|
Zarządzanie wiedzą a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowegoNasza cena: | 33,75 zł (zawiera rabat 25 %) (pozycja niedostępna) | |
| | Cena rynkowa: | 45,00 zł (oszczędzasz 11,25 zł) | Autor: | | Wydawnictwo: | Difin | Rok wydania: | 2017 | Oprawa: | miękka | Liczba stron: | 186 | Format: | 16.0x23.0 cm | Numer ISBN: | 9788380854321 | Kod paskowy (EAN): | 9788380854321 | Waga: | 300 g | Dostępność: | pozycja niedostępna (ostatnio dostępna: 15.05.2020 21:22) | |
Zarządzanie wiedzą a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego – opis wydawcy We współczesnej literaturze, zarówno naukowej, jak i publicystycznej, często podkreśla się znaczenie wiedzy w gospodarce. Powszechnie używane są terminy "gospodarka oparta na wiedzy" czy "gospodarka wiedzy". Co jednak w praktyce oznaczają one dla szeroko rozumianego przedsiębiorstwa - nie tylko dla wielkich koncernów, ale także dla małych czy średnich podmiotów gospodarczych? Książka kompleksowo przedstawia wymienione zagadnienia i ukazuje, jak każdego rodzaju firma, operująca w dowolnej branży, może lub nawet powinna funkcjonować w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. W tym kontekście szczególny nacisk został położony na przedsiębiorstwa działające międzynarodowo, na wielu rynkach. Publikacja skupia się na problematyce kształtowania przewagi konkurencyjnej firmy poprzez odpowiednią organizację procesów w obszarze wiedzy, przedstawiając jej powiązanie z działaniami w zakresie marketingu i rynku. Opisane zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane na przykładzie czterech, różnej wielkości przedsiębiorstw. |
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
|
| | Data ukazania się w księgarni: 2017.05.27 |
|
Klienci, którzy kupili Zarządzanie wiedzą a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego, wybrali również: |
|
| |