Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Strategie marketingowe w instytucjach kultury
Łukasz Wróblewski
Promocja na całą ofertę Sine Qua Non!
Księgarnia » Literatura naukowa » Biznes i ekonomia » Marketing » Strategie marketingowe w instytucjach kultury

Strategie marketingowe w instytucjach kultury

Nasza cena:
37,92 zł (zawiera rabat 24 %) (pozycja niedostępna)
Cena rynkowa: 49,90 zł (oszczędzasz 11,98 zł)
Autor: 

Łukasz Wróblewski

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:2011
Oprawa:kartonowa foliowana
Liczba stron:236
Format:14.5x20.5cm
Numer ISBN:9788320819823
Kod paskowy (EAN):9788320819823
Dostępność: pozycja niedostępna (ostatnio dostępna: 27.05.2020 16:27)
Jeśli chcesz dostać powiadomienie, gdy pozycja będzie dostępna, podaj swój e-mail:
E-Mail:

Strategie marketingowe w instytucjach kultury – opis wydawcy

Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywatyzacja przejawiająca się m.in. w przekazaniu samorządom większości publicznych instytucji kultury. Państwo przestało być jedynym zarządcą i mecenasem kultury, w związku z czym jego udział w finansowaniu tego typu instytucji wyraźnie się zmniejszył, wzrósł natomiast udział innych sektorów? głównie sektora samorządowego, ale również pozarządowego (non profit) i prywatnego.

W instytucjach kultury, które przyjęły orientację rynkową, niezbędne okazało się zatem określenie potrzeb rynku docelowego i dostosowanie do nich komponentów marketingu-mix przy jednoczesnym aktywnym kreowaniu potrzeb za pomocą określonych instrumentów marketingowych. Równie istotne stało się przyjęcie długofalowego spojrzenia na potrzeby społeczeństwa i w konsekwencji strategicznego podejścia do podejmowanych działań marketingowych. Podstawą funkcjonowania instytucji kultury jest bowiem nie tylko upowszechnianie wybranych przez kierownictwo określonych dzieł sztuki, lecz także respektowanie woli słuchaczy w procesie podejmowania decyzji.

FacebookTwitter
Strategie marketingowe w instytucjach kultury - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2011.10.04
Recenzja
Klienci, którzy kupili Strategie marketingowe w instytucjach kultury, wybrali również:
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki Paweł Tkaczyk
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pomi...
Paweł Tkaczyk, 29,25
Modernizm w architekturze Łodzi XX wieku Błażej Ciarkowski, Krzysztof Stefański
Modernizm w architekturze Łodzi XX wieku
Błażej Ciarkowski, Krzysztof Stefański, 42,53
Terapia dialektyczno-behawioralna (DBT). Trening umiejętności Materiały i ćwiczenia dla pacjentów Marsha M. Linehan
Terapia dialektyczno-behawioralna (DBT). Trening umiejętności Materiał...
Marsha M. Linehan, 54,60
Transformacja. Sztuka w Europie Środkowo-Wschodniej po 1989 roku Andrzej Szczerski
Transformacja. Sztuka w Europie Środkowo-Wschodniej po 1989 roku
Andrzej Szczerski, 38,81
Wielka Gra. Sekretna wojna o Azję Środkową Peter Hopkirk
Wielka Gra. Sekretna wojna o Azję Środkową
Peter Hopkirk, 45,52
Życie w spadku Małgorzata Garkowska
Życie w spadku
Małgorzata Garkowska, 26,52
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów Brad Nunnally, David Farkas
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produ...
Brad Nunnally, David Farkas, 36,75
Łódź, która nie powstała Błażej Ciarkowski
Łódź, która nie powstała
Błażej Ciarkowski, 35,43
Książka. Najpotężniejszy przedmiot naszych czasów zbadany od deski do deski Keith Houston
Książka. Najpotężniejszy przedmiot naszych czasów zbadany od deski do ...
Keith Houston, 41,30
Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 poszerzone Krzysztof Marzec
Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 poszerzone
Krzysztof Marzec, 29,93
Cztery nowoczesności. Teksty o sztuce i architekturze polskiej XX wieku Andrzej Szczerski
Cztery nowoczesności. Teksty o sztuce i architekturze polskiej XX wiek...
Andrzej Szczerski, 41,30
Sigalin. Towarzysz odbudowy Andrzej Skalimowski
Sigalin. Towarzysz odbudowy
Andrzej Skalimowski, 31,43
Sprawa Tuchaczewskiego Paweł Wieczorkiewicz
Sprawa Tuchaczewskiego
Paweł Wieczorkiewicz, 37,92
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy Paweł Sala, Jarosław Królewski
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Paweł Sala, Jarosław Królewski, 70,31
Tokyo Lifestyle Book Aleksandra Janiec
Tokyo Lifestyle Book
Aleksandra Janiec, 42,27
Dziennik, tom 4. 2007-2010 Krystyna Janda
Dziennik, tom 4. 2007-2010
Krystyna Janda, 31,50
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z rabatu 30% na całą ofertę Wydawnictwa Dolnośląskiego!
Ostatnio oglądane
KStrategie marketingowe w ins...
KKwestia ceny
KJadłonomia po polsku
KCham niezbuntowany
KOsobisty przewodnik po Pradz...
KPrezes i Spółki. Imperium Ja...
KIgrzyska śmierci. Ballada pt...
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Awangarda - 379
Blues - 460
Country - 217
Etniczna - 208
Folk - 163
Hardcore - 150
Hip-hop - 1127
Jazz - 2434
Kabaret - 26
Klasyczna - 3506
Metal - 7297
Pakiety - 132
Pop - 9558
Punk - 335
Religijna - 203
Retro - 30
Rock - 6360
Soul - 115
Swing - 21
Gry - 54
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!