Rok wydania | 2017 |
Kod paskowy (EAN) | 6416739534282 |
Waga | 928 g |
Wymiary | 218 x 218 x 78 mm |
Data premiery | 2017.03.30 |
Data pojawienia się | 2017.03.30 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
„SłowoStwory” to gra dla 2-7 graczy w wieku 8-108 lat, której celem jest wymyślanie (na czas!) słów z różnych kategorii: miasto, muzyka, zwierzę, państwo, sport, roślina, film. Wymyśl na przykład miasto z literami D i B w nazwie lub zwierzę, którego nazwa zawiera litery Ł i W – masz na to 30 sekund! Za prawidłowe odpowiedzi gracze otrzymują karty liter, które pozwolą im zdobyć łakome stwory. Wygra gracz, któremu uda się napełnić brzuchy największej liczbie SłowoStworów! Gra posiada 2 warianty – łatwiejszym (dla młodszych graczy) oraz trudniejszym (dla graczy starszych). Jej atutem są wielkie emocje, proste zasady oraz zabawny temat i ilustracje. To inteligentna zabawa, przy której miło spędzą czas zarówno dorośli pamiętający zabawę w „pa...
Wielokrotnie nagradzana gra „Podaj dalej!” zapewni Twojej rodzinie i przyjaciołom świetną rozrywkę i niezapomniane chwile niepowstrzymanego śmiechu. Narysuj to co widzisz i odgadnij to co widziałeś, a następnie podziwiaj nieprzewidywalny efekt ciągu skojarzeń wszystkich uczestników zabawy. Ponad 1700 słów i haseł! 8 zestawów zmazywalnych pisaków, szkicowników i ściereczek. Idealna dla rodzin, na niewielkie spotkania przyjaciół, zarówno nowych jak i starych. Wielki łamacz lodów! Nie wymaga umiejętności rysowania. Ludziki z kresek i poczucie humoru mile widziane! „Podaj dalej!” to rysowany głuchy telefon, jeśli pierwszy i ostatni obrazek w szkicowniku się zgadzają to znaczy, że gracze prawidłowo odgadywali hasła. Jeśli nie? No cóż – wtedy na pewno...
Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością! Gra opiera się na efekcie Johna Ridleya Stroopa, psychologa, który odkrył, że nie wszystko jest takie, jakie się wydaje! Zawartość opakowania: • 85 kart (wariant podstawowy), • 45 kart (wariant zaawansowany).
Najnowsza wersja światowego bestsellera! Przestrzenne klocki – zabawa wkracza w nowy wymiar! 671 różnych zadań – nigdy się nie znudzą! Tak jak w pierwowzorze, gracze jak najszybciej starają rozwiązywać łamigłówki. Jednak tym razem zabawa wkracza w trzeci wymiar – dzięki przestrzennym klockom. Jeszcze więcej główkowania i emocji! „Ubongo 3D” to idealna gra rodzinna – jest szybka i ma bardzo proste zasady. Cztery poziomy trudności umożliwiają dopasowanie gry do wieku i doświadczenia graczy.
Witaj w „Jungle Hide & Seek” – grze logicznej dla młodych tropicieli zwierząt. Dziecko wybierając jeden z dwóch trybów: dnia (łatwiejszy) lub nocy (trudniejszy) ma za zadanie ukryć wszystkie zwierzęta, poza tymi, przedstawionymi w zadaniu. Do każdego z nich jest osobna strona planszy – to takie proste! Dzięki kompaktowej formie gry, mali tropiciele mogą w nią grać dosłownie wszędzie! Zachęć dziecko do wspólnej zabawy i obserwuj, jak rozwija się jego wyobraźnia przestrzenna i wyostrza koncentracja. Dołączcie do gry i pobawcie się w chowanego w dżungli! Dzikie zwierzęta czekają! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? • Można w nią zagrać wszędzie. • Lubian...
Czary-mary pień prastary! Grzyb, wiewiórka, sowa żuk! Czy to sosna jest, czy buk? Drzewo rzuca dziś wyzwanie. Czy Wy odpowiecie na nie? „Zaczarowane Drzewo” to gra pełna drewna, w której przyda się strategia, zręczność i odrobina szczęścia. Magiczny las skusił Was swoim urokiem. Jednak po pewnym czasie zorientowaliście się, że to niebezpieczne miejsce i trzeba stąd jak najszybciej uciec! Nie jest to jednak takie proste. Najpierw należy sprostać wyzwaniu „Zaczarowanego Drzewa”, które jest wielokolorowe i może rosnąć albo się kurczyć. Waszym zadaniem jest pozbycie się wszystkich swoich pieńków oraz zdobycie dokładnie dwóch od każdego z przeciwników. Jeśli wykażecie się sprytem i zręcznością ucieczka może się udać. Część pieńków posiada m...
Pokonaj labirynt i złam zaklęcie! „Sleeping Beauty” to pięknie wydana gra logiczna, która pozwoli Twojemu dziecku w prosty, angażujący sposób rozwijać zdolności logicznego i analitycznego myślenia. Pomóż dzielnemu rycerzowi dotrzeć do śpiącej królewny... lub pomóż królewnie samodzielnie opuścić zaczarowany labirynt, rozwiązując 30 specjalnie przygotowanych zadań! Dla dzieci, które lubią trudniejsze zadania, przygotowano 30 dodatkowych, gdzie jako groźny smok, spróbują zablokować wszystkie ścieżki, prowadzące do zamku. Kolorowe, bajkowe komponenty sprawią, że każde z tych 60 zadań dostarczy mnóstwa rozrywki dla Ciebie i Twojego dziecka. Zawartość opakowania: • figurka smoka, • figurka dzielnego rycerza, • figurka króle...
109 zagadek na zdrowy rozum! To wyjątkowa propozycja dla pasjonatów zabaw logicznych i fanów główkowania. 109 wciągających zagadek logicznych o różnym stopniu trudności uczy logicznego myślenia, wyciągania wniosków, zapewnia także trening koncentracji i świetną zabawę. Kombinuj, wyciągaj wnioski i patrz, jak twoje IQ goni moje! Rozwiązywanie zagadek i łamigłówek to doskonała rozrywka dla młodzieży i dorosłych, zarówno do samodzielnego rozwiązywania, jak i ze znajomymi. Zawarte w zagadkach informacje rozbudzają ciekawość świata i chęć zdobywania wiedzy. Karty sprawdzą się w każdych okolicznościach – w domu, w podróży, czy w szkole.
Dołącz do Klubu Reforma, podejmij wyzwanie i wyrusz w podróż dookoła świata! Klub Reforma, zainspirowany wyczynami angielskiego dżentelmena Phileasa Fogga, postanawia odtworzyć zakład, w którym każdy z członków będzie musiał odbyć podróż dookoła świata przed upływem osiemdziesięciu dni. Aby przebyć prawie 24 tysiące mil w tak krótkim czasie, należy odpowiednio się przygotować: kupić bilet na pociąg, wynająć słonia, a czasami pokonać kilkaset mil pieszo. Nie jest łatwo, bo na początku swojej podróży masz w kieszeni tylko 135 funtów oraz bilet na lot balonem. To nie koniec niespodzianek! Musisz także uważać na pozostałych członków Klubu, ponieważ nie zawsze grają fair; groźni piraci lub tubylcy mogą przeszkodzić Ci w podróży, a wykolejenie...
„Odkrycia. Poznać i zrozumieć” siebie to ekscytująca gra planszowa dla dzieci i dorosłych w każdym wieku Gra pomoże zrozumieć siebie, poznać swoje zachowania, reakcje na konkretne sytuacje życiowe. Pozwoli nam odkryć w sobie empatię, poprawi komunikację interpersonalną, rozwinie umiejętność uważnego słuchania, jak i świadomego komunikowania międzyludzkiego oraz z samym sobą. Jest narzędziem terapeutycznym dla terapeutów, nauczycieli i rodziców. Została stworzona przez doświadczonego terapeutę, aby pomóc dzieciom i dorosłym wyrażać swoje myśli i uczucia. Dzieciom bardzo często trudno jest opowiedzieć o sobie, o tym, co je trapi. W dorosłym wieku objawia się to problematyczną formą podejścia do życia. Oprócz głównych pytań występujących na ko...
„SłowoStworki” wciągają, daję słowo! To zwariowana zabawa słowami. Gra nawiązuje do bestsellerowej gry „SłowoStwory” Kto pierwszy poda słowo związane ze sportem i zaczynające się na literę M? Kto pierwszy poda nazwę rzeczy znajdującej się w pobliżu i zaczynającej się na literę J? Wymyślaj słowa jak najszybciej i nie daj się złapać stworkom dającym graczom punkty ujemne! Do dyspozycji graczy jest aż 16 kategorii i cały alfabet liter, dzięki czemu ta gra się nie znudzi! Do gry dołączonych jest 10 kart pozwalających graczom wymyślać własne kategorie! Zawartość opakowania: • 23 karty liter oraz karta jokera, • 16 kart kategorii, • 10 pustych kart kategorii, • 28 SłowoStworków. Autorami mechanizmu gry są Alicja i Filip Miłuńscy, natomia...
Tajniacy – zdobywca Spiel des Jahres 2016 Tajniacy to najlepsza zespołowa zabawa dedukcyjna, która podbiła serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dlaczego warto kupić tę grę? Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role – Szefa i członka drużyny – to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł,...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro