypadku (case study) jest jedną z metod badań jakościowych, bardzo pomocną przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, np. organizacji, procesu zarządzania, jego elementów lub otoczenia organizacji, w celu sformułowania wniosków o przyczynach i rezultatach jego przebiegu. Stosuje się ją na uczelniach wyższych jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.

AutorWojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania2018
Oprawamiękka
Liczba stron180
Format16.9 x 24.3 cm
Numer ISBN9788380889910
Kod paskowy (EAN)9788380889910
Wymiary169 x 243 mm
Data premiery2018.07.19
Data pojawienia się2018.07.21

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0
Wróć do góry