Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Metoda Lean Product.Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu...
Dan Olsen
Zapoznaj się z nowymi tytułami wydawnictwa Czarne!
Księgarnia » Literatura naukowa » Biznes i ekonomia » Metoda Lean Product.Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientó

Metoda Lean Product.Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientó

Nasza cena:
36,75 zł (zawiera rabat 25 %)
Metoda Lean Product.Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientó - Dodaj do koszyka
Cena rynkowa: 49,00 zł (oszczędzasz 12,25 zł)
Autor: 

Dan Olsen

Wydawnictwo: Helion
Rok wydania:2018
Oprawa:twarda
Liczba stron:328
Format:14.5 x 21.5 cm
Numer ISBN:9788328336902
Kod paskowy (EAN):9788328336902
Waga:498 g
Dostępność: pozycja dostępna (16 egz.)
Wysyłka
PocztaPoczta Polska od 7,99 zł
wysyłka w dniu 2020.10.26 (4 egz. w magazynie)
RuchOdbiór w kiosku RUCHu 7,99 zł
wysyłka w dniu 2020.10.26 (4 egz. w magazynie)
PaczkomatyPaczkomaty 9,99 zł
wysyłka w dniu 2020.10.26 (4 egz. w magazynie)
KurierKurier 9,99 zł
wysyłka w dniu 2020.10.26 (4 egz. w magazynie)
Bezpłatny odbiór osobisty w punkcie:
Bielsko-Biała
ul. 11 Listopada 60 przy Placu Wolności
do odbioru w dniu 2020.10.27
Chorzów
ul. Jagiellońska 4 przecznica ul. Wolności
do odbioru w dniu 2020.10.27
Gdańsk
ul. Dmowskiego 12 obok stacji Gdańsk Wrzeszcz
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Kartuska 149 dzielnica Siedlce
do odbioru w dniu 2020.10.27
Gdynia
ul. Świętojańska 14 przy skwerze Kościuszki
do odbioru w dniu 2020.10.27
Gliwice
ul. Zwycięstwa 32 250 m od DTŚ
do odbioru w dniu 2020.10.27
Katowice
al. Korfantego 51 blisko Spodka
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Staromiejska 6 50 m od Rynku
do odbioru w dniu 2020.10.27
Kraków
al. Daszyńskiego 8 blisko Hali Targowej
do odbioru w dniu 2020.10.26
ul. Batorego 15B przecznica od ul. Karmelickiej
do odbioru w dniu 2020.10.26
ul. Dobrego Pasterza 122 Prądnik Czerwony
do odbioru w dniu 2020.10.26
ul. Josepha Conrada 79 obok stacji BP
do odbioru w dniu 2020.10.26
ul. Kalwaryjska 67 250 m od ronda Matecznego
do odbioru w dniu 2020.10.26
ul. Kluczborska 17 przy pętli "Krowodrza Górka"
do odbioru w dniu 2020.10.26
ul. Kobierzyńska 93 osiedle Ruczaj-Zaborze
do odbioru w dniu 2020.10.26
ul. M. Dąbrowskiej 17A 50 m od CH Czyżyny
do odbioru w dniu 2020.10.26
ul. Pawia 34 naprzeciwko Galerii Krakowskiej
do odbioru w dniu 2020.10.26
ul. Pilotów 2E 300 m od ronda Młyńskiego
do odbioru w dniu 2020.10.26
ul. Wielicka 28 200 m od Cmentarza Podgórskiego
do odbioru w dniu 2020.10.26
ul. Wysłouchów 3 Kurdwanów
do odbioru w dniu 2020.10.26
Lublin
ul. Narutowicza 11 przy przystanku Plac Wolności 01
do odbioru w dniu 2020.10.27
Łódź
ul. Piotrkowska 193 200 m od Politechniki Łódzkiej
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Pojezierska 1A skrzyżowanie z ul. Zgierską
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Retkińska 119 osiedle Retkinia
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Strażacka 5 w parku handlowym
do odbioru w dniu 2020.10.27
Poznań
ul. Święty Marcin 47 250 m od Zamku Cesarskiego
do odbioru w dniu 2020.10.27
Rzeszów
ul. Jana III Sobieskiego 2D/2 300 m od Galerii Rzeszów
do odbioru w dniu 2020.10.27
Warszawa
al. KEN 51 skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej
do odbioru w dniu 2020.10.27
al. KEN 88 Ursynów - metro Stokłosy
do odbioru w dniu 2020.10.27
al. Niepodległości 54 przy stacji metro Wierzbno
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Chmielna 4 50 metrów od ul. Nowy Świat
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Czapelska 48 200 m od ronda Wiatraczna
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Kondratowicza 37 blisko Szpitala Bródnowskiego
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Pańska 96 300 m od ronda Daszyńskiego
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Powstańców Śląskich 3 obok restauracji McDonald's
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Stawki 8 450 m od CH Arkadia
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Wspólna 27 przecznica Marszałkowskiej
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Żeromskiego 1 przy stacji metra Słodowiec
do odbioru w dniu 2020.10.27
Wrocław
al. Armii Krajowej 12 Budynek Centrum AB
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Jedności Narodowej 122 blisko Parku Słowiańskiego
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. ks. Piotra Skargi 22 200 m od Galerii Dominikańskiej
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Plac Grunwaldzki 25 w budynku Grunwaldzki Center
do odbioru w dniu 2020.10.27
ul. Ruska 2 przy Placu Solnym
do odbioru w dniu 2020.10.27
Zamów przez telefon! (od poniedziałku do piątku):
Telefon12 210 09 02 (linia czynna w godzinach 8.00–20.00)

Metoda Lean Product.Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientó – opis wydawcy

Stwórz produkt, który pokochają klienci.

Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji. W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.

Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku. Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.

Najważniejsze zagadnienia:

– zasady dopasowania produktu do rynku,

– kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku,

– MVP – projektowanie i testowanie z udziałem klientów,

– kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika,

– optymalizacja za pomocą testów A/B.

„Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt” – Sean Ellis, prezes Qualaroo i GrowthHackers.com.

„Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich – od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców” – Kaaren Hanson, dyrektor ds. projektowych Medallia i była dyrektor ds. innowacji projektowych w Intuit.

„Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu” – Ken Fine, dyrektor ds. klientów Medallia.

Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.

FacebookTwitter
Metoda Lean Product.Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientó - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2018.02.02
Recenzja
Klienci, którzy kupili Metoda Lean Product.Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientó, wybrali również:
Metoda Lean Startup Eric Ries
Metoda Lean Startup
Eric Ries, 36,75
Metoda Lean Enterprise. W poszukiwaniu innowacji Humble Jez, Molesky Joanne, O'Reilly Barry
Metoda Lean Enterprise. W poszukiwaniu innowacji
Humble Jez, Molesky Joanne, O'Reilly Barry, 36,75
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, 51,75
Zarządzanie produktem w modelu lean Mangalam Nandakumar
Zarządzanie produktem w modelu lean
Mangalam Nandakumar, 36,75
Gemba Kaizen. Zdroworozsądkowe podejście do strategii ciągłego rozwoju, wydanie II Masaaki Imai
Gemba Kaizen. Zdroworozsądkowe podejście do strategii ciągłego rozwoju...
Masaaki Imai, 55,93
Pięciodniowy sprint. Rozwiązywanie trudnych problemów i testowanie pomysłów Jake Knapp, John Zeratsky, Braden Kowitz
Pięciodniowy sprint. Rozwiązywanie trudnych problemów i testowanie pom...
Jake Knapp, John Zeratsky, Braden Kowitz, 29,25
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach Tomasz Król
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach
Tomasz Król, 29,25
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki Paweł Tkaczyk
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pomi...
Paweł Tkaczyk, 29,25
Kultura Kaizen. Budowanie i utrzymanie kultury ciągłego doskonalenia Jon Miller, Mike Wroblewski, Jaime Villafuerte
Kultura Kaizen. Budowanie i utrzymanie kultury ciągłego doskonalenia
Jon Miller, Mike Wroblewski, Jaime Villafuerte, 41,93
Droga Toyoty do doskonałości w usługach. Jak rozwijać Lean w firmie usługowej Karyn Ross, Jeffrey K. Liker
Droga Toyoty do doskonałości w usługach. Jak rozwijać Lean w firmie us...
Karyn Ross, Jeffrey K. Liker, 52,43
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy Ryan Holiday
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
Ryan Holiday, 22,43
Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje, które zapewnią firmie sukces praca
Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, m...
praca zbiorowa, 44,25
Projekt Feniks.  Powieść o IT modelu DevOps i o tym jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford
Projekt Feniks. Powieść o IT modelu DevOps i o tym jak pomóc firmie w...
Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford, 36,75
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka Robert Cialdini
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Robert Cialdini, 40,42
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku Jaime Levy
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają...
Jaime Levy, 36,75
Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne (nowe wydanie) Adam Hamrol
Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne (nowe ...
Adam Hamrol, 58,65
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z 40% rabatu na całą ofertę wydawnictwa M!
Ostatnio oglądane
KMetoda Lean Product.Jak być ...
KPowrót z Bambuko
KBaśń o wężowym sercu, albo w...
KKicia Kocia u dentysty
KProsta sprawa
KZdarzyło się w Watykanie. Ni...
KDziki łubin
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Gry - 67
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!