Przedstawiamy puzzle z bohaterami serialu „Violetta”. Po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 41.0 x 27.8 cm. Wysoką jakość, nasycenie kolorów i bezpieczeństwo układania zapewnia kalandrowany papier odbijający światło i wykorzystanie materiałów ekologicznych. Puzzle są na licencji Disneya.
Producent | Trefl |
Liczba elementów | 100 |
Seria | Violetta |
Wymiar po ułożeniu | 41.0 x 27.8 cm |
Tematyka | dla dzieci |
Kod paskowy (EAN) | 5900511162424 |
Waga | 300 g |
Data premiery | 2014.05.13 |
Data pojawienia się | 2014.05.13 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Przedstawiamy grę dla dzieci młodszych, starszych i dorosłych. W trakcie gry odkryj kartę. Wpatrując się w nią przez kilka sekund, staraj się zapamiętać kolejność kolorów. Po sygnale nawlekaj na linkę jak najszybciej kolorowe kule – zgodnie z układem odczytanym z karty. Gra jest znakomitym treningiem zręczności i świetnym ćwiczeniem pamięci. Można w niej dostosować poziom trudności do możliwości graczy. Zawartość opakowania: • 55 kart, • 12 kul, • klepsydra, • 60 żetonów, • 2 sznurki, • instrukcja. Wymiary: 24.5 x 25.5 x 6.0 cm
Mała, poręczna wersja gry, w której sprawdzisz oraz poszerzysz stan swojej wiedzy na temat polskiej historii, geografii, kultury i przyrody. Zadaniem graczy jest właściwe odpowiadanie na zadane losowo pytania. Dodatkowym urozmaiceniem jest sprawdzenie znajomości polskiej ortografii czy wymowy trudnych polskich zdań itp. Pudełko doskonale mieści się w plecaku oraz torebce dzięki czemu można zabrać grę ze sobą dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: • „karty pytań i odpowiedzi” – 45 sztuk, • karty liter „a”, „b”, „c”– 3 x 3 sztuk, • karta z nazwami działów – 1 sztuk, • pionki do gry – 3 sztuk kostka do gry, • 36 żetonów, • plansza, • klepsydra – 1 szt.,instrukcja. Wymiary opakowania: 11.0 x 18.0 x 3.5 cm
Literkowy wyścig to znakomita gra na spostrzegawczość i refleks. Jest również dobrym ćwiczeniem właściwego postrzegania i interpretacji znaku literniczego. Zasady gry są bardzo proste. Gracze na przemian odkrywają kartę, a następnie ścigają się w układaniu z liter właściwego wyrazu pasującego do obrazka na karcie. Wyzwala to wiele emocji i gwarantuje świetną zabawę. Atrakcyjność gry wzbogaca jej frugi, równie interesujący wariant. Gra dla 2 graczy w wieku od 7 lat.
Nowa powieść autora światowego bestsellera Cień wiatru, długo wyczekiwana przez ponad 35 milionów fanów. Barcelona, lata pięćdziesiąte ubiegłego stulecia, mroczne dni reżimu generała Franco. Alicja Gris jest piękną, inteligentną i pozbawioną skrupułów agentką. Pewnego dnia otrzymuje zlecenie z najwyższych sfer władzy. Sprawa jest ściśle tajna i dotyczy tajemniczego zniknięcia ministra kultury Mauricia Vallsa. Wydaje się, że może mieć to związek z przeszłością, kiedy Valls był dyrektorem budzącego grozę więzienia Montjuic. Alicja wraz z przydzielonym do tego dochodzenia kapitanem policji mają kilka dni na odnalezienie ministra. W trakcie poszukiwań w jej ręce trafia należący do Vallsa siódmy tom serii Labirynt duchów. Książka ta doprowadzi Alicj...
Małżeństwo trzydziestolatków mieszka w małym wynajętym domku w spokojnej dzielnicy Tokio. Pewnego dnia do ich życia wkracza Chibi – kotka, która każdego dnia zjawia się nieproszona w ich ogrodzie. Z czasem małżonkowie zaczynają rozmawiać o Chibi, dbać o nią i traktować ją jak domownika. Zwierzątko zbliża ich do siebie i staje się impulsem do rozważań nad radością życia, przeznaczeniem i upływającym czasem. Kot który spadł z nieba to powieść-medytacja o poszukiwaniu szczęścia na przekór monotonii dnia codziennego. Hiraide niezwykle subtelnie nakreśla portret psychologiczny swoich bohaterów, którzy stopniowo zaczynają czerpać radość z nawet najbardziej błahych wydarzeń. To jedna z nielicznych japońskich książek, które znalazły się na liści...
Kolejna zabawka z Puciem to sprzyjające rozwojowi myślenia i mowy malucha spotkanie z ulubioną postacią! W pudełku znajduje się 6 plansz z różnymi pomieszczeniami w mieszkaniu należącym do rodziny naszego bohatera. Do każdego z nich dopasowano po 6 żetonów z przedmiotami charakterystycznymi dla tych pomieszczeń. Dziecko układa przedmioty w odpowiednich miejscach na planszach (np. na stoliku w salonie, pod krzesłem w kuchni, w pudełku) według załączonej instrukcji lub poleceń wymyślonych przez rodzica. Uczy się przy tym rozumienia stosunków przestrzennych, czyli położenia przedmiotów względem siebie. Dodatkową atrakcją są stojące postaci bohaterów książek o Puciu, które można wykorzystać także w innych dziecięcych zabawach.
Puzzle 120-elementowe – klasyczne puzzle dziecięce Znajdziemy tutaj motywy popularnych bajek, samochody i specjalistyczne pojazdy, jak również domowe oraz dzikie zwierzęta. Starannie dobrane wzornictwo, doskonała jakość oraz cenne walory dydaktyczno-wychowawcze to niewątpliwe atuty puzzli klasycznych, dzięki którym marka Castorland jest znana i ceniona w ponad 40 krajach. Cechy produktu: – wysoka jakość nadruku, – duże nasycenie kolorów, – idealnie dopasowane elementy, – różnorodność kształtów, – wykonane z tektury o zwiększonej grubości, – odporne na zginanie, – możliwość przyklejenia i powieszenia jako obraz. Rozmiar obrazka po ułożeniu: 32.0 x 23.0 cm Rozmiar opakowania: 24.5 x 17.5 x 3.7 cm
Zestaw dwóch klasycznych gier znanych i lubianych na całym świecie – Domina i Bierek. „Domino” opiera się na prostych zasadach, ale wymaga strategicznego myślenia i przewidywania. „Bierki” to świetna gra zręcznościowa, doskonale kształcąca cierpliwość i precyzję ruchów. Obie gry są doskonałą rozgrywką dla całej rodziny. Zawartość opakowania: – 28 bierek, – 28 kafelek, – instrukcja. Rozmiar opakowania: 24.5 x 20.5 x 4.5 cm
„Memory” to niezwykle prosta i atrakcyjna gra dla przedszkolaków i młodszych uczniów. Ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a przy tym prezentuje zwierzęta występujące na kontynencie afrykańskim. Trening pamięci i uwagi jest ważnym elementem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Dzięki dobrej pamięci łatwiej opanować nowy materiał i skuteczniej radzić sobie z rozwiązywaniem zadań o różnym stopniu trudności, wymagających wykorzystania zdobytej już wiedzy o świecie. Zdolność do szybkiego zapamiętywania i łatwego łączenia faktów daje dziecku pewność siebie oraz pozwala rozwijać zainteresowania. Skuteczny trening pamięci, koncentracji i spostrzegawczości. Gra „Memory Afryka” polega na zapamiętaniu ułożenia zakrytych kart i znalezieniu jak najw...
Wreszcie są! Długo wyczekiwane, mądre i piękne zabawki z Puciem! Uwielbiany przez dzieci i rodziców bohater bestsellerowej serii Marty Galewskiej-Kustry, fenomenalnie ilustrowanej przez Joannę Kłos, w końcu wykracza poza karty książek i pojawia się także na puzzlach! Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki! Puzzle dwuelementowe skierowane do dzieci od 2 lat. Na obrazkach jest Pucio w sytuacjach, w których… czegoś brakuje. Dziecko powinno przyjrzeć się obrazkowi głównemu, zastanowić się, czego brakuje, i dopasować do obrazka drugi element, na którym widnieje właściwy obiekt. To na pozór proste zadanie wymaga skupienia uwagi na ilustracji, ale przede wszystkim pobudza do myślenia. Mimo niedużej liczby elementów puzzle dają okazję do wielu zabaw o różnym stopn...
Poręczna wersja kalambur dostosowanych dla najmłodszych, którzy nie potrafią jeszcze czytać. W tej grze hasła przedstawione zostały za pomocą obrazków. Hasła „obrazki” przedstawiają przedmioty, osoby/zwierzęta, czynności. Prezentacja haseł może nastąpić za pomocą gestów lub opisu słownego w zależności od pola zajętego na planszy. Niewielka forma pudełka sprawia, że gra idealnie sprawdza się w podróży i na wakacjach, łatwo zabrać ją do znajomych, zmieści się w każdym plecaku. Zawartość opakowania: • karty – 55 szt., • plansza, • pionki do gry – 2 szt., • kostka do gry, • klepsydra, • instrukcja. Wymiary pudełka: 38.0 x 19.0 x 12.0 cm
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro