To gra dla dzieci w każdym wieku, gdyż na kartach znajdą one nie tylko słowa, ale i obrazki.
Wygrywa zawodnik, który jako pierwszy dotrze do mety.
- Różne poziomy trudności sprawiają, że to świetna zabawa dla każdego.
- Rysowanie na specjalnej, małej tablicy suchościeralnej to czysta przyjemność.
- Teraz z nową kolorową planszą!
Zawartość:
plansza
150 kart z hasłami
klepsydra
6 pionków
1 kostka
tablica suchościeralna + marker
gąbka
instrukcja.
Liczba graczy 3-6
Wiek 5+
Producent | Tactic |
Kod paskowy (EAN) | 6416739532691 |
Waga | 568 g |
Wymiary | 190 x 265 x 57 mm |
Data premiery | 2017.06.14 |
Data pojawienia się | 2017.06.14 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Był Amerykaninem do szpiku kości, ale swoich korzeni szukał po drugiej stronie Atlantyku. Twierdził, że jego ród wywodzi się od szkockich królów Malcolma IV i Duffa, a pierwszym amerykańskim Cashem był William, żeglarz, który przewoził osadników zmierzających do Nowego Świata. Pradziadek Johnny'ego walczył zaś po stronie konfederatów w wojnie secesyjnej. On sam dorastał na farmie. Jego rodzice zajmowali się uprawą bawełny. Johnny, zanim został gwiazdą, pracował w fabryce samochodów, prowadził nasłuch radiowy dla Sił Powietrznych Stanów Zjednoczonych w Niemczech, był akwizytorem firmy dystrybuującej sprzęt domowy. Jednak jego przeznaczeniem była muzyka. Miał ogromne szczęście – jego pierwsze płyty wydała wytwórnia, dla której nagrywali Elvis Pres...
Bestseller „New York Timesa”, nagrodzony prestiżowym Medalem Johna Nebery’ego za wybitny wkład w amerykańską literaturę dziecięcą Od wieków mieszkańcy Protektoratu wierzą, że pobliski las zamieszkuje okrutna wiedźma, której gniew obłaskawić może tylko najmłodszy mieszkaniec osady złożony w ofierze złej czarownicy. Co roku pozostawiają więc w lesie niemowlę, licząc na to, że danina z niewinnego życia powstrzyma wiedźmę przed terroryzowaniem ich miasta. Ale Xan jest dobra. Dom w leśnym zaciszu dzieli z mądrym potworem Glerkiem i maleńkim smokiem Fyrianem o wielobarwnych skrzydłach. Ratuje ona porzucone dzieci i oddaje w opiekę rodzinom po drugiej stronie lasu, karmiąc niemowlęta blaskiem gwiazd. Jednemu z nich przypadkowo daje jednak do wypicia blask...
Któż nie lubi zabawy w kalambury. Przedstawiamy jej kolejną odsłonę, tym razem przystosowaną specjalnie dla najmłodszych. Gra kalambury, w której hasła przedstawione zostały za pomocą obrazków. Hasła „obrazki” przedstawiają przedmioty, osoby/zwierzęta, czynności. Prezentacja haseł może nastąpić za pomocą gestów lub opisu słownego w zależności od pola zajętego na planszy. Zawartość opakowania: • karty „obrazki” – 165 szt., • plansza, • pionki do gry – 4 szt., • kostka do gry, • żetony – 80 szt., • klepsydra, Liczba drużyn: 2–4
Planszowa wersja wesołych Kalamburów dla małych i dużych. Każda karta zawiera hasło rysunkowe, dzięki czemu dzieci, które jeszcze nie czytają mogą grać ze starszymi dziećmi lub rodzicami. Wymiary: 26.0 x 23.0 x 5.2 cm
„Szyfrogramy logopedyczne” powstały, by urozmaicić i uatrakcyjnić ćwiczenia artykulacyjne. Jest to sprawdzona pomoc w korygowaniu zaburzonej wymowy głosek trzech szeregów: szumiącego, syczącego i ciszącego oraz głosek l i r. W zbiorze znajdują się ćwiczenia z 80 tabelami, dzięki którym dzieci doskonalą artykulację określonych głosek w nagłosie, śródgłosie, wygłosie oraz w trudniejszych grupach spółgłoskowych. Rozszyfrowywanie i szyfrowanie wyrazów to ćwiczenie aktywizujące i pobudzające mózg. Publikacja pomaga zatem nie tylko w korygowaniu zaburzonej wymowy głosek, ale również wpływa na usprawnienie spostrzegawczości i koncentracji. Ponadto dzieci ćwiczą umiejętność analizy i syntezy sylabowej oraz doskonalą swoją orientację na płaszczyźn...
Narysuj – pokaż – wytłumacz – zaśpiewaj – zataczańcz! Rób wszystko, aby drużyna odgadła hasło. 1320 haseł na 220 kartach. Drużynowa gra planszowa, im więcej osób w drużynie, tym gra będzie ciekawsza i weselsza. Przy wyjaśnianiu haseł można posługiwać się danym słowem. Można skorzystać z wyrazów bliskoznacznych, przymiotników, czasowników lub słów o przeciwnym znaczeniu. Zamiast tłumaczyć, gracz może wykorzystać dźwięki, może zaśpiewać urywek piosenki, która naprowadzi drużynę na wylosowane hasło, może też przedstawić hasło gestami. Jeżeli gracz zdecyduje, że będzie podpowiadał, rysując hasło, nie może podpowiadać w inny sposób. Zawartość opakowania: • dwustronna plansza do gry, • 220 kart z hasłami, • 4 pionki, • kos...
Uszy na głowę i packi w ruch! Zig Zap to dynamiczna pełna śmiechu gra, która przeniesie Was do naprawdę szalonego świata. Łap zwierzaki i wygrywaj. Zamień się uszami z kolegą lub koleżanką i koniecznie zapamiętaj, co masz na głowie. W tej grze zasady zmieniają się nieustannie. Bądź szybki i uważny i przede wszystkim pacnji kartę jako pierwszy! Zawartość pudełka: • 4 packi z przyssawkami • 4 opaski, • 6 par uszu, • 45 kart, • 4 pionki, • plansza, • instrukcja
Nowa odsłona bestsellerowej gry z bohaterami popularnej bajki dla dzieci. Zapraszamy na Grzybobranie z Rodziną Treflików. Kto z Was okaże się sprytniejszy w wyścigu po grzybki? Las w krainie Treflików jest naprawdę ogromny, a grzybków jest niewiele. Kto z Was zdobędzie ich najwięcej? Zawartość opakowania: • plansza z elementami przestrzennymi, • 4 koszyczki, • 21 grzybków „jadalnych”, • 5 czerwonych muchomorów, • kostka do gry, • instrukcja.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro