Pewny start. O dorosłości. Karty demonstracyjne i materiały interaktywne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi" to publikacja zawierająca 50 kart demonstracyjnych oraz 124 ćwiczenia interaktywne na płycie DVD.
Karty demonstracyjne podzielone są na 3 działy tematyczne:
• Tacy sami, ale inni – bezpieczeństwo osób z niepełnosprawnościami, zainteresowania, marzenia, plany na przyszłość, prawa i obowiązki, prawo do nauki, pracy, ochrony zdrowia
• Aktywni społecznie – odpowiedzialność, dokonywania wyborów, współpraca z innymi osobami, mocne i słabe stron, asertywność, dbanie o siebie, życie towarzyskie
• Aktywni zawodowo – miejsca, w których mogą pracować osoby z niepełnosprawnościami, ważne dokumenty, proces szukania pracy i przygotowaniu do niej, trening mieszkaniowy, planowanie dnia, obowiązki domowe.
Ćwiczenia podzielone są na tematy odpowiadające planszom demonstracyjnym.
Materiały interaktywne wspomagają rozwój uczniów i ćwiczą różne umiejętności, m.in.:
• rozpoznawanie i wskazywanie znaku graficznego liczby
• elementarne działania matematyczne (dodawanie)
• dopasowywanie elementów: zdjęć, informacji, wyrazów i fragmentów zdań, podpisów do obrazków/zdjęć
• uzupełnianie brakujących elementów historyjek obrazkowych
• różnicowanie i wskazywanie produktów, wyrazów, symboli
• odpowiedzi typu tak/nie
• rozróżnianie zdań prawdziwych i fałszywych
• rozwiązywanie krzyżówek
• zaznaczanie odpowiednich elementów
• orientację w przestrzeni
• umiejętność segregowania
• wykonywanie prezentacji wzmacniających poczucie sprawstwa.
Do każdego ćwiczenia dostępne jest nagranie polecenia, a do wielu – także nagrania dłuższych tekstów, co jest dużym ułatwieniem dla uczniów, którzy słabiej radzą sobie z czytaniem.
Autor | praca zbiorowa |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Szkolne PWN |
Seria wydawnicza | Pewny Start. O dorosłości |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 50 |
Format | 21.0 x 29.0 cm |
Numer ISBN | 978-83-262-2608-3 |
Kod paskowy (EAN) | 9788326226083 |
Waga | 385 g |
Data premiery | 2016.11.24 |
Data pojawienia się | 2016.11.24 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym Kolorowy świat Wiktorii to karty pracy adresowane do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, zwłaszcza z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Publikacja może stanowić zarówno samodzielny, jak i uzupełniający materiał ćwiczeniowy przeznaczony do pracy na lekcjach lub na zajęciach rewalidacyjnych w szkołach specjalnych, a także z oddziałami integracyjnymi. Kompleksowy zestaw kart pracy zawiera: teksty do czytania i pisania w liniaturze, krzyżówki z ilustrowanymi hasłami, rozsypanki wyrazowe i sylabowe, teksty z lukami do uzupełnienia, zadania utrwalające terminy „litera”, „...
Karty pracy przeznaczone są dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka. Karty są skonstruowane tak, aby nauczyciel mógł zastosować je na wiele sposobów, w zależności od umiejętności i potrzeb uczniów.
Trzecia część Matematycznych kart pracy, podobnie jak pierwsza i druga, przeznaczona jest dla uczniów mających problemy z osiągnięciem elementarnych celów edukacyjnych w zakresie umiejętności matematycznych, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i dla niektórych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie pracy w systemie lekcyjnym, jak i podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych. Część trzecia zawiera zadania dotyczące: - dodawania i odejmowania liczb dwucyfrowych; - mnożenia i dzielenia w zakresie tabliczki mnożenia; - zapisywania i odczytywania liczb trzycyfrowych. Niektóre zadania, podobnie jak w części pierwszej i drugiej, dotyc...
Publikacja przeznaczona jest do pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, z problemami w zakresie komunikacji werbalnej. Zestaw kart został zaprojektowany z myślą o rodzicach i opiekunach pragnących wspomóc rozwój dziecka, jednak będzie też wartościowym materiałem dydaktycznym w pracy profesjonalistów wczesnego wspomagania rozwoju, pedagogów specjalnych oraz neurologopedów. Przedstawione zadania mają na celu stymulację mózgu dziecka w taki sposób, aby w późniejszym okresie było ono w stanie zrozumieć coraz bardziej złożone zagadnienia. Materiał obejmuje ćwiczenia dotyczące części ciała, kolorów, kształtów i wielkości. Dodatkowo znajdą tu państwo zadania rozwijające myślenie logi...
Podręcznik Sprzedaż towarów dla kwalifikacji Prowadzenie sprzedaży HAN.01 opracowano na podstawie podręcznika Obsługa klientów, dostosowując go do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa zawodowego. W podręczniku opisano: • zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie), • marketing w przedsiębiorstwie handlowym (promocję, reklamę, funkcje opakowania, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy), • realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy ro...
Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka. Podczas korzystania z podręcznika nie jest konieczne przestrzeganie kolejności tematów nauczyciel może wybierać je w zależności od potrzeby. Pytania u dołu strony to propozycje do swobodnego wykorzystania w celu zindywidualizowania pracy z uczniem. Do serii „Mój rok” należą także 4 teczki z kartami pracy.
Podręcznik podzielony jest na trzy części. W części pierwszej OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA TOWARÓW opisano: asortyment towarowy, jakość, magazynowanie, transport, opakowanie, oznakowanie i konserwację towarów. W części drugiej CHARAKTERYSTYKA TOWAROZNAWCZA ŻYWNOŚCI przedstawiono: mleko i przetwory mleczne, mięso i przetwory mięsne, drób i przetwory drobiowe, jaja, ryby i przetwory rybne, tłuszcze, owoce, warzywa, grzyby i ich przetwory, ziemniaki i przetwory ziemniaczane, zboża i przetwory zbożowe, cukier, miód i wyroby cukiernicze, koncentraty spożywcze, używki i przyprawy roślinne oraz napoje alkoholowe i bezalkoholowe. W części trzeciej CHARAKTERYSTYKA TOWAROZNAWCZA ARTYKUŁÓW NIEŻYWNOŚCIOWYCH opisano: szkło i wyroby ze szkła, wyroby ceramiczne, surowce i wyrob...
Kolorowy świat Wiktorii. Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Część 1 to karty pracy adresowane do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, zwłaszcza z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Publikacja może stanowić zarówno samodzielny, jak i uzupełniający materiał ćwiczeniowy przeznaczony do pracy na lekcjach lub na zajęciach rewalidacyjnych w szkołach specjalnych, a także z oddziałami integracyjnymi. Kompleksowy zestaw kart pracy zawiera: • teksty do czytania i pisania w liniaturze, • krzyżówki z ilustrowanymi hasłami, • rozsypanki wyrazowe i sylabowe, • teksty z lukami do uzupełnienia, • zadania u...
Karty pracy przygotowano z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla uczniów szkół przysposabiających do pracy, ale można ją także wykorzystać w szkołach specjalnych – podstawowych i gimnazjach, ośrodkach rewalidacyjno-wychowawczych i klasach integracyjnych. Karty są skonstruowane tak, aby nauczyciel korzystał z gotowych poleceń, a stosując zasadę indywidualizacji – sam mógł je modyfikować, dostosowując zadania do możliwości intelektualnych ucznia. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową MEN z 27 sierpnia 2012 roku.
Karty pracy przygotowano z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla uczniów szkół przysposabiających do pracy, ale można ją także wykorzystać w szkołach specjalnych – podstawowych i gimnazjach, ośrodkach rewalidacyjno-wychowawczych i klasach integracyjnych. Karty są skonstruowane tak, aby nauczyciel korzystał z gotowych poleceń, a stosując zasadę indywidualizacji – sam mógł je modyfikować, dostosowując zadania do możliwości intelektualnych ucznia. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową MEN z 27 sierpnia 2012 roku.
Karty pracy przygotowano z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla uczniów szkół przysposabiających do pracy, ale można ją także wykorzystać w szkołach specjalnych – podstawowych i gimnazjach, ośrodkach rewalidacyjno-wychowawczych i klasach integracyjnych. Karty są skonstruowane tak, aby nauczyciel korzystał z gotowych poleceń, a stosując zasadę indywidualizacji – sam mógł je modyfikować, dostosowując zadania do możliwości intelektualnych ucznia. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową MEN z 27 sierpnia 2012 roku.
Karty pracy przygotowano z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla uczniów szkół przysposabiających do pracy, ale można ją także wykorzystać w szkołach specjalnych - podstawowych i gimnazjach, ośrodkach rewalidacyjno-wychowawczych i klasach integracyjnych. Karty są skonstruowane tak, aby nauczyciel korzystał z gotowych poleceń, a stosując zasadę indywidualizacji - sam mógł je modyfikować, dostosowując zadania do możliwości intelektualnych ucznia. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową MEN z 27 sierpnia 2012 roku.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro