Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa!
Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6 x 6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.
Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:
• takiego, który wskazuje poza planszę;
• pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);
• pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).
Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!
Uwaga! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)
Producent | Rebel |
Wiek | od 6 lat |
Liczba graczy | 2–5 |
Kategoria | pamięciowe, logiczne, quizy |
Czas gry | ok. 15 minut |
Kod paskowy (EAN) | 3760052142451 |
Data premiery | 2016.10.21 |
Data pojawienia się | 2016.10.21 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Ciemną nocą grupa małych kotków (i całkiem sporych kotów) zgubiła się w plątaninie dachów i uliczek nocnego miasta. Takie małe, puchate kotki... czasami może niezbyt czyste... ale bardzo kocie i z taaakimi oczami... no chyba pomożesz im znaleźć drogę do kochających opiekunów, prawda? Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów (punkty znajdują się na kartach Kotów). Gracz zdobywa kartę Kota, jeśli uda mu się stworzyć wolną od przeszkód ścieżkę prowadzącą od Kota do Opiekuna. Dlaczego nie możesz przejść obok tej gry obojętnie? • Gra jest o biednych, zagubionych kotkach szukających domu. Tylko osoba pozbawiona serca nie pochyli się by im pomóc, prawda? • Rozgrywka jest bardzo szybka i, co ciekawsze, w trakcie rozpędza się je...
Gra polega na zapamiętywaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk. Memo to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo wzrokowo ruchową. Bardzo atrakcyjna i emocjonująca jest również wersja gry z użyciem planszy i kolorowej kostki. Można również zagrać w memo tradycyjne, oparte na wykorzystaniu pamięci wzrokowej, co urozmaica zabawę i jest świetnym treningiem tej pamięci.
Baobaby rosną w bardzo specyficzny sposób: zwykle ich korona jest rozłożysta i sięga znacznie szerzej niż pień, w dodatku jest spłaszczona na górze. Nasz „Baobab” to niezwykła gra zręcznościowa, która zapewni uczestnikom całą masę śmiechu i zabawy. Na czym to polega? Na środku stołu umieszczany jest baobab – pień drzewa wraz z przykrywką tworzącą płaską powierzchnię. W grze „bierze udział” 108 potasowanych kart, które składa się w stos. Pod żadnym pozorem nie wolno ich przeglądać! W swojej turze uczestnik deklaruje, ile kart zagra – zawsze od 1 do 3. Następnie odwraca karty jedną po drugiej i umieszcza je na baobabie, zgodnie z wymogami widniejącymi na każdej z nich. Co zrobić, jeśli w trakcie swojej tury gracz zrzuci jakiekolwiek karty z...
Kreatywne zabawy pomogą dziecku skupić się w każdej sytuacji i radzić sobie z rozpraszaczami uwagi Pakiet „Koncentracja” (6–9 lat) ułatwia dziecku efektywną naukę i eliminuje trudności wczesnoszkolne. Umiejętność skupienia uwagi pozwala szybko przyswajać wiedzę i rozwijać możliwości. Dzięki niej dziecko potrafi się skoncentrować na wykonywanej czynności, pamięta, co zjadło na obiad w szkole albo na co zwracała uwagę nauczycielka pod koniec lekcji. Umiejętność koncentracji uwagi pomaga przetwarzać i selekcjonować informacje, czyli np. lepiej rozumieć nowy materiał i planować proces samodzielnej nauki. „Koncentracja” to zestaw zagadek obrazkowych do rozwiązywania kredkami oraz mazakiem suchościeralnym. Zadania zostały opracowane przez ekspertki...
Niezapomniana przygoda!... Zaraz, zaraz... czy dobrze pamiętam? Eksploruj tropikalną dżunglę i obserwuj dzikie zwierzęta, aby się w niej nie zgubić. Po 5 pokazanych kartach odpowiedz na pytanie: ile było żab? Albo papug? Jakie było czwarte zwierzę? Im głębiej zapuszczacie się w nieznane rejony, tym więcej kart zwierząt pojawia się na stosie, a tym samym coraz trudniej jest udzielić poprawnej odpowiedzi. Tropico to przesympatyczna gra pamięciowa, zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych.
Świetna gra ruchowa – teraz w zupełnie nowym wydaniu! Wykonaj zadanie szybciej niż inni, aby otrzymać jajko. Gdy będziesz mieć ich 5 – wygrywasz. Ale uwaga: z każdym kolejnym poziom trudności rośnie! Skaczące jajeczka to zupełnie nowa wersja popularnej gry ruchowej, która sprawdzi się zarówno podczas zabawy z dziećmi, jak i na imprezie nieco starszego towarzystwa. Kluczem do zwycięstwa jest szybkość i koordynacja, a te, jak wiadomo, często nie idą ze sobą w parze! Na czym to polega? Na samym początku gry każdy z graczy rzuca białą kością i umieszcza jedno z pomarańczowych jajek między częściami ciała, które wypadły. Gracze trzymają zdobyte jajka przez cały czas trwania rozgrywki. Oznacza to, że po rzucie kością części ciała i umieszczeniu jajka...
W niniejszej książce opracowano kilkadziesiąt sytuacji i podano najbardziej popularne zdania, frazy lub wyrazy, które należy wtedy wypowiedzieć. Pracując z tą publikacją, dziecko będzie ćwiczyło zasady powitań i pożegnań z rówieśnikiem, członkiem rodziny i obcą osobą dorosłą; utrwali wiedzę, w jakich sytuacjach używać słów dziękuję, proszę, przepraszam; będzie wiedziało, jak grzecznie rozmawiać przez telefon i domofon, w jakich słowach wyrażać troskę o innych, jak okazywać sympatię, jak grzecznie zachowywać się w szkole, w miejscach publicznych, przy stole i w towarzystwie innych. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych zapisano pytania, które czyta dorosły pracuj...
Nocne jaskiniowców rozmowy Pozbądź się resztek godności i szacunku znajomych w 5 minut! „Uga Buga” to imprezowa gra karciana, w której gracze wcielają się w prehistorycznych jaskiniowców wybierających nowego przywódcę plemienia. Przekonaj innych, że to Ty jesteś godzien tego by być głosem plemienia! Za pomocą kart, na których zawarto sylaby składamy pełne zdania starając się zapamiętać, jakich słów użyli przeciwnicy. Zadanie nie jest łatwe, gdyż nie widać jakie karty zostały użyte wcześniej i cały ciąg sylab trzeba zapamiętać: – Uga Iga Ha! – Uga Iga Miti Ha! – Uga Iga Miti Cza Ha! – Uga Iga… mi… eee... Oprócz sylab w grze występują specjalne gesty. Wystawiony język, uderzenie ręką o stół, klaskanie – to może skutecznie wybi...
Bajki terapeutyczne autorstwa Marii Molickiej, psychologa dziecięcego, mają ułatwić kontakt z dzieckiem.
Otwierasz i możesz grać: Gra „Pytaki” jest przyjemną, prostą grą integracyjną dla całej rodziny. Dzięki intuicyjnej mechanice, w „Pytaki” można zacząć grać właściwie od razu. To ważne, ponieważ wiele osób nie lubi grać w gry ze względu na ich skomplikowane zasady. Wystarczy, że tylko jedna osoba przeczyta wcześniej instrukcję i jest w stanie wprowadzić w rozgrywkę całą rodzinę w ciągu minuty. Wiele korzyści dzięki pomysłom i prostocie: Rozgrywka polega na tym, że gracze siadają razem i po kolei (lub według innego z proponowanych kluczy) losują z woreczka „Pytaki” czyli żetony, a następnie odpowiadają na wylosowane pytanie lub wykonują zadanie. Pytania dotyczą różnych dziedzin życia a refleksja nad nimi i słuchanie odpowiedzi innych...
Ta gra to druga odsłona wyjątkowej zabawy dla całej rodziny! Trzy różne warianty rozgrywki i interesująca szata graficzna nie pozwolą dzieciom się nudzić bez względu na wiek. W zależności od wybranego wariantu, gra trenuje pamięć, spostrzegawczość czy refleks, a także ćwiczy motorykę małą. Pamięć – wariant dla maluchów już od 2. roku życia, bliski klasycznemu memory. Spostrzegawczość – przewidziany dla dzieci od 4. roku życia. W tej wersji celem graczy jest nie tylko odkrycie par, lecz także wskazanie trzech różnic między obrazkami. Refleks – najtrudniejszy z wariantów sprawdzi się u dzieci w wieku od 6 lat. Po odsłonięciu pary przez jednego z graczy wszyscy uczestnicy szukają różnic zgodnie z zasadą „kto pierwszy, ten lepszy”!...
Uwielbiana przez dużych i małych mądra i piękna opowieść o poszukiwaniu przyjaźni. „Małego Księcia” Antoine`a de Saint-Exupéry`ego czyta Maciej Stuhr.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro