Wielka Brytania, rok 1927. Noemie i Emilien, kuzyni pochodzący z bogatej rodziny, spędzili prawie całe dzieciństwo w szkole z internatem. Z czasem przywykli do niezależnego życia z dala od szczęku wojny. Genialne dzieci stworzyły sobie własny świat w domku na drzewie, swoistej cichej przystani, gdzie eksperymentują ze wszelkiego rodzaju wynalazkami. Jakież jest ich zaskoczenie, kiedy pewnego dnia wiodący awanturnicze życie rodzice Noemie wracają do rodzinnej rezydencji i wysyłają po dzieci służącego! Miejsce jest urzekające, z czym obydwoje się zgadzają. Znajduje się w nim pełno pomieszczeń wypełnionych wynalazkami ojca Emiliena, lecz ten gdzieś tajemniczo zaginął! Przedstawiamy niezwykle urokliwą opowieść zainspirowaną twórczością Juliusza Verne'a oraz steampunkiem z niesłychanymi technicznymi wynalazkami, przygodą oraz oczywiście tajemnicą.
Autor | Denis-Pierre Filippi, Silvio Camboni |
Wydawnictwo | Kurc |
Rok wydania | 2017 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 48 |
Format | 21.5x29.0 cm |
Numer ISBN | 978-83-945963-5-4 |
Kod paskowy (EAN) | 9788394596354 |
Data premiery | 2017.05.10 |
Data pojawienia się | 2017.04.28 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Wielka Brytania, rok 1927. Po wielu latach spędzonych z dala od rodziny w szkole z internatem, Emilien i Noemie zostają przywiezieni do rodzinnej rezydencji. Na miejscu dowiadują się o zniknięciu ojca Emiliena, Alexandra. Jedynym sposobem, aby go odszukać, jest ukończenie prototypu maszyny, czego udaje im się dokonać z pomocą Amelii i Terence?a, i wzięcie udziału w konkursie imienia Juliusza Verne'a. Pomimo świadomości, że wojna jest całkiem blisko, a roboty tajemniczej Trzeciej Siły zdają się zwracać na nich szczególną uwagę, są zdecydowani, by opuścić Londyn i dotrzeć do Paryża, gdzie mają miejsce zapisy do konkursu. Ich celem jest odkrycie wszystkich tajemnic, które otaczają ich rodzinę!
Wielka Brytania, rok 1927. Po wielu latach spędzonych z dala od rodziny w szkole z internatem, Emilien i Noemie zostają przywiezieni do rodzinnej rezydencji. Na miejscu dowiadują się o zniknięciu ojca Emiliena, Alexandra. Aby go odszukać, z pomocą Amelii i Terence'a odbudowują jego prototyp i zapisują się zamiast niego do konkursu imienia Juliusza Verne'a. Od momentu wejścia na pokład transatlantyku zmierzającego do Nowego Jorku, gdzie ma rozpocząć się konkurs, zapowiada się podróż pełna wrażeń. W obliczu zagrożenia ze strony Trzeciej Osi, wciąż nasilającego się światowego konfliktu oraz uczestników, którzy również należą do podejrzanych, nasi przyjaciele będą mieli pełne ręce roboty. Mimo wszystko są zdeterminowani, by odkryć tajemnice, których tro...
Wielka Brytania, rok 1927. Po wielu latach spędzonych w szkole z internatem Emilien i Noemie zostają przywiezieni do rodzinnej rezydencji. Mieszkają w niej razem z Alexandrem, ojcem Emiliena, którego udało im się wyrwać ze szponów Trzeciej Osi. Ta tajemnicza sekretna organizacja ma niestety w swoich szeregach rodziców Noemie. Uciekając, zostawili oni naszą dwójkę łowców przygód z wieloma pytaniami. Jaką naprawdę ogrywają rolę w w Trzeciej Osi? Jaki cel przyświeca robotom ingerującym w toczący się konflikt światowy? Czy Noemi zobaczy ponownie swoich rodziców? W poszukiwaniu odpowiedzi dzieci wyruszają do San Francisco, gdzie nieoczekiwany partner pokaże im, że ich rodzina nie odkryła jeszcze przed nimi wszystkich swoich tajemnic...
Wielka Brytania, rok 1927. Rozbiwszy się na bezludnej wyspie pośrodku Pacyfiku, Noemie, Emilien, Terence, Capone, Sigrid i Lucile zmieniają się w prawdziwych Robinsonów. Niestety podczas wodnej przeprawy tratwą nieustraszona para kuzynów oraz Sigrid, niemiecka agentka, zostają rozdzieleni od reszty grupy. Na zbawiennej plaży znajdują dziwnego tubylca. W jego towarzystwie odkrywają tajemnice wyspy. Pośród czekających na nich niespodzianek znajdują się kryjówka oraz skarb, ale przede wszystkim podziemne miasto, które zdaje się skrywać niejedną cenną odpowiedź...
Wielka Brytania, rok 1927. Naszym przyjaciołom udało się już poznać niektóre sekrety bezludnej wyspy, co przysporzyło im trochę kłopotów. W tajemniczym mieście odkrytym pod ziemią roiło się od nieprzyjemnych i niebezpiecznych robotów-zombie! Ponadto cała wyspa jest w stanie zanurzyć się pod wodę, chroniona przez ogromne pole siłowe umożliwiające jej ukryć się przed resztą świata. Na Noemie, Emiliena, Terence'a i pozostałych czekają kolejne pytania... Jakie niespodzianki czekają na odkrycie? Co łączy tę wyspę, skrywane przez nią niezgłębione technologie oraz Trzecią Oś? A przede wszystkim: czy kiedyś wyspa pozwoli im odpłynąć?
Wielka Brytania, rok 1927. Emilien i Noemie wiedzą już, że za tajemniczą Trzecią Osią kryje się Japonia! Zainteresowani znajomością niezgłębionych technologii, jej przywódcy próbują przekonać dzieci, aby przyłączyły się do ich rozjemczej misji. Okazuje się, że stworzona przez nich armia potężnych robotów ma rzekomo za cel narzucić pokój toczącym wojnę krajom. Lecz czy prawdziwe intencje Japończyków są tak szlachetne? Co by się nie działo, dwójka naszych bohaterów nie ma zamiaru stać się marionetkami Trzeciej Osi. Oboje uczynią wszystko, żeby poznać sekrety bazy, w której są przetrzymywani, i wrócić do domu. Tylko czy dom nadal istnieje?
Pierwsza część przygodowej opowieści o dziewczynce, która zostaje wezwana na pomoc przez mieszkańców ukrytego świata. Nola obchodzi ósme urodziny, ale czuje przede wszystkim smutek, bo tęskni za niedawno zmarłą mamą. Czy chociaż trochę rozweseli ją prezent – piękna pozytywka? Dziewczynka przekręca kluczyk zabawki i tak rozpoczyna się wielka przygoda. Nola przedostaje się do krainy dziwów, gdzie spotyka niezwykłe istoty i wpada w wir szalonych wydarzeń, a przede wszystkim poznaje sekrety z przeszłości swojej mamy. Czy jednak nawet najbardziej fascynujące przeżycia mogą uleczyć ból po stracie ukochanej osoby? Scenarzystką serii jest Francuzka o pseudonimie Carbone, która po wielu latach pracy jako nauczycielka postanowiła pisać dla dzieci. Tak powstały l...
Disnejowska Myszka Miki ma różne oblicza – nie tylko humorystyczne, znane z komiksów o Myszogrodzie. Kolekcja dzieł znanych europejskich autorów ukazuje Mikiego także jako detektywa, poszukiwacza dawnych cywilizacji czy wynalazcę. Przeżyj wraz z tym bohaterem niesamowite przygody! W świecie spustoszonym podczas Wielkiego Konfliktu powoli odradza się cywilizacja. Największym problemem jest rozpaczliwy brak wszelkiego rodzaju paliw. Miki, Minnie i Goofy tworzą zespół zdolnych wynalazców, ale zajmują się też przeszukiwaniem wraków statków. Niestety, kolejny raz zdobycz zostaje sprzątnięta im sprzed nosa przez największego rywala, bezwzględnego Czarnego Piotrusia. Pozbawieni dochodów bohaterowie postanawiają wziąć udział w „wyzwaniu stulecia” i zdobyć wiel...
Pierwszy tom humorystycznej serii o codziennych radościach i troskach dwóch sióstr z małego francuskiego miasta. Nastoletnia Wendy i młodsza o kilka lat Marine są typowymi siostrzyczkami – na co dzień dokuczają jedna drugiej, ale tak naprawdę żyć bez siebie nie mogą. Wendy ma już chłopaka i prowadzi pamiętnik, a Marine zazdrości jej randek, imprez i za wszelką cenę chce przeczytać romantyczne wspomnienia siostry. Wendy używa kosmetyków, a Marine marzy o tym, by być dorosłą i móc się malować. Bywają jednak przypadki, że to właśnie młodsza z nich okazuje się mądrzejsza i sprytniejsza od starszej. A zabiegani rodzice często nie mogą sobie dać rady z szalonymi córkami. Wszystkie niesnaski między dziewczynami idą na bok, kiedy którąś z nich spotyka...
Bestsellerowy duet – Justyna Bednarek i Daniel de Latour – powraca z wyjątkową propozycją aktywnej zabawy dla wszystkich fanów skarpetek – dzieci i ich rodziców. Inspirowana przygodami tekstylnych bohaterów activity book, przepełniona kalamburami, quizami i ćwiczeniami rozwijającymi pamięć i wyobraźnię, dostarczy dzieciom mnóstwa zabawy. Mama i Tata małej Be wybierają się na randkę. Przeglądając garderobę, Mama orientuje się, że jej ulubiony, elegancki żakiet nie ma guzika. Jedna ze skarpetek odkrywa w sobie żyłkę tropicielki i postanawia odnaleźć zgubę; wyrusza na poszukiwania. Po drodze musi rozwikłać jeszcze wiele zagadek: kto zjadł całą czekoladę mamy chomika? Jak pomóc aktorom, którzy zapomnieli, jakie role odgrywają w przedstawieniu?...
Wiktoria i Bajka wędrują, by odnaleźć rodziców. Mijają dymiące kratery, wymarłe lasy i gruzowiska. Jak okiem sięgnąć – nieprzytulne widoki. Świat po tajemniczym kataklizmie to zdecydowanie nie miejsce dla dziewczynki i psa. Ale jeśli już mamy tam dziewczynkę i psa, pozostaje nam trzymać za nie kciuki! „Bajka na końcu świata. Odległe krainy” to już piąty tom postapokaliptycznej serii dla najmłodszych autorstwa Marcina Podolca, jednego z najzdolniejszych polskich twórców komiksów i animacji. Prawa do serii zostały sprzedane do Francji, gdzie właśnie się ukazały się dwa pierwsze tomy oraz Hiszpanii. Na jej podstawie powstaje animowany serial. „To najlepszy komiks na świecie, a gdy się kończy, otwieram buzię ze zdziwienia. Jak dorosnę, zostanę rysow...
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od g...
Wielka Brytania, rok 1927. Noemie i Emilien, kuzyni pochodzący z bogatej rodziny, spędzili prawie całe dzieciństwo w szkole z internatem. Z czasem przywykli do niezależnego życia z dala od szczęku wojny. Genialne dzieci stworzyły sobie własny świat w domku na drzewie, swoistej cichej przystani, gdzie eksperymentują ze wszelkiego rodzaju wynalazkami. Jakież jest ich zaskoczenie, kiedy pewnego dnia wiodący awanturnicze życie rodzice Noemie wracają do rodzinnej rezydencji i wysyłają po dzieci służącego! Miejsce jest urzekające, z czym obydwoje się zgadzają. Znajduje się w nim pełno pomieszczeń wypełnionych wynalazkami ojca Emiliena, lecz ten gdzieś tajemniczo zaginął! Przedstawiamy niezwykle urokliwą opowieść zainspirowaną twórczością Juliusza Verne'a oraz...
Wielka Brytania, rok 1927. Emilien i Noemie wiedzą już, że za tajemniczą Trzecią Osią kryje się Japonia! Zainteresowani znajomością niezgłębionych technologii, jej przywódcy próbują przekonać dzieci, aby przyłączyły się do ich rozjemczej misji. Okazuje się, że stworzona przez nich armia potężnych robotów ma rzekomo za cel narzucić pokój toczącym wojnę krajom. Lecz czy prawdziwe intencje Japończyków są tak szlachetne? Co by się nie działo, dwójka naszych bohaterów nie ma zamiaru stać się marionetkami Trzeciej Osi. Oboje uczynią wszystko, żeby poznać sekrety bazy, w której są przetrzymywani, i wrócić do domu. Tylko czy dom nadal istnieje?
Disnejowska Myszka Miki ma różne oblicza – nie tylko humorystyczne, znane z komiksów o Myszogrodzie. Kolekcja dzieł znanych europejskich autorów ukazuje Mikiego także jako detektywa, poszukiwacza dawnych cywilizacji czy wynalazcę. Przeżyj wraz z tym bohaterem niesamowite przygody! W świecie spustoszonym podczas Wielkiego Konfliktu powoli odradza się cywilizacja. Największym problemem jest rozpaczliwy brak wszelkiego rodzaju paliw. Miki, Minnie i Goofy tworzą zespół zdolnych wynalazców, ale zajmują się też przeszukiwaniem wraków statków. Niestety, kolejny raz zdobycz zostaje sprzątnięta im sprzed nosa przez największego rywala, bezwzględnego Czarnego Piotrusia. Pozbawieni dochodów bohaterowie postanawiają wziąć udział w „wyzwaniu stulecia” i zdobyć wiel...
Disnejowski Miki ma różne oblicza – nie tylko humorystyczne, znane z komiksów o Myszogrodzie. Kolekcja dzieł znanych europejskich autorów ukazuje Mikiego także jako detektywa, poszukiwacza dawnych cywilizacji czy mistrza... powroźnictwa! Przeżyj wraz z tym bohaterem niesamowite przygody! Podniebnym światem, gdzie latające wyspy są jedynymi miejscami nadającymi się do zamieszkania, włada okrutny Fantomen. Przeciwko jego rządom powstają rebelianci z Gildii. Spokojny rzemieślnik Miki zostaje zmuszony, aby opowiedzieć się po którejś ze stron, ale że nie czuje się wojownikiem, wybiera własną drogę... Wraz z Minnie, będącą łowczynią bezpańskich wysp, oraz przyjacielem Goofym postanawiają odnaleźć mityczny kontynent Pradawnych. Na drodze naszych bohaterów nie...
Wielka Brytania, rok 1927. Naszym przyjaciołom udało się już poznać niektóre sekrety bezludnej wyspy, co przysporzyło im trochę kłopotów. W tajemniczym mieście odkrytym pod ziemią roiło się od nieprzyjemnych i niebezpiecznych robotów-zombie! Ponadto cała wyspa jest w stanie zanurzyć się pod wodę, chroniona przez ogromne pole siłowe umożliwiające jej ukryć się przed resztą świata. Na Noemie, Emiliena, Terence'a i pozostałych czekają kolejne pytania... Jakie niespodzianki czekają na odkrycie? Co łączy tę wyspę, skrywane przez nią niezgłębione technologie oraz Trzecią Oś? A przede wszystkim: czy kiedyś wyspa pozwoli im odpłynąć?
Wielka Brytania, rok 1927. Rozbiwszy się na bezludnej wyspie pośrodku Pacyfiku, Noemie, Emilien, Terence, Capone, Sigrid i Lucile zmieniają się w prawdziwych Robinsonów. Niestety podczas wodnej przeprawy tratwą nieustraszona para kuzynów oraz Sigrid, niemiecka agentka, zostają rozdzieleni od reszty grupy. Na zbawiennej plaży znajdują dziwnego tubylca. W jego towarzystwie odkrywają tajemnice wyspy. Pośród czekających na nich niespodzianek znajdują się kryjówka oraz skarb, ale przede wszystkim podziemne miasto, które zdaje się skrywać niejedną cenną odpowiedź...
Wielka Brytania, rok 1927. Po wielu latach spędzonych w szkole z internatem Emilien i Noemie zostają przywiezieni do rodzinnej rezydencji. Mieszkają w niej razem z Alexandrem, ojcem Emiliena, którego udało im się wyrwać ze szponów Trzeciej Osi. Ta tajemnicza sekretna organizacja ma niestety w swoich szeregach rodziców Noemie. Uciekając, zostawili oni naszą dwójkę łowców przygód z wieloma pytaniami. Jaką naprawdę ogrywają rolę w w Trzeciej Osi? Jaki cel przyświeca robotom ingerującym w toczący się konflikt światowy? Czy Noemi zobaczy ponownie swoich rodziców? W poszukiwaniu odpowiedzi dzieci wyruszają do San Francisco, gdzie nieoczekiwany partner pokaże im, że ich rodzina nie odkryła jeszcze przed nimi wszystkich swoich tajemnic...
Wielka Brytania, rok 1927. Po wielu latach spędzonych z dala od rodziny w szkole z internatem, Emilien i Noemie zostają przywiezieni do rodzinnej rezydencji. Na miejscu dowiadują się o zniknięciu ojca Emiliena, Alexandra. Aby go odszukać, z pomocą Amelii i Terence'a odbudowują jego prototyp i zapisują się zamiast niego do konkursu imienia Juliusza Verne'a. Od momentu wejścia na pokład transatlantyku zmierzającego do Nowego Jorku, gdzie ma rozpocząć się konkurs, zapowiada się podróż pełna wrażeń. W obliczu zagrożenia ze strony Trzeciej Osi, wciąż nasilającego się światowego konfliktu oraz uczestników, którzy również należą do podejrzanych, nasi przyjaciele będą mieli pełne ręce roboty. Mimo wszystko są zdeterminowani, by odkryć tajemnice, których tro...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro