Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Mamy dla Ciebie apkę! Pobierz z:
Książka Biblia copywritingu
Dariusz Puzyrkiewicz
Black Weekend z Grupą Wydawniczą Relacja i Mamanią!
Księgarnia » Poradniki » Pozostałe » Biblia copywritingu

Biblia copywritingu

Nasza cena:
29,93 zł (zawiera rabat 25 %) (pozycja niedostępna)
Cena rynkowa: 39,90 zł (oszczędzasz 9,97 zł)
Autor: 

Dariusz Puzyrkiewicz

Wydawnictwo: Helion
Rok wydania:2017
Oprawa:miękka
Liczba stron:192
Format:14x21 cm
Numer ISBN:978-83-283-2700-9
Kod paskowy (EAN):9788328327009
Waga:236 g
Dostępność: pozycja niedostępna (ostatnio dostępna: 30.09.2019 00:40)
Jeśli chcesz dostać powiadomienie, gdy pozycja będzie dostępna, podaj swój e-mail:
E-Mail:

Biblia copywritingu – opis wydawcy

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem - takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, "Biblia copywritingu" powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.

Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych - odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.

Pisz i bogać się!

FacebookTwitter
Biblia copywritingu - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2017.02.28
Recenzja
Dariusz Puzyrkiewicz
- pozostałe pozycje w naszej księgarni:
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone Dariusz Puzyrkiewicz
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone
Dariusz Puzyrkiewicz, 29,93
Klienci, którzy kupili Biblia copywritingu, wybrali również:
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone Joanna Wrycza-Bekier
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Joanna Wrycza-Bekier, 27,75
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński, 26,18
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń Paweł Tkaczyk
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze....
Paweł Tkaczyk, 41,65
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów Barbara Stawarz-García
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów
Barbara Stawarz-García, 50,15
Copywriting internetowy Maciej Dutko
Copywriting internetowy
Maciej Dutko, 33,15
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki Paweł Tkaczyk
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pomi...
Paweł Tkaczyk, 29,25
Marketing 4.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 4.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, 31,43
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 inspirujących ćwiczeń. Wydanie 2, ro
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i poryw...
Anna Piwowarska, 33,68
Reklama Google AdWords w praktyce Dawid Wydra
Reklama Google AdWords w praktyce
Dawid Wydra, 24,43
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej Magdalena Jaworowicz
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Magdalena Jaworowicz, 41,25
Leonardo da Vinci Walter Isaacson
Leonardo da Vinci
Walter Isaacson, 40,00
Maszyna do pisania. Kurs kreatywnego pisania Katarzyna Bonda
Maszyna do pisania. Kurs kreatywnego pisania
Katarzyna Bonda, 27,93
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet Ewa Szczepaniak
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją intern...
Ewa Szczepaniak, 36,75
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingow...
Paweł Tkaczyk, 29,25
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone Anna Miotk
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. ...
Anna Miotk, 36,75
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym Daniel Kahneman
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Daniel Kahneman, 35,28
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Poznaj świat niezwykłych zabawek od MGA - obok tej oferty nie można przejść obojętnie!
Ostatnio oglądane
KBiblia copywritingu
KCzuły narrator
KKicia Kocia u dentysty
KPowrót z Bambuko
KŚreżoga
KGorzko, gorzko
KChłopiec z lasu
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Gry - 59
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!