Zestaw edukacyjny:
• rozwija pamięć,
• ćwiczy koncentrację,
• wyzwala pozytywne emocje.
Kuferek zawiera:
• 4 duże,
• sztywne plansze,
• 24 kartoniki,
• instrukcję do 3 gier.
Producent | Adamigo |
Wiek | od 3 lat |
Liczba graczy | 1-4 |
Kategoria | edukacyjna |
Kod paskowy (EAN) | 5902410006571 |
Waga | 380 g |
Wymiary | 170 x 220 x 80 mm |
Data premiery | 2013.05.14 |
Data pojawienia się | 2013.05.14 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Zabawa i rozwój dzieci! Dzieci robią porządek w pokoju. Wyciągają z woreczka różne przedmioty i odstawiają na odpowiednie miejsca. Zadanie utrudniać będą psotne stworki – mają kształty podobne do przedmiotów poszukiwanych przez graczy, łatwo więc się pomylić! Wygra gracz, który pierwszy zrobi porządek w swoim pokoju. Wymiary opakowania: 20.0 x 20.0 x 4.5 cm Ціль гри Завдання гравців – навести порядок у своїх кімнатах перед сном. Кожен гравець має планшетку кімнати і повинен помістити на неї 4 предмети: ліжко, картину, лампу та м’яку іграшку. Їх будуть витягувати з мішка і гравці на...
Kto najszybciej ubierze niedźwiadka? Ubierz Misia - Gra Magnetyczna to zestaw miękkich objętościowych magnesów - ubrania, które doskonale trzymają się na każdym misiaczku. Wielkie figurki misiów cudownie jest ubierać w różne stroje. Na raz może grać do cztrech urwisów w wieku od trzeciego roku życia. Wybierzcie po jednym niedżwiadku, kręćcie po kolei strzałką na kręgu i dobierajcie swojemu niedźwiedziowi odzież! Kto szybciej będzie ubierze swojego misia, ten otrzyma duży medal zwycięzcy! Gra rozwija motorykę, wyobraźnię oraz uczy bawić się w zespole według ustalonych reguł. Zestaw Dress The Bear Up to: koło ze strzałką, 4 magnetyczne figurki niedźwiedzi, 20 magnetycznych ubrań, 2 nagrody, instrukcja.
„Kraina zagadek” to 80 dwustronnych kart, które w sposób naturalny pozwalają dziecku rozszerzyć wiedze o otaczającym go świecie. Zagadki wzbogacają dziecięcy słownik, a także rozwijają inteligencje, myślenie przyczynowo skutkowe oraz kreatywność. Karty „Kraina zagadek” są polecane do zabawy dziecka z rodzicem od 3 roku życia oraz rekomendowane do pracy z dziećmi: psychologom, pedagogom, terapeutom i logopedom. Dzięki nim dziecko w łatwy i bardzo naturalny sposób nabywa wiedzę o świecie i rozwija swoją inteligencję. Rozwiązywanie łamigłówek zawartych na kartach rozwija: • myślenie przyczynowo – skutkowe (np. dopasowanie krowa mleko, kura jajko), • myślenie dedukcyjne (Co powinniśmy spakować na basen?), • kreatywność (Co kryje się za drzewam...
Używanie tablicy najlepiej jest rozpocząć od poniedziałku. Dzień wcześniej należy wspólnie, razem z dzieckiem, uzupełnić pola tablicy. Wypełnioną tablicę przyczepiamy do lodówki. W polach tabeli dorosły będzie codziennie wieczorem zaznaczał zachowanie dziecka, przyczepiając w odpowiednich okienkach załączone elementy magnetyczne. Za każde wykonanie zadania dorosły przyczepia na odpowiednim białym polu zielony znaczek z uśmiechniętą rybką. Za niewykonanie zadania przyczepiany jest czerwony znaczek z kotwicą, za który nie otrzymuje się punktów. Zawartość opakowania: • magnetyczna tablica, • mazak, • gąbka, • 112 magnesów. Łącznie zestaw zawiera 115 elementów. Wymiary opakowania: 31.0 x 23.5 x 3.0 cm
Poprowadź flotę statków na odległe planety Stary Świat, jaki znali nasi przodkowie, przestał istnieć. Ludzkość dawno opuściła układ słoneczny i wyruszyła w drogę ku nowym gwiazdom. Międzyplanetarne korporacje, założone z myślą o przetrwaniu ziemskiej cywilizacji, stały się jedyną szansą na przetrwanie ludzkości. Brak własnej floty statków sprawił jednak, że walka między nimi rozgorzała na dobre… gwiezdny wyścig właśnie się rozpoczął. Tak narodziła się nowa era i nowe reguły rządzące w kosmosie. „Gwiezdny wyścig” to planszowa gra blefu polegająca na zagrywaniu kart akcji i właściwym przesuwaniu poszczególnych żetonów (lub grup żetonów) na planszy w taki sposób, aby zakończyć rundę będąc na najlepiej punktowanej pozycji na plans...
Przedstawiamy 50 bajkowych kart, które staną się znakomitą rozrywką dla małego podróżnika, a przy tym są świetnym treningiem logicznego myślenia. Dzięki takiej zabawie, dziecko opanowuje umiejętności orientacji przestrzennej, rozwija wyobraźnie, koncentracje uwagi, pamięć i kreatywność. Są przeznaczone dla dzieci powyżej 3 roku życia. Wymiary opakowania: 20.6 x 15.3 x 4.0 cm
Zdawałoby się, że dostęp do wiedzy jest dziś nieograniczony i łatwy. Jednak czasy, w których żyjemy, przynoszą więcej pytań niż odpowiedzi – z gąszczu komentarzy i linków trudno wyłuskać rzetelne informacje, samozwańczy eksperci prześcigają się w dobrych radach, a „najnowsze badania” stały się zaklęciem sankcjonującym każdą teorię. Czujemy, że wiedza coraz bardziej nas zawodzi, jednocześnie nie wiedząc, kiedy możemy zaufać naukowej prawdzie. Dziennikarz naukowy Łukasz Lamża brawurowo prowadzi nas przez krainę szarlatanerii, meandry pseudonauki i szczyty teorii spiskowych. Wiedza i dociekliwość autora oraz próba zrozumienia oponentów składają się na fascynujący alfabet pseudonauki, a zmierzenie się z najbardziej gorącymi zagadnieniami to ś...
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci. Gra ma na celu: • naukę nazw kolorów, • naukę nazw zwierzątek, • naukę kształtów poprzez mowę i dotyk, • ćwiczenie zmysłu dotyku, • ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie), • rozwijanie interakcji społecznych. Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwierząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie. Grę można wykorzystać na kila sposobów: 1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie)...
Za górami i lasami, za stepami i morzami... Zawsze i wszędzie ludzie opowiadają baśnie. W nich kryje się wiekowa mądrość człowieka, świata zwierząt i przyrody. To one podpowiadają, jak będąc mrówką, pokonać słonia, a z grajka przemienić się w księcia. Uczą, jak przygotować się do niezwykłej podróży, w jaką wyrusza każdy z nas. Poznaj niezwykłe opowieści z Japonii i Korei, Izraela, Bułgarii, Rumunii oraz Gruzji o pomysłowym zajączku, pracowitej Biance, gdakającym księciu, walecznym kogucie, dzieciach biednej wdowy i wyprawie mrówki.
Ta kolorowanka zachwyci wszystkie dziewczynki. W środku znajdują się śliczne obrazki do kolorowania oraz 50 naklejek.
To druga książeczka z serii „Czytam Mamie i Tacie" zatytułowana W lesie i na łąceDo książeczki dołączone są karty zwierząt i osobne karty z podpisami wyrażeń dźwiękonaśladowczych.„Współczesne dzieci już w wieku przedszkolnym interesują się drukiem. Często „czytają" teksty z własnych książeczek lub gazet rodziców. Warto wykorzystać ten czas i nauczyć dzieci odkodowywania tekstów pisanych, gdy umiejętność ta postrzegana jest jako magiczna. Brak szkolnego przymusu, spontaniczne działania, poczucie odkrywania czegoś nowego dadzą dzieciom możliwość kształtowania kreatywności, myślenia abstrakcyjnego i przygotują do nauki języków obcych.Czytanie ze zrozumieniem da dziecku szanse na rozwijanie mądrego korzystania z Internetu, szybkiego wyszukiwa...
W rzeczywistości planety i gwiazdy naszego Układu Słonecznego są tak daleko i zwykle można je zobaczyć tylko przez duży teleskop. Dzięki niewielkiemu pokazowi gwiazdozbiorów i planet możesz łatwo przenieść interesujące ciała niebieskie do pokoju dziecinnego. Tak więc konstelacje i planety można badać w spokoju. W tym celu należy włączyć latarkę projektora i zastosować motywy obrazu. Już teraz wchodzi w szeroki wszechświat! Można odkryć 24 obrazy, w tym wszystkie 8 planet i 16 konstelacji naszego Układu Słonecznego.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro