Praca Autorki stanowi cenny wkład w rozwój nie tylko polskich badań nad rozwijającym się społeczeństwem medialnym oraz jego związkami z całym systemem medialnym, ale również może być interesującym źródłem do dalszych badań w tym kierunku.
Jej ustalenia mają także wartość praktyczną dla rozwoju i funkcjonowania rodzimej mediosfery. (...) Książka ukazuje nie tylko nowe perspektywy i kierunki myślenia o polskich mediach, ale stwarza możliwość ich współmiernego potraktowania w stosunku do mediów europejskich, jak i systemów mediów globalnych.
Z recenzji dra hab. Ignacego Fiuta
Autor | Aleksandra Wagner |
Wydawnictwo | Nomos |
Rok wydania | 2010 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 296 |
Format | 14.5x20.5cm |
Numer ISBN | 978-83-7688-033-4 |
Kod paskowy (EAN) | 9788376880334 |
Waga | 380 g |
Data premiery | 2011.01.25 |
Data pojawienia się | 2011.01.25 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Ewaluacja i przygotowywanie działań państwa powinny być według autora - a matu chyba rację - zintegrowane z szerszą demokratyczną debatą. Model ekonomiczny i rachunek kosztów i korzyści powinien być częścią tego procesu, ale sam nie wystarcza.
Geografia, która z jednej strony zajmuje się środowiskiem przyrodniczym, z drugiej zaś środowiskiem społeczno-ekonomicznym, ma szerokie związki z innymi naukami, szczególnie takimi jak: ekonomia, socjologia, ekologia, historia, archeologia, nauki o krajobrazie. Geografia czerpie z dorobku tych nauk, a równocześnie rezultaty jej badań znajdują w nich zastosowanie. Prezentowana książka mówi właśnie o zastosowaniu geografii na przykładzie paleogeografii i nauki o krajobrazie kulturowym. W obu tych interdyscyplinarnych kierunkach badawczych geografia odgrywa jedną z głównych ról, a w niektórych zagadnieniach rolę dominującą. Celem głównym książki jest ukazanie możliwości geografii w badaniach roli środowiska przyrodniczego na każdym etapie rozwoju cywilizacji...
Mapa zawiera: Szlaki turystyczne Trasy rowerowe Zabytki, ruiny Hotele, ośrodki wypoczynkowe Punkty widokowe
Niniejsza monografia uzupełnia i aktualizuje znane oraz popularne opracowania z zakresu logistyki dystrybucji. W publikacji omówiono zarówno podstawowe pojęcia, jak i bardziej złożone zagadnienia z tego obszaru. Książka porusza problematykę związaną z zadaniami logistyki dystrybucji, klasyfikacją kanałów dystrybucji i ich projektowaniem oraz logistyczną obsługą klienta. Podejmuje także bardzo aktualne kwestie, chociażby takie jak: wykorzystanie Internetu w dystrybucji towarów, społeczna odpowiedzialność w logistyce, czy obsługa logistyczna przedsiębiorstw z branży FMCG. Nie zabrakło w niej także przeglądu nowych trendów zmieniających kształt logistyki dystrybucji, takich jak na przykład omnikanałowość bądź ekonomia współdzielenia. Ogromną zaletą...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro