|
Uczę się czytać, pisać i liczyć. Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 1Uczę się czytać, pisać i liczyć. Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 1 – opis wydawcy Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej. |
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
|
| | Data ukazania się w księgarni: 2018.07.05 |
| Opinie czytelników o „Uczę się czytać, pisać i liczyć. Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 1” Średnia ocena: 5,0 na bazie 2 ocen z 2 opinii |      |
Autor: Alicja | , data: 29.09.2018 20:22 | , ocena: 5,0 |    
|
Warto skorzystać!!!Pracuje w oddziale przedszkolnym z 26 dziećmi, w tym z 20 sześciolatkami i sześcioma pięciolatkami z tymi kartami. Dzieci bardzo chętnie wykonują zadania, uczą się czytać metodą sylabową tzn. czytają sylaby otwarte złożone z małych i wielkich liter drukowanych, rozpoznają te sylaby i zakolorowują je, Czytają te sylaby w kontekście podpisów pod obrazkami w których wyodrębnione są sylaby np. ma--mama, ta-tata, układają podpisy pod obrazki odszukując sylaby ujęte w kontekście podpisu, podobne ćwiczenia wykonują na sylabach zamkniętych. Ponadto w kartach dzieci uczą się nie tylko rozpoznawania liter drukowanych, pisanych małych, wielkich, czytania sylab, wyrazów ale tak poznają pojęcie liczby w aspekcie kardynalnym, ordynalnym,graficznym, algebraicznym. W kartach znajduje się również wiele ćwiczeń z zakresu usprawniania percepcji wzrokowej, słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, motoryki małej. Dzieci składają obrazki pocięte według stopnia trudności, lub tworzą obrazki z wykorzystaniem np. wydzieranki, plasteliny, bibuły itd. Karty można spiąć tzw. KLIPSAMI BIUROWYMI
Autor: Alicja | , data: 08.08.2018 16:39 | , ocena: 5,0 |    
|
PolecamW kartach pracy i w przewodniku zastosowano metodę sylabową E.F. Przyłubskich oraz metodę symultaniczno -sekwencyjną prof. J. Cieszyńskiej. Wprowadzono najpierw samogłoski, a następnie spółgłoski. Wykorzystano również kolejność wprowadzenia liter według R. Jakobsona, a także – częściowo – metodę krakowską: naukę odczytywania paradygmatów, sylab utworzonych ze spółgłosek i samogłosek. Wprowadzono równocześnie wielkie i małe litery drukowane. Opracowując materiał, uwzględniono czytanie symultaniczne (prawopółkulowe): czytanie samogłosek (A, O, U, Ó), czytanie globalne wyrazów; oraz czytanie sekwencyjne (lewopółkulowe): czytanie sylab otwartych, czytanie sylab zamkniętych. Zastosowano również trzy reguły obowiązujące na każdym etapie wprowadzenia nauki czytania: powtarzanie (naśladowanie), wskazywanie (rozumienie), nazywanie (czytanie). | Alicja Tanajewska, Renata Naprawa | - pozostałe pozycje w naszej księgarni: |
|
Klienci, którzy kupili Uczę się czytać, pisać i liczyć. Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 1, wybrali również: |
|
| |