Fantastyczna gra, dzięki której dowiesz się, czy dobrze znasz siebie i swoich przyjaciół. Może okaże się, że ktoś zna cię lepiej niż ty sam! Znasz mnie? to gra pełna szalonych pytań i zabawnych odpowiedzi, gra, w której możesz uwolnić swoją kreatywność. Nowa odsłona Party time to mnóstwo zabawy.
Jeden z graczy losuje kartę i wybiera pytanie.
Pozostali gracze zapisują odpowiedź, a następnie kładą ją na stół.
Gracz zadający pytanie decyduje, która odpowiedź jest najlepsza. Nie ujawnia jej. Następnie inni obstawiają, która odpowiedź mu się najbardziej spodobała.
Zawartość pudełka:
• 80 kart,
• 400 pytań,
• 8 tabliczek,
• 8 mazaków ścieralnych,
• DECYD-O-WACZ,
• 16 żetonów,
• 1 tabliczka punktacji,
• instrukcja.
Liczba graczy: 3+
Wiek: 15+
Producent | Albi |
Wiek | od 15 lat |
Liczba graczy | 3-99 |
Czas gry | 45 minut |
Kod paskowy (EAN) | 8590228031747 |
Waga | 624 g |
Wymiary | 250 x 250 x 60 mm |
Data premiery | 2017.09.16 |
Data pojawienia się | 2017.09.16 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Party Time (dawniej Party Alias) to gra, w której musisz wyjaśnić pozostałym graczom znaczenie słów za pomocą innych wyrazów, używając synonimów, antonimów i podpowiedzi. Na polach premiowych czekają na Was zadania dodatkowe: pokazywanie zwierząt lub zawodów, wyszukiwanie rymów, opisywanie znanych osobistości lub znalezienie jak najwięcej ilości wyrazów na tą samą literę. Zawartość: - 400 kart ze słowami do pokazania lub opisania - 3100 słów, - Planszę do gry z premiową ruletką, - Klepsydrę, - 6 pionków, - Instrukcję.
Wszystkie pytania zostały stworzone przez graczy, dla graczy! Dodatkowa pula pustych kart, pozwoli Wam urozmaicić rozgrywkę własnymi pytaniami. Postarajcie się, aby były zaskakujące, zabawne i oryginalne. Gracze ustawiają na środku pudełko z kartami i losują pytanie, na które odpowiada gracz siedzący na Gorącym Krześle. Kiedy usłyszy pytanie, wystartuje czasomierz odmierzający dokładnie 5 sekund przeznaczonych na udzielenie 3 poprawnych odpowiedzi. Zrób to jednocześnie: wymyśl odpowiedzi, kontroluj czas i postaraj się nie skupiać na rozpraszających kulkach przesuwających się po spirali czasomierza. W przypływie adrenaliny możesz nie wiedzieć, czy na pewno udzieliłeś poprawnych odpowiedzi – nie przejmuj się, Twoi przeciwnicy chętnie to ocenią! Jeśli Ci...
Narnia to piękna i tajemnicza kraina zamieszkiwana przez niezwykłe stworzenia – fauny, karły, satyry i mówiące zwierzęta. Piotr, Zuzanna, Edmund i Łucja trafiają do niej zupełnie przypadkiem, przez starą szafę, która kryje w sobie przejście do innego świata. Rodzeństwo przeżyje tam przygodę, o jakiej nigdy nawet nie marzyło – stanie do walki z Białą Czarownicą, aby ratować Narnię przed wieczną zimą. Na szczęście jednak ich sprzymierzeńcem okaże się mądry lew Aslan. Piękna i ponadczasowa opowieść o przyjaźni, odwadze i odwiecznym konflikcie pomiędzy dobrem i złem.
Pełne wydanie zawiera siedem tomów serii powieści: • Lew, czarownica i stara szafa, • Książę Kaspian, • Podróż „Wędrowca do świtu”, • Srebrne krzesło, • Koń i jego chłopiec, • Siostrzeniec czarodzieja, • Ostatnia bitwa. Powieść jest o pełnej uroku i niezwykłych tajemnic krainie, którą czwórka młodych ludzi próbuje uratować przed siłami władców zła. Eustachy i Julia obdarzeni przez Aslana misją odnalezienia zaginionego królewicza Narnii, wędrując w towarzystwie dzielnego Błotosmętka przez budzące zdumienie i grozę krainy, odkrywają, że przeciwstawienie się złu daje zadziwiającą siłę do walki z nim.
Kolejny tomik z przygodami sympatycznego żółwika Franklina, bohatera dobranocek dla dzieci. Franklin był już dużym chłopcem. Potrafił liczyć – normalnie, a nawet po dwa. Doskonale znał nazwy dni tygodnia, potrafił wymienić wszystkie miesiące po kolei, znał też na pamięć daty prawie wszystkich świąt w roku.
Zbliża się Boże Narodzenie. W Bullerbyn dzieci z zapałem pomagają w przygotowaniach. Wystawiają ptakom snopki owsa, pieką pierniczki i jadą do lasu ściąć cztery choinki – jedną dla zagrody Północnej, jedną dla środkowej, jedną dla Południowej, i jedną dla dziadziusia. W powietrzu unosi się zapach pierników, laku do lakowania prezentów i wszystko jest tak piękne i świąteczne, że aż brzuch może od tego rozboleć. I wreszcie nadchodzi Wigilia... Najbardziej znane polskim dzieciom szwedzkie dzieci – Lasse, Bosse, Olle, Anna, Britta, Lisa i mała Kerstin – wprowadzają nas w klimat szwedzkich świąt, trochę podobnych, a trochę różnych od naszych, ale przede wszystkim przeżywanych przez dzieci z równie wielkim zaangażowaniem, oczekiwaniem i radością....
Nadchodzi Boże Narodzenie. Kot Findus nie może się doczekać ubierania choinki, przygotowywania świątecznych potraw, no i prezentów. Niestety, zanosi się na to, że święta będą smutne, nie będzie pierniczków i choinki, bo staruszek Pettson złamał nogę i nie może chodzić. Ale od czego są sąsiedzi? Dzięki ich pomocy święta mogą być naprawdę przyjemne!
W życiu znanych nam z tomu Lew, Czarownica i stara szafa bohaterów upłynął rok, w świecie Narnii natomiast 1300 lat! Piotr, Zuzanna, Edmund i Łucja – młodzi bohaterowie opowieści – spieszą na pomoc prawowitemu władcy Narnii, księciu Kaspianowi, który toczy śmiertelny bój o prawo do tronu. Drugi tom narnijskiej sagi w szacie „filmowej” ilustrowany fotosami z ekranizacji Księcia Kaspiana.
W trzecim tomie słynnego cyklu Edmund i Łucja w towarzystwie niesympatycznego kuzyna Eustachego trafiają na żaglowiec króla Kaspiana. Razem wyruszają, by odnaleźć siedmiu baronów morskich, których okrutny król Miraz oddalił na morze. W towarzystwie walecznego szczura Ryczypiska lądują na tajemniczych wyspach i stawiają czoła rozmaitym wyzwaniom. Wspaniała historia i obfitująca w niezwykłe przygody morska wyprawa, która okazuje się podróżą także ku własnej tożsamości i dojrzałości. Wydanie wzbogacone zostało o zdjęcia z filmowej ekranizacji.
Gra polega na zapamiętywaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk. Memo to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo wzrokowo ruchową. Bardzo atrakcyjna i emocjonująca jest również wersja gry z użyciem planszy i kolorowej kostki. Można również zagrać w memo tradycyjne, oparte na wykorzystaniu pamięci wzrokowej, co urozmaica zabawę i jest świetnym treningiem tej pamięci.
„SłowoStwory” to gra dla 2-7 graczy w wieku 8-108 lat, której celem jest wymyślanie (na czas!) słów z różnych kategorii: miasto, muzyka, zwierzę, państwo, sport, roślina, film. Wymyśl na przykład miasto z literami D i B w nazwie lub zwierzę, którego nazwa zawiera litery Ł i W – masz na to 30 sekund! Za prawidłowe odpowiedzi gracze otrzymują karty liter, które pozwolą im zdobyć łakome stwory. Wygra gracz, któremu uda się napełnić brzuchy największej liczbie SłowoStworów! Gra posiada 2 warianty – łatwiejszym (dla młodszych graczy) oraz trudniejszym (dla graczy starszych). Jej atutem są wielkie emocje, proste zasady oraz zabawny temat i ilustracje. To inteligentna zabawa, przy której miło spędzą czas zarówno dorośli pamiętający zabawę w „pa...
„Ego” to wspaniała gra towarzyska, która z pewnością stanie się atrakcją niejednej imprezy. Zabawa polega na trafnym odpowiadaniu na niebanalne pytania. Sprawdź, czy dobrze znasz swoich przyjaciół. Wylosuj jedno z ponad 400 niebanalnych pytań i odczytaj je na głos. W tajemnicy zaznacz żetonem swoją odpowiedź. Pozostali gracze spróbują odgadnąć twój wybór. W zależności od tego, jak bardzo są pewni odpowiedzi, obstawiają odpowiednią liczbę żetonów. Gracz, który najlepiej rozpracuje swoich przeciwników, zostaje zwycięzcą. Zawartość opakowania: • 220 dwustronnych kart z pytaniami, • 18 dużych żetonów odpowiedzi, • 120 małych żetonów, • plansza, • instrukcja.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro