Dużą wartością tej rozprawy są jej walory teoretyczne i metodologiczne. Danutę Gałygę cechuje wysoka świadomość metodologiczna poparta licznymi lekturami i przemyśleniami. Jej program badań przedstawiony w rozdziale 3. musi zostać potraktowany przez kolejnych badaczy jako ścieżka edukacyjna, którą ? nawet jeśli nie zechcą podążać wprost ? będą musieli przejść w chwili, gdy podejmą kolejne badania skuteczności nauczania języków obcych. Użyte narzędzia, procedury pomiaru i techniki ewaluacji zostały bardzo dobrze opisane w rozdziale 4. i 5. (m.in. rodzaje testów, wskaźniki łatwości, trafności i rzetelności testu), natomiast analityczny rozdział 6. ukazuje, jak można stosować opisane narzędzia ewaluacji w praktyce. (...) W pracy tej podjęto rzadko poruszane dotąd w glottodydaktyce polonistycznej zagadnienie efektywności nauczania, co sprawia, że jest ona niezwykle wartościowa pod względem poznawczym.
(z recenzji Prof. dr hab. Grażyny Zarzyckiej)
Autor | Gałyga Danuta |
Wydawnictwo | Księgarnia Akademicka |
Rok wydania | 2015 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 280 |
Format | 17.0x24.0cm |
Numer ISBN | 978-83-7638-500-6 |
Kod paskowy (EAN) | 9788376385006 |
Data premiery | 2015.11.18 |
Data pojawienia się | 2015.11.18 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.