Wielka sałatka owocowa z bananami, truskawkami, limonkami i śliwkami! Każdy gracz kolejno odwraca kartę zmieniając skład sałatki. W chwili, gdy odkryte karty pokażą dokładnie 5 owoców tego samego rodzaju, pierwszy gracz, który zadzwoni dzwonkiem, wygrywa wszystkie odkryte karty.
Uważaj jednak, żeby się nie pomylić! Jeżeli gracz zadzwoni dzwonkiem przez pomyłkę, a odkryte karty nie pokazują dokładnie 5 owoców tego samego typu, to musi on za karę oddać każdemu
z pozostałych graczy jedną kartę ze swojej zakrytej talii. Celem gry jest zdobycie największej liczby kart.
Szybka i emocjonująca gra na imprezę i rodzinne spotkania.
Dostarcza wiele zabawy osobom w każdym wieku.
Pudełko zawiera:
56 kart
1 dzwonek
instrukcja
Rodzaj gry: imprezowe
Liczba graczy: 2 - 6
Wiek graczy: od 6 lat
Czas gry: 15 min.
Producent | G3 |
Kod paskowy (EAN) | 5902020445210 |
Waga | 280 g |
Data premiery | 2012.12.21 |
Data pojawienia się | 2012.12.21 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
W „Dobble” można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się...
Gra edukacyjna o fascynującej historii, powstała w czasach II wojny światowej w okupowanej Warszawie. Nosiła wówczas nazwę „Hodowla zwierzątek” Stworzona przez wybitnego polskiego matematyka – profesora Karola Borsuka. Licz i wymieniaj zwierzaki w swoim stadzie. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem! Gra rozwija umiejętności matematyczne. Uczy najmłodszych graczy sztuki przewidywania i podstaw ekonomii. Światowy hit! Prawie milion egzemplarzy w rękach zadowolonych klientów w ponad 20 krajach na całym świecie! Mija właśnie 15 lat odkąd wznowiona wersja Hodowli Zwierzątek bawi kolejne pokolenia dzieci i rodziców. Z tej okazji w 30 rocznicę śmierci profesora Karola Borsuka oddajemy w państwa ręce najnowszą wersję Superfarmera – z unikatowymi ilu...
Czy najwyższa w wazonie jest niebieska niezapominajka, czy czerwona róża? W jakim kolorze jest lokomotywa, a w jakim ostatni wagon pociągu? Czy na samym czubku drzewa usiadła czarna sroka, czy żółty kanarek? Jakiego koloru jest samochód, który wyprzedził inne i jaki deser lodowy zostanie zjedzony jako pierwszy? W "Speed Cups" każdy z graczy otrzymuje 5 różnokolorowych kubeczków i musi jak najszybciej ułożyć je w kolejności pokazanej na karcie z rysunkiem. Ta wskazuje, czy kubki mają być ułożone obok siebie, czy ustawione jeden na drugim. Zadanie wykonane? Czas jak najszybciej zadzwonić dzwonkiem! Najbardziej spostrzegawcza osoba zostanie zwycięzcą. Zawartość pudełka: 20 kubeczków w 5 kolorach 24 karty do gry 1 dzwonek instrukcja. Gra dla 2-4 gr...
Prędzej, prędzej, kto pierwszy! Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Ta doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A „pędzące” żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę! Zawartość opakowania: • plansza, • 5 drewnianych znaczników żółwi, • 5...
Zawarty materiał przybliża podstawowe reguły ortograficzne uzasadniające pisownię z ch: jeżeli w wyrazach pokrewnych lub innych formach wymienia się z sz lub występuje po spółgłosce lub na końcu wyrazu. Zawarte w książeczce ćwiczenia przygotowują dziecko do zadawania pytań, uświadamiają problem błędu, uwrażliwiają na błąd, rozbudzają czujność ortograficzną. Na przykładzie ponad 90 słów przedstawione zostały zasady pisowni z h, z których podstawową jest wymienność w innych formach z g, ż, z lub dz. Jednak pisownia większości wyrazów z ch i h nie opiera się na żadnej z reguł ortograficznych. Z tego względu zaproponowane ćwiczenia ukierunkowane są na zapamiętywanie i utrwalanie. Ułatwia to również umieszczony w książeczce słowniczek, zawie...
Zawarte w książeczce ćwiczenia przygotowują dziecko do zadawania pytań, uświadamiają problem błędu, uwrażliwiają na błąd, rozbudzają czujność ortograficzną Na przykładzie ponad 250 słów zostały zilustrowane zasady pisowni z rz i ż: wymiennymi, niewymiennymi, w pozycji po spółgłoskach, w zakończeniach -aż, -arz. Książeczkę Ortografia rz- ż zamyka słowniczek zawierający materiał językowy wykorzystany w ćwiczeniach.
Ortografia zmiękczenia to trzecia książeczka z serii „Ortografia”. Zawiera ćwiczenia pogłębiające i utrwalające znajomość pisowni wyrazów ze spółgłoskami miękkimi. Na przykładzie blisko 250 słów zostały przedstawione zasady pisowni spółgłosek miękkich za pomocą litery i (w pozycji przed spółgłoskami) oraz za pomocą kreski nad literą (w pozycji przed spółgłoskami na końcu wyrazów). Książeczkę zamyka słowniczek zawierający materiał językowy wykorzystany w ćwiczeniach.
„Palce w pralce” to szalona, imprezowa gra dla każdego. Wyjmij ręce z kieszeni... Włącz się w rytm i postaraj ani razu się nie pomylić ! „Palce w pralce” to gra, w której gracze klaszczą w rytm klasycznego utworu „We Will Rock You”. Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej – wywołując innych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby. Jak w to się gra? Każdy z graczy ma przed sobą jedną lub więcej kart z rysunkami gestów. W rytmie wybijanym przez wszystkich gracze pokazują gesty kolejnych osób. Ale uwaga! Każda pomyłka oznacza otrzymanie karty Kula, a ten z graczy, który zbierze ich najwięcej, przegrywa grę. „Dwa klaśni...
Wpływy Korei Południowej od dłuższego czasu przenikają do masowej świadomości. Zajadamy się kimchi, słuchamy K-popu, zgłębiamy koreańskie praktyki kosmetyczne i z zapartym tchem oglądamy kolejne oscarowe produkcje. Pod tą maską, którą sami Koreańczycy chcą pokazywać światu, znajdziemy jednak trudną historię i jeszcze trudniejszą współczesność. Roman Husarski porzuca stereotypy i uproszczenia i podróżując po Korei, szuka informacji u źródeł. Opowieści, które słyszy, okazują się dużo ciekawsze niż misternie kreowany wizerunek. To państwo, w którym ludzie żyją najdłużej na świecie, wielkie bogactwo spotyka się ze skrajnym ubóstwem, religie konkurują ze sobą niczym firmy, a wojny toczą nie tylko partie, lecz także regiony, pokolenia oraz...
Obraz wart tysiąc słów. Wstrzymaj na chwilę oddech. Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie. Użyj sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy „Dixit” to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje „Bajarzem”, wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki lub filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów „Bajarza”, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym. Zawartość opakowania:...
Przedstawiamy dwie gry cieszące się od lat największą popularnością wśród gier planszowych „Chińczyk” to jedna z wersji staroindyjskiej gry „Pachisi”, której zasady i tradycja kształtowały większość gier towarzyskich w Europie. „Warcaby” to obok „Szachów” najlepsza gra strategiczna. Pochodzenie i powstanie gry nie zostało jednoznacznie ustalone. Podobne plansze i żetony odkryto już w grobowcach egipskich faraonów. Obecna wersja pojawiła się we Francji lub Hiszpanii około 1100 roku.
Fantastyczna gra dla dzieci i dorosłych, w której każdy musi popisać się wyobraźnią! Na grę składa się aż 900 pytań przygotowanych tak, byś mógł zwieść całą rodzinę! Pytania zostały podzielone na dwa poziomy zaawansowania: dla dzieci i dla dorosłych, i obejmują zagadnienia m.in. z historii, geografii, muzyki, sportu czy telewizji. Zawartość opakowania: • plansza do gry, • 6 pionków, • 55 kart dla dzieci, • 55 kart dla dorosłych, • zasady gry. Wymiary opakowania: 27.3 x 27.4 x 9.4 cm
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro