hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Budowanie marki miasta”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Budowanie marki miasta

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Oprawa:
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.07.03
89,10
Cena sugerowana przez wydawcę: 99,00 zł

Opis od wydawcy

Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.

Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im:

- lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi,

- zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca,

- znaleźć cechy wyróżniające koncepcję marki terytorialnej (w tym takie jej aspekty jak: tożsamość, wizerunek, pozycjonowanie),

- pozyskać wiedzę na temat modeli brandingu miasta opracowanych przez światowe autorytety z tej dziedziny.

Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania ich pożądanego wizerunku.

AutorEwa Glińska
WydawnictwoWolters Kluwer
Rok wydania2016
Oprawatwarda
Liczba stron352
Format16.0x23.0 cm
Numer ISBN9788326494345
Kod paskowy (EAN)9788326494345
Data premiery2016.02.11
Data pojawienia się2016.02.03

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Budowanie marki miasta”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Budowanie marki miasta“ – wybrali również

Skazani na sukces - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Promocja
Skazani na sukces
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.01.17
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 8,23 zł
19,08 zł
Historia. Podręcznik. Klasa 6. Szkoła podstawowa - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 42,90 zł
39,99 zł
3 osoby kupiły
Informacja
Praktyczny marketing miast i regionów - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
41,99 zł
Influencer - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 24,99 zł
17,99 zł
Rubik. Fascynująca historia najbardziej znanej łamigłówki świata - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 21,45 zł
21,99 zł
2 osoby kupiły
Informacja
Matematyka z kluczem. Podręcznik dla klasy 6 szkoły podstawowej, część 1 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 22,50 zł
21,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Matematyka z kluczem. Podręcznik dla klasy 6 szkoły podstawowej, część 2 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 22,50 zł
21,99 zł
7 osób kupiło
Informacja
Wróć do góry