|
Mit przedsiębiorczościMit przedsiębiorczości – opis wydawcy Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy. Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie. Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny. Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym firmy E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor oraz E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów małych firm na całym świecie. |
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
|
| | Data ukazania się w księgarni: 2015.02.25 |
| Opinie czytelników o „Mit przedsiębiorczości”
Średnia ocena: 3,0 na bazie 1 ocen z 1 opinii |      |
Autor: PrzyKawieZKsiazka | , data: 14.01.2018 18:25 | , ocena: 3,0 |      |
"MIT PRZEDSIĘBIORCZOŚCI. DLACZEGO WIĘKSZOŚĆ MAŁYCH FIRM UPADA I JAK TEMU ZARADZIĆ" MICHAEL E. GERBERKsiążka ta jest prawie idealna. Prawie, bo ma też wadę, która sprawia, że jest to książka mocno średnia. Szerzej na ten temat później. Pierwsza jej połowa stanowi świetny przykład tego, czym są "bóle" klienta. Pobudza do myślenia i z tego względu powinien ją przeczytać każdy marketingowiec i sprzedawca.
Ludzie, którzy mają podejście "specjalisty" do biznesu, zapominają o aspektach managera i przedsiębiorcy. Specjalista mimo tego, że jest świetny w swojej branży, jeśli nie ma nad sobą managera i przedsiębiorcy, po prostu się zamęczy. Nasuwa się rozwiązanie, że trzeba aktywować pozostałe dwie tożsamości. Autor nie podaje jednak na to metody, a szkoda. Kolejnym krokiem jest przebudowa swojego biznesu tak, aby była to franczyzna z precyzyjnymi procedurami, podziałem na stanowiska oraz do nich zadania, skrzętne zbieranie i analiza danych.
Jeżeli słyszałeś, że powinieneś pracować nad własnym biznesem, a nie robić sobie miejsce pracy, a nie wiedziałeś jak do tego podejść to ta książka ci pomoże.
Teraz kilka słów o tym, dlaczego ta książka nie do końca mi się podoba. Po pierwsze nie daje tego, co obiecuje. Znajdziemy tu wiele rozwiązań, które wspomogą biznes. Książkę kończy się z poczuciem, że czegoś tu brakuje. Niby wszystko jest fajnie, ale jeżeli chce coś zmienić w swojej firmie bez inwestowania wielkich pieniędzy z góry, to jak mam to zrobić?
Być może zamysłem książki było rozbudzenie pożądania klienta. Gerber daje nieco faktycznie wartościowej wiedzy, jak to jednak podsumować?
Świetna książka, a zarazem bolesne rozczarowanie w jednym. Pożycz tę książkę, nie koniecznie kupuj, skorzystaj z praktyki, które daje a resztę po prostu odrzuć. | Michael Gerber | - pozostałe pozycje w naszej księgarni: |
|
Klienci, którzy kupili Mit przedsiębiorczości, wybrali również: |
|
| |