Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Zarządzanie silną marką
Nieoczywiste
Promocja na szeroką ofertę Mamanii!
Księgarnia » Pozostałe » Zarządzanie silną marką

Zarządzanie silną marką

Nasza cena:
58,65 zł (zawiera rabat 15 %) (pozycja niedostępna)
Cena rynkowa: 69,00 zł (oszczędzasz 10,35 zł)
Wydawnictwo: Nieoczywiste
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:444
Format:16.5x24.0cm
Numer ISBN:9788326413339
Kod paskowy (EAN):9788326413339
Waga:657 g
Dostępność: pozycja niedostępna
Jeśli chcesz dostać powiadomienie, gdy pozycja będzie dostępna, podaj swój e-mail:
E-Mail:

Zarządzanie silną marką – opis wydawcy

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.

Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:

* m definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,

* elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,

* prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,

* narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,

* proces kształtowania programu Iojalnościowegc marki, rodzaje funkcjonujących programów,

* semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,

* najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.

Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.

FacebookTwitter
Zarządzanie silną marką - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2011.04.23
Recenzja
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z rabatu do 40% na wybraną ofertę Wydawnictwa Znak!
Ostatnio oglądane
KZarządzanie silną marką
KKwestia ceny
KJadłonomia po polsku
KCham niezbuntowany
KOsobisty przewodnik po Pradz...
KOsiedle RZNiW
KPrezes i Spółki. Imperium Ja...
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Gry - 54
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!