Organizacja współczesnej recepcji hotelowej. Część 1 to niezwykła pozycja wydawnicza na rynku podręczników szkolnych.
Autorka jest wieloletnim praktykiem w zawodzie hotelarza, a od kilku lat także wykładowcą przedmiotów zawodowych. Doświadczenie zawodowe, pasja i chęć podzielenia się swoją bogatą wiedzą zaowocowały przekrojowym opracowaniem o szczegółach pracy współczesnej hotelowej recepcji XXI wieku, która opiera się na starannie wykształconych pracownikach i systemach informatycznych.
Podręcznik został napisany z myślą o uczniach techników i szkół policealnych, przygotowujących się do pracy w zawodzie hotelarza. Nowa podstawa programowa zwraca uwagę na działalność recepcji jako wiodącej komórki w hotelu. W podręczniku znaleźć można teoretyczną i praktyczną wiedzę, która pomoże przygotować się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji zawodowej T.11. Planowanie i realizacja usług w recepcji.
Przedstawione w podręczniku treści zgodne z wymogami nowej podstawy programowej są poparte licznymi przykładami i urozmaiconymi ćwiczeniami. Podręcznik nie ogranicza się tylko do wymogów kształcenia w zawodzie, ale zawiera także wiele treści przydatnych dla pracowników branży hotelarskiej. Można tu znaleźć informacje o różnych procedurach i zasadach związanych z pracą w recepcji, niepublikowanych dotychczas w podręcznikach.
Hotelarstwo XXI wieku wymaga znajomości języków obcych, dlatego też każdy rozdział podręcznika został wzbogacony branżowym słownictwem i zwrotami w języku angielskim.
Autor | Beata Cielecka-Jasińska |
Wydawnictwo | Difin |
Rok wydania | 2015 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 128 |
Format | 15.9 x 22.9 cm |
Numer ISBN | 9788379306626 |
Kod paskowy (EAN) | 9788379306626 |
Wymiary | 159 x 229 mm |
Data premiery | 2015.06.18 |
Data pojawienia się | 2015.06.16 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.